|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:43 | |
| Haha idd ;p Gelukkig liggen spanje en engeland er al uit.. Maken german en nederland tenminste kans op de finale ;p |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:45 | |
| Coolerds. :DD Sooofoofofoof HEY JIJ :DD Oké. Ik stop nu met irritant doen. >,> |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:46 | |
| Ik heb echt een flut post :'D ah nog even verder werken zodat ie tenminste af is. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:48 | |
| Hey chrisschriss :'D 'why dont you support germany or belgium, they are your neighbours!' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:49 | |
| Haha that's true <33 Hihi love that gif xd
Euy hoor ik daar nu dat het een schande is om niet voor je eigen land te supporteren :'D yeah I really hate belgium very much |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:50 | |
| Precies dat xD @ Sooofofofoofff ^^ & Assie : Ach x'D Ik ben ook meer voor Duitsland dan voor Nederland ;o Al wil ik ook dat Nederland in de finale komt x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:51 | |
| Nomnomnom... WATERijs <3 geen cornetto's die zijn evil >.>
Heyhey allemaal c: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:51 | |
| if it ain't dutch, it ain't much dat zeg ik maar (; AL IS CHILI HEEL COOL. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:54 | |
| Oké. Ik ben wel meer voor Nl want daar zitten veel FR spelers in :3 Alleen moet Bruno Martins Indi niet meer zo eng doen met zijn ogen. Alleen als er over zijn schoenen wordt gespoten x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:54 | |
| Tihi ik gun het nederland wel om in de finale te komen, als duitsland er uit ligt tenminste. Of duitsland kampioen en nederland in de kwartfinales at least :'D Tihi they did it! No more goals gelukkig ;p Und heey bo |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:57 | |
| Ik heb een freaking Fr agenda. Ik voel me echt cool. Voor 2014 - 2015. Echt heel cool. Alle spelers staan erin. En dingen over de Kuip. Echt cool. :DD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:59 | |
| Nederland heeft zelfs een heel juichpak gemaakt, dont talk to me xD @Chriss;; Bruno is echt hilarisch haahah op tumblr is ie helemaal populair xD |
|
| |
Nighty night 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:00 | |
| Nederland x België ja. Hahaha sws dat mn fb dan zou ontploffen, evenveel Belgen als Nederlands als vriend. xD |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:01 | |
| @ Soof : Hij is gewoon cool :3 Hij verdient het x'D Hij staat ook in mijn agenda. Maar ik heb de Pelle pagina er wel uitgescheurd.. :3 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:01 | |
| - Vanillapaw schreef:
- @ Soof : Hij is gewoon cool :3
Hij verdient het x'D Hij staat ook in mijn agenda. Maar ik heb de Pelle pagina er wel uitgescheurd.. :3 Goed zo, ik ben trots op je :'D Staat qtpie stefan drin?:3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:04 | |
|
Laatst aangepast door Vanillapaw op za 21 jun 2014 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:04 | |
| Damn nevermind. Hoe is 't mogelijk dat verenigde staten 2e staan 0.0 Hopelijk winnen ze niet morgen ;3
Well ik ben es afsluiten, heb teveel rugpijn en last van m'n ogen :'D
EDIT: Neen echt geen NL België hoor. Ik gun het hen niet die lelijkerds ;p *niets persoonlijks ;p* |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:08 | |
| - Shockwave schreef:
- @Isa2
Ja, graag! ^^ Ik weet het wel een beetje, maar bij mij lukt het nooit zo goed :/
@Quinty: Wha-? Oooh *looks at Wolf's OS* WOOOW =D zelfde muzieksmaak I guess? ^^ Whohooo, sorry, late reactie. Maar oké: - Je neemt een tekstje/naam. Deze moet een witte kleur hebben. - Dan ga je naar het lagenpaneel, waar je met je linkermuisknop de tekst laag aanklikt. - Je krijgt dan zo'n rijtje met dingen, waar ergens onderaan staat 'alfa naar selectie'. Daar klik je op. Als het goed is zie je dan dat je tekst is geselecteerd. - Je maakt een nieuwe doorzichtige laag aan die onder de tekst staat. - Dan druk je linkermuisknop > selecteren > uitdijen. Er verschijnt dan een schermpje. Daar zet je hem op 1 pixel. - Je geselecteerde gebied is nu grote geworden. Je zoomt wat in en vult met het emmertje op de doorzichtige laag het geselecteerde gebied. - Je gaat naar die dingen bovenaan. Filters > Vervagen > Naadsloos vervagen. - Er verschijnt weer zo'n schermpje. Je kunt daar de straal kiezen waarin hij vervaagt. Ik neem zelf meestal ongeveer 8, maar je kunt zelf een beetje proberen wat je mooi vindt. - Je druk op uitvoeren (of iets in die richten) en je hebt je glow! Het ziet er moeilijker uit dan het is xD |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:25 | |
| Zou Paperspell een geldige naam zijn voor een warrior? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 23:25 | |
| Wolololol, Losty's geschiedenis gaat zo lang worden atm x'D Ben gestopt toen Appleblossom nog -kit was, dus er gaat nog een hele shitload bij komen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|