Liefdes topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42 ... 47  Volgende
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 37 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 10:31

Letterlijk 3 seconden nadat ik dat bericht had geplaatst, begon hij weer tegen me te praten. En hij deed eigenlijk precies weer wat ik hierboven beschreven heb. Hij wilde precies weten hoe m'n dag is. Ik: "ik ging schoonmaken (dat is m'n werk) en daarna naar de verjaardag van m'n nichtje." Hij: "Was het leuk? Wie waren er? Wat heb je er gegeten? Wat heb je haar gegeven? Waren je ouders er ook? Met hoeveel wcpapiertjes heb je je billen afgeveegd?" Nouja, bij wijze van spreken dan. Dus ik zat meteen weer helemaal strak, en dacht: nee, nee dit moet gewoon stoppen. Dus toen zei ik: "Ik ga even heel eerlijk tegen je zijn." En toen vertelde ik dit. Toen ging ie eerst nog een soort discussie aan, maar dat kon me niet echt boeien, want ik eindigde toch dingen. Dus waarom zou ik een discussie willen winnen? Dus ik zat maar de hele tijd een beetje 'hmm' en 'uhu'. Toen vroeg ie nog of ik het opnieuw met m wilde proberen (FYI, we zijn pas een week bezig? Hoe bedoel je: opnieuw?) en toen zei ik nee. Nouja, op een iets zachtere manier, maar het kwam neer op nee.
En toen wilde hij eigenlijk gewoon weer doorpraten alsof er niks gebeurd was, dus toen bedacht ik een smoes dat ik een deadline had en dat ik me dus even moest concentreren op wat ik aan het doen was (wat neerkwam op WC en een film kijken :') )

Dus zo is het geëindigd: ik beëindigde het Razz

----

HO, JUUL. LAQUISHA TOCH?
Tell me about it! Dit klinkt super leuk! Very Happy

Liefdes topic - Pagina 37 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherish
Member
Liefdes topic - Pagina 37 Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 11:27

Haha, goed opgelost Eef xD Ik zou me daar ook zwaar aan irriteren. :')

En uhm, ik dacht dat iedereen van de meeting het al wist, maar op de meeting heb ik m'n vriendin (dat meisje met roze haar die er ook was) verteld dat ik haar leuk vind, dus eh, toen hadden we een relatie. :'D Meer valt er eigenlijk niet te vertellen ;v;

VOICETHEME
The bigger they are then the more that they bleed
The deeper the scars that won't heal
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 11:53

Haha Juul wat super leuk! Ik had helemaal niks door joh. Vertelde je het echt zo op de meeting? In Nemo? Razz

Spoiler:

Fawnpaw
StarClan
Blije prei
175
Actief

CAT'S PROFILE
Fawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 27 jan 2015 - 20:26

.Blackkit schreef:
Haha Juul wat super leuk! Ik had helemaal niks door joh. Vertelde je het echt zo op de meeting? In Nemo? Razz

*Leest dit nu pas*
Ja :'D Ik had haar beloofd dat ik haar mijn crush zou vertellen in nemo, en toen ik vertelde dat zij 't was geloofde ze 't eerst niet echt. Al hoewel ze later zei dat ze het stiekem wel verwacht had, gezien ik er zo moeilijk over deed als ze vroeg wie ik leuk vond. xD

About me
Liefdes topic - Pagina 37 DJCUo56
» Often I'm told I need to clean up my act, although maturity is something I lack.
And so when some simple little problems arise I overthink them over and over again.

Liefdes topic - Pagina 37 16lla2s
ship met dank aan Mim. c':

Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 27 jan 2015 - 20:43

Wanneer je erachter komt dat hij al een vriendin heeft door hem voor je neus met d'r te zien bekken ._.
bedankt. Thanks.
*screams and kills her crush*

Liefdes topic - Pagina 37 KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 1:09

Citaat :
of ik nog een kans maak. Punt uit.

Het maakt me geen donder uit of je nog wel of geen kans bij hem maakt. Als hij te sociaal onderontwikkeld is om je fatsoenlijk te behandelen op een manier zoals hoort en van een degelijk persoon verwacht wordt, dan verdient hij je aandacht niet. Soof, echt, je bent een van de meest toffe meiden die ik ken. Ik zag dat na een middag met je doorbrengen. Als hij dat niet ziet, dan ligt dat zo ongelofelijk aan hem. Wat als hij bij dat gesprek zegt dat je nog wel een kans maakt? Ga je dan het soort relatie met hem hebben dat je wil? Waarbij alles vanuit jou blijft komen, terwijl je zo keihard iemand verdient die z'n alles geeft? Asjeblieft Soof. Dit bericht klinkt heel kwaad omdat ik heel gefrustreerd raak van dit soort jongens die niet zien wat ze voor zich hebben. Maar asjeblieft. Zie van jezelf hoe leuk je bent en hoe hij daar niet aan tipt. Ik zou het achter je laten. Een goed gesprek ga je waarschijnlijk toch niet met hem hebben (als ik zijn communicatieskills inschat), waardoor je alleen nog maar gefrustreerder raakt. Dus probeer het af te sluiten, en je inderdaad te concentreren op een ander.

Spoiler:

Mistgaze
Elder
Liefdes topic - Pagina 37 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 1:24

Ik weet dat hij zijn problemen heeft en ik de mijne. Maar soms kan ik mn vriend echt wel schieten hoor.

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 37 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 20:47

LOVE IS GODDAMN CONFUSING

It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Liefdes topic - Pagina 37 8yZbSjz
Spoiler:
Fairfaith
Member
Liefdes topic - Pagina 37 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 20:48

How to be the perfect girlfriend that your girlfriend deserves.. ;A;

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 37 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 21:23

Gewoon jezelf zijn Juul, meer kan je niet doen.

Liefdes topic - Pagina 37 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Creamyfrost
StarClan
Liefdes topic - Pagina 37 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 21:29

Zaterdag zijn mijn vriend en ik alweer 2 jaar samen <3 !

I'm hunting with StarClan
Liefdes topic - Pagina 37 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 8:22

Dus ja, ik en liefde is als een bij die vast zit in stroop. Erg. Ik vind een jongen leuk, hij is zeg maar de stille. De meeste zien.hem als'nerd'. Geen idee waarom ik op dit soort jongens val, want ik zelf ben niet zo stil. Naja thuis wel maar niet met andere in de buurt hahaha......XD anyway al een.tijdje heb ik gewoon van een afstand zitten toekijken en betrapte me er zelf op dat ik verliefd was. Jaa niet eens met hem gesproken ofzo. Slecht slecht. Maarre gister ging ik dus naast hem zitten... Per toeval omdat er nergens anders plek was. Dit ging niet perfect want hij gunde me niet eens een.blik XD ook als ik tegeb hem praatte keek die me.niet eens aan, hij praatte wel terug hoor. Maar dat vind k heel raar want in pauzes en gewoon bij.gym of in de klas kijken we wel eens naar elkaar, vaker dan normaal is. Ik snap er ook helemaal niks van ;p miss is die wel gewoon.verlegen als ik opeens naast hem.zit, aangezien hij niet zo veel aandacht krijgt van meisjes en.ik (voelt zich heel dom.omdat ze.dit zelf zegt) best goed in de klas lig. (populair -____-) Jaaa ik en.die stillerds ook altijd ;p

(mobiel post, sorry voor alle random punten XD)

Liefdes topic - Pagina 37 50rtcm
Walnut:
Bluepaw'
Member
29
Actief
Bluepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 23:42

Well...
Long story.

Ik heb hem dus verteld wat ik voor m voel.
Dom. Dom. Dom.
Maar ik wou van het Foxdung gevoel af.
Ik wou niet meer wachten
ik wou niet meer uit elkaar gerukt worden.
Ja, het was ff janken.
Maar nu weet ik het tenminste.
Hij vindt mij niet leuk, zoals verwacht.
Gelukkig pakte hij het goed op en heeft ie t niet doorverteld.
Ik moet hem vergeten, maar dat lukt me gwn niet. Iedere keer als hij lacht man, mn hart kan het niet aan. Als hij lief tegen me doet, dan ontploft mn hart gewoon bijna. God, ik val wel steeds op de goede jongens he. We zijn nu vrienden en hij zegt dat hij het niet awkward vindt, maar ik zag het wel in zijn ogen vandaag bij gym. Ik praatte met hem, zo van "Ja wat heb je hier gehaald bij de opdracht?" zegt ie het getal maar ik zie het in zijn ogen. Ik zie dat hij het wel awkward vind. Tuurlijk is het awkward. Gvd ik kan het niet aan met hem. Als ik al aan hem denk gaan al mijn haren overeind staan, krijg ik kippenvel. Maar het is niet wederzijds en ik wil hem uit mn kop krijgen. Ik praat al niet meer met m via Whatsapp en ik probeer hem eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden. Maar soms lukt dat gewoon niet. Waarom? Waarom moet ie soms zo'n asshole zijn dat ik hem recht in zn gezicht wil slaan en is hij soms zo'n schatje dat ik hem een knuffel wil geven. Ik moet hiermee stoppen. Ik wil niet weer zolang op een jongen verliefd blijven. Please, ik smeek, ga uit mijn kop, ik wil dit niet meer. Ik wil gewoon weer kunnen zitten in de klas zonder het idee dat je naar me kijkt. Ik wil weer gewoon mezelf zijn in de klas, want dat ben ik nu niet. Ik wil gewoon weer leven, niet achter blijven. Ik wil niet meer blozen als je toevallig naar me lacht. Ik wil gewoon vervagen als hij er is. Waarom was ik zo dom? Waarom heb ik het verteld? Ik dacht dat ik er nu vanaf zou zijn, maar dat ben ik niet. Ik voel me nu alleen nog maar slechter. You did a good job eh. You did a damn good job.

Liefdes topic - Pagina 37 RhYrCr6
Honeyscent
StarClan
Liefdes topic - Pagina 37 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 0:49

Berichten doorlezen en dan tot de conclusie komen dat je twee jaar geleden zo'n ei was om te zeggen dat je 'm niet wilde.
God, nu wil ik niemand anders meer <'3

Liefdes topic - Pagina 37 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 23:22

;Ik weet niet wat er gaande is; Het lijkt wel alsof ze niets meer tegen me wil zeggen?
Troubles in paradise?

Sorry Aimée om het op deze manier te doen.
Mossypaw
Member
53
Actief
Mossypaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 20:55

ALRIIIGHT mijn crush en ik liepen de trap af samen op school -watromantisch<333333!!!11!!11- en toen moest ik achter hem gaan lopen omdat de trap te smal werd en hij nam een foto van mij??? duuuuudeee?

Liefdes topic - Pagina 37 Fkocp1
Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 37 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:17

Bluekit schreef:
Well...
Long story.

Ik heb hem dus verteld wat ik voor m voel.
Dom. Dom. Dom.
Maar ik wou van het Foxdung gevoel af.
Ik wou niet meer wachten
ik wou niet meer uit elkaar gerukt worden.
Ja, het was ff janken.
Maar nu weet ik het tenminste.
Hij vindt mij niet leuk, zoals verwacht.
Gelukkig pakte hij het goed op en heeft ie t niet doorverteld.
Ik moet hem vergeten, maar dat lukt me gwn niet. Iedere keer als hij lacht man, mn hart kan het niet aan. Als hij lief tegen me doet, dan ontploft mn hart gewoon bijna. God, ik val wel steeds op de goede jongens he. We zijn nu vrienden en hij zegt dat hij het niet awkward vindt, maar ik zag het wel in zijn ogen vandaag bij gym. Ik praatte met hem, zo van "Ja wat heb je hier gehaald bij de opdracht?" zegt ie het getal maar ik zie het in zijn ogen. Ik zie dat hij het wel awkward vind. Tuurlijk is het awkward. Gvd ik kan het niet aan met hem. Als ik al aan hem denk gaan al mijn haren overeind staan, krijg ik kippenvel. Maar het is niet wederzijds en ik wil hem uit mn kop krijgen. Ik praat al niet meer met m via Whatsapp en ik probeer hem eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden. Maar soms lukt dat gewoon niet. Waarom? Waarom moet ie soms zo'n asshole zijn dat ik hem recht in zn gezicht wil slaan en is hij soms zo'n schatje dat ik hem een knuffel wil geven. Ik moet hiermee stoppen. Ik wil niet weer zolang op een jongen verliefd blijven. Please, ik smeek, ga uit mijn kop, ik wil dit niet meer. Ik wil gewoon weer kunnen zitten in de klas zonder het idee dat je naar me kijkt. Ik wil weer gewoon mezelf zijn in de klas, want dat ben ik nu niet. Ik wil gewoon weer leven, niet achter blijven. Ik wil niet meer blozen als je toevallig naar me lacht. Ik wil gewoon vervagen als hij er is. Waarom was ik zo dom? Waarom heb ik het verteld? Ik dacht dat ik er nu vanaf zou zijn, maar dat ben ik niet. Ik voel me nu alleen nog maar slechter. You did a good job eh. You did a damn good job.

Sorry lieverd, dat ik dit nu pas zie. Maar tis beter zo, echt. Hij is zo'n asshole tbh. Tuurlijk heeft hij zijn goede, adorable kant. Maar die asshole komt te vaak in hem naar boven, en hij verdient zo iemand als jij niet, echt niet. He's not the one. Ik snap dat het zo voelt, je hebt gewoon echt gevoelens voor hem. Maar 't komt goed! "Happines is just around the corner! Maybe not the next one, or the next. But eventually.

It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Liefdes topic - Pagina 37 8yZbSjz
Spoiler:
Fruity
Member
Liefdes topic - Pagina 37 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 21:25

Pff,ik weet het niet,er zitten heel wat leuke jongens in mijn klas, en er zijn erg leuke meiden die ik heb leren kennen. Maar wanneer voel ik iets voor iemand? dat weet ik niet. Kort samen gevat: ik weet niet wanneer ik gevoelens heb,ik weet niet hoe die voelen, hoe je weet dat je hopeloos verliefd bent? Ik weet niet hoe ik dat kan ontdekken. Ik heb nooit die ' kriebels in mijn buik ' gehad. Nooit had ik het gevoel dat ik een jongen wil knuffelen. I don't know..

Liefdes topic - Pagina 37 ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Ashdrizzle
Member
Liefdes topic - Pagina 37 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 22:27

Fruity schreef:
Pff,ik weet het niet,er zitten heel wat leuke jongens in mijn klas, en er zijn erg leuke meiden die ik heb leren kennen. Maar wanneer voel ik iets voor iemand? dat weet ik niet. Kort samen gevat: ik weet niet wanneer ik gevoelens heb,ik weet niet hoe die voelen, hoe je weet dat je hopeloos verliefd bent? Ik weet niet hoe ik dat kan ontdekken. Ik heb nooit die ' kriebels in mijn buik ' gehad. Nooit had ik het gevoel dat ik een jongen wil knuffelen. I don't know..
Ik denk dat je het 't beste kan meten als je een beetje non-stop aan iemand zit te denken en vrienden gaat vertellen over hem/haar. De eerste keer weet je het namelijk ook niet 1, 2, 3 (ik niet iig), maar het komt echt zomaar uit de lucht vallen. Dus er niet over in zitten en gewoon genieten van het leven, is mijn tip c:

Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Liefdes topic - Pagina 37 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 37 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 8:46

Je merkt het vanzelf wel hoor xD En als jij t niet doet, dan de mensen in je omgeving wel ;P

Liefdes topic - Pagina 37 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 37 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: