Liefdes topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 31 ... 47  Volgende
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 15 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 17:09

Wie is het Quint? <3

Ik weet het niet goed meer. Hij doet heel close enzo, vooral als we samen les hebben. Vandaag was ook echt geweldig leuk achter op de scooter! Maja, het gaat weer beter tussen hem en zijn vriendin. En ik wil niet een alternatief zijn omdat hij niet genoeg heeft aan een meisje. Ik weet niet wat ik moet doen.. Er een punt achter zetten? Maar ik wil niet dat het ophoud..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothwing
Member
Liefdes topic - Pagina 15 DPKsfdL
Be lazy, call me Aim.
163

CAT'S PROFILE
Mothwing
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 17:21

I,m in love.

Hij zit een klas lager en is waarschijnlijk ook jonger. Hij is grappig en geweldig leuk.

Ik heb hem een briefje willen geven met: I love you. De Cameravrouw.

Maar dat is niet gelukt. Het zit in mijn brilkoker
Sam
Member
A Lunatic ... or just a Timetraveller?
296

CAT'S PROFILE
Sam
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 22:24

Bluestar schreef:
Wie is het Quint? <3

Een jongen uit mijn klas <3 Hij's like 2 jaar en een maand ouder dan mij, een halve kop kleiner. Een beetje zo'n alternatief typetje, maar zo sweet <'3
Ik ben al 6 jaar met hem bevriend, met een pauze van ongeveer 3/4 jaar x'D Nu we bij elkaar in de klas zitten is onze vriendschap weer volledig terug gekomen en help ik 'm met bijna alles.

Wat me meteen op het probleem brengt.
Er is een meisje, voor het gemaakt noem ik d'r eventjes A, die hij ook leuk vindt. Alleen zijn er nog 2 andere, een ex-vriend van mij en een meisje uit Eindhoven, die haar ook leuk vinden.
Nu weet ik dat ze er afgelopen dinsdag over hebben gepraat, maar ik weet niet exact wat daar uit is gekomen. Al valt het me wel op dat ze nu minder met elkaar om gaan ...

Well, ondertussen is 'ie hartstikke aardig en lief tegen mij. Stuurt de hele tijd van die lieve berichtjes en als hij bij mij is of ik bij hem krijg ik altijd een random hug van 'm x'D

Dus tja ... Het is lastig, for both of us xD Ik zie wel hoe eruit komt. Ondertussen blijf ik geduldig ;D
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 15 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 22:40

Sam schreef:
Bluestar schreef:
Wie is het Quint? <3

Een jongen uit mijn klas <3 Hij's like 2 jaar en een maand ouder dan mij, een halve kop kleiner. Een beetje zo'n alternatief typetje, maar zo sweet <'3
Ik ben al 6 jaar met hem bevriend, met een pauze van ongeveer 3/4 jaar x'D Nu we bij elkaar in de klas zitten is onze vriendschap weer volledig terug gekomen en help ik 'm met bijna alles.

Er is een meisje, voor het gemaakt noem ik d'r eventjes A, die hij ook leuk vindt. Alleen zijn er nog 2 andere, een ex-vriend van mij en een meisje uit Eindhoven, die haar ook leuk vinden.
Nu weet ik dat ze er afgelopen dinsdag over hebben gepraat, maar ik weet niet exact wat daar uit is gekomen. Al valt het me wel op dat ze nu minder met elkaar om gaan ...

Well, ondertussen is 'ie hartstikke aardig en lief tegen mij. Stuurt de hele tijd van die lieve berichtjes en als hij bij mij is of ik bij hem krijg ik altijd een random hug van 'm x'D

Dus tja ... Het is lastig, for both of us xD Ik zie wel hoe eruit komt. Ondertussen blijf ik geduldig ;D

Oohh, soo sweet!
Quin, t komt wel goed hoor!

En geduldig blijven is goed, altijd <3
Ben blij voor je ^^

En gewoon afwachten ^^
Raddlefur
Member
People will ask.... TaZzZzZz
59

CAT'S PROFILE
Raddlefur
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 23:45

how the F*ck do I have to make impression on him... I'm always the funny one.
Tijdens Drama was het echt zo grappig, en ik vond dat ook aangezien ik nu opeens de lolbroek van de klas ben, dus ik stond daar volgens hem met een geniale face dus hij zo: "kijk, frikandellenhouding. Dus ik begon te lachen, maar we moesten stil blijven staan dus drama docent ging flippen onderhand XD

Maar hij is zo.. AARGH... Hij is zo nice <333333
Ik wilde hem bijna een knuffel geven, aangezien het vandaag knuffeldag is, maar dat heb ik toch niet gedaan.

De plaatsen zijn omgeswitcht tussen hem en mijn vriendin die flirt met hem, dus dat is ook weeer opgelost. Hij zit nu langs een vriend van hem en hij kijkt echt fucking vaak naar mij die achterin de klas zit terwijl hij voorin zat. Die vriendin zit nu voor mij, terwijl Jorg (crush) aan de andere kant zit <3333333
I wanna give him a hug and tell all my feelings about him... But he will think i'm crazy... Neutral

TIPS NOODZAKELIJK! plz help me out?!
Sam
Member
296

CAT'S PROFILE
Sam
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 8:43

Brightpaw schreef:
Sam schreef:
Bluestar schreef:
Wie is het Quint? <3

Oohh, soo sweet!
Quin, t komt wel goed hoor!

En geduldig blijven is goed, altijd <3
Ben blij voor je ^^

En gewoon afwachten ^^

Whiieee~! Daaanke <3

Ik heb gister te horen gekregen dat 'ie dus kapt met het achter A aan lopen. Het sloopt 'm en uit zichzelf komt ze toch niet naar hem toe. Wat kinda betekend dat ik vrij spel heb, maar ik ga zeker niet opdringen.
Hij weet, zo ongeveer, dat ik 'm leuk vind, dus tja... xD

Hij zei gister wel, omdat way too much mensen ons shippen en denken dat we elkaar leuk vinden XD, dat wij sneller bij elkaar zouden komen dan hij en A.
Al vind ik het wel zielig voor 'm, ze zouden samen een leuk stel vormen :']
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 15:54

Ik fiets elke ochtend met hem en een paar anderen naar school, zit elke les in het zelfde lokaal, hoe the fuck krijg ik het voor elkaar om zo weinig met hem te praten?
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 17:10

Raddlefur schreef:
Tijdens Drama was het echt zo grappig, en ik vond dat ook aangezien ik nu opeens de lolbroek van de klas ben, dus ik stond daar volgens hem met een geniale face dus hij zo: "kijk, frikandellenhouding. Dus ik begon te lachen, maar we moesten stil blijven staan dus drama docent ging flippen onderhand XD

Ik wilde hem bijna een knuffel geven, aangezien het vandaag knuffeldag is, maar dat heb ik toch niet gedaan.

De plaatsen zijn omgeswitcht tussen hem en mijn vriendin die flirt met hem, dus dat is ook weeer opgelost. Hij zit nu langs een vriend van hem en hij kijkt echt fucking vaak naar mij die achterin de klas zit terwijl hij voorin zat. Die vriendin zit nu voor mij, terwijl Jorg (crush) aan de andere kant zit <3333333
I wanna give him a hug and tell all my feelings about him... But he will think i'm crazy... Neutral

Take in slow, hij denkt echt niet dat je gek bent. Ga een x met een groepje vrienden na school naar een winkelcentrum ofzo. En dan kun je langzaamaan alleen met m gaan enzo. Of je gaat naast m zitten in de klas?

---------------

Heb vandaag met m gepraat, over dat niei wist hoe t verder moest nu. En dat ik me schuldig voel tegenover zijn vriendin. Maar hij bleef maar herhalen van dat zij was vreemdgegaan, en dat zij het niet erg zou vinden als ze wistt wat we hadden gedaan. Maar sorry, ik denk niet dat iemand het leuk vind als haar vriendje een ander zoent/kust. Naja k heb het gesprek toen maar afgekapt. En hij zei van, ja we kunnen nog wel chillen toch? En ik zo, ja denk t.

Mja hij zei ook van;
'het is toch niet dat k probeer jou mij te laten leuk vinden?'
'nee'
'en jij vind mij toch ook niet leuk?'
'euh nee..'
'wat is t probleem dan?'
'niks denik'

Maar hij denkt nu dus dat ik hem niet leuk vind, en me vriendinnen zeiden van. Ja je moet t gewoon zeggen. Mja makkelijker gezegd dan gedaan. Weet t echt niet meer. Ik wil niet zijn gedrag naar mij afkappen, want k vind hem WEL leuk. En ik wl dat hij zo tegen me doet. Maar het is wel beter. Dit is niet eerlijk naar zijn vriendin toe.
Wauw, er overkomt mij weer na iets leuks hoor. T komt gelijk weer kut uit. Sad

Sam
Member
296

CAT'S PROFILE
Sam
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 17:27

D'awhh. *hug* Sterkte Sanne <3

--

*Fangirl*
Oké. Synkk had dus al eens tegen me gezegd in een van zijn "Random gedachten" dat we es moesten gaan daten, gezien hoe we met elkaar omgingen en hoeveel lol we samen hadden.
En vandaag, like een uur ofzo geleden, kwam 'ie spontaan aanzetten met de vraag of we samen naar Ted konden gaan <3 Dus zondag naar de film <3
Raddlefur
Member
59

CAT'S PROFILE
Raddlefur
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 17:53

Bluestar schreef:
Raddlefur schreef:

Take in slow, hij denkt echt niet dat je gek bent. Ga een x met een groepje vrienden na school naar een winkelcentrum ofzo. En dan kun je langzaamaan alleen met m gaan enzo. Of je gaat naast m zitten in de klas?

---------------

Dat met dat naast in de klas zitten is het probleem. We kregen plaatsen aangewezen....
Maar vandaag keek hij tijdens Duits de hele tijd naar mij C: en ik glimlachte terug en ik had op hem gewacht tijdens drama <3
maybe it is working
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 15 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 18:16

Raddlefur schreef:
Bluestar schreef:
Raddlefur schreef:

---------------

Dat met dat naast in de klas zitten is het probleem. We kregen plaatsen aangewezen....
Maar vandaag keek hij tijdens Duits de hele tijd naar mij C: en ik glimlachte terug en ik had op hem gewacht tijdens drama <3
maybe it is working

Zijn jullie, vrienden?
Vraag dan eens om wat leuks te doen.
En wat mij het beste is, rustig aan, maar geef aan dat je hem leuk vind, dan kom je er zelf wel achter of hij jou ook leuk vind, gaat hij was afstandelijker doen... let dan goed op op welke manier, is het verlegenheid, of gwn echt een teken van - ik wil alleen vrienden zijn. Maar het kan ook zijn dat hij op jouw in gaat, en dat weet je genoeg lijkt mij ^^
Raddlefur
Member
59

CAT'S PROFILE
Raddlefur
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 22:23

Brightpaw schreef:
Raddlefur schreef:
Bluestar schreef:
Raddlefur schreef:

---------------

maybe it is working

Zijn jullie, vrienden?
Vraag dan eens om wat leuks te doen.
En wat mij het beste is, rustig aan, maar geef aan dat je hem leuk vind, dan kom je er zelf wel achter of hij jou ook leuk vind, gaat hij was afstandelijker doen... let dan goed op op welke manier, is het verlegenheid, of gwn echt een teken van - ik wil alleen vrienden zijn. Maar het kan ook zijn dat hij op jouw in gaat, en dat weet je genoeg lijkt mij ^^

Nee, we zijn geen vrienden, alhoewel we wel vaak praten op skype enzo en dan is ie echt sweet. Hij reageert meestal op mij, en hij kijkt best vaak naar mij.
Ik moet nog eens een keer een sigje maken, want we maken allebei sigjes enzo. en hij is een DJ <33
Just too good music.. :3 Hij doet ook speciale liedjes maken voor mij, dan zegt ie zo op skype:

heb je nog nummers om een remix te maken?
dus dan stuur ik hem door en dan begint hij meteen <33333
Len
Member
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu?
194

CAT'S PROFILE
Age: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!
Len
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 15:20

-in love DP-
<333333
OMG HIJ HEEFT NET ZIJN REMIXES DOORGESTUURD EN HIJ ZEI DAT HIJ INSPRAK DUS IK ZO:

heb jij die ook zelf ingesproken enzo?
[15:15:39] Jorg: Nee dat failt als ik dat doe
[15:15:54] Tamara Van Lieshout: stuur er dan eens een falende door? ;3
[15:16:04] Jorg: Nee al verwijdered :D
[15:16:24] Tamara Van Lieshout: ik kan niet geloven dat jij faalt dus...HAAL HEM NU UIT JE PRULLENBAK D<
[15:18:48] Jorg: Al verwijderd uit prullebak :D
[15:18:58] Tamara Van Lieshout: jij bent gemeen D<
[15:19:07] Jorg: Had ik al 2 weken geleden gedaan
[15:19:17] Tamara Van Lieshout: ja HALLO
[15:19:21] Tamara Van Lieshout: das niet eerlijk
[15:19:26] Tamara Van Lieshout: laat hem dan eerst horen aan mij XD
[15:19:32] Tamara Van Lieshout: of spreek er nu een in...
[15:19:52] Jorg: Ne eben aan het Gamen en me microfoon ligt beneen
Rowanflight
StarClan
Liefdes topic - Pagina 15 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 18:29

God I miss him so much..
Dotpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 15 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 18:12

OMGOMGOMG. Hij is mijn mr. Perfect.
Hij gaat steeds meer bij mij passen.

Ik ken hem nu al langer dan een jaar,
En was al heel snel met hem bevriend, da's altijd zo gebleven,
Maar nu, deze zaterdag, ging hij met mijn broer praten.
Hij was eerst wat meer van pop/dubstep, en nu blijkt het, nadat hij met mijn broer heeft gepraat,
Alternative/Metal super awesome blijkt te vinden. En hij wil een elektrische gitaar, Marshall koptelefoon, HIJ BEGINT EEN VAN ONS TE WORDEN <3
HIJ LUISTERD GEWOON FUCKING NAAR THREE DAYS GRACE <3
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 19:44

You know my feelings for you.
I know that it is a difficult time for you. But remember that I'll always be your friend and I will always be there for you, because I care more about you then you propably know.

Ik weet dat je het lastig hebt, vooral met wat er vandaag allemaal is gebeurd, lieverd <3 Maar je moet weten dat ik er altijd voor je zou zijn en je me altijd mag storen als je het nodig vindt.
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 19:47

Waarom ben ik zo verlegen T_T
Serieus waarom met iemand (+paar anderen) fietsen als je niet eens met hem kan praten?
Len
Member
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu?
194

CAT'S PROFILE
Age: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!
Len
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimema 17 sep 2012 - 21:32

ik heb het verteld aan mijn vriendin, en ze zegt dat wij een ongelofelijk leuk koppel zouden zijn <333
Hij is zo niet te omschrijven.... zo geweldig...
ze gaat mij helpen met dat zonder het aan andere te vertellen <3333
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 15:21

Klaar ermee, ik ben echt boos. Hij heeft me gewoon gebruikt omdat hij niemand anders had om zo klef mee te zijn. Hij negeert me gewoon, hoe durft hij überhaupt.

Destinyscar
Member
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitimedi 18 sep 2012 - 15:27

Bluestar schreef:
Klaar ermee, ik ben echt boos. Hij heeft me gewoon gebruikt omdat hij niemand anders had om zo klef mee te zijn. Hij negeert me gewoon, hoe durft hij überhaupt.

Dat is echt gemeen...
Beterschap

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 15 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 31 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: