|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 30 dec 2015 - 7:36 | |
| Vandaag lekker thuis werken, de rest van de week vrij. Echt lekker =D En vanmiddag na het werk komt een vriendin bij mij samen rijden, gezellig :3 . |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 30 dec 2015 - 10:40 | |
| wow ik zit sinds gisterenavond in crisisopvang en eigenlijk, nochtands dat ik me nogal rot voel, zit ik vol hoop dat het eindelijk kan beteren :3 ik geloof er echt in |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 20 jan 2016 - 18:21 | |
| stiefpa, de eerste jaren, een gentlemen voor mam. Ongeveer 7 à 8 jaar later, een ontsnapte zot als je hem zio kan noemen. Maar sinds gisteren zijn we er vanaf! binnen een paar maanden verhuizen en ons leven kan opnieuw beginnen ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 4 feb 2016 - 21:00 | |
| Ik heb net iemand hard geroast die ik niet mag (zo'n vervelend joch wat met een gigantische box met keiharde ku'tmuziek op door de school waggelt en mij haat for no reason).
Zegt hij in een chat op whatsapp: jongens kappen met spammen. Ik: oh sorry Felix, storen we je? Tja jij stoort ons ook met je klo'temuziek, jammer voor je.
Ik bedoel hij negeert iedereen die hem vriendelijk vraagt of hij de muziek af wil zetten, zelfs leraren. Dit kannie krijgen. Iedereen stuurde me prive van: man je bent echt een held. Nu ben ik heel trots hahhaha. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 feb 2016 - 0:02 | |
| YESS GOEDZO WAZZZ
IK KOM NET TERUG VAN IMAGINE DRAGONS WAUWAUWAUW IK STOND DAAR GWN T JANKEN AAN T EIND DIE MANNEN HEBBEN GWN MN LEVEN GERED EN LIVE WAS ZO PERFECT IK STOND DAAR GWN BIGSMILE EN VOLLEDIG TE HUILEN ALS IK MORGEN MN STEM NOG HEB IS T EEN WONDER MAAR ZE VERDIENEN ECHT ELK KLEIN GELUID WAT IK NU NOG UIT MN KEEL KRIJG |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 6 feb 2016 - 16:35 | |
| Ik ga in juli naar BMTH kijken! Ik kan niet wachten! het duurt nog even maar ik hoop dat 't moment snel aanbreekt! er komen nog andere, saaiere bands die ik niet ken, maar bmth zal het wel weer goedmaken ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 13 feb 2016 - 17:31 | |
| oh mijn starclan oh mijn starclan oh mijn starclan Ik en Sylke zijn nu bijna 5 maanden samen (19de), niet zo ver weg van een half jaar *3* Echt mijn langste relatie ooit (op die van mijn 6 tot 12 na xD) en ook beste! Vandaag vierden we Valentijn, omdat ze morgen echt niet kon. Dus ze kwam naar mij, we hebben ons echt geamusseerd! Filmke zien, wat liefdesgedoe en geknuffel en gebabbel, valentijnskaarten en cadeautjes, wat op de wii gamen. Echt, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest op valentijn. Dit is ook de eerste keer dat ik valentijn echt vier naar mijn gevoel, like i really really care and love her. sow happyyyyy *u* |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 13 feb 2016 - 19:48 | |
| - Cyber schreef:
- oh mijn starclan
oh mijn starclan oh mijn starclan Ik en Sylke zijn nu bijna 5 maanden samen (19de), niet zo ver weg van een half jaar *3* Echt mijn langste relatie ooit (op die van mijn 6 tot 12 na xD) en ook beste! Vandaag vierden we Valentijn, omdat ze morgen echt niet kon. Dus ze kwam naar mij, we hebben ons echt geamusseerd! Filmke zien, wat liefdesgedoe en geknuffel en gebabbel, valentijnskaarten en cadeautjes, wat op de wii gamen. Echt, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest op valentijn. Dit is ook de eerste keer dat ik valentijn echt vier naar mijn gevoel, like i really really care and love her. sow happyyyyy *u* Wat leuuuuuuuk Lau! Ik word zelf helemaal blij hiervan gewoon hahaha. Gefeliciteerd c: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 5 maa 2016 - 22:06 | |
| Oké, mag ik gewoon even zeggen dat super veel zin heb om morgen allemaal mensen te ontmoeten/weer te zien? :'') Ik kijk er echt naar uit, help. <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 9 maa 2016 - 10:47 | |
| hé hé hé hier komt de meest positiefste en best voelende laura in 5 jaar *u* opname is stopgezet, na sinds december in opname geweest te zijn. Ik voel me gewoon echt zo goed! yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey (niet te positief, maar gewoon zoals gewone mensen i think? het voelt zo raar xD) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 10 maa 2016 - 22:27 | |
| Ik heb bloed laten prikken (controleren op pfeiffer), maar het positieve er aan is... is dat ik het heb laten doen. Dat die naald mijn ader in is gekomen, binnen 5 minuten. |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 21 maa 2016 - 18:25 | |
| De laatste tijd gaat het alweer een stuk beter (ondanks de examenstress, dan) en ik merk dat hoe positiever ik ingesteld ben hoe meer leuke dingen er ineens op me af komen! Zo maak ik opeens weer wat nieuwe vrienden en komen de oude vrienden weer bovenwater, ben ik socialer geworden, ben ik voor mezelf opgekomen en haal ik nog best goede cijfers zo in de laatste periode! Ook heb ik gisteren een nieuw bed gekregen en heb ik vandaag een toekomstige shoot geregeld met goede cosplayers waar ik best tegenop kijk. <3
Kortom, happy Juul is happy! VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 22 maa 2016 - 10:06 | |
| ik ben zo geweldig happy ik krijg een fret! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 25 apr 2016 - 15:32 | |
| haha yay vandaag weer een nieuwe troetelbeer/carebear in de kringloopwinkel gevonden vorige week had ik ook al eentje gekocht (die ik nu dus dubbel heb maar persé wou hebben xD) en vandaag een kleine blauwe grumpy bear :') dit is echt een leuke verzameling (en goedkoop, vorige weer 50 cent kwijt en nu 30 cent maar kwijt :') ) |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 6 mei 2016 - 23:13 | |
| Ik moest vandaag op een nieuw paard (alweer) en sinds dat ik dus gewoon de vorige keer tips had gevraagd voor mn benen stil te houden aan m'n trainer enzo, ging het super goed! Ik houd m'n schouders mooi recht, benen en handen goed stil en hielen naar beneden. Zelfs dat paard liep super aan de teugel!
Het ging zelfs zo goed dat ze zomaar begonnen filmen en m'n trainer zo zei van "een beetje show geven eh" (want ik ging net over naar stap xD)
Ben eigg zo blij nu tbh en dan maar te zwijgen over die vijfjarige die niets kende en suuuper sloom was
|
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|