Liefdes topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 47  Volgende
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 27 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedi 31 dec 2013 - 3:50

So i've got a date this thursday. woah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
Liefdes topic - Pagina 27 DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 20:48

Dus, jullie weten allemaal wel dat ik de laatste tijd minder veel post, maar weet dat dit niet is zonder reden.
Dus, de laatste tijd praten x en ik veel meer, maar dan echt vaker en het is ook steeds gezelliger. Ook kijkt hij de hele tijd en als ik terug kijk lacht hij vaak. Maar dus, mijn leerkracht had het geraden. Ik zal beginnen bij het begin hier. X had een schuilnaam "je-weet-wel-wie", en we waren erover bezig in de klas, want m'n vrienden weten wie het is. Onze leerkracht handel vroeg of ze mocht weten wie, en ik zei natuurlijk meteen nee natuurlijk. Maar toen begon ze te raden. (Ik blauw, zij rood) "Vier kantoor?" - "Nee" - "x(dus de naam van jeweetwelwie)" - ".. *Stil*" - Maar iedereen in m'n klas begon te lachen, van how te f*k weet die leerkracht dat? Er zitten meer dan honderd kinderen, jongens op de school. En bam, ze raad het gewoon. Van de eerste keer. Dus ja, ze wist het wel, dus geef ik ook toe. Ik vroeg haar of ze niks wou zeggen tegen iemand, want ik weet dat ze ook les geeft aan x zijn klas. Ze zei toen dat ze al zo'n voorgevoel had omdat x had gezegd dat hij en ik ooit eens hadden afgesproken. Ik direct van "Huh? Waarom zegt hij zoiets tegen een leerkracht?" Jaja, dus, x loopt mee naar de bussen en begint daarover. "Seg, wat mevr. .... wel allemaal wel niet zei daarnet." - "Ja? Wat dan?" - "Z heeft dus ooit eens mijn berichten gelezen, en dus ook de onze. Hij was dat dus gaan zeggen tegen mevr. ... en zo, maar die deed echt stom ze." - "Ah, oké dan, vond het inderdaad al raar dat ze dat wist enzo." En zo ging dat gesprek verder. Ik was vastbesloten om die leerkracht erover aan te spreken vandaag, want van haar kregen we het derde en vierde lesuur Handel. Meteen toen ik naar haar toeliep zei ze "Nee, ik wil er niet over praten, echt niet, echt niet." Ik echt helemaal van, ... whut? Heb in de klas toch nog haar aan het praten gekregen, en gezegd dat ik het niet leuk vond, totaal niet leuk dat ze er zomaar over begint in x zijn klas, mét zijn klasgenoten erbij. "Ja maar je had gezegd dat ik er alleen tegen mijn collega's niks over mocht zeggen." WHAT THE. Ik zei, tegen niemand iets zeggen. En dan nog, zo iets doe je nog niet. Niet waar AL zijn vrienden bij zijn. "Ja maar z wist dat toch al." - "Ja maar zijn klasgenoten niet!" - "Ja, zeg, maar z wist dat toch al?" - "Ja, maar ik zei zijn klasgenoten niet." - "Ja, seg, maarja. Da's toch zo opvallend." Ik helemaal raged, maar toen. "Hij zei dat hij dat al wist dat jij op hem was." - "Ja natuuuurlijk, dat wist ik zelf ook al." - "En hij vond het erg dat jij hem negeert de laatste tijd als jullie naar de bussen lopen." ............. Ho. Ik negeer hem? Ik? Onbewust, oeps. En ja hoor, ik zeg niks tegen hem dan, gewoon omdat zijn vriend dan bij hem loopt. Ik weet namelijk niet of hij me dan niet eerder als een last beziet. Ook in de bus leek hij niet al te bepaald vrolijk, maar toen ik naar hem glimlachte toen hij even keek, klaarde hij weer helemaal op. Ik ben zó verward, ongelooflijk. Ook als we naar school lopen, loopt er vaak zo iemand naast hem. Dan loopt hij trager zodat ik naast hem kan lopen, want hij kijkt dan altijd. Maar dan gaat die jongen naast hem ook trager lopen. Oké, niet dan. Maar nu, beide klassen weten het. En zo ja, ze plagen ons. Toen we terug van de eetzaal naar het school liepen klaagde ik zo dat een vriendin met bijna op straat duwde, (plagend trwns^^ doen we altijd met elkaar). "Oh, ja, dan kan ik Christy weer op straat duwen." Zei die vriendin dus. Maar wat was het? Het groepje van x liep vlak voor ons. Die hoorde dat en schoten in de lach. Als gevolg dat z x nadien een schouderduw gaf zodat hij tegen een boom botste. Oké, dat was schattig. xD Maar goed, ik zit er mee in want ik kan die leerkracht gewoon niet vertrouwen. Dus? Iemand tips? Iemand een verklaring voor x z'n gedrag?

Groen; z (x beste vriend)
Blauw; Ik.
Rood; De onbetrouwbare leerkracht.
Geel; Mijn crush (x of jeweetwelwie)
Paars; Vriendin
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 8:09

D'awh Chi, da's niet leuk.. D': Ik heb helaas zero ervaring xD Veel succes al sinds! <3
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 17:34

OMG en dan kom je erachter dat je beste vriend je leuk vind terwijl jij hem ook wel leuk vind. Het was echt superlief, we waren zo aan het praten tegen elkaar en hij was like; ik vind je ook wel leuk, maar wil die vriendschap niet kwijt. En ik had dus precies hetzelfde. Ik was helemaal aan het shaken en hij ook. Ik zo; rustig, ik ben het maar. En toen zei hij; Ja, maar dat is het 'em juist ..

Just so sweet <3
Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 27 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 17:45

i suck in love

thats pretty much it

bye
Lionbeat
StarClan
Liefdes topic - Pagina 27 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 19:58

i screwed it up too badly. (Sommige weten dit al)

Het begon vorige week woensdag, normale korfbal training leek het. Tweetallen werden ingedeeld, en ik werd bij mijn crush neergezet. Ik was natuurlijk super blij, 1 uur samenwerken met je crush (':. Naja alles leek dus dood normaal. Toen, uit het niets begon hij me complimenten te geven. Ik was like: "uhm... oke.. i dont mind xD" hij helemaal like: "wajow, ik snap wel waarom je strafworpen neemster bent, je bent er goed in ;D" terwijl ik ze niet eens neem wtf. Maar oke, met partijtje wou hij persé mij verdedigen. Like wtf, doet ie nooit. Na de training gebeurde het. Ik kon mn mond gewoon niet dicht houden. "Hey Bo, vrijdag is het valen..." begon hij, maar ik kapte het af met "VAKANTIE! ;D" toen keek hij een beetje beteuterd.

En gister... ik weet niet wat hij met woensdagen heeft guys. Maar oke, we deden partijtje, en wij hadden twee heren in mijn vak, dus T moest een heer verdedigen. Maar hij, vast besloten. "Ik neem Bo!" Ik like: "T, je moet een heer verdedigen, ik ben dame xD" hij: " Boeit niet, ik heb jou uitgekozen." Dus ik like: "uhm... oke O.o"

Vandaag, rozen van school. Natuurlijk geen roos voor mij van hem.

Ik word zo in de war van hem? Wel of niet? Friendzoned or love? Goddammit. I screwed it up :c
Pumpkinkit
Member
Bunny~
37
Actief

CAT'S PROFILE
Pumpkinkit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:09

Alle leuke koppeltjes hier: Vergeet Valentijn niet ;D
Alle mensen met een crush: stuur hem.haar een bloemetje als je het wil tonen! (of anoniem Wink )
Ik heb niemand ;(
Da komt nog wel ^^
*is happy*
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:24

I'm just confused... O_o
Ladypaw,
Member
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 14:40

Pumpkinkit schreef:
Alle mensen met een crush: stuur hem.haar een bloemetje als je het wil tonen! (of anoniem Wink)
Ik heb niemand ;(
Da komt nog wel ^^
*is happy*

Wat, ben jij blij dat je nog geen stap in de liefdes wereld hebt gezet?Ik niet hoor :I
Nevermind
Member
Liefdes topic - Pagina 27 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 20:58

Ik dacht dat ik niemand zou hebben. Heb ik ook niet. Maar ik heb vandaag iemand ontmoet. En mijn hart sloeg een hartslag over <333333
Hoe het ging:
Best valentines dat evah, de eerste waar ik met een jongen praatte en het voelde alsof hij hetzelfde voelde <3
Lionbeat
StarClan
Liefdes topic - Pagina 27 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:01

Ladykit schreef:
Pumpkinkit schreef:
Alle mensen met een crush: stuur hem.haar een bloemetje als je het wil tonen! (of anoniem Wink)
Ik heb niemand ;(
Da komt nog wel ^^
*is happy*

Wat, ben jij blij dat je nog geen stap in de liefdes wereld hebt gezet?Ik niet hoor :I

You should be happy, love hurts like a knife stabbing in your heart a thousend times if he/she doesn't love you back.
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:05

Lionbeat schreef:
Ladykit schreef:
Pumpkinkit schreef:
Ik heb niemand ;(
Da komt nog wel ^^
*is happy*

You should be happy, love hurts like a knife stabbing in your heart a thousend times if he/she doesn't love you back.
It's not fun to have the feeling that you can't love someone, hun (': It's not all pro's with this.
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:14

Morgen heb ik een 'vriendschappelijke date' met m'n voorheen BFF/vertrouwensvriend met wie ik dezelfde dag op school startte, en we na 2 jaar goeie, en uiteindelijk vertrouwensvrienden werden.
story:
En nu, na 2 jaar niet meer in rl gezien te hebben, spreken we morgen met elkaar af. Allemaal leuk en wel, maar het enige is...
continue:
Vriendschappelijk of .... bedoeld? ik weet het niet. Ik hoop in ieder geval dat morgen niets ernstigs gebeurd, maar weet zelf amper wat ik moet denken... Love is confusing :/
Musicvibe
Member
Liefdes topic - Pagina 27 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:51

ILL JUST SEND NATSU A ROSE HOWS THAT HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHA
HA
ha
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 22:12

Starlingpaw schreef:
Lionbeat schreef:
Ladykit schreef:
Pumpkinkit schreef:
Ik heb niemand ;(
Da komt nog wel ^^
*is happy*

It's not fun to have the feeling that you can't love someone, hun (': It's not all pro's with this.

And you also gotta learn how it feels.
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 11:03

En het is horrible in het land der liefde ..
Ik was happy met m'n beste vriend, we vonden elkaar leuk alleen is er niets gebeurd. Maar ja, toen werd het vakantie (de leukste vakantie ever; CARNAVALSVAKANTIEEE ;D). We zouden dinsdagavond naar de bioscoop gaan met onze vriendengroep, en dat is ook gebeurd, maar even terug naar het eerste weekend.

Het was algauw zaterdag, ik en een vriendin gingen samen naar het carnaval in een dorpje wat verder bij me vandaan. Totally dressed up as nerd, we were ready to go. Eenmaal daaraan gekomen, kwamen we vriendinnen tegen en gingen gezellig dansen. Na een tijdje had ik dorst ben begon braafjes met een colaatje. Ik begon een beetje buikpijn te krijgen maar ging lachend door. Ongeveer een uurtje later ging ook ik dan eindelijk aan de drank, WKD wel te verstaan. Ik begon nog misselijker te worden en we besloten even buiten te gaan zitten. M'n beste vriend heeft like 10 minuten recht voor me gestaan zonder iets te zeggen en liep toen weer weg. Een minuut daarna kwam er een jongen op ons afgelopen. Hij vroeg waarom we buiten zaten en we raakten aan de praat. Hij bleek Roy te heten, kwam uit G, net als de meeste leuke jongens xD, was ook 15, zat in 4VWO op de andere locatie.. Het werd algauw 12 uur, de tijd dat mijn moeder ons op zou komen halen. We namen afscheid van de jongens en ik gaf die Roy een zoen op z'n wang.

De volgende dag was er carnaval in m'n eigen dorp. Nog helemaal in love met Roy van de vorige avond, probeerden we hem te vinden in de tent, helaas was dat mislukt. Maar wij konden best plezier hebben zonder hem. Na even gedanst te hebben in de tent, liepen we naar buiten, hopend dat er nog meer mensen van onze leeftijd waren uit ons dorpje. Tot onze verbazing stond iedereen daar, met een hele grote groep uit G! De meeste waren al zwaar aangeschoten, dat was te merken aan dat één van hen, Rémon, die ik al kende van school zich kwam voorstellen. We raakten aan de praat met een heleboel jongens en het bleek dat ze mij wel zagen zitten met zo ongeveer iedereen. Ik kreeg een flugel van een jongen die ik nog nooit had gezien, Dennis. En dan had je nog Luuk, die de hele tijd tegen mij aan hing aangezien hij best wel aangeschoten was. We hebben echt een top avondje gehad, met een heleboel gesjans.

Nou ja, helaas voelde ik niets meer voor m'n beste vriend. Ik moest dat hem gaan vertellen & het was zo enorm **** om te zeggen. Ik heb me de hele avond rot gevoeld. Maar gelukkig had ik Dennis' nummer gescoord en hij probeerde me gerust te stellen, kwam voor me op etc. En dan had je nog Thijs, die precies hetzelfde deed en hij is m'n oude crush.

Morgen is het weer carnaval, ik hoop dat ik geen verkeerde dingen ga doen ;s
sorry voor dit gezeik maar het lucht even heel erg op xD
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 15:21

I still can't realise that there is a guy that loves me (:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:16

Like, almost every teacher knows it. xD
Naja, eerst raden ze precies zijn klas, daarna ofc zijn naam. xD
En naart schijnt hebben ze op een andere bus gezegd dat "jeweetwelwie (mijn crush) een te grote snul is om het aan te durven vragen"
En een andere leerkracht zei "ja hij is veel te zenuwachtig en te verlegen daarvoor"
Maar ik ben bang dat als ik het aanvraag, onze vriendschap kapot is. En het probleem is ook, zijn groepje (vier jongens) kijkt de héle tijd naar dat van mij. En natuurlijk plagen ze hem, dat wanneer ik voorbij loop zijn ze doodstil en staren ze echt, of daarnet hebben ze de hele middag pauze liggen kijken, like dafuq. >> Zo interessant zijn we niet. xD Behalve dan dat we de roddelgroep van de school zijn (A)
Maar ik weet dus echt niet wat te doen, mensen verdenken ons al als een koppel, maar wat als hij dus ook te verlegen is om een relatie aan te gaan? I mean, I do not want to lose him because of my own desires. :c
Leafbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 27 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:21

Sometimes, I don't know it anymore :')

De ene keer denk ik dat ie me wel leuk vind, de andere keer weer niet. Siiiiigh.

T was wel grappig though, ik korfbal dus, en hij zit bij mij in het team. Aan het eind van iedere training doen we partijtje, en ik moest heer spelen. En moest toevallig tegen mn crush. Ik riep op een gegeven moment; "Geen vang!" en toch schoten ze. Dus mijn crush was like; "IK ZEI TOCH, GEEN VANG!" en ik was like; "Err, Ik zei dat x'D" En hij was ook meteen van; "Oh ja, tuurlijk :')" en toen lachte we allebei. Toen solden we een beetje enz. Maar soms is ie ook afstandelijk en zegt ie geen woord tegen me.

Ik durf hem ook niet te vragen, want 2 jaar geleden zei hij nee tegen me, maar ik heb nu like 5 jaar een crush op hem Dx Helpp I dunno it anymore.

Ook praatte hij opeens met me op wapp, en nu ook niet meer like oke.

So, yeah. Confused Bo here.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 23:44

Snowcrystal schreef:
I still can't realise that there is a guy that loves me (:

+1 :')
And it's almost for a year now x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 27 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: