|
|
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 8:24 | |
| Waahh, ik ga zo de hele school verkennen, en kennismaken met de andere leraren ._. I feel small in this big world |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 8:34 | |
| introductie dag................. D: |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 10:21 | |
| Straks boeken ophalen en naar winkel om schoolspullen die ik nog nodig heb... |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 11:36 | |
| 1 week naar school geweest, nu ziek -.-" |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 14:14 | |
| Ik ga meteen naar Free zoeken en haar naam gillen als 'k ze zie :3
En ik ga nog steeds een zak chips mee nemen om die dan op de speelplaats rond te gooien >'3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 14:22 | |
| nou introductie dag geweest en ja hoor. Die stomme jongens gaan meteen stoer doen en door de klas roepen -.- het lijkt nu net of ik nog in mijn oude klas zit -.-'' Ik hoopte dat het nu wat rustiger zou worden zonder T & D maar nee -.- |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 14:24 | |
| Nog vrij weinig gedaan, maar heb nog vakantie.. Kaften doe ik waarschijnlijk pas dit weekend :}
&Ik ben té klein voor mijn leeftijd en door mijn uiterlijk lijk ik op een eerste á tweedeklasser -.-'
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 14:32 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Spotlight schreef:
- Ik ben groter dan mijn nichtje die in de 3e zit xD
Lol, ik ben groter dan mijn zus van 27 jaar {: Oke xD Je kan ook overdrijven met groeien (KRIMP!!!) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic di 28 aug 2012 - 20:37 | |
| Op 3 september begin ik aan mijn 3e jaar Latijn <3 c: Dan weet ik met welke nieuwe mensen ik zit in Latijn (: En sowieso zit ik met een andere klas samen en khoop dat die niet met té veel mensen is :p |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 11:43 | |
| Vrije dag! Morgen heb ik een deviant toets van Wiskunde en de dag er na een deviant toets van Nederlands. Wiskunde is zonder rekenmachine, dus hopelijk zijn het niet allemaal van die formules D: Mijn wiskunde niveau is al mega laag, echt lager dan laag .. dus dat beloofd wat te gaan worden.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 17:15 | |
| Blegh... Ik KAN geen frans!!! Waarom begint mijn 1e dag met een blokuur frans O.o |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 18:24 | |
| WOEHOEEEE IK HEB HET OVERLEEFD!!!!!! |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 18:25 | |
| - Swiftheart schreef:
- Cristiano schreef:
- Spotlight schreef:
- Hoi brugmuggie xD (YEAH!!! 2e klasser :D)
Tss [3e klasser] ik kan jouw ook een jonkie noemen >D *kucht* 3e klas al? D: Oui c: En jij dan? xD Mijn economie leraar is echt ziek chill >3 |
|
| |
natuurlijk heet ik tanya dombo! 19
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 18:26 | |
| IK BEN SLECHT IN GESCHIEDENIS OwO |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 18:29 | |
| @Hierboven;; Je bent niet de enige xD Vooral als je je Duits leraar ervoor hebt c: |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 18:38 | |
| - Cristiano schreef:
- @Hierboven;;
Je bent niet de enige xD Vooral als je je Duits leraar ervoor hebt c: How is that possible? XD |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic wo 29 aug 2012 - 19:50 | |
| - Honeypaw schreef:
- Cristiano schreef:
- @Hierboven;;
Je bent niet de enige xD Vooral als je je Duits leraar ervoor hebt c: How is that possible? XD Omdat hij blijkbaar ook geschiedenis heeft gestudeerd xD Maar hij is best wel vervelend voor geschiedenis, want je krijg nogal vaak huiswerk :c |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 aug 2012 - 0:06 | |
| - Paklijst voor Belgische ardennen:
Paklijst: Rugzak voor overdag: Een lunchpakket, iets te drinken en wat lekkers. IDENTITEITKAART of PASPOORT!! Bagage: Handzame sporttas of grote rugzak Slaapzak Luchtbed of matje (geen veldbed/stretcher) Zwemkleding Regenkleding 2 x schone kleding (1x lang en 1x kort). Oude kleding heeft de voorkeur. 1 x stevige schoenen + 1 x normaal paar schoenen. 1 plastic vuilniszak, om je vuile kleding in te bewaren. Bestek, bord en een beker. Geen wegwerpservies. Markeer wat van jou is! Toiletartikelen: Tandenborstel/zeep/deodorant etc. 2 handdoeken 1 rol toiletpapier Materiaal per tentgroep: Pannenset (kookpan en koekenpan of wok) Pollepel of roerspaan Afwasspullen (afwasmiddel, -borstel en een theedoek)
Hoe moet ik in godsnaam aan een slaap matje komen/slaapsak en een goede tas als ik er t geld niet voor heb!? Echt school is dom! En voor de rest... Ik heb een roosten waar ik geen bal van snap! En het is een rot roosten, want ik ben volgens mij heel vaak laat uit! + Stage! AAAAAH!! Ik verga van de zenuwen! Ik heb nu al t gevoel dat ik de derde klas ga vernagelen, en ik moet niet zo stressen... Iegggg, stresskip dat ik ben >> |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 aug 2012 - 0:12 | |
| mijn schooljaar gaat leuk worden. Denk ik ;
Laatst aangepast door Ziva op do 30 aug 2012 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic do 30 aug 2012 - 0:23 | |
| - Innerpaw schreef:
- Paklijst voor Belgische ardennen:
Paklijst: Rugzak voor overdag: Een lunchpakket, iets te drinken en wat lekkers. IDENTITEITKAART of PASPOORT!! Bagage: Handzame sporttas of grote rugzak Slaapzak Luchtbed of matje (geen veldbed/stretcher) Zwemkleding Regenkleding 2 x schone kleding (1x lang en 1x kort). Oude kleding heeft de voorkeur. 1 x stevige schoenen + 1 x normaal paar schoenen. 1 plastic vuilniszak, om je vuile kleding in te bewaren. Bestek, bord en een beker. Geen wegwerpservies. Markeer wat van jou is! Toiletartikelen: Tandenborstel/zeep/deodorant etc. 2 handdoeken 1 rol toiletpapier Materiaal per tentgroep: Pannenset (kookpan en koekenpan of wok) Pollepel of roerspaan Afwasspullen (afwasmiddel, -borstel en een theedoek)
Hoe moet ik in godsnaam aan een slaap matje komen/slaapsak en een goede tas als ik er t geld niet voor heb!? Echt school is dom!
En voor de rest... Ik heb een roosten waar ik geen bal van snap! En het is een rot roosten, want ik ben volgens mij heel vaak laat uit! + Stage!
AAAAAH!! Ik verga van de zenuwen! Ik heb nu al t gevoel dat ik de derde klas ga vernagelen, en ik moet niet zo stressen... Iegggg, stresskip dat ik ben >> - Rooster:
How will I survive? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het grote school topic | |
| |
|
| |
|