|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 11:13 | |
| Icy luisterde naar het antwoord toen er een tak brak. Icy, lief en zorgzaam, stond onmiddellijk op en zette een poot beschermend voor Madiebo. Haar neus rook dat het SilverCoat was en haar blik verzachtte. Madiebo had het ook al door want ze riep zijn naam. Icy spinde bij het zien van haar hoofd. Madiebo vroeg stotterend hoelang hij hier al stond. SilverCoat zei dat hij net langs liep. Hij liegt. Ik rook net ook al een geur wat op hem sloeg dacht Icy maar ze hield haar mond. Ze kon tijdens het praten niet ruiken, anders had ze natuurlijk haar mond gehouden over SilverCoat. Zijn geur drong pas binnen toen Icy had gevraagd of Madiebo morgen haar grote liefde ging halen. Even later zaten ze allemaal binnen. 'Madiebo, moet jij niet even afkoelen?', vroeg Icy met een blik op Madiebo's zeer rode kop. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 11:18 | |
| 'Ik wandel hier?' lachte Silvercoat. 'Euhmmm Madiebo, je staat nogal rood uit...' zei silvecoat 'ehum' meer kon madiebo niet zeggen. silvercoat knikte en liep al naar binnen madiebo volgde haar. achter hun trok ze de deur dicht met een touw. 'kom volg mij. Blijf je ook slapen?' vroeg madiebo aan silvercoat terwijl ze met silvercoat en icy de trap op klauwterde en naar de slaap plaats liepen. het was even stil. daarna ging ze naast icy liggen 'kom je ook liggen silvercoat?' vroeg madiebo. 'Madiebo, moet jij niet even afkoelen?', vroeg Icy 'ja ik ben zo terug'zei madiebo terwijl ze opsprong en naar zolder rende. Ze deed de kraan open en stak haar gezicht erin daarna ging ze op zolder liggen en at een konijn op
(silvercoat je weet dat we een paar stappen van mijn huis zitten)
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 11:34 | |
| 'Ja, ik ben zo terug', zei Madiebo en ze sprong op en rende weg. Dit was Icy's kans. Hier hadden Madiebo en zij over gesproken. Madiebo was al een tijdje weg toen Icy het maar besloot te vragen. 'Wat vind jij eigenlijk van Madiebo?', vroeg ze. En om te camoufleren wat haar doel was zei ze zelf wat ze van Madiebo vond. 'Ik vind het wel een lieve poes. Ze is aardig en nieuwsgierig naar de buitenwereld toe', zei Icy. Haar vacht was nat en pluisde een beetje, dus begon Icy haar vacht te wassen met zachte halen waarvan ze het lekker warm kreeg terwijl ze rustig op SilverCoat's antwoord wachtte. Madiebo, meid, nog heel even boven blijven... dacht Icy. Icy zat rustig haar vacht te verwarmen met haar likken. Onweer sloeg in boven in de hemel en het liet een geweldig gedonder na waarvan Icy even opkeek, maar daarna gewoon weer lekker haar vacht verder begon te masseren. - Wij zaten toch al binnen in de schuur? - |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 11:42 | |
| ja wij zaten al in de schuur en nu weer |
|
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 11:52 | |
| Silvercoat kon aan Icy's gezicht zien dat ze wist dat hij enigzins loog. Hij hoopte dat Icy, vriendin genoeg was om het niet te vertellen. Hij ging achter Madiebo aan verder de schuur in. 'Wat vind je eigenlijk van Madiebo? vroeg Icy aan hem. 'Ze is een erg gastvrije poes en dat mag ik wel. Alleen vraag ik me af of waarom ze het zo erg vond dat ik in de buurt was?' antwoordde hij op Icy. 'Waar hadden jullie het eigenlijk over, ik had namelijk iets gehoord over dat iemand op iemand anders verliefd was en dat jij het over mij had. Jullie zijn toch niks aan het beramen hoop ik?' zei hij op zijn hoede maar naarmate hij vorderde met het uitspreken begon hij te lachen. |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 12:27 | |
| 'Ze is een erg gastvrije poes en dat mag ik wel. Alleen vraag ik me af of waarom ze het zo erg vond dat ik in de buurt was', antwoordde de kater. 'Geen idee', loog Icy. 'Waar hadden jullie het eigenlijk over? Ik had namelijk iets gehoord over iemand op iemand anders verliefd was en dat jij het over mij had. Jullie zijn toch niks aan het beramen, hoop ik?', vroeg hij. SilverCoat leek op zijn woede maar naarmate de tijd verstreek moest hij toch lachen. 'Dat zal je wel zien als je goed luistert en kijkt naar de signalen van Madiebo', sprak Icy geheimzinnig. Ze besloot nu haar mond te houden voor het te overduidelijk werd en ze wachtte op Madiebo's terugkomst.
- Ik wist niks meer - |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 3 okt 2010 - 13:14 | |
| Madiebo was klaar met eten en haar hooft was weer normaal dus liep ze naar beneden 'icy wil je me even helpen teminste als jij het niet erg vind silvercoat' madiebo keek lief naar silvecoat. 'kom je icy' madiebo wachte niet en liep alvast naar zolder. Madiebo ging zitten. Madiebo nam een slok water. Madiebo wachte rustig op icy |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 10:06 | |
| Icy was rustig aan het wachten op Madiebo toen Madiebo's hoofd verscheen. 'Icy, wil je even helpen? Tenminste als jij dat niet erg vindt SilverCoat', zei Madiebo. Icy knikte en stond op. Ze zag dat Madiebo een lieve blik naar SilverCoat toewierp. 'Kom je, Icy?', vroeg de poes toen. Icy knikte en stond op. Madiebo liep al naar boven. Toen Icy aankwam zag ze Madiebo genieten van water. 'Waarom moest ik komen, Madiebo?', vroeg Icy terwijl ze de poes nieuwsgierig aankeek. Toen bedacht ze weer dat Madiebo wou weten wat SilverCoat van haar vond. 'SilverCoat vindt je een zeer gastvrije poes', sprak Icy. 'Je kan vanavond tegen hem aan gaan liggen', zei Icy met een knipoog. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 11:22 | |
| 'Waarom moest ik komen, Madiebo?', vroeg Icy. Madiebo wou wat zeggen maar icy was eerst. 'SilverCoat vindt je een zeer gastvrije poes', sprak Icy.'ja dat wou ik weten'lachte madiebo lief naar icy. 'Je kan vanavond tegen hem aan gaan liggen', zei Icy met een knipoog. 'dat zal ik doen' zei madiebo terwijl ze lief naar icy keek. 'je bent een goede vriendin' zei madiebo tegen icy. 'o ja wil je me helpen met prooi naar de tweede verdieping helpen dragen het zijn: twee konijnen twee vogels en twee muizen. ik pak twee konijn dan pak jij twee vogels en dan pakken we alle bij een muis' zei madiebo tegen icy |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 11:31 | |
| 'Dat zal ik doen', zei Madiebo en Icy gaf een knik. Ze werd lief bekeken en Icy liet een glimlach zien. 'Je bent een goede vriendin', sprak Madiebo toen en Icy's ogen glommen even terwijl ze haar neus tegen die van Madiebo duwde. 'O, ja, wil je me helpen met prooi naar de tweede verdieping helpen dragen? Het zijn twee konijnen, twee vogels en twee muizen. Ik pak twee konijnen, dan pak jij twee vogels en dan pakken we allebei een muis', beval Madiebo en Icy sprong op. Ze pakte onmiddellijk twee vogelsin haar bek en sleepte die naar de tweede verdieping. Toen kwam ze terug en pakte een muis nog mee naar de tweede verdieping. Ze keek Madiebo aan. 'Anders nog iets?', vroeg ze. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 11:56 | |
| Icy's ogen glommen even terwijl ze haar neus tegen die van Madiebo duwde. Madiebo gaf icy een lik. icy sprong op en bracht het gelijk weg madiebo volgde icy snel. Uit eindelijk kwamen ze weer op de zolder uit. 'Anders nog iets?' vroeg icy 'ja kom mee terug naar de tweede verdieping.' zei madiebo ze wachten niet want ze wist dat icy snel was. Madiebo vulde de bak met water. 'wil je helpen deze bak naar de slaap plaats dus naar silvercoat te duwen dan hoeven we niet te lopen als we dorst krijgen vannacht' zei madiebo. Bij de naam silvercoat kreeg madiebo een dromerige blik maar snel keek ze lief naar icy |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 12:08 | |
| 'Ja, kom mee naar de tweede verdieping', zei Madiebo. Ze was al weg maar Icy volgde haar zo snel mogelijk. Madiebo vulde een bak met water, Icy verwonderde zich op de manier waarop Madiebo dat deed. Alles was zo gemakkelijk hier. 'Wil je helpen deze bak naar de slaapplaats, dus naar SilverCoat te duwen, dan hoeven we niet te lopen als we dorst krijgen vannacht', zei Madiebo. Icy gaf een knik en duwde met al haar kracht de bak in de kant naar SilverCoat toe. Ze zag dat Madiebo bij SilverCoat's naam een dromerige blik keek maar ze vermande het en keek toen lief naar Icy toe. 'Ik denk dat SilverCoat jou ook lief vindt', sprak Icy. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 12:28 | |
| 'Ik denk dat SilverCoat jou ook lief vindt', sprak Icy. madiebo lachte lief naar icy. 'o sorry' sprak madiebo. Ze hielp gelijk met duwe. 'hoi silvercoat we zijn er weer, als je dorst hebt kan je hier drinken' zei madiebo lief. Madiebo ging tegen silvercoat aan liggen. Ze keek lief naar silvercoat. |
|
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 12:53 | |
| Silvercoat begon een beetje ongeduldig te worden en ijsbeerde heen en weer. Omdat Icy en Madiebo boven waren had hij niks te doen. Opeens werd zijn aandacht getrokken door een zoemende nachtvlinder die door de schemerige buitenlucht vloog. Hij sloop richting het insect en volgde het de struiken in. Opeens kwam hij boven een afgrondje te staan. De maan scheen fel neer op Silvercoat. Hij dacht eens diep na. Hoe zijn leven veranderd was, en daarmee ook een beetje zijn karakter. Vroeger was hij schuw en agressief, tegenwoordig was hij zachtaardig en sociaal. Hij ontspande zich en concentreerde zich op de maan. |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 10 okt 2010 - 12:56 | |
| Toen Icy om zich heen keek was SilverCoat niet te zien. Madiebo ging ergens liggen. Waarschijnlijk dacht ze dat ze SilverCoat zag. 'Waar is SilverCoat?', vroeg Icy. Ze keek toen naar buiten en zag een grijze vacht een flink eind verderop opdoemen. 'Ik heb hem al gevonden, denk ik. Ga naar hem toe, Madiebo', zei Icy. Ze drukte haar neus even tegen die van Madiebo terwijl we Madiebo verder aanspoorde om naast SilverCoat te gaan liggen. 'Het is nu je kans', sprak Icy. Ze ging afgezonderd liggen en legde haar kop moe op haar poten. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 14 okt 2010 - 7:57 | |
| 'Waar is SilverCoat?', vroeg Icy. madiebo zuchten. 'Ik heb hem al gevonden, denk ik. Ga naar hem toe, Madiebo', zei Icy. madiebo keek naar icy. . 'Het is nu je kans', sprak Icy. 'wat moet ik doen dan' vroeg madiebo
(silvercoat we zitten op de tweede verdieping met een roluik voor de ramen dus dit kan eigelijk niet) |
|
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 14 okt 2010 - 16:34 | |
| Daar zat hij dan. Naar de maan met haar eeuwige witte gloed te staren. Zijn leven flistste even kort aan hem voorbij. Wat als hij ooit een clankat was geweest? zou hij dan wel ooit geaccepteerd door zijn exentrieke levensstijl. Maar opeens dacht hij weer aan alle katten die hij had ontmoet: zijn dochter Sunpelt, Steelfang, Icy, Schadow, Angelos, Sandstorm en diverse kits. Ook zijn overleden vrouw had nog altijd een plekje in zijn geheugen, ook al was zijn leven zo verandert. Hij keek om zich heen. Niemand leek te merken dat hij hier was. Hij vroeg zich af of Icy en Madiebo wel tevreden waren met zijn aanwezigheid deze avond. Hij zuchtte eens diep.
(OoC: Madiebo, ik snap niet waar je het over hebt, jullie kunnen best op die tweede verdieping zitten maar jullie hadden Silvercoat 'achtergelaten' weet je nog? Dus dit kan wel...) |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen vr 15 okt 2010 - 20:34 | |
| 'Wat moet ik doen dan?', vroeg Madiebo en Icy staarde haar aan alsof ze dat nog niet had uitgelegd aan haar. 'Nou, hem misschien gaan vergezellen bij de maan', zei ze en met haar staartpunt wees ze naar buiten, waar SilverCoat ergens zat. Hij dacht vast en zeker dat ze hem vergeten waren. Icy keek Madiebo aan. Vond ze het soms moeilijk om erna toe te gaan? 'Ga gewoon en zeg dat je hem erg leuk vindt. Je kan ook je staart rond zijn staart kronkelen of zachte strelingen over zijn rug maken. Wat je ook kan doen is een lief complimentje maken en begin vooral niet over zijn verleden', zei Icy toen en ze keek Madiebo aan. Ze wees dringend naar buiten. Ze legde zich ergens neer en wachtte rustig op SilverCoat's en Madiebo's terugkomst. |
|
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: Lopen wo 20 okt 2010 - 19:23 | |
| Het begon later en later te worden en Silvercoat vroeg zich af of ze wel wilden dat hij erbij was. Vlug sprong hij van de rots af. Met zijn hoofd diep naar beneden gericht liep hij weg. Hij ging het zandpad weer op dat leidde naar zijn territorium. 'Zal er weer iemand aan de deur staan?' vroeg Silvercoat zich opeens lachend af. Hij markeerde even zijn aanwezigheid en rende toen het zandpad op, naar zijn oude vertrouwde stek. Wat was er toch zo belangrijk dat Icy & Madiebo hem niet wouden vertellen? Eerst deden ze ook al geheimzinnig en nu dit weer. Silvercoat was lichtelijk geraakt door deze manier van doen van de twee poezen. Ze hadden toch op z'n minst kunnen vragen of hij een andere keer terug kwam? Snuivend in de nachtlucht tripte hij verder over het stoffige zandpad.
(Ik zou anders niet weten hoe ik hier verder moet RPG'en vandaar deze actie) |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen di 2 nov 2010 - 7:58 | |
| 'Nou, hem misschien gaan vergezellen bij de maan', zei ze en met haar staartpunt wees ze naar buiten, waar SilverCoat ergens zat. 'ehu oke' antwoorden madiebo. 'Ga gewoon en zeg dat je hem erg leuk vindt. Je kan ook je staart rond zijn staart kronkelen of zachte strelingen over zijn rug maken. Wat je ook kan doen is een lief complimentje maken en begin vooral niet over zijn verleden', zei Icy. 'zal ik doen bedankt icy' antwoorden madiebo. madiebo sprong het raam uit en liep richting het zandpad. ze keek even om maar ze zag icy niet. veder op zag ze silvercoat. 'silvercoat wacht' riep madiebo in de hoop dat hij bij hun zou blijven.
(sorry voor de super late reactie) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Lopen | |
| |
|
| |
|