|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 14 apr 2014 - 19:41 | |
| Ik ben ook wel eens op vakantie geweest in Schoorl! c:
Ik ben nu nog maar 3 maanden samen met mijn gevaarte, maar het voelt al als meer dan dat. Ik ben echt super blij met hem en wil hem nooooit meer kwijt! Hij komt donderdag hier heen en dan gaan we samen zwemmen en het hele weekend blijft hij bij me! Ik heb er zoveel zin in!! |
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 14 apr 2014 - 19:43 | |
| Mijn crush is er in ieder geval erg duidelijk in dat hij het liefste gewoon vrienden met me wil blijven.. Maar dat weerhoudt me er niet van om nog steeds op hem te crushen >:] |
| | | 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 14 apr 2014 - 19:54 | |
| @Eef, gefeliciteerd^^ ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid* |
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 14 apr 2014 - 20:07 | |
| - Hiddensight schreef:
- @Eef, gefeliciteerd^^
ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid* Hahahaha dacht ik in het begin ook hoor toen Tjeerd erover vertelde via Facebook xD |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 apr 2014 - 19:55 | |
| My crush doesn't like me the way I like him and wants me to stop crushing on him, but I'm not going to stop >:] |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 apr 2014 - 21:01 | |
| - Hiddensight schreef:
- @Eef, gefeliciteerd^^
ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid* Ik dacht, wie vind school nou superleuk? xDD *feels also stupid* |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 22 apr 2014 - 21:50 | |
| Ik denk dat liefde me haat Dx
De eerste keer dat ik verliefd word op iemand is die jongen ook op mij, maar ik moet naar een andere school waardoor ik geen contact meer met hem heb en de tweede keer dat ik verliefd word is die jongen volgens zichzelf te socially awkward en te onhandig met relaties voor dat soort dingen en hij is niet geïnteresseerd in de liefde... ;n; |
| | | Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 22 apr 2014 - 22:59 | |
| @Fisheye awwh D: dat lijkt me doodirritant >.< liefde haat mij ook hoor ._.
k ben nog nooit verliefd geweest en nog nooit iemand op mij geweest, terwijl ik een vriendin heb die op 3 jongens is geweest & mijn broer had 2 vriendinnen en dan ben ik hier zo van: *Forever Alone*
maar eig. kan ik leven zonder vriendje xD |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 22 apr 2014 - 23:00 | |
| Stalker die me vraagt of mn echte naam nu Estheim of van Royen is. I'm like: Hope Estheim... Beeetje toevallig eh. He: Oh so you're married. Me in my head: YES YES now quit the stuff and stop crushing on me, I'm married to Hope.
Kan er wel weer om lachen, maar als ie nog één keer met iets als n filmpje ofzo komt, dan weet ik niet of ik het nog vriendelijk kan houden. Ik ben nooit zo goed met hard zijn tegen mensen als het op dat soort dingen aan komt, maar hij is zo traag. I mean, k negeer m voornamelijk en dude why vind je überhaupt iemand alleen leuk omdat je er toevallig achter kwam dat die een van je fav chars cosplayed. Ik ben niet het type meisje waar jongens voor gaan om het uiterlijk, dus nee (confusing). |
| | | Meomi 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:36 | |
| Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest. Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor ) |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:38 | |
| - Timberleaf schreef:
- Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor ) Je bent like, 13, dat komt echt nog wel. |
| | | Meomi 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:40 | |
| Timberleaf schreef:Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest. Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor Firestar schreef:Je bent like, 13, dat komt echt nog wel. Als jij het zegt
Laatst aangepast door Timberleaf op wo 23 apr 2014 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:41 | |
| - Timberleaf schreef:
- Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor ) Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (': |
| | | Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:42 | |
| - Birchpaw, schreef:
- Timberleaf schreef:
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor ) Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (': Haha, ik ook nog nooit een crush gehad of een echt vriendje :'D Ik denk inderdaad ook gewoon bij mijzelf: 't komt vanzelf wel, ooit, een keer xp |
| | | Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:46 | |
| My heart broke... for the idon'tknowhowmuch time...
Me; Yo Ton, ben je samen met M op Hemelvaartsdag(29 mei) thuis? He; Nee. He; Hoezo? Me; Owh, jammer. Ik stel een team samen voor Familiedag, en had de vraag of jullie mee wouden doen. He; Ik vraag het wel even of ik kan.
So... he said no, and now he's like; Ik vraag het nog wel?
Like he thought I ment something else >:c That's the only reason he said no in the start... #shot
Maar hij kiest me wel als eerste bij teams kiezen? Hij hoefte niet eens na te denken, en ik ben echt niet zo goed.
It's to complicated. Just. meh.
I can't let him gooo |
| | | Meomi 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:48 | |
| Birchpaw, schreef: Timberleaf schreef: Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest. Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor Wink )
Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (':
Haha, ik ook nog nooit een crush gehad of een echt vriendje :'D Ik denk inderdaad ook gewoon bij mijzelf: 't komt vanzelf wel, ooit, een keer xp
Al mijn vriendinnen hebben er al een stuk of 10 gehad 0.0. Ik weet in elk geval dat als ik (ooit) een vriendje krijg, dat ik gelijk een góéde krijg. (Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen). Het is echt grappig, als vriendinnen liefdesproblemen hebben komen ze áltijd bij míj. Ik geef meestal het nuchterste antwoord ooit... (geweldige ik....) |
| | | Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 19:51 | |
| Hahah, ja dat ken ik soms wel als iemand me ermee komt storen. Ik denk dat het gewoon makkelijker denken is, omdat je die gevoelens allemaal niet in de weg hebt staan xD Maar 10?? dat is wel erg veel o; Naja, inderdaad, je krijgt dan hopelijk gelijk een goede (; |
| | | Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 21:31 | |
| Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts. - We hadden dus uitval....:
En de leraren wouden ons bezig houden. Ze gaven ons dus een opdracht om een kwartet te maken met klimaat weetjes. -_- (De jongen wordt aangegeven met B)
Docent: Oke, jullie hebben nu 2 minuten om een partner te vinden, jullie werken in tweetallen. B: Hannelore! Mijn twee vriendinnen beginnen keihard te lachen en hinniken, aangezien ze blijven roepen dat ze mij en hem gaan koppelen. Ik: Ehm... Oke. Akward..... Hij had geen idee warom mijn vriendinnen zo hard moesten lachen, en ik schaamde me dood...
Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips? |
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 21:39 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts.
- We hadden dus uitval....:
En de leraren wouden ons bezig houden. Ze gaven ons dus een opdracht om een kwartet te maken met klimaat weetjes. -_- (De jongen wordt aangegeven met B)
Docent: Oke, jullie hebben nu 2 minuten om een partner te vinden, jullie werken in tweetallen. B: Hannelore! Mijn twee vriendinnen beginnen keihard te lachen en hinniken, aangezien ze blijven roepen dat ze mij en hem gaan koppelen. Ik: Ehm... Oke. Akward..... Hij had geen idee warom mijn vriendinnen zo hard moesten lachen, en ik schaamde me dood...
Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips? Vind je hem ook leuk? Op hem afstappen Iedereen vindt dat altijd zo eng, en ik vond dat ook altijd. Maar als je zo gaat lopen zoeken in stille hints of hij jou nou wel of niet (ook) leuk vindt, dan kom je niet verder. Bovendien word je er alleen maar onwijs onzeker door, en je zult nooit echt een antwoord krijgen. En nooit een relatie met die persoon. So: man up, flirt met hem, zorg ervoor dat ie je wel leuk moet vinden, spreek een keer af (ga samen een hond uitlaten ofzo, kijk een filmpje, ga met een groep naar de bios), en let the magic happen. Ik was ook altijd onwijs onzeker over dit soort dingen, maar als je het eenmaal hebt gedaan en je beter aanvoelt hoe je dit soort dingen aan moet pakken en hoe je je een houding moet geven, dan wordt het zelfs onwijs leuk! Echt! Ik zit nu 2 jaar in een relatie, maar soms zou ik nog wel eens willen dat ik terug kon naar de tijd van het verliefd giechelen en een beetje casual flirten met elkaar, en dan de blijheid als je hoort dat hij jou ook leuk vindt. Je moet niet een heel drama maken met: ik vind je leuk. Juist niet! Hou het lekker casual, spreek een keer af, zoen hem in een dronken bui (dan heb je nog een 'excuus' ook), hou het luchtig! Maak er geen dramatische serenade van. Echt, flirten is leuk! |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 apr 2014 - 21:41 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts.
- We hadden dus uitval....:
Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips? Vind je hem ook leuk? Op hem afstappen
Iedereen vindt dat altijd zo eng, en ik vond dat ook altijd. Maar als je zo gaat lopen zoeken in stille hints of hij jou nou wel of niet (ook) leuk vindt, dan kom je niet verder. Bovendien word je er alleen maar onwijs onzeker door, en je zult nooit echt een antwoord krijgen. En nooit een relatie met die persoon. So: man up, flirt met hem, zorg ervoor dat ie je wel leuk moet vinden, spreek een keer af (ga samen een hond uitlaten ofzo, kijk een filmpje, ga met een groep naar de bios), en let the magic happen. Ik was ook altijd onwijs onzeker over dit soort dingen, maar als je het eenmaal hebt gedaan en je beter aanvoelt hoe je dit soort dingen aan moet pakken en hoe je je een houding moet geven, dan wordt het zelfs onwijs leuk! Echt! Ik zit nu 2 jaar in een relatie, maar soms zou ik nog wel eens willen dat ik terug kon naar de tijd van het verliefd giechelen en een beetje casual flirten met elkaar, en dan de blijheid als je hoort dat hij jou ook leuk vindt. Je moet niet een heel drama maken met: ik vind je leuk. Juist niet! Hou het lekker casual, spreek een keer af, zoen hem in een dronken bui (dan heb je nog een 'excuus' ook), hou het luchtig! Maak er geen dramatische serenade van. Echt, flirten is leuk! *stapt topic in* Eef, jij flirtkonijn xD *stapt er weer uit* |
| | | | Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |