|
|
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:48 | |
| - Lostdream schreef:
- Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Fogmask, Anthermask, Remedymask, Talonmask of Yewmask. Het is voor een female Sc kitten ^^
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D +1 Ik zou ook voor Talonmask gaan. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:49 | |
| - Icyrose schreef:
- Tallpaw schreef:
- Thistle en Little zijn zo cute samen <'3 Niet normaal..
Ikr<3 *Zucht* Ik krijg als ik de topics lees hetzelfde gevoel als dat ik krijg bij de film Titanic xD Ze moeten kitties krijgen <3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:50 | |
| - Tallpaw schreef:
- Icyrose schreef:
- Tallpaw schreef:
Ikr<3 *Zucht* Ik krijg als ik de topics lees hetzelfde gevoel als dat ik krijg bij de film Titanic xD Ze moeten kitties krijgen <3 Who knows, maybe x'D Daar hebben Maaike en ik het nooit echt over gehad namelijk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:51 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Icyrose schreef:
- Tallpaw schreef:
Ikr<3 *Zucht* Ik krijg als ik de topics lees hetzelfde gevoel als dat ik krijg bij de film Titanic xD Ze moeten kitties krijgen <3 Who knows, maybe x'D Daar hebben Maaike en ik het nooit echt over gehad namelijk xD Heb het er nu over.. Want ik ben er klaar voor >3 Kidding, alhoewel het niet in de zomervakantie mag want dan ben ik er niet D: |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:53 | |
| Als ik er nu zo over nadenk heeft Winterstorm niet echt goede invloed op haar apprentices gehadxD, Darkfire is wel bekend, Shadowrose zou volgens mij een relatie krijgen met een rogue(weet de naam niet meer) en nu Little met Thistle. Naja zelf heeft ze tenslotte ook kittens gehad met een kittypetxD. |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:54 | |
| - Petalpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Fogmask, Anthermask, Remedymask, Talonmask of Yewmask. Het is voor een female Sc kitten ^^
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D +1 Ik zou ook voor Talonmask gaan. Ik denk dat ik die doe c: Alleen nu begin ik weer te twijfelen. Er zit namelijk al een kitten in de Sc die Talonkit heet. Mag je wel dubbele namen in dezelfde clan? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:56 | |
| - Rowankit schreef:
- Petalpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D +1 Ik zou ook voor Talonmask gaan. Ik denk dat ik die doe c: Alleen nu begin ik weer te twijfelen. Er zit namelijk al een kitten in de Sc die Talonkit heet. Mag je wel dubbele namen in dezelfde clan? Volgensmij wel |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:57 | |
| - Fisheye schreef:
- Rowankit schreef:
- Petalpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D +1 Ik zou ook voor Talonmask gaan. Ik denk dat ik die doe c: Alleen nu begin ik weer te twijfelen. Er zit namelijk al een kitten in de Sc die Talonkit heet. Mag je wel dubbele namen in dezelfde clan? Volgensmij wel Dubbele namen in een clan mag, zolang er geen dubbele warrior names zijn |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:59 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Rowankit schreef:
- Petalpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D +1 Ik zou ook voor Talonmask gaan. Ik denk dat ik die doe c: Alleen nu begin ik weer te twijfelen. Er zit namelijk al een kitten in de Sc die Talonkit heet. Mag je wel dubbele namen in dezelfde clan? Volgensmij wel Dubbele namen in een clan mag, zolang er geen dubbele warrior names zijn Ah das fijn! Dankjewel <'3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:06 | |
| Laatste keer da tik deze wijk heb moeten lopen. Thank heavens xD Ik mag weer naar een makkelijkere. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:08 | |
| Chill Babs!
Q… Moest je het nu nóg schattiger maken?
Gotta go guys ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:11 | |
| -Shameless advertising- Ben ik ooit vreselijk evil tegen je geweest en wil je me een keer goed terugpakken?:'D Hier is je ultieme kans, ik zoek iemand die Straw over de rand wil drukken van sane naar gebroken. :'D Wie wil?~ https://www.warriorcatsnl.com/t18264-gz-the-last-straw |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:18 | |
| - Strawberry schreef:
- -Shameless advertising-
Ben ik ooit vreselijk evil tegen je geweest en wil je me een keer goed terugpakken?:'D Hier is je ultieme kans, ik zoek iemand die Straw over de rand wil drukken van sane naar gebroken. :'D Wie wil?~ https://www.warriorcatsnl.com/t18264-gz-the-last-straw
xD Je zou zo reclamemaker kunnen worden :'P |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:19 | |
| Studeren voor plant is zo saai -.- |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:20 | |
| Ik heb niet zo heel veel inspi vandaag, maar toch wil ik posten xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:21 | |
| Zop, ik had even een ideetje en eig nog maar ideeën... Mhhhh, ik post ze later wel nog, maar nu moet ik gaan, bye bye ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:28 | |
| Ravenheart gaat zich maar is naar de Windclan borders begeven om zich daar te vermaken. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:53 | |
| |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:54 | |
| Is Quinty here? Wel, ik heb dus al een GW2 account maar ik kan geen download ding vinden voor als je al een account hebt... |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 16:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |