|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 16:42 | |
| Nog geen toetsen gehad, maar volgende week Engels so en Bio, hoop op een goed cijfer voor beide haha. |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 16:44 | |
| Mijn Duits docente heeft een belletje om de klas tot stilte te roepen, en als dat niet werkt gebruikt ze een fluitje
Misschien was gymlerares beter geweest voor haar... Ik kan haar gewoon niet serieus nemen... |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 16:48 | |
| Over .... 2,5/3 weken begint mijn eerste Proefwerkweek >w< Schoolexamens maken. I don't like that D:
Ik snap nu al geen kud meer van de lessen >w< |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 17:23 | |
| - Saxon schreef:
- Over .... 2,5/3 weken begint mijn eerste Proefwerkweek >w<
Schoolexamens maken. I don't like that D:
Ik snap nu al geen kud meer van de lessen >w< Komt vast goed. Keep it cool :p |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 21:00 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 21:48 | |
| Ik vind wiskunde wel leuk geen idee wat ik morgen heb, zo eens kijken. hier komt dus nog een editje n.n |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 5 sep 2012 - 21:54 | |
| Ik vind wiskunde ook leuk =) morgen lange dag te gaan... |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 8:19 | |
| ik vind tekenen en Latijn het leukst, Frans, gym en natuurkunde het minst. |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 8:34 | |
| Vandaag eerste uur vrij ^^ , dan aleen nog maar gym , project kunst en wiskunde (Wiskunde in het engels i hate it >.< )
Wordt relaxt dagje c= |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 8:45 | |
| Ik hen vandaag eerste uur vrij, blokuur scheikunde en een blokuur bio. Superchill <3 Maar de klas is meh Dx |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 15:11 | |
| ;-; de wiskunde leraar schreeuwde tegen ons omdat een paar kinderen vergeten waren hoe je een vergelijking moest maken ;-; ik was echt bang op dat moment D: |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 15:24 | |
| Morgen tot 5 voor 2 :3 korste dag van de week. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 15:54 | |
| HAAAT AAN SCHOOOOOLLL!! Ik mag school gewoon niet en ik denk dat het mij ook niet mag.. ook al is het de laatste tijd wel een beetje aardig want ik heb best veel tussenuren :3 Ik heb een best irritante Duits lerares, Ze lijkt aardig aan de buitenkant maar ik weet gewoon dat ze eigenlijk een kreng is.. & ze is ook nog es een keer m'n mentor ;-; Tekenen & Handvaardigheid lijken ook niet meer op m'n rooster te komen :c Ben wel blij dat de nieuwe Aardrijkskunde leraar heel awesome is ;D Hij is grappig en hyper. Hij had vandaag gewoon geen zin om huiswerk te geven en ook al lachen we heel veel in de klas je leert toch wat. Moet nu eigenlijk aan de gang met m'n vele huiswerk voor morgen D: |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 6 sep 2012 - 16:23 | |
| Onze duits docent is super leuk xD Vind ik dan. Ze ziet er streng uit en komt ook wel een beetje zo over maar ze overhoort en leert goed, en duits is 100X beter dan Frans :3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 11 sep 2012 - 20:29 | |
| Door school ben ik echt veel minder online. Veel huiswerk en afspreken met vrienden/vriendinnen in het weekend ;c. Nou ja, I'll try (and manage) to come in the evenings ;3 |
|
| |
Floor 221
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 11 sep 2012 - 20:31 | |
| Ik heb echt een supertoffe leraar voor Latijn (en..... een verschrikkelijke voor wiskunde ) |
|
| |
Cato :3 123
| CAT'S PROFILEAge: 1 moon old. Old enough to be an apprentice, right? Right? :DGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 11 sep 2012 - 20:33 | |
| Volgende week (3e week) 3 so's en een pw o.O |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 11 sep 2012 - 21:51 | |
| School... *zucht* Waarom vinden docenten het een leuke hobby om huiswerk en SO's op te geven? Geef me A.U.B tips om dit jaar door te komen. Daarvoor heb ik een topic aangemaakt (Tips voor het VO), maar hierop antwoorden is ook OK. Ik smeek je echt om tips!!! Please, can you help me?! (mijn anglais (dat is Frans voor ''Engels'') is niet al te best (net als mijn Frans en Duits)) Ocelot, (Wishpaw is ook goed) |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic vr 21 sep 2012 - 17:07 | |
| Ik kan eindelijk vol trots zeggen dat ik een goede start heb gemaakt: Nederlands: - 10 - 5.5 [grammatica, iets waar ik moeite mee heb] - 7.6
Duits: - 7.8
Latijns: - 9 - 9.5
Wiskunde: - 8.9
-- Volgende week 3 so's en 3 proefwerken, zijn die docenten nou helemaal gek geworden? ;p |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic vr 21 sep 2012 - 18:06 | |
| @linn; lucky you D= mijn cijfers; GESCHIEDENIS; - 8 DUITS; 3,6 ENGELS; - 5,8 WISKUNDE; - 5,8
Ik ben hier dus ZO niet blij mee -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|