|
|
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 okt 2013 - 21:14 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Net wanneer m'n crush waar ik dus al twee jaar op ben duidelijke tekens begint te vertonen dat 'ie me wel degelijk leuk vind begin ik gevoelens te krijgen voor iemand anders. They've got to be kidding me ><
Auch das kut voor je;c Anders kijk je of die ene waar je nu gevoelens voor hebt of die jou leuk vind ofzo? Of kijken bij welke je het meeste gevoelens hebt? Mijn beste vriendin is ervan overtuigd dat ie gevoelens voor me heeft, maar gezien ik nogal een onzeker type ben zou ik het echt nie weten. En die andere is nogal van "Vrouwen verpesten je leven, doei" dus tja xD |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 okt 2013 - 21:26 | |
| hahaha hoe weet je dat dan? heeft die dat ooit gezegt xD De meeste hebben onzekerheden wel ja, maar je moet gewoon doen wat jou past en als jij ook gevoelens hebt voor dr moet je dat ook gwn zeggen;) |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 28 okt 2013 - 18:43 | |
| Ik heb een (kleine?) crush op een jongen uit mijn klas, maar ik weet dat hij me niet leuk vind op die manier (ik denk wel op de vrienden-manier) |
|
| |
Amy♥ 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 30 okt 2013 - 19:14 | |
| Ik hou enorm hard van een tweedejaars, het enige probleem, ik durf niet eens tegen hem te praten. Ik ken wel iemand van z'n vrienden, maar hij voetbalt altijd. Luan, I love you ! |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 30 okt 2013 - 19:41 | |
| Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D; |
|
| |
Amy♥ 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 31 okt 2013 - 9:43 | |
| - Lionbeat schreef:
- Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D;
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 31 okt 2013 - 11:05 | |
| - Mooncloud schreef:
- Lionbeat schreef:
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet Het punt is, mijn hart is nu al meerdere malen gebroken door dezelfde persoon, en ik wil het gewoon niet meer dat ik op hem ben, maar toch blijft het ;-; |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 2 nov 2013 - 10:28 | |
| - Lionbeat schreef:
- Mooncloud schreef:
- Lionbeat schreef:
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet Het punt is, mijn hart is nu al meerdere malen gebroken door dezelfde persoon, en ik wil het gewoon niet meer dat ik op hem ben, maar toch blijft het ;-; Dat snap ik ook wel, ik ben twee keer on willig verklikt aan die jongens (mijn vriendinnen konden hun kop niet houden) en het was twee keer: Nu, ik zie je meer als gewoon een vriendin, snap je? Was ik ook zo eens op een feestje (Idk wat voor iets, tot 14 jaar, dus cola drinken tot ik stierf ) En dan komt die zo van: Ja het spijt me, je bent leuk enzo he, maar .. Ik ben gwn heel hard naar binnen gerend xD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 21 nov 2013 - 20:17 | |
| Gister <3 Me loves yesterday <3 Ookal heb ik mn middag verkloot, de avond was greaat <33 Met korfbal werden we in tweetallen ingedeeld, en mn crush en ik werden samen gekoppeld om de héle training samen te werken <3 Hij weet dat ik op em ben, maar alsnog hadden we zóvéél plezier samen <3 We lachten samen (Lekker serieus jooh xDD) en we maakten grapjes <3 I kinda wish this is a sign that he likes me too ;u; |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 24 nov 2013 - 18:35 | |
| Had a pretty rough time, tho.
Dayum. Afgelopen week was werkelijk een hel voor me. Ik heb tot ... 3 of 4 keer op het punt gestaan om mn relatie met Walter te verbreken. Ik voelde me zo verdomd alleen de hele tijd [god, that ref, sorry]. Ik weet dat hij het niet makkelijk heeft nu die gestopt is met zn studie, werk moet vinden en die hele thuis situatie bij hem. Maar die kleine 50 minuten dat hij naar school toe kan komen in mn tussenuren, is dat te veel gevraagd? .w. Kreeg ik dinsdagavond opeens het bericht dat 'ie woensdag niet kon komen, omdat een vriend van 'm wilde afspreken. Ik wil m niet bij zn vrienden weghouden, en dat weet 'ie ook wel, maar een beetje bezorgdheid om mij mag ook wel. Like, ik zat met een mental breakdown en een diepe depressie en hij had niets door ;w;
Op verzoek van mn beste vriend heb ik er over gepraat met 'm en Walter vind ook dat 'ie er meer voor me moet zijn. Het loopt wel los en ik wil nog niet van 'm af. Daarvoor hou ik te veel van Wally<3
Just ... had to say this. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 8 dec 2013 - 19:40 | |
| Godsamme ik ben zo'n ei :').. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 8 dec 2013 - 19:51 | |
| @Babs: Ik voel je op zoveel levels. Ik ben zelf ook zo'n ei. :'D
Nog steeds een dikke crush in Kikiland. Ik weet niet of ik er zo makkelijk van af kom dit keer. :'D |
|
| |
ℛain 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 8 dec 2013 - 20:16 | |
| Hihi everyone's in love xd |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 8 dec 2013 - 20:23 | |
| Was ik maar een ei |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 12 dec 2013 - 18:51 | |
| Oh god D: I don't hope he is going to break my heart now.. :c "Ben je eigenlijk wel verliefd op me?" .. dat is wat hij vroeg. Ik antwoordde dat hem heel leuk vind en dat ik echt verliefd op hem ben en alles.. en nu heb ik het terug gevraagd en ik ben zo zenuwachtig nu wat hij gaat zeggen D: |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 12 dec 2013 - 20:35 | |
| Ik dacht altijd dat hij niet met me wou praten of hij me negeerde, maar nu heb ik dus te horen gekregen van zijn vrienden dat hij gewoon verlegen is. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik voel me onzeker omdat hij niet duidelijk is wat hij nu wilt. De ene keer denk ik dat ik niet goed genoeg voor m ben, en de andere keer maakt hij dan juist hele duidelijke tekens dat hij me wel leuk vind. Voor al degene die nog nooit op iemand waren of een crush hadden, be happy ;_; |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 16 dec 2013 - 15:49 | |
| Hihi, t is zo ver~ Kheb een date met m'n crush<3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 26 dec 2013 - 15:19 | |
| Aaaaahh! Ik heb zondag een verschrikkelijk leuke gozer ontmoet en we zijn nu wat aan het klooien via Facebook maar mannn. Dit is echt een heftige crush.
daarbij is hij ook nog een van de begeleiders van het kamp waar ik volgend jaar heen ga oepssss |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 29 dec 2013 - 23:44 | |
| Ben verliefd geworden op de M. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 30 dec 2013 - 0:18 | |
| Gawd :c Wrm ziet ie me niet staan? Wrm ben je zoveel met J bezig? :c Why am i to scared to talk to him alone... dang dang dang. Some times i try to forget him. But i cant :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|