|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 21:55 | |
| Miep zoals het er nu voorstaat mag duitsland toch nog 1 puntje scoren.. Of ofcourse meer xd Jammer genoeg is 't niet zo'n mooie match nu :c ook al zijn het toppers ;p Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die kijk vanavond xd
Enneuh ik denk dat Loki z'n eten geroken/gevoelt heeft, hij kruipt voortdurend naar zijn hoekje en onder de lamp en weer terug ;p |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 21:56 | |
| Rebecca, hoe maak je zo'n tekstje met een schaduw erachter zoals in je OS? :3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:05 | |
| @ Fernkit, geen idee. Iemand anders heeft mijn setje gemaakt :-) |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:15 | |
| Ik doe zo'n schaduw meestal handmatig met PSE. Ik typ de tekst, en zorg voor een laag achter de tekst waar ik met het potloodje of zo omheen ga c:
Wiiie duitsland scoorde! *komt er nu pas achter* maar ghana helas ook :c |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:16 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Miep zoals het er nu voorstaat mag duitsland toch nog 1 puntje scoren.. Of ofcourse meer xd
Jammer genoeg is 't niet zo'n mooie match nu :c ook al zijn het toppers ;p Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die kijk vanavond xd
Enneuh ik denk dat Loki z'n eten geroken/gevoelt heeft, hij kruipt voortdurend naar zijn hoekje en onder de lamp en weer terug ;p Ik kijk ook hoor :'D Ziekelijk van Ghana hehehhhe >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:18 | |
| Haha ja idd. Ah ik ben echt zielig De tv staat op de voetbal en toch kijk ik livestream met m'n pod naast me, en zie ik m'n favo land nog niet scoren : x |
|
| |
JoJo c: de vage 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:19 | |
| - Otterflight schreef:
- @ Fernkit, geen idee. Iemand anders heeft mijn setje gemaakt :-)
Oh sorry! ^^ Naja, toch bedankt :3 --- -.- keiharde muziek bij voetbalveld aan de overkant |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:21 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Haha ja idd.
Ah ik ben echt zielig De tv staat op de voetbal en toch kijk ik livestream met m'n pod naast me, en zie ik m'n favo land nog niet scoren : x Zojuist zag ik wel een ander land scoren huehue xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:21 | |
| - Shockwave schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Fernkit, geen idee. Iemand anders heeft mijn setje gemaakt :-)
Oh sorry! ^^ Naja, toch bedankt :3
Ik heb dat setje gemaakt xD Je bedoelt dat witte achter de tekst, niet? Dat is niet echt schaduw, maar glow. Werk je met gimp? Want dan kan ik je het wel uitleggen ^^ |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:22 | |
| De tekst in Fernkit's signature kwam me al zo bekend voor x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:23 | |
| Soof; I know >3 Urgh I'm mad Ik ga weer posten totdat ze scoren >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:26 | |
| @Isa2 Ja, graag! ^^ Ik weet het wel een beetje, maar bij mij lukt het nooit zo goed :/
@Quinty: Wha-? Oooh *looks at Wolf's OS* WOOOW =D zelfde muzieksmaak I guess? ^^ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:28 | |
| @Jojo; Hehehe :') Ik ken het nummer door mn vriendje, die is gek op MCR x'D Ik luister er af en toe naar, maar meer de bekende nummers [Welcome to the Black Parade - Teenagers & Nanananan] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:30 | |
| Woohoo they did it again my cuties <333 Me is happy ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:30 | |
| @Quinty: Awesome! C: Ken je toevallig "I'm not okay"? (Mijn favoriet xD) |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:38 | |
| Ik mag de Ghanezen niet >.> Come on Duitsland D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:39 | |
| Yeah nog iemand >3 Zolang het zo blijft is het voor mij goed. Duitsland is niet in topvorm vandaag :c |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:40 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Yeah nog iemand >3
Zolang het zo blijft is het voor mij goed. Duitsland is niet in topvorm vandaag :c Omg coolerd :DD *Box* Inderdaad zeg... Ze moeten zo spelen als tegen Portugal.. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:42 | |
| Heey I'm always german-fan ;p
Ze moeten zo spelen als NL tegen spanje ;p |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 22:42 | |
| Lol, elke ploeg speelt de tweede wedstrijd shit xD Brazilië, Nederland, Duitsland ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|