Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: question (Zim me, Hopemind, Tak, aria of killerblood) wo 13 feb 2013 - 12:28 | |
| Zim zad naast Hopemind en ineens uit het niets sprong tak op hem en dieuwde hem tegen de grond en gromde naar hun bijden en ging weg. Zim keek naar Hopemind en deed zijn schouders op maar wist wel dat het niet mogt. Hij sloot zijn ogen en sprak 'ga terug naar het kamp Hope ik ga weg voor even.' Zim stond op en verdweenin het bos en keek nog achter zich en ging weer veder. Zijn ogen keeken in de verte en hij staarde naar de lucht en ging veder een traan viel op de grond en zijn poten deden pijn. Het was donker in het dicht begroeide bos maar de zon scheen fel en hij stond stil en wist hij stond in de schaduw van het bos....... Insperatsiloos ) |
|
Crazy Bird! 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: question (Zim me, Hopemind, Tak, aria of killerblood) do 14 feb 2013 - 12:19 | |
| 'ga terug naar het kamp Hope ik ga weg voor even.' zei Zim. 'Maar waar ga je dan naartoe?' vroeg ze, maar hij was al verdwenen. Ze bleef even staan en knipperde verbaasd met haar ogen. Ze draaide zich om en rende terug naar het kamp. Aangekomen stond ze stil voor de hol en keek naar Aria en Tak. Even voelde ze zich bang bij die twee, maar die gevoel verdween snel. Ze kroop het hol in en strekte zich uit, voor ze ging liggen. Gapend rolde ze zich op, terwijl de zon op haar sneeuwwitte vacht scheen. Ze zuchtte sloot haar ogen en probeerde even te dutten, dat is alles wat ze op dit moment nodig had.
Kort... |
|