Liefdes topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 37 ... 47  Volgende
Flowpetal
Member
Liefdes topic - Pagina 28 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:33

Omgggggggg I feel so happyyyyy
Een vriendin van me praat regelmatig met mn crush op wapp. Dus ik vroeg; zou je onopvallend erachter willen komen of hij mij leuk vind. Nou, dat vond ze goed. Dit was maandag besproken. Vandaag is like tot nu toe een soort doorbraak. Ze stuurde me een screenshot van t gesprek waarin ze vroeg of hij iemand lileuk vond. EN HIJ ZEI JA. Hij wou alleen niet zeggen wie. MAAR HIJ ZEI JA. IK VOEL ME NU HAPPY OMDAT IK MEER KANS/MEER HOOP HEB DAT HIJ ME LEUK VIND SJFHRJSJANFNENCHF :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 28 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 9:11

Ik heb nu al bijna 3 maanden een superlief vriendje en wow. Ik zou hem echt voor geen goud kwijt willen! c:
Nimblepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 28 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 9:22

Mijn bobbel (over 2,5 week zijn we 2 jaar samen) kwam me gister onverwacht opzoeken. Dat is nogal een ding, omdat hij in Enschede woont en ik in Utrecht. Maar hij was bij z'n oma ergens in zeeland, en op de terugweg met de auto kwam ie toch langs Utrecht, dus bleef hij even een halfuurtje hangen.
Ik zeg eerlijk: deze jongen is geweldig Very Happy
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:01

Op school sta/zit ik in de pauze altijd bij een groepje jongens en ik denk dat ik een crush heb op één van hen (hij zit bij mij in de klas en is volgesmij een paar dagen ouder dan dat ik ben Razz). Ik ben er alleen zo goed als zeker van dat ik niet echt veel kans heb en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft... Ik weet ook niet helemaal zeker of het een cursh is wat ik "voel" xd En ik ben waarschijnlijk gefriendzoned...
Flowpetal
Member
Liefdes topic - Pagina 28 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:09

Basically this;
Click:

Describes enough...
Wheatley
Member
That girl who thinks with Portals
107
Actief

CAT'S PROFILE
Wheatley
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 15:46

Whippaw schreef:
Op school sta/zit ik in de pauze altijd bij een groepje jongens en ik denk dat ik een crush heb op één van hen (hij zit bij mij in de klas en is volgesmij een paar dagen ouder dan dat ik ben Razz). Ik ben er alleen zo goed als zeker van dat ik niet echt veel kans heb en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft... Ik weet ook niet helemaal zeker of het een cursh is wat ik "voel" xd  En ik ben waarschijnlijk gefriendzoned...

Oh StarClan, ik heb een klein probleempje, denk ik...

Er is namelijk nog een jongen op wie ik een soort crush heb, hij is wat aardiger naar mij toe dan de jongen in het stukje tekst hierboven en deelt ook meer interesses met me (Hij kent Warrior Cats en Homestuck en vind het waarschijnlijk allebei leuk/interessant, ook is hij één van de personen waardoor ik Portal leuk vind). Maar hij is twee jaar ouder dan mij en zit in het examenjaar... Hij staat/zit ook bijna elke pauze bij het groepje waar ik bij zit/sta...

Mwerp ._.

(ohja, ff terzijde: Ik val op nerds (misschien omdat ik zelf ook een beetje nerdy ben) xD)

EDIT: Okay schrap dat eerste stuk.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 8:30

Vandaag een jaar met Walter<3 :$
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 8:32

Icyrose schreef:

Gefeliciteerd! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Smile
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 8:35

Nimblekit schreef:
Icyrose schreef:

Vandaag gaat lastig, omdat ik het merendeel van de dag op school zit x'D
Maar we zijn vanaf nu t/m zondag middag/avond alleen thuis. Dus we gaan lekker niet romantisch film kijken thuis en wat te eten halen.

We both don't like to be romantic xD
Dustrise
Member
Liefdes topic - Pagina 28 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 8:37

Icyrose schreef:
Nimblekit schreef:
Icyrose schreef:

Vandaag gaat lastig, omdat ik het merendeel van de dag op school zit x'D
Maar we zijn vanaf nu t/m zondag middag/avond alleen thuis. Dus we gaan lekker niet romantisch film kijken thuis en wat te eten halen.

We both don't like to be romantic xD
Hahah gefeliciteerd~! Mijn liefde duurde maar een week dus een jaar is wel echt lang :'D
Veel plezier zondag dan, met jullie niet romantische film ^-^
Leafbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 28 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 22:57

*laat* Gefeli Q c:

Sigh, mn vriendin wilt dat ik Ton ga vragen x'D Maar ik wil meer zekerheid. Meer zekerheid zodat ik niet afga en het forever awkward met hem word weet je ;^; Ik wil niet onze vriendschap verpesten, en ik wil niet nog een keer met een gebroken hart achterblijven... Soms denk ik echt dat hij me wel leuk vind, andere keer praat ie niet meer tegen me. Begint hij een gesprek op wapp, praten we tot zn mob leeg is, praat ie daarna opeens nooit meer tegen me op wapp? Idk yk ;n; Soms aye, dan is ie dom en zegt ie dingen die ik zei. maar soms negeert ie me compleet

Confusedd
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 12:24

Ik heb even een vraagje, gewoon pure interesse: hoe wordt hier over het algemeen gereageerd op homoseksualiteit enzo? Zijn er veel mensen die daar hier open over zijn op het forum, wordt het over het algemeen goed op gereageerd, of speelt dat hier niet echt heel erg?

Zoals sommige mensen weten ben ik bezig met een krant voor WC (ja ik zeg het nu echt maar in het openbaar Razz), en het lijkt me leuk om iets te schrijven over hoe homoseksualiteit hier speelt en wat voor een rol het hier heeft.

Antwoorden via pm is altijd goed, en ik zal nooit zonder toestemming jouw antwoorden/naam noemen in een artikel.
Miracledust
Member
That one Homestuck person (Marieke)
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 1:27

excuse me, I'm going to cry now...

Oftewel, mijn crush die me heeft verteld dat ie socially awkward is en stuff
Tallshadow
Member
Liefdes topic - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 20:03

Oh sheize… Problemo mensen, denk ik…

Het ex-vriendje van m'n beste vriendin begon me laatst ineens heel erg vreemd te gaan appen, het was heel gezellig, daar niet van, maar nu doet hij dat dus elke dag, en wenst hij me standaard een goede dag en een goede nacht. Allemaal heel lief enzo, maar ik kan niet anders dan denken 'jij bent de ex van m'n beste vriendin'
Nou, dit alles was toch echt ook een beetje minder erg geweest als hij me gisteravond geen nachtzoen smiley had gestuurd!! Dus nu ben ik op m'n hoede, maar dat wil ik eigenlijk niet zijn want hij is echt heel aardig enzo… Lastig xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 20:07

Nimblekit schreef:
Ik heb even een vraagje, gewoon pure interesse: hoe wordt hier over het algemeen gereageerd op homoseksualiteit enzo? Zijn er veel mensen die daar hier open over zijn op het forum, wordt het over het algemeen goed op gereageerd, of speelt dat hier niet echt heel erg?

Zoals sommige mensen weten ben ik bezig met een krant voor WC (ja ik zeg het nu echt maar in het openbaar Razz), en het lijkt me leuk om iets te schrijven over hoe homoseksualiteit hier speelt en wat voor een rol het hier heeft.

Antwoorden via pm is altijd goed, en ik zal nooit zonder toestemming jouw antwoorden/naam noemen in een artikel.
Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat veel mensen hier daar ene probleem mee hebben ^^ Ikzelf och niet, en misschien moet ik niet voor anderen gaan praten, maar dat denk ik dus x'D

@Leafpaw: Misschien is 'ie ook verliefd op jou en weet 'ie niet goed hoe hij zich moet gedragen bij jou? Love does strange things xd
Disturbingmind
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Disturbingmind
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 20:44

Ouch, de jongen die ik een beetje of misschien wat meer dan een beetje leuk vindt zei pasgeleden dat hij een vriendin had... Ik had hem er wat over geplaagd om wat info uit hem te krijgen, maar hij zei dat het niet serieus was en dat hij het alleen maar zei om de vragen van zich af te houden.
Gvd, ik weet niet meer wat ik moet denken... Er is een grote kans dat hij mij leuk vindt, (dat zegt een vriendin van me tenminste), ondanks dat hij het meestal wel ontkent. Hij plaagt me en stuff, en wordt niet kwaad wanneer ik met hem vecht :") en hij zei ooit heel kort dat hij mij leuk vond, maar het was heel kort en niet veel mensen besteedden er veel aandacht aan.
Ugh nu zit ik er voortdurend over na te denken >.< Ik vraag me af waarom, aangezien ik mezelf er voortdurend van probeer ervan te overtuigen dat ik hem haat en dat hij een sukkel is.
:c waarom heb ik het gevoel dat hij me zwak maakt?
Stomme amerikaan...
Leafbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 28 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimema 7 apr 2014 - 21:29

Well, let's say I can't wait tomorrow... and the day after tomorrow xD Wss die twee dagen proberen samen te werken met hem. Vooral met die paaseitjes verkopen :'D Hopelijk komt ie naast me zitten in de bus morgen... Als ie dat doet probeer ik wat closer met hem te worden, en evt erachter komen of ie me leuk vind >:3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 15:09

Afgelopen zaterdag waren Tjeerd en ik 2 jaar samen. WAUW, alweer 2 jaar. Wat best knap is haha. We gingen lekker uit eten (waarbij we 1,5 uur moesten wachten op onze eerste gang -.-) Nu is hij nog een paar dagen bij mij in Utrecht, omdat hij nu een paar dagen geen les heeft. Ik heb wel les, dus hij neemt alle taken zoals boodschappen doen en koken enzo van mij over, zodat ik wat beter aan school kan en daardoor meer tijd voor hem overhoud.
En aankomend weekend ga ik mee naar Schoorl, een gehucht ergens waar we met zijn hele familie + nog andere families die elkaar al generaties kennen, Pasen gaan vieren.
Tallshadow
Member
Liefdes topic - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 15:32

Nimblepaw schreef:
Afgelopen zaterdag waren Tjeerd en ik 2 jaar samen. WAUW, alweer 2 jaar. Wat best knap is haha. We gingen lekker uit eten (waarbij we 1,5 uur moesten wachten op onze eerste gang -.-) Nu is hij nog een paar dagen bij mij in Utrecht, omdat hij nu een paar dagen geen les heeft. Ik heb wel les, dus hij neemt alle taken zoals boodschappen doen en koken enzo van mij over, zodat ik wat beter aan school kan en daardoor meer tijd voor hem overhoud.
En aankomend weekend ga ik mee naar Schoorl, een gehucht ergens waar we met zijn hele familie + nog andere families die elkaar al generaties kennen, Pasen gaan vieren.

Gefeliciteerd!! Schoorl is echt superleuk en gezellig, leuk dat jullie dat gaan doen ^^ En nog vele jaartjes he ;D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:55

Tallpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Gefeliciteerd!! Schoorl is echt superleuk en gezellig, leuk dat jullie dat gaan doen ^^ En nog vele jaartjes he ;D

Haha dank je ^^
Ga je ook wel eens naar Schoorl? Ik dacht dat dat een gehucht was dat niemand kende xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 28 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 37 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: