Positiviteits-topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Claw
Deceased
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 7:36

Vandaag lekker thuis werken, de rest van de week vrij. Echt lekker =D En vanmiddag na het werk komt een vriendin bij mij samen rijden, gezellig :3 .

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Eki8z
Positiviteits-topic  - Pagina 15 ZrDY9U2Positiviteits-topic  - Pagina 15 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 10:40

wow ik zit sinds gisterenavond in crisisopvang en eigenlijk, nochtands dat ik me nogal rot voel, zit ik vol hoop dat het eindelijk kan beteren :3 ik geloof er echt in

Positiviteits-topic  - Pagina 15 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 15 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 18:21

stiefpa, de eerste jaren, een gentlemen voor mam. Ongeveer 7 à 8 jaar later, een ontsnapte zot als je hem zio kan noemen. Maar sinds gisteren zijn we er vanaf! binnen een paar maanden verhuizen en ons leven kan opnieuw beginnen ^^

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Innerstar
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 15 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 13:23

Ik ben super opgelucht en blij. Vandaag naar school geweest en hebben we het gehad over de verdere aanpak, gezien het allemaal niet zo soepeltjes liep/loopt. De kijk/luistertoets die ik van Engels heb gemist mag ik inhalen, mijn onvoldoende op wiskunde mag ik herkansen en mijn gemiste aardrijkskunde toets mag ik ook inhalen. Dus mijn gemiddelde cijfer kan ik alsnog omhoog werken naar een 7 gemiddeld, gezien mijn doel is om na mavo door te stromen naar havo.
Verder voel ik me lekker productief en heb ik het idee dat ik ook echt goed bezig ben met school en alles.

Ik ben ook nog eens super blij omdat ik 6 februari naar Denemarken ga voor een karate wedstrijd. Dit is mijn eerder wedstrijd buiten Nederland! Ik ben zo blij, überhaupt ga ik al vrij weinig op vakantie naar het buitenland of iets dergelijks. Dus ik ben blij.
Als die wedstrijd goed gaat en het lukt me om sponsoren te vinden om mij te helpen om het mogelijk voor mij te maken om dan ook nog eens naar Schotland te gaan in april ben helemaal gelukkig. Dat is een open wedstrijd met A-klasse, dat zal echt een top ervaring zijn voor mij al ik die wedstrijd ook nog eens kan mee pakken! ;D

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Echopaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimedo 4 feb 2016 - 21:00

Ik heb net iemand hard geroast die ik niet mag (zo'n vervelend joch wat met een gigantische box met keiharde ku'tmuziek op door de school waggelt en mij haat for no reason).

Zegt hij in een chat op whatsapp: jongens kappen met spammen.
Ik: oh sorry Felix, storen we je? Tja jij stoort ons ook met je klo'temuziek, jammer voor je.

Ik bedoel hij negeert iedereen die hem vriendelijk vraagt of hij de muziek af wil zetten, zelfs leraren. Dit kannie krijgen. Iedereen stuurde me prive van: man je bent echt een held. Nu ben ik heel trots hahhaha.

Positiviteits-topic  - Pagina 15 HxSLHVT
Positiviteits-topic  - Pagina 15 A12SBeMPositiviteits-topic  - Pagina 15 VoQ7r8e
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 5 feb 2016 - 14:09

Ik mag mee! Ik mag mee! Ik mag op stage in de Dominicaanse Republiek! Ik moet mn ticket gaan boeken jdhdgbdunsikfgdhakangfhf

Positiviteits-topic  - Pagina 15 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 0:02

YESS GOEDZO WAZZZ

IK KOM NET TERUG VAN IMAGINE DRAGONS WAUWAUWAUW IK STOND DAAR GWN T JANKEN AAN T EIND DIE MANNEN HEBBEN GWN MN LEVEN GERED EN LIVE WAS ZO PERFECT IK STOND DAAR GWN BIGSMILE EN VOLLEDIG TE HUILEN
ALS IK MORGEN MN STEM NOG HEB IS T EEN WONDER MAAR ZE VERDIENEN ECHT ELK KLEIN GELUID WAT IK NU NOG UIT MN KEEL KRIJG

Positiviteits-topic  - Pagina 15 A12SBeMPositiviteits-topic  - Pagina 15 VoQ7r8e
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 16:35

Ik ga in juli naar BMTH kijken! Ik kan niet wachten! het duurt nog even maar ik hoop dat 't moment snel aanbreekt! er komen nog andere, saaiere bands die ik niet ken, maar bmth zal het wel weer goedmaken ^^

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Ravenheart
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 16:45

Lekker bezig Waz!! Dat wordt vast wel vet!

Ik ga vanavond lekker uit eten met m'n vriendje B) Heb al zo lang zin in Sushi!

I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Positiviteits-topic  - Pagina 15 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 17:31

oh mijn starclan
oh mijn starclan
oh mijn starclan
Ik en Sylke zijn nu bijna 5 maanden samen (19de), niet zo ver weg van een half jaar *3* Echt mijn langste relatie ooit (op die van mijn 6 tot 12 na xD) en ook beste! Vandaag vierden we Valentijn, omdat ze morgen echt niet kon. Dus ze kwam naar mij, we hebben ons echt geamusseerd! Filmke zien, wat liefdesgedoe en geknuffel en gebabbel, valentijnskaarten en cadeautjes, wat op de wii gamen. Echt, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest op valentijn. Dit is ook de eerste keer dat ik valentijn echt vier naar mijn gevoel, like i really really care and love her.
sow happyyyyy *u*

Positiviteits-topic  - Pagina 15 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 15 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 15 Teeth_dogs
other:
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 19:48

Cyber schreef:
oh mijn starclan
oh mijn starclan
oh mijn starclan
Ik en Sylke zijn nu bijna 5 maanden samen (19de), niet zo ver weg van een half jaar *3* Echt mijn langste relatie ooit (op die van mijn 6 tot 12 na xD) en ook beste! Vandaag vierden we Valentijn, omdat ze morgen echt niet kon. Dus ze kwam naar mij, we hebben ons echt geamusseerd! Filmke zien, wat liefdesgedoe en geknuffel en gebabbel, valentijnskaarten en cadeautjes, wat op de wii gamen. Echt, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest op valentijn. Dit is ook de eerste keer dat ik valentijn echt vier naar mijn gevoel, like i really really care and love her.
sow happyyyyy *u*
Wat leuuuuuuuk Lau!
Ik word zelf helemaal blij hiervan gewoon hahaha. Gefeliciteerd c:

Kumeza
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 22:06

Oké, mag ik gewoon even zeggen dat super veel zin heb om morgen allemaal mensen te ontmoeten/weer te zien? :'') Ik kijk er echt naar uit, help. <3

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Swallo12
Positiviteits-topic  - Pagina 15 G3K5gZvO_oPositiviteits-topic  - Pagina 15 XehOIgmF_oPositiviteits-topic  - Pagina 15 POQBm5qP_o

::

Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 10:47

hé hé hé hier komt de meest positiefste en best voelende laura in 5 jaar *u* opname is stopgezet, na sinds december in opname geweest te zijn. Ik voel me gewoon echt zo goed!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey (niet te positief, maar gewoon zoals gewone mensen i think? het voelt zo raar xD)

other:
Smokegaze
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 15 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 22:27

Ik heb bloed laten prikken (controleren op pfeiffer), maar het positieve er aan is... is dat ik het heb laten doen. Dat die naald mijn ader in is gekomen, binnen 5 minuten.

Positiviteits-topic  - Pagina 15 YeIsY95
Positiviteits-topic  - Pagina 15 PS18GM0
Fairfaith
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 18:25

De laatste tijd gaat het alweer een stuk beter (ondanks de examenstress, dan) en ik merk dat hoe positiever ik ingesteld ben hoe meer leuke dingen er ineens op me af komen! Zo maak ik opeens weer wat nieuwe vrienden en komen de oude vrienden weer bovenwater, ben ik socialer geworden, ben ik voor mezelf opgekomen en haal ik nog best goede cijfers zo in de laatste periode! Ook heb ik gisteren een nieuw bed gekregen en heb ik vandaag een toekomstige shoot geregeld met goede cosplayers waar ik best tegenop kijk. <3

Kortom, happy Juul is happy!

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 10:06

ik ben zo geweldig happy Very Happy ik krijg een fret!

other:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 17:28

Oke, vandaag mailtje gehad met mn cijfer voor t tentamen wat ik begin februari nog moest herkansen. 7,1 yesss. Ik heb nu 90 studiepunten dus ze mogen me niet meer van de opleiding kicken al faal ik nu alles.

Positiviteits-topic  - Pagina 15 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 15:32

haha yay vandaag weer een nieuwe troetelbeer/carebear in de kringloopwinkel gevonden Smile vorige week had ik ook al eentje gekocht (die ik nu dus dubbel heb maar persé wou hebben xD) en vandaag een kleine blauwe grumpy bear :') dit is echt een leuke verzameling (en goedkoop, vorige weer 50 cent kwijt en nu 30 cent maar kwijt :') )

other:
Zealspark
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 15 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 6 mei 2016 - 23:13

Ik moest vandaag op een nieuw paard (alweer) en sinds dat ik dus gewoon de vorige keer tips had gevraagd voor mn benen stil te houden aan m'n trainer enzo, ging het super goed! Ik houd m'n schouders mooi recht, benen en handen goed stil en hielen naar beneden. Zelfs dat paard liep super aan de teugel!

Het ging zelfs zo goed dat ze zomaar begonnen filmen en m'n trainer zo zei van "een beetje show geven eh" (want ik ging net over naar stap xD)

Ben eigg zo blij nu tbh en dan maar te zwijgen over die vijfjarige die niets kende en suuuper sloom was

Positiviteits-topic  - Pagina 15 Inbj9j
Cherrypatch
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 15 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitimeza 7 mei 2016 - 14:01

Ik wil even zeggen hoe trots ik ben op dit forum, de leden en vooral de admins en mods.

Toen ik hier in december 2010 begon als 12-jarig kind dat geen flauw idee had van wat role-playen was, was de site best wel simpel van lay-out en ook een stuk minder professioneel (om het even zo te noemen). Ik heb de site door de jaren zien veranderen en groeien en ik voel me gewoon trots op deze site, want het is geweldig geworden (en het zal me niks verbazen als het nóg geweldiger gaat worden in de toekomst) :'D

Positiviteits-topic  - Pagina 15 VvdXJXa
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 15 Icon_minitime

Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: