Lopen - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lopen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
SilverCoat
Member
Lopen  - Pagina 4 DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 18:17

'Silvercoat wacht' riep er opeens een stem. Silvercoat spitste zijn oren en keek achterom. Het was Madiebo. 'Aaah Madiebo, is was maar even een stukje gaan wandelen.' zei hij ongemakkelijk, terwijl hij vurig hoopte dat Madiebo & Icy het hem niet kwalijk zouden nemen dat hij even was weggeglipt. Silvercoat liep met Madiebo weer terug naar de schuur. 'Zou Icy het me kwalijk nemen? En neem jij het me kwalijk?' vroeg hij aan de poes. Hij voelde zich nu enigzins vernederd door zichzelf, omdat hij als een laffe rat met de staart tussen de benen weer naar huis liep. En waarvoor? Dat wist hij zelf eigenlijk nauwelijks! Silvercoat voelde zich door die gedachte niet helemaal fijn, hopelijk namen de twee poezen het niet al te serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 21:18

'Aaah Madiebo, is was maar even een stukje gaan wandelen.' zei silvercoat terwijl ze samen terug liepen. Madiebo lachte. Zal ze het hem nu vertellen. 'Zou Icy het me kwalijk nemen? En neem jij het me kwalijk?' vroeg silvercoat. ' nee en ik neem je het ook niet kwalijk' zei madiebo. 'eumm wacht even silvercoat ik moet je wat vertellen' zei ze een beetje ongemakelijk. Madiebo ging zitten. 'je hebt mooie ogen' begon ze. O hoe moest ze dit doen het was zo moeilijk dadelijk vond hij haar niet leuk of zo of lag het aan zijn dode vrouw. Ze voelde zich ongemakelijk niet omdat silvercoat naast haar zat maar door de spaning ze hoopt zo dat hij haar ook leuk vond.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 18:44

'eumm wacht even silvercoat ik moet je wat vertellen' zei Madiebo opeens. 'Ja wat is er?' vroeg hij nieuwsgierig. 'Je hebt mooie ogen.' zei de poes enigzins ongemakkelijk. 'Bedankt, jij ook. Je bent een lieve poes.' zei hij vriendelijk terug. Toen liep hij even een stukje voouit met een grijns. Vond Madiebo hem nou leuk? Hij moest het even op zich laten inwerken. Hij keek even achterom en grijnsde: 'Kom je Madiebo?' vroeg hij. Hij dacht opeens even diep na, keek in zijn verleden en hij kreeg opeens het gevoel dat zijn vrouw vanuit de Sterrenclan hem toeknikte. 'Ja, toe maar, ik ben er toch niet meer..' zei ze vanuit de eeuwige jachtvelden.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 19:18

'Bedankt, jij ook. Je bent een lieve poes.' zei silvercoat. madiebo lachte lief. silvercoat liep een stukje voor uit 'je kans komt wel' hoorde ze haar gedachte in haar hoofd. 'Kom je Madiebo?' vroeg silvercoat. 'uhm ja' zei madiebo terwijl ze op sprong en naast silvercoat ging lopen. ze zag dat silvercoat in gedachte was. Ze wachte even tot ze zag dat silvercoat weer terug was uit zijn gedachten. 'maar je blijft dus nog wel logeren want ik dacht dat je weg was gegaan omdat je het niet leuk vond ofzo' zei ze terwijl ze silvercoat met een verliefde blik aan keek
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 19:49

Madiebo sprong opeens naast hem. Silvercoat moest lachen. Ze was altijd zo snel!, voor een vrouwtje dan. 'maar je blijft dus nog wel logeren want ik dacht dat je weg was gegaan omdat je het niet leuk vond ofzo' vroeg Madiebo. Silvercoat knikte. 'Ach waarom ook niet!' zei hij lachend. Toen keek hij Madiebo even serieus aan. 'Ik dacht eerlijk gezegd dat jullie me vergeten waren, maar dat viel gelukkig nog wel mee!' grijnsde hij nu. En zo liepen ze dus samen verder terug naar de schuur.

(sorry, nogal inspiratieloosheid)
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 11:09

Silvercoat lachte. Madiebo bloosde toen ze de lieve blik van silvercoat zag. Silvercoat knikte. 'Ach waarom ook niet!' zei hij lachend. Toen keek hij Madiebo even serieus aan. 'Ik dacht eerlijk gezegd dat jullie me vergeten waren, maar dat viel gelukkig nog wel mee!' grijnsde hij toen naar haar. 'leuk dat je blijft slapen en nee tuurlijk waren we je niet vergeten ik.....' terwijl ze dat wou zeggen dagt ze stom kop dat zeg je tog niet zo je zegt tog niet ik hou van je. Ze kon zichzelf wel voor der hooft slaan. Ze liepen samen veder naar de schuur. 'Silvercoat waar hou je van?' zei ze nieuwschierig mischien kon ze het vandaag nog wel tegen hem zeggen dat ze hem super leuk vond. Ze keek verliefd naar silvercoat. Ze wou het wel een beetje laten merken want dan ontdekte ze ook of hij haar een beetje leuk vond. Madiebo's vacht raakte die van Silvercoat en haar staart die van sivercoat. Is dit niet wat te overdreven? Vroeg haar gedachte. Ze zette die gedachte uit haar hoofd. Zolang silvercoat het niet erg vond geniete ze er van.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 4 Icon_minitime

Lopen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: