Positiviteits-topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 16 mei 2016 - 14:40

Omg, ik ben nu opgenomen in Leuven. Voor maximaal een jaar. Daar heb ik het al verschillende keren over genderidentiteit gehad. Omdat ik me dus een jongen voel. Nu is er onderzoek geweest naar mijn hormonen, en ik heb hoge testosteron (mannelijk) voor een 'meiske te zijn'. Dat maakt me eigenlijk wel blij, en mn vrienden daar noemen me al Leo. Bijna iedereen weet het al. Nu heb ik een vriendin daar en die wilt voor mij een binder gaan kopen (ze weet waar ze kan kopen) als ik morgen het geld meebreng. Nu had ik vandaag zelf een binder proberen te maken via een binder tutorial. Ja lap na een uur kapot :/ ma zo happy Very Happy

Positiviteits-topic  - Pagina 16 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 16 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Positiviteits-topic  - Pagina 16 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 16 mei 2016 - 15:03

Cyber schreef:
Omg, ik ben nu opgenomen in Leuven. Voor maximaal een jaar. Daar heb ik het al verschillende keren over genderidentiteit gehad. Omdat ik me dus een jongen voel. Nu is er onderzoek geweest naar mijn hormonen, en ik heb hoge testosteron (mannelijk) voor een 'meiske te zijn'. Dat maakt me eigenlijk wel blij, en mn vrienden daar noemen me al Leo. Bijna iedereen weet het al. Nu heb ik een vriendin daar en die wilt voor mij een binder gaan kopen (ze weet waar ze kan kopen) als ik morgen het geld meebreng. Nu had ik vandaag zelf een binder proberen te maken via een binder tutorial. Ja lap na een uur kapot :/ ma zo happy Very Happy

Fijn dat het daar zo goed gaat met je! Maar nooit zelf je binders maken hoor! Altijd kopen, want als je zelf gaat lopen prutsen gaat het echt heel erg fout. c:

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Puddleshine
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 16 mei 2016 - 15:08

Mistpaw. schreef:
Cyber schreef:

Fijn dat het daar zo goed gaat met je! Maar nooit zelf je binders maken hoor! Altijd kopen, want als je zelf gaat lopen prutsen gaat het echt heel erg fout. c:

Binders zelf maken is ook heel gevaarlijk, de druk wordt niet even verdeeld en je kan in het ergste geval iets breken! Maar fijn dat het goed gaat Lau c:

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Lz4NLPF
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 16 mei 2016 - 21:16

Ja dat heb ik eens nagetrokken en ergens ben ik wel blij dat mn zelfgemaakte binder kapot sprong :,) want kan inderdaad heel gevaarlijk zijn. Ik kan niet wachten tot morgen! De eerste stap Smile

Positiviteits-topic  - Pagina 16 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 16 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 16 Teeth_dogs
other:
Ghostfang
Member
Lorelei
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostfang
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 16:11

Ik heb nu een tweede oorgaatje en ik ben er heel blij mee^^
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 15:13

@iemand; wat is een binder?

En ik ben Chr blij, op 1 juli, ja ja, ga ik naar mijn eerste festival. Naar Werchter. Ik ga Bring Me The Horizon zien optreden. IK KAN NIET WACHTEN AARG

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Routnose
Catministrator
Positiviteits-topic  - Pagina 16 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 16:19

Ik heb een hele tijd mezelf bezig gehouden met dingen die ik zelf helemaal niet wilde doen, enkel omdat ik anderen geen pijn wilde doen of te bang was om m'n mond open te trekken. Dat heb ik dom genoeg heel ver laten komen, maar een tijdje terug heb ik door wat aansporen van m'n geweldige vrienden al hetgeen dat me ongelukkig maakte of rot liet voelen van me afgegooid. Dat is waarschijnlijk het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan, haha, maar het heeft me wel onwijs geholpen. En ondanks dat nog steeds niet alles geweldig is en ik m'n ups en downs heb, ben ik een stuk gelukkiger dan ik een maand terug was (:

Dus tegen iedereen, als je je in een situatie bevindt waar je je niet goed in voelt, stap eruit. Het is misschien vreselijk moeilijk, maar over the long run zal je blij zijn dat je het hebt gedaan. Jij beslist over je leven, niet anderen <3

@Hierboven; dat is volgensmij een soort heel strak hempje die ervoor zorgt dat je borst plat lijkt voor transgender jongens c: at least, dat is wat ik heb begrepen van m'n transgender vriend haha

It is both a blessing and a curse
Positiviteits-topic  - Pagina 16 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Brightspots
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 16 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:50

Ik heb er weer een ervaring bij :')
Zetpil in de kont van een kind stoppen xD

::"Bright's::

Positiviteits-topic  - Pagina 16 SH9MgCf
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 13:41

Innerbreeze schreef:

En ik ben Chr blij, op 1 juli, ja ja, ga ik naar mijn eerste festival. Naar Werchter. Ik ga Bring Me The Horizon zien optreden. IK KAN NIET WACHTEN AARG

Niiiice, see you there then! Very Happy

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Szvipj

Spoiler:

Swiftfur
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 20:49

Blackpaw schreef:
Innerbreeze schreef:

Niiiice, see you there then! Very Happy

Ik ga ook die dag naar Werchter Smile

Ik ben echt superblij, ik mag naar een concert van SCANDAL voor mijn verjaardag :3

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Iodsmv
Spoiler:

Positiviteits-topic  - Pagina 16 2nv9pv6
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 20:49

@Zoé, een binder (of chest binder in dit geval) is een band/hesje dat je aantrekt om je borsten "plat te drukken" "af te binden" zodat het lijkt alsof je een platte borstkast hebt (= jongen)

omg happy happy happy Smile allereerst wat nieuwe dingentjes in mijn proces:
binder? CHECK (al is het een goedkopere band en zakt hij vaak af maar ik ben tenminste wel plat)
"hij" pronouns en "gast" aansprekingen binnen vriendenkring? CHECK
naamproces: Laura -> Leo -> (na akkoord met mams, die tegen leo is) Lau. (sommigen zeggen "loo")
gesprekken met gendertherapeuten? Niet check... maaaaar :'D ik sta op de wachtlijst van UZ gent voor genderidentiteit (gesprekken en ik hoop dat het eindigd in totale verandering naar man) HAPPY HAPPY HAPPY

+ exames gedaan :')

other:
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 23:03

aah gefeliciteerd leo!! echt superblij voor je <3

Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Kingslayer
Member
53
Actief
Kingslayer
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 23:08

Lau is een mooie naam Very Happy Had ik een jongen geweest had mijn moeder me Louden uitgesproken als Lauden xD genoemd Heel mooi, misschien ook een idee hmmm ben allesins heel blij voor je <3

Oathbreaker.
You are the master of the sea.
Positiviteits-topic  - Pagina 16 VfPGq93
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 19:45

today was a good day. Ik heb 3 en een half uur met een vriend geskyped wat awesome was, we hebben bezoek gehad wat leuk was en ik ben vandaag productief geweest, het was een vrij goede dag, als ik vandaag nog had kunnen gaan zwemmen zou het al helemaal great zijn geweest

Positiviteits-topic  - Pagina 16 333d3jk

Positiviteits-topic  - Pagina 16 25guzco
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 29 jun 2016 - 15:34

@Laura; gefeliciteerd! En, is een binder liet lastig om te dragen? Maar alvast congrats, het gaat goedkomen c;

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Redpaw"
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 16 K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 29 jun 2016 - 19:54

Vandaag was echt een super dag.

Vanochtend ging ik met mijn hond uit, ze heeft heerlijk losgelopen. Ik ben echt trots op haar want ze kon dit eerst niet omdat ze bij elke hond wegvluchtte. Nu doet ze het niet vaak meer en kan ik haar terwijl ze vlucht terug roepen. Daar ben ik al heel blij mee.

Toen kwam ik iemand tegen die ik al een tijdje zocht, een mevrouw die honden uit het buitenland opvangt en verzorgt. Ze heeft nu 5 honden en ik wilde graag helpen met uitlaten. Ik heb haar aangesproken en gevraagd of ze hulp nodig had. Ze was meteen helemaal blij en nu heb ik dus een pup die ik elke dag mag uitlaten.
Het is echt een hele leuke hond, wel sterk en totaal niet voergericht. Ze heeft ook heel veel jacht instinct en trekt, maar het is echt super leuk! Ze is zo vrolijk en enthousiast. Ik ben echt blij.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 16:28

Innerbreeze schreef:
@Laura; gefeliciteerd! En, is een binder liet lastig om te dragen? Maar alvast congrats, het gaat goedkomen c;
bwa, ik heb een band, dus geen hesje en dit zakt vaak af.Waarbij mensen me raar aankijken als ik het optrek Wink maar je zweet er wel hard in. Maar echt pijn doen of knellen doet het niet. je mag me altijd PB'en

other:
Snowdrop
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 16 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 1:02

Kunnen huilen van geluk omdat je de meest geweldige persoon kent is een van de beste dingen in mijn leven. Ik ben blij deze persoon te kennen en wil de wereld laten weten dat ik echt gelukkig ben door haar <3 jaja ik ben echt zo gelukkig dor haar c: het is heerlijk <3

Positiviteits-topic  - Pagina 16 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Innerstar
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 1:32

Ik ben over naar het volgende schooljaar. Ik mag wiskunde opnieuw doen, gezien ik geen genoegen neem met het resultaat op mijn examen. De docenten gaan me helpen om alles goed voor elkaar te krijgen zodat het mij zal lukken om naar het havo te kunnen na het volgende schooljaar. De gemeente gaat mij helpen met het financieren van mijn opleiding zodat ik geen financiele stress meer zal hebben die mij zal belemmeren in mijn schoolwerk. Ik heb met mijn moeder gepraat en de ruzie opgelost. Het was een goed gesprek en het is nu goed genoeg voor mij om weer thuis te kunnen zijn en wonen... gosh... de afgelopen dagen zijn goed geweest voor mij (:

Positiviteits-topic  - Pagina 16 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 12:38

pokémon go is uit Very Happy hij staat op mijn gsm!is echt geweldig leuk. Ben level 3 nu

other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: