|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:55 | |
| En toen viel ie Inner aan, dat gaat goed xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:56 | |
| Euy bo; slender has to meet Never someday >3 Het waren nu niet bepaald goeie omstandigheden ;p
Piep zo meteen afsluiten :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:58 | |
| Tall is there Bo >3 -I know.. Ik ben een bemoeial xD- Ik wil gewn niet dat Never dieper in de probleempjes komt.. Straks denkt Shrew nog dat hij een slechte invloed heeft op Tall xD |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:00 | |
| - Fadingpaw schreef:
- Wilt iemand please please please zijn printscreen doorsturen van het record aantal leden? Ik ben vergeten een printscreen te nemen:c
Is er echt niemand die een printscreen heeft genomen? O.O*puppyeyes* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:01 | |
| Het record kan je gewoon op de hoofd pagina zien bij de leden die online zijn.
En omg... als of Inner niet al genoeg heeft om mee te dealen ;O |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:02 | |
| Hij heeft een klap tegen zijn achterkop gekregen en is de naam van Inner vergeten en wie ze is xD Maak je maar geen zorgen, het zal wel terugkomen xD
Zou ik hem Tall laten vergeten? Hmmmm... >3 |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:03 | |
| - Innerghost schreef:
- Het record kan je gewoon op de hoofd pagina zien bij de leden die online zijn.
En omg... als of Inner niet al genoeg heeft om mee te dealen ;O Ja ik weet het maar ik vind het gewoon spijtig dat ik geen printscreen had genomen op het moment zelf want dan kon ik zien wie er allemaal online was enzo^^ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:04 | |
| Arme Inner, haar leven wordt moeilijker en moeilijker |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:07 | |
| - Fadingpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Het record kan je gewoon op de hoofd pagina zien bij de leden die online zijn.
En omg... als of Inner niet al genoeg heeft om mee te dealen ;O Ja ik weet het maar ik vind het gewoon spijtig dat ik geen printscreen had genomen op het moment zelf want dan kon ik zien wie er allemaal online was enzo^^ Oh zo. Zelf heb ik de printscreen niet, maar anderen waarschijnlijk wel. @Tess: She has a hard live ;-; |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:09 | |
| Oh.Moet echt gaan slapen anders word mijn moeder boos!Doei allemaal!(waarschijnlijk) tot morgen! |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:10 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:11 | |
| - Innerghost schreef:
@Tess: She has a hard live ;-; Poor, Poor Inner |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:12 | |
| Zop laatste post voor vandaag, ik ga weer, bye bye. Morgen bio en godsdienst, yiha! Laatste examens HERE I COME *teleports away* |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:13 | |
| Bye bo c:
Zop ik ben ook es en nog heel even blokken op m'n kamer |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:14 | |
| Lionroar is zo erg xD Ik denk dat hij Everstar nog kwaad gaat maken D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:15 | |
| Good deputy, he's a good deputy <3
Inner en Lion moeten elkaar nog eens ontmoeten >D |
|
| |
Jara 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:15 | |
| Veel succes met je examens Bo ;3 You can do it girll! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:16 | |
| |
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:16 | |
| Oké, had nog even een postje met Grave gedaan maar nu moet ik echt gaan leren voor Engels .-. Heb nog niks gedaan en heb morgen een freakin belangrijke en grote toets van twee hoofdstukken D:
Byee! |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 22:17 | |
| succes Bootje, you can do it ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|