We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 23 mei 2015 - 17:58
Go Waz!
Ik heb al m'n herkansingen gehaald, en dus al mijn vakken gehaald en dus ook mijn propedeuse in de pocket! Alleen deze zomer nog stage lopen en dan lang leven een mooi papiertje in mijn hand<3 Universiteit here I come!
"You were red and you liked me 'cause I was blue you touched me and suddenly I was a lilac sky, and you decided purple just wasn't for you."
A villain is just a victim who's story hasn't been told.
he is based on<3:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 28 mei 2015 - 20:26
Ik heb twee hele lieve vriendinnen aan wie ik alles kan vertellen en ze zijn gewoon geweldig x) Op hun advies ga ik waarschijnlijk toch binnenkort naar de dokter want ik zit niet zo goed in mijn vel en dan kan ik echt hulp vinden.
Jojo Mees ik hou van jullie <3
Dank je wel Laura voor mijn setje <3
Snowwieee:
Danke Bunny ^^
Danke Lauraa ^^ YUSS
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 2 jun 2015 - 23:14
Toch maar weer eens besloten om last minute sociaal te gaan doen met wat mensen van mn opleiding. Ik ben nog altijd wat huiverig van met groepen ergens afspreken als het niet mn allerbeste vrienden zijn zegmaar, ben ik ook nie zo goed in. Maar merk wel dat ik het steeds meer gewoon doe. Vandaag ook nog effe uitgenodigd om te komen eten, uiteindelijk toch gedaan en het was echt super gezellig. Volgend studiejaar echt vaker doen.
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 2 jun 2015 - 23:29
@Waz; goedzo meid! Dat is inderdaad heel goed om te doen (:
Nou, vandaag ben ik dus weer thuis komen wonen en dat vind ik zeker een positief iets. Ik heb zelf de knoop doorgehakt en het zo goed mogelijk afgesloten. Ik heb me ingeschreven voor de opleiding dierverzorging op het MBO en ga zo versneld door het MBO heen. En ik heb een nieuwe laptop besteld, waar ik gewoon blij mee ben (a)
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 jun 2015 - 0:32
Mag k effe zeggen dat k zo blij ben met jullie <3 Al ben ik druk geweest en alles, door iedereen hier heb ik altijd iets om naar terug te komen. Om voor te werken, om plezier op te hebben, om gewoon lekker even een beetje te RPGen. That means a lot to me, and you're the ones making that possible. So thanks <3
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 jun 2015 - 0:56
Nahww Waz *hug*
Ik vind het echt hartstikke fijn om weer thuis te wonen. Ik merk dat m'n inspiratie weer terug is, dat ik me rustiger voel en veel meer zin heb in van alles doen, afspreken en de rest <3 Feels so good <3
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 9 jun 2015 - 0:31
Long time no see, maar ik wil het even plaatsen ^^
2015 en ik zijn tot nu toe geen vrienden, met als hopelijk laatste grote hobbel m'n longoperatie. Die is onwijs goed verlopen. Volgens het boekje moet je 6-10 dagen in het ziekenhuis blijven, en ik peerde hem na 2.5 dag. Ik voelde me goed, at goed, kon beetjes rondlopen, en alle foto's van m'n longen toonden dat alles super snel genas. Toen ik thuis kwam, was ik nog wel heel aanhankelijk. Ik kon m'n arm nog niet optillen, niet recht lopen of uberhaupt veel lopen, etc etc etc. Maar na één goede nacht in m'n eigen bed kon ik al met een rollator naar het park lopen met m'n moeder. En de volgende dag al zonder en een stuk verder. Het is nu pas twee weken geleden, en ik heb net een halfuur gesport. Wel op heel soft niveau en het komt nergens in de buurt van wat ik eerst aan sport deed, maar het voelt goed. Het doet niet heel veel pijn meer, ik neem bijna geen pijnstilling meer, en ik kan gewoon met vriendinnen de stad in. M'n conditie is nog heel slecht, want ja, ze hebben toch even lekker aan m'n long zitten purren, maar dat wordt ook weer iedere dag beter. Recovery lvl super speedy
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 10 jun 2015 - 18:36
Props af yeaahhh! We waren er eigenlijk op ingesteld dat we ze nie af zouden krijgen, maar t is toch gelukt. Nu is mn Sev cosplay helemaal compleet straks ;D
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 14 jun 2015 - 18:10
Onze musical ging zo goed, en ik voelde me zo ontzettend sterk <3 ik kan het gewoon x3 zeker dat ik volgend jaar meedoe aan de bovenbouwmusical :3
Mijn moeder heeft eindelijk toestemming gegeven om met de schoolpsychologe te praten via een mail naar mijn mentor die haar had gemaild, waarop mijn mentor weer heeft geantwoord dat ze me een geweldig kind vind <333 dat maakte me zo damn blij omg ik bedoel ik weet dat ik geweldig ben maar ja xD jk
Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 16 jun 2015 - 22:06
Vandaag was een topdag <3 had twee testen, testenweeeeek :c maar die gingen wonderbaarlijk goed terwijl ik niet geleerd had xD In de grote pauze moesten alle remmen ff los na al dat inspannen dus was ik heel erg hyper, maar het voelde zo goed om na al die tijd weer eens echt, echt blij te zijn. Zonder zorgen en alles. Alles gaat steeds beter, ook met mijn vriendin waar ik me zo zorgen om heb gemaakt. Ik hoop dat 2015 gewoon nog beter wordt, het begon zo ontzettend slecht en ik verdien het gewoon niet ;w;
Daarnaast heb ik om een of andere reden echt het gevoel dat ik er heeeeel leuk uit zie in de kleren die ik atm draag (shorts, panty, flanellen blouse en gestreept hemd ding), dus dat voelt ook goed hahaha xD
vrijdag ga ik naar die ene vriendin waar het beter mee gaat en dan zie ik haar buurjongen ook weer c: