|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 16 mei 2016 - 14:40 | |
| Omg, ik ben nu opgenomen in Leuven. Voor maximaal een jaar. Daar heb ik het al verschillende keren over genderidentiteit gehad. Omdat ik me dus een jongen voel. Nu is er onderzoek geweest naar mijn hormonen, en ik heb hoge testosteron (mannelijk) voor een 'meiske te zijn'. Dat maakt me eigenlijk wel blij, en mn vrienden daar noemen me al Leo. Bijna iedereen weet het al. Nu heb ik een vriendin daar en die wilt voor mij een binder gaan kopen (ze weet waar ze kan kopen) als ik morgen het geld meebreng. Nu had ik vandaag zelf een binder proberen te maken via een binder tutorial. Ja lap na een uur kapot :/ ma zo happy |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| |
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 16 mei 2016 - 15:08 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Cyber schreef:
- Omg, ik ben nu opgenomen in Leuven. Voor maximaal een jaar. Daar heb ik het al verschillende keren over genderidentiteit gehad. Omdat ik me dus een jongen voel. Nu is er onderzoek geweest naar mijn hormonen, en ik heb hoge testosteron (mannelijk) voor een 'meiske te zijn'. Dat maakt me eigenlijk wel blij, en mn vrienden daar noemen me al Leo. Bijna iedereen weet het al. Nu heb ik een vriendin daar en die wilt voor mij een binder gaan kopen (ze weet waar ze kan kopen) als ik morgen het geld meebreng. Nu had ik vandaag zelf een binder proberen te maken via een binder tutorial. Ja lap na een uur kapot :/ ma zo happy
Fijn dat het daar zo goed gaat met je! Maar nooit zelf je binders maken hoor! Altijd kopen, want als je zelf gaat lopen prutsen gaat het echt heel erg fout. c:
Binders zelf maken is ook heel gevaarlijk, de druk wordt niet even verdeeld en je kan in het ergste geval iets breken! Maar fijn dat het goed gaat Lau c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 16 mei 2016 - 21:16 | |
| Ja dat heb ik eens nagetrokken en ergens ben ik wel blij dat mn zelfgemaakte binder kapot sprong :,) want kan inderdaad heel gevaarlijk zijn. Ik kan niet wachten tot morgen! De eerste stap |
|
| |
Lorelei 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 21 jun 2016 - 16:11 | |
| Ik heb nu een tweede oorgaatje en ik ben er heel blij mee^^ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 23 jun 2016 - 15:13 | |
| @iemand; wat is een binder?
En ik ben Chr blij, op 1 juli, ja ja, ga ik naar mijn eerste festival. Naar Werchter. Ik ga Bring Me The Horizon zien optreden. IK KAN NIET WACHTEN AARG |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 23 jun 2016 - 16:19 | |
| Ik heb een hele tijd mezelf bezig gehouden met dingen die ik zelf helemaal niet wilde doen, enkel omdat ik anderen geen pijn wilde doen of te bang was om m'n mond open te trekken. Dat heb ik dom genoeg heel ver laten komen, maar een tijdje terug heb ik door wat aansporen van m'n geweldige vrienden al hetgeen dat me ongelukkig maakte of rot liet voelen van me afgegooid. Dat is waarschijnlijk het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan, haha, maar het heeft me wel onwijs geholpen. En ondanks dat nog steeds niet alles geweldig is en ik m'n ups en downs heb, ben ik een stuk gelukkiger dan ik een maand terug was (:
Dus tegen iedereen, als je je in een situatie bevindt waar je je niet goed in voelt, stap eruit. Het is misschien vreselijk moeilijk, maar over the long run zal je blij zijn dat je het hebt gedaan. Jij beslist over je leven, niet anderen <3
@Hierboven; dat is volgensmij een soort heel strak hempje die ervoor zorgt dat je borst plat lijkt voor transgender jongens c: at least, dat is wat ik heb begrepen van m'n transgender vriend haha
It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 25 jun 2016 - 0:50 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 25 jun 2016 - 20:49 | |
| - Blackpaw schreef:
- Innerbreeze schreef:
- @iemand; wat is een binder?
En ik ben Chr blij, op 1 juli, ja ja, ga ik naar mijn eerste festival. Naar Werchter. Ik ga Bring Me The Horizon zien optreden. IK KAN NIET WACHTEN AARG Niiiice, see you there then! Ik ga ook die dag naar Werchter Ik ben echt superblij, ik mag naar een concert van SCANDAL voor mijn verjaardag :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 26 jun 2016 - 20:49 | |
| @Zoé, een binder (of chest binder in dit geval) is een band/hesje dat je aantrekt om je borsten "plat te drukken" "af te binden" zodat het lijkt alsof je een platte borstkast hebt (= jongen) omg happy happy happy allereerst wat nieuwe dingentjes in mijn proces: binder? CHECK (al is het een goedkopere band en zakt hij vaak af maar ik ben tenminste wel plat) "hij" pronouns en "gast" aansprekingen binnen vriendenkring? CHECK naamproces: Laura -> Leo -> (na akkoord met mams, die tegen leo is) Lau. (sommigen zeggen "loo") gesprekken met gendertherapeuten? Niet check... maaaaar :'D ik sta op de wachtlijst van UZ gent voor genderidentiteit (gesprekken en ik hoop dat het eindigd in totale verandering naar man) HAPPY HAPPY HAPPY + exames gedaan :') |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 26 jun 2016 - 23:03 | |
| aah gefeliciteerd leo!! echt superblij voor je <3 Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 26 jun 2016 - 23:08 | |
| Lau is een mooie naam Had ik een jongen geweest had mijn moeder me Louden uitgesproken als Lauden xD genoemd Heel mooi, misschien ook een idee hmmm ben allesins heel blij voor je <3 Oathbreaker. You are the master of the sea.
|
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 27 jun 2016 - 19:45 | |
| today was a good day. Ik heb 3 en een half uur met een vriend geskyped wat awesome was, we hebben bezoek gehad wat leuk was en ik ben vandaag productief geweest, het was een vrij goede dag, als ik vandaag nog had kunnen gaan zwemmen zou het al helemaal great zijn geweest |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 29 jun 2016 - 15:34 | |
| @Laura; gefeliciteerd! En, is een binder liet lastig om te dragen? Maar alvast congrats, het gaat goedkomen c; |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 29 jun 2016 - 19:54 | |
| Vandaag was echt een super dag.
Vanochtend ging ik met mijn hond uit, ze heeft heerlijk losgelopen. Ik ben echt trots op haar want ze kon dit eerst niet omdat ze bij elke hond wegvluchtte. Nu doet ze het niet vaak meer en kan ik haar terwijl ze vlucht terug roepen. Daar ben ik al heel blij mee.
Toen kwam ik iemand tegen die ik al een tijdje zocht, een mevrouw die honden uit het buitenland opvangt en verzorgt. Ze heeft nu 5 honden en ik wilde graag helpen met uitlaten. Ik heb haar aangesproken en gevraagd of ze hulp nodig had. Ze was meteen helemaal blij en nu heb ik dus een pup die ik elke dag mag uitlaten. Het is echt een hele leuke hond, wel sterk en totaal niet voergericht. Ze heeft ook heel veel jacht instinct en trekt, maar het is echt super leuk! Ze is zo vrolijk en enthousiast. Ik ben echt blij. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 30 jun 2016 - 16:28 | |
| - Innerbreeze schreef:
- @Laura; gefeliciteerd! En, is een binder liet lastig om te dragen? Maar alvast congrats, het gaat goedkomen c;
bwa, ik heb een band, dus geen hesje en dit zakt vaak af.Waarbij mensen me raar aankijken als ik het optrek maar je zweet er wel hard in. Maar echt pijn doen of knellen doet het niet. je mag me altijd PB'en |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 7 jul 2016 - 12:38 | |
| pokémon go is uit hij staat op mijn gsm!is echt geweldig leuk. Ben level 3 nu |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|