Liefdes topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 36 ... 47  Volgende
Graystripe
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 21:14

Raggedpaw schreef:
Graystripe schreef:
Net wanneer m'n crush waar ik dus al twee jaar op ben duidelijke tekens begint te vertonen dat 'ie me wel degelijk leuk vind begin ik gevoelens te krijgen voor iemand anders. They've got to be kidding me ><
Auch das kut voor je;c
Anders kijk je of die ene waar je nu gevoelens voor hebt of die jou leuk vind ofzo? Of kijken bij welke je het meeste gevoelens hebt?
Mijn beste vriendin is ervan overtuigd dat ie gevoelens voor me heeft, maar gezien ik nogal een onzeker type ben zou ik het echt nie weten.
En die andere is nogal van "Vrouwen verpesten je leven, doei" dus tja xD


Liefdes topic - Pagina 26 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 21:26

hahaha hoe weet je dat dan? heeft die dat ooit gezegt xD
De meeste hebben onzekerheden wel ja, maar je moet gewoon doen wat jou past en als jij ook gevoelens hebt voor dr moet je dat ook gwn zeggen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 18:43

Ik heb een (kleine?) crush op een jongen uit mijn klas, maar ik weet dat hij me niet leuk vind op die manier (ik denk wel op de vrienden-manier)


Liefdes topic - Pagina 26 Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 19:14

Ik hou enorm hard van een tweedejaars, het enige probleem, ik durf niet eens tegen hem te praten.
Ik ken wel iemand van z'n vrienden, maar hij voetbalt altijd. Luan, I love you !



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Liefdes topic - Pagina 26 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 19:41

Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 31 okt 2013 - 9:43

Lionbeat schreef:
Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D;
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet Wink



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Liefdes topic - Pagina 26 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 31 okt 2013 - 11:05

Mooncloud schreef:
Lionbeat schreef:
Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D;
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet Wink
Het punt is, mijn hart is nu al meerdere malen gebroken door dezelfde persoon, en ik wil het gewoon niet meer dat ik op hem ben, maar toch blijft het ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonelydeath
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 10:28

Lionbeat schreef:
Mooncloud schreef:
Lionbeat schreef:
Im Done with Love ;-; It only hurts and im done D;
Daar heb je wel gelijk in, maar ik kan niet zonder .. Ik had me ook voorgenomen om for ever alone te zijn, maar dat kan ik niet Wink
Het punt is, mijn hart is nu al meerdere malen gebroken door dezelfde persoon, en ik wil het gewoon niet meer dat ik op hem ben, maar toch blijft het ;-;
Dat snap ik ook wel, ik ben twee keer on willig verklikt aan die jongens (mijn vriendinnen konden hun kop niet houden) en het was twee keer: Nu, ik zie je meer als gewoon een vriendin, snap je? Was ik ook zo eens op een feestje (Idk wat voor iets, tot 14 jaar, dus cola drinken tot ik stierf Wink) En dan komt die zo van: Ja het spijt me, je bent leuk enzo he, maar .. Ik ben gwn heel hard naar binnen gerend xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Liefdes topic - Pagina 26 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 20:17

Gister <3 Me loves yesterday <3
Ookal heb ik mn middag verkloot, de avond was greaat <33
Met korfbal werden we in tweetallen ingedeeld, en mn crush en ik werden samen gekoppeld om de héle training samen te werken <3 Hij weet dat ik op em ben, maar alsnog hadden we zóvéél plezier samen <3 We lachten samen (Lekker serieus jooh xDD) en we maakten grapjes <3 I kinda wish this is a sign that he likes me too ;u;


Liefdes topic - Pagina 26 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:35

Had a pretty rough time, tho.

Dayum. Afgelopen week was werkelijk een hel voor me. Ik heb tot ... 3 of 4 keer op het punt gestaan om mn relatie met Walter te verbreken. Ik voelde me zo verdomd alleen de hele tijd [god, that ref, sorry]. Ik weet dat hij het niet makkelijk heeft nu die gestopt is met zn studie, werk moet vinden en die hele thuis situatie bij hem. Maar die kleine 50 minuten dat hij naar school toe kan komen in mn tussenuren, is dat te veel gevraagd? .w.
Kreeg ik dinsdagavond opeens het bericht dat 'ie woensdag niet kon komen, omdat een vriend van 'm wilde afspreken. Ik wil m niet bij zn vrienden weghouden, en dat weet 'ie ook wel, maar een beetje bezorgdheid om mij mag ook wel. Like, ik zat met een mental breakdown en een diepe depressie en hij had niets door ;w;

Op verzoek van mn beste vriend heb ik er over gepraat met 'm en Walter vind ook dat 'ie er meer voor me moet zijn. Het loopt wel los en ik wil nog niet van 'm af. Daarvoor hou ik te veel van Wally<3

Just ... had to say this.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 19:40

Godsamme ik ben zo'n ei :')..


Liefdes topic - Pagina 26 T4W3e3N
Stamps
Liefdes topic - Pagina 26 PS18GM0Liefdes topic - Pagina 26 W0qAlxRLiefdes topic - Pagina 26 EjrsROFLiefdes topic - Pagina 26 FWu1gsfLiefdes topic - Pagina 26 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 26 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 19:51

@Babs: Ik voel je op zoveel levels. Ik ben zelf ook zo'n ei. :'D

Nog steeds een dikke crush in Kikiland. Ik weet niet of ik er zo makkelijk van af kom dit keer. :'D


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 26 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainhowl
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
ℛain
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Rainhowl
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 20:16

Hihi everyone's in love xd


You can close your eyes for things you don't want to see, Liefdes topic - Pagina 26 JznIaz9
but you can't close your heart for things you don't want to feel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelkit*
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦6 Moons ♦
Gender:
Rank:
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 20:23

Was ik maar een ei Sad



Liefdes topic - Pagina 26 Ibh2f5
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Liefdes topic - Pagina 26 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 18:51

Oh god D: I don't hope he is going to break my heart now.. :c
"Ben je eigenlijk wel verliefd op me?" .. dat is wat hij vroeg. Ik antwoordde dat hem heel leuk vind en dat ik echt verliefd op hem ben en alles.. en nu heb ik het terug gevraagd en ik ben zo zenuwachtig nu wat hij gaat zeggen D:


Liefdes topic - Pagina 26 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Liefdes topic - Pagina 26 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 20:35

Ik dacht altijd dat hij niet met me wou praten of hij me negeerde, maar nu heb ik dus te horen gekregen van zijn vrienden dat hij gewoon verlegen is.
Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik voel me onzeker omdat hij niet duidelijk is wat hij nu wilt. De ene keer denk ik dat ik niet goed genoeg voor m ben, en de andere keer maakt hij dan juist hele duidelijke tekens dat hij me wel leuk vind.
Voor al degene die nog nooit op iemand waren of een crush hadden, be happy ;_;


Liefdes topic - Pagina 26 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 15:49

Hihi, t is zo ver~
Kheb een date met m'n crush<3


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 26 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 15:19

Aaaaahh! Ik heb zondag een verschrikkelijk leuke gozer ontmoet en we zijn nu wat aan het klooien via Facebook maar mannn. Dit is echt een heftige crush.
daarbij is hij ook nog een van de begeleiders van het kamp waar ik volgend jaar heen ga oepssss


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 26 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
Liefdes topic - Pagina 26 DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:44

Ben verliefd geworden op de M.


Liefdes topic - Pagina 26 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 26 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 0:18

Gawd :c Wrm ziet ie me niet staan? Wrm ben je zoveel met J bezig? :c Why am i to scared to talk to him alone... dang dang dang. Some times i try to forget him. But i cant :c


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 26 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 26 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 36 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: