|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:33 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nice Waz! Maaike x Gast met het blonde haar! Heet hij niet Cloud?
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb Cloud en Snow.. I was close >3 Light vindt Snow niet aardig? Tenminste.. In de filmpjes die ik ervan zag (A) Hope is cute <'3 Light en hij moeten een setje worden.(punt uit zeg maar xD) You got it!
- LR spoiler feels:
Ze zijn geweldig <'3 Nog nooit het spel gespeeld, maar ze hebben er een fan bij >3 Whooo xD Das ook n echte quote uit de laatste game. They're soo sweet <3 |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:34 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Cute foto <'3 hebben Hope en Light een band in de spellen? Nooo that's Snow. Hij is Serah's (die Maaike cosplayed) verloofde. Hope en Light hebben like de sterkste band ever omg sgfgkdg. Zij red hem als laatste ziel, hij had toen naar de nieuwe wereld gekund met zijn ouders (die hij kwijt was geraakt), maar nee hij gaat terug voor haar ondanks de gevolgen om haar ook daar te krijgen. Oh man ik sta op t punt een heel boekwerk te schrijven en laat ik dat maar niet doen haaha xD Maar ze zijn echt geweldig als alles. Friends, family, personally I ship them because dbjbghjfb Cloud en Snow.. I was close >3 Light vindt Snow niet aardig? Tenminste.. In de filmpjes die ik ervan zag (A) Hope is cute <'3 Light en hij moeten een setje worden.(punt uit zeg maar xD) You got it!
- LR spoiler feels:
Ze zijn geweldig <'3 Nog nooit het spel gespeeld, maar ze hebben er een fan bij >3 Whooo xD Das ook n echte quote uit de laatste game. They're soo sweet <3 They totally are :3 En tja ik ben nog steeds fan, eventhough I still never played it >.<= |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:35 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:38 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- LR spoiler feels:
Ze zijn geweldig <'3 Nog nooit het spel gespeeld, maar ze hebben er een fan bij >3 Whooo xD Das ook n echte quote uit de laatste game. They're soo sweet <3 Je kan het alleen spelen op de Xbox niet? Of Komt het ooit nog uit voor de computer? Hope en Light zijn te cute om het spel niet te spelen D: Nice Babs! Knap! |
|
| |
Isa :3 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:39 | |
| //Waz Random vraag tussendoor, maar van welk spel komen ze eigenlijk >.<
//Momo I know, mooi op tijd haha
Het voorsteltopic van Ordinary geplaatst :3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:42 | |
| Final Fantasy XIII Op PS3 en Xbox
Je kan m wel kijken op youtube. Van die filmpjes xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:44 | |
| Isa ^^ Het zijn karakters uit Final Fantasy! Een gaaf spel, waar Waz meer vanaf weet dan ik xD EDIT- Waz was me voor (A) Dan dus maar een ps3 of Xbox aanschaffen >3
Footloose en Bridget Jones door elkaar aan het kijken xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 21:52 | |
| ik ga binnenkort ook Final fantasy spelen ^-^
Appa|| Good girl, I'm proud of yah |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:08 | |
| Wacht Waz?! Heet Hope Estheim van z'n 'achternaam?' *confused* |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:11 | |
| Zilveren ring gezien, gaan we wss morgen kopen. <3 En is het volgende week al meeting? Oei, ik moet maar es gaan opschieten. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:11 | |
| - Tallpaw schreef:
- Wacht Waz?! Heet Hope Estheim van z'n 'achternaam?' *confused*
Jah :3 |
|
| |
James 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:14 | |
| I'm back <3
Omg, ik heb echt een heerlijke avond gehad. Eerst hebben we tot 19.00 in de stal rondgehangen en regaden en m'n paar eens opgekuist (manen helemaal af + wassen) waarna de vakatie zijn gaan vieren. Vond het zo leuk <3 Vooral omdat ik het niet had verwacht, ik wilde namelijk niks doen, maar hey, ik vond het leuk ^^
Okay, dan nu nog wat posten c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:18 | |
| welcome back Bo c:
oeh meeting binnenkort, k ga t geld maar eens ergens vandaan halen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:25 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Jah :3 Dus is jouw achternaam dan geen Estheim? Of wel? |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:26 | |
| Een postje voor vandaag, omdat ik echt ziek ben geworden :C Waarschijnlijk heeft iemand me aangestoken met een verkoudheid en mn neus en wangen zijn helemaal rood en ik ben kapot moe :C ik ga maar eens vroeg slapen denk ik, pfoe. Zo ziek heb ik me in tijden niet gevoeld zeg ://
Sorry voor geen posts dan^^" |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Jah :3 Dus is jouw achternaam dan geen Estheim? Of wel? Hahah, ik weet d'r echte achternaam. :') |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:27 | |
| Chi is dat een nieuw setje? Wolf is sexy |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:28 | |
| Ugh .w. De combinatie van energy met vodka en een medium chicken sensation menu maken je misselijk >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:32 | |
| - Wolftail schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
Jah :3 Dus is jouw achternaam dan geen Estheim? Of wel? Hahah, ik weet d'r echte achternaam. :') *world opens up* Woooooow! En ik maar denken dat Waz Ms. Estheim heette xD Beterschap Soofje! Oef.. Beterschap Q! Dat klinkt indd zwaar :')
Laatst aangepast door Tallpaw op vr 20 jun 2014 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jun 2014 - 22:33 | |
| EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! TOPICS NEVER X TALL NU! >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|