|
|
{{ Bond 89 Actief
| |
| |
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:22 | |
| I am feeling depressive .-. I don't have a computer at the moment.. (m'n vader moet alleen de stekkers er nog indoen maar hij is te lui D:) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:24 | |
| Daan! Balen…
Babs.. Wacht ff.. Die poes vindt hém complicated?! D: Heeft ze al eens naar zichzelf gekeken?! |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:27 | |
| Jeej, lange post van Crossroad ;D |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:27 | |
| Nog iemand een topic met Talon? :3 |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:28 | |
| Emma@ Oi, gedachten zijn privé D: En nee, ze vind het eerder complicated dat hij Shadowclan is maar toch aardig. x"D <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:30 | |
| Ze is echt uber bevooroordeeld xD I like it >3
Die kitten is genius, zo voel ik me dus als er iemand vermoord gaat worden bij NCIS xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:31 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Emma@ Oi, gedachten zijn privé D: En nee, ze vind het eerder complicated dat hij Shadowclan is maar toch aardig. x"D
<3 Deze doe tme denken aan Windkit :') Ik zoek nog steeds iemand die der een spookverhaal wil vertellen mensen, zodat ze een angst voor geesten kan ontwikkelen :') |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:33 | |
| - Dyingblack schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Emma@ Oi, gedachten zijn privé D: En nee, ze vind het eerder complicated dat hij Shadowclan is maar toch aardig. x"D
<3 Deze doe tme denken aan Windkit :') Ik zoek nog steeds iemand die der een spookverhaal wil vertellen mensen, zodat ze een angst voor geesten kan ontwikkelen :') Talon kan er wel een vertellen >D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:33 | |
| Euy klaar met m'n herhaling te maken en te onderlijnen >3 But nu moet ik nog een uurtje kwijt ah overlezen ;/ Wat heb ik dit weekend ook alweer gedaan: GESTUDEERD *kuch alles behalve leuk* Buns;; ghost is morgen/dinsdag vrij hoor c: Wil je der soms bang maken voor poor ghostie ? |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 19:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |