|
|
Ianto 124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:33 | |
| @Denise; I know *sigh* I hate it, he just vanished and never came back. He didn't even told me where he went, tho :c
@Soof; Dan geeft ik d'r op xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:35 | |
| @Soof: I think Shrew and Inner have to talk~ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:35 | |
| Now both Lostvoice ánd Appleblossom are red :') |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:36 | |
| @up, yes... Ik heb net hopelijk de laatste engelen gezien (seizoen 7) want ze blijven eng als what :3 |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:36 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:38 | |
| Let's start the search for new pics =w= |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:38 | |
| Nawh poor Never, hij heeft weer woede problemen xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:39 | |
| Hoe kan een deputy topic-uit zijn als één van de warriors gek gaat doen? x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:40 | |
| - Nevermind schreef:
- Nawh poor Never, hij heeft weer woede problemen xD
Tall doesn't mind ^^ We need a new topic Bo.. I miss Never x Tall ;_; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:42 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Tall doesn't mind ^^ We need a new topic Bo.. I miss Never x Tall ;_; Me 2 ;-; Maar morgen zijn de ex gedaan, dus dan kan ik er zoveel als je wilt ^^ En Inner is a bad deputy >D Never is aan het freaken en Tall denkt spelen, yaoh, goed zo xD Nog even wat goede reputatie bij Inner opdoen, dan gaat ze Aury x Never zeker goed opvatten *Kuch* |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:43 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Tall doesn't mind ^^ We need a new topic Bo.. I miss Never x Tall ;_; Me 2 ;-; Maar morgen zijn de ex gedaan, dus dan kan ik er zoveel als je wilt ^^
En Inner is a bad deputy >D Never is aan het freaken en Tall denkt spelen, yaoh, goed zo xD Nog even wat goede reputatie bij Inner opdoen, dan gaat ze Aury x Never zeker goed opvatten *Kuch* Careful what you wish for xD Tall miste zijn play buddy gewoon >3 Whut? Nu pas is duidelijk hoe erg ik spam, ik ben 100 posts kwijt doordat het vorige aot -R.I.P.- is weggehaald xD |
|
| |
Jojo 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:44 | |
| |
|
| |
Jara 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:45 | |
| @Bo Never maakte Teemo echt dik in haha ;3 Arme Teem ;o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:46 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Tall doesn't mind ^^ We need a new topic Bo.. I miss Never x Tall ;_; Me 2 ;-; Maar morgen zijn de ex gedaan, dus dan kan ik er zoveel als je wilt ^^
En Inner is a bad deputy >D Never is aan het freaken en Tall denkt spelen, yaoh, goed zo xD Nog even wat goede reputatie bij Inner opdoen, dan gaat ze Aury x Never zeker goed opvatten *Kuch* Careful what you wish for xD
Tall miste zijn play buddy gewoon >3
Whut? Nu pas is duidelijk hoe erg ik spam, ik ben 100 posts kwijt doordat het vorige aot -R.I.P.- is weggehaald xD Bawahaha xD Ik ben er maar 10 kwijt ofzo xD En Never ook, hij heeft momenteel niks anders dan gekte meegemaakt, hij heeft het hard atm, hij heeft Tall nodig ;^; En gosh Tall is gemeen tegen Broken. Ligt ie daar te sterven en het enige wat Tall denkt: 'Jes! Hij is van m'n terrein, terug naar Tinder en Spotted,' xD |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:48 | |
| Wilt iemand please please please zijn printscreen doorsturen van het record aantal leden? Ik ben vergeten een printscreen te nemen:c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:52 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
En Inner is a bad deputy >D Never is aan het freaken en Tall denkt spelen, yaoh, goed zo xD Nog even wat goede reputatie bij Inner opdoen, dan gaat ze Aury x Never zeker goed opvatten *Kuch* Careful what you wish for xD
Tall miste zijn play buddy gewoon >3
Whut? Nu pas is duidelijk hoe erg ik spam, ik ben 100 posts kwijt doordat het vorige aot -R.I.P.- is weggehaald xD Bawahaha xD Ik ben er maar 10 kwijt ofzo xD
En Never ook, hij heeft momenteel niks anders dan gekte meegemaakt, hij heeft het hard atm, hij heeft Tall nodig ;^;
En gosh Tall is gemeen tegen Broken. Ligt ie daar te sterven en het enige wat Tall denkt: 'Jes! Hij is van m'n terrein, terug naar Tinder en Spotted,' xD You are perfect Bo >3 Told you so ^^ Well.. He doesn't like him.. So yeah xD •• Kan iemand de printscreen ook naar mij sturen?? |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:53 | |
| Ergens wil ik weten wat mensen vinden van mijn gitaarspel, met zang *kuch* maar ik ben bang dat iedereen me uit gaat lachen >-< FB is dus uitgesloten >-< |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:54 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jun 2014 - 21:54 | |
| whaha echt in geen tijden geen topic meer gehad die me dit gevoel geeft xD