|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:14 | |
| Ik kan Sabaton helemaal grijs draaien en dan door totdat die kapot is x) Is Sonatica iets ? (: |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:16 | |
| - Lostvoice schreef:
- @Talonmask; In case no-one told you this before. Je avatar is al bezet door mijn account; Frozentime
Owww, oke ^-^ Maar het geeft niet, ik toch was net van plan hem te veranderen xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:30 | |
| |
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:40 | |
| |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:41 | |
| Awh, geloof ik is de babyboom hier net over x'D... Het liefste heb ik gewoon een normale kit, dus niet eentje die ik een drama geschiedenis moet geven omdat hij geen familie heeft ;w;
Maar hoe gaat het met de mensjes hier :'D ? |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:41 | |
| |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:42 | |
| En toen had Talon een setje <'3 Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over.. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:44 | |
| "Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen."
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:45 | |
| - Talonmask schreef:
- En toen had Talon een setje <'3
Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over.. Ik vind het een leuk setje hoor! Vooral het onderschrift, ze is zo schattig :3 |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:46 | |
| - Bearkit, schreef:
- Talonmask schreef:
Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over.. Ik vind het een leuk setje hoor! Vooral het onderschrift, ze is zo schattig :3 Dankjewel ^-^ Ja, over de ava zat ik vooral te twijfelen, misschien moet ik daar gewoon hetzelfde plaatje nemen :3 |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:46 | |
| Tall toch, en dan kan Snowy m dus echt niet gaan troosten xD Iemand topic met Winter? |
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:47 | |
| - Dustkit schreef:
- .Snowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=Co3N4-6B2pM
En ik vind dit nog steeds zo inspirerend en fantastisch. THAT LINN That made me cry Your not the only one xD I cried too Tis wel mooi tho <3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:47 | |
| - 'Winterpaw schreef:
- Tall toch, en dan kan Snowy m dus echt niet gaan troosten xD
Iemand topic met Winter? met Flashpaw? :3 Zou jij willen maken, ik ga ff posten met never ^^ |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:48 | |
| - Talonmask schreef:
- Bearkit, schreef:
- Talonmask schreef:
Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over.. Ik vind het een leuk setje hoor! Vooral het onderschrift, ze is zo schattig :3 Dankjewel ^-^ Ja, over de ava zat ik vooral te twijfelen, misschien moet ik daar gewoon hetzelfde plaatje nemen :3 Hmn, zou je kunnen proberen. Om eerlijk te zijn vind ik dat plaatje wel 'vrouwelijker'. Komt volgens mij door de bloemen x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:48 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- "Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen."
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:49 | |
| - Nevermind schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Tall toch, en dan kan Snowy m dus echt niet gaan troosten xD
Iemand topic met Winter? met Flashpaw? :3 Zou jij willen maken, ik ga ff posten met never ^^ Komt voor mekaar |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- "Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen."
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: Shrew heeft m al zo vaak gewaarschuwd en nu gaat ie tegen de ergste vijand vriendelijk doen, he's going to get a real angry Shrew now! >C Why cant he just be a good Apprentice and just be mean to other Clans?:C |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:50 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: Shrew heeft m al zo vaak gewaarschuwd en nu gaat ie tegen de ergste vijand vriendelijk doen, he's going to get a real angry Shrew now! >C
Why cant he just be a good Apprentice and just be mean to other Clans?:C Dat mag niet (A) Er staat 'private' xD Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:51 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Nou Tall, dan ga je toch weg :c *emo Shrew crawls into corner* You don't want him to leave do you D: Shrew heeft m al zo vaak gewaarschuwd en nu gaat ie tegen de ergste vijand vriendelijk doen, he's going to get a real angry Shrew now! >C
Why cant he just be a good Apprentice and just be mean to other Clans?:C Dat mag niet (A) Er staat 'private' xD
Well.. Because he can't hurt others, he's a teddy bear <'3 *stares @ Broken* Yeah, sure xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 15:51 | |
| Lekker aan het posten :3 Nu nog bij Never posten dadelijk ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |