|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Lopen wo 22 sep 2010 - 7:44 | |
| Het was een prachtige ochtend. Madiebo lag te slaapen op haar grote boederij. Ze lag op het speciaale hooi kamertje. De vorige ochtend had ze het kaam van het hooi kamertje open geduwt. 'mhfh' geeuwde madiebo. Ze stond op. Ze liep naar de zolder. Ze pakte een konijn van haar hoop prooi en ging er mee naar beneden. Ze at hem beneden op en liep met het karkas naar buiten en begroef het. Ze klom als standaart in de grote appelboom. Ze ging naar de tak boven de honden 'woef woef' daar kwamen de honden ze greep de tak vast ze schuden ermee 'pats' klonk het 'weer raak' riep ze. De honden gromde maar madiebo ging de boom uit. Madiebo ging lopen ze wist niet waarom maar ze liep en liep. Toen kwam ze in een soort bos uit. 'dit ken ik niet' zei madiebo. Ze ging zitten en keek rond |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen wo 22 sep 2010 - 14:37 | |
| Icy was even blij dat ze frisse lucht kreeg. Ze had Lionheart verzekerd dat ze alleen even een wandeling ging maken. Toen hij protesten ging krijgen, wat hij zeker had uitgeroepen als Icy er geen stokje voor had gestoken, zei ze dat ze heus wel haar eigen boontjes zou kunnen doppen. Dat had geholpen. Icy liep en snoof de frisse lucht op. De kittens waren heel erg lief, maar Icy wou ook een momentje voor zichzelf. Wie weet kwam ze Night, Aztec, SilverCoat of Angelos wel tegen. Of IJsel en Sandstorm. Zou IJsel al bevallen zijn? Icy zou binnenkort is gaan kijken. Icy's neus rook een nieuw, onbekend terrein en Icy ging op onderzoek uit. Ze had de kittens bij Cinder, Freddy en Lionheart toevertrouwd. Misschien zou ze ze is meenemen op onderzoek uit. Icy zag een poes vertrekken en ze volgde de poes opgewekt. De poes zat honden uit te dagen en Icy grijnsde. De poes liep verder, bij de bossen waar Icy was is ging jagen met Lionheart vroeger. Ze hoorde de poes iets tegen zichzelf mompelen en zag dat de poes ging zitten. Icy kwam tevoorschijn en ging naast de poes zitten. 'Hallo!', begroette ze de poes opgewekt. 'Mijn naam is Icy. Wat is jou naam? En is dat schuurtje daarachter jouw terrein?', vroeg Icy vriendelijk. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen wo 22 sep 2010 - 18:37 | |
| 'Hallo!', madiebo schrok 'o hoi' zei ze daarna vriendelijk 'Mijn naam is Icy. Wat is jou naam? En is dat schuurtje daarachter jouw terrein?', vroeg de poes die icy bleek te heten 'ik ben madiebo' antwoorde ze 'nee dat is mijn schuurtje niet ik heb een hele grote schuur met wat bosjes en bomen en veder op mijn terrein staat een grote appelboom en een tweebeners huis daar wonen geen kittypets maar wel twee domme honden' zei ze lachend 'en jij is dat jou terrein?' vroeg ze. ze keek de poes vriendelijk aan |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 23 sep 2010 - 17:33 | |
| Icy had gemerkt dat de poes geschrokken was maar haar daarna vriendelijk aankeek. 'Ik ben Madiebo', zei de poes. 'Nee, dat is mijn schuurtje niet. Ik heb een hele grote schuur met wat bosjes en bomen en verder op mijn terrein staat een grote appelboom en een tweebeners huis. Daar wonen geen Kittypets maar wel twee domme honden', zei Madiebo. Icy lachte vrolijk mee. 'En jij? Is dat jou terrein?', vroeg de poes toen aan haar. Ze keek haar vriendelijk aan. 'Mijn terrein is hier een beetje achter waar ik woon met mijn kits en mijn partner. Wij hebben een grot, dus een goede beschutting voor als het regent. Als je wilt mag je wel is op bezoek komen', zei Icy. Icy keek een beetje rond en zag dat er genoeg muizen op deze plaats rondliepen. 'Zullen we gaan jagen?', vroeg ze. 'Wat we vangen is voor jouw prooistapel', beloofde ze de poes plechtig. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 23 sep 2010 - 18:19 | |
| Mijn terrein is hier een beetje achter waar ik woon met mijn kits en mijn partner. Wij hebben een grot, dus een goede beschutting voor als het regent. Als je wilt mag je wel is op bezoek komen', zei Icy. 'je mag ook wel een keer bij mij langs komen. We kunnen straks wel gaan' Zullen we gaan jagen?', vroeg icy. 'ja leuk' antwoorden madiebo 'Wat we vangen is voor jouw prooistapel' zei icy daarna 'nee' antwoorden madiebo we verdelen het' zei madiebo. Er vloog een vogel over haar hoofd ze sprong hem uit de lucht en maakte er een eind aan zonder dat de vogel een piep kon geven 'icy eekhoor achter je' siste madiebo zachtjes |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 23 sep 2010 - 18:31 | |
| Icy wachtte rustig op een antwoord die ze algauw kreeg. 'Nee', zei Madiebo. Icy's kopje ging schuin en keek Madiebo vragend aan. Wat had ze ook alweer gevraagd? 'We verdelen het.' Icy begreep het nu. Ze gaf een knik. Madiebo sprong al in de lucht en doodde een vogel. 'Mooi gedaan', zei Icy. Ze hoorde iets achter haar trippelen en Icy draaide zich om. 'Icy, eekhoorn achter je', siste de poes. Icy knikte ter teken dat ze het begrepen had en ze sloop op de eekhoorn af. Toen ze vlakbij hem was, doodde ze het beest gauw. Ze pakte het dode dier bij zijn nekvel op en legde het naast de dode vogel. 'Probeer die lijster in de boom is te vangen', zei Icy met een knik naar de boom toe. Icy's blik werd intussen getrokken naar een rat, ze sloop en doodde het beest. Ze keek ondertussen naar Madiebo wat die van plan was.
- Madiebo, misschien kan je proberen toch wat leestekens te gebruiken graag - |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen vr 24 sep 2010 - 16:45 | |
| 'Probeer die lijster in de boom is te vangen', zei icy. madiebo sprong tegen de stronk en kaatste naar de tak waar de lijster zat en trok hem uit de boom en doden hem voor dat de lijster een kik kon geven.'hier is de lijster' zei madiebo. ze keek naar icy die een rat aan het vangen was. Ze zach een konijn en een vogel ze sprong ze griste de vogel uit de lucht en zetten haar nagels uit ze lande op het konijn door dat haar nagels uit waren doden ze het konijn meteen toen ze neer kwam dode ze vogel 'zullen we zo gaan'vroeg ze |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen vr 24 sep 2010 - 17:07 | |
| Icy zag dat Madiebo een paar een formidabele sprongen uitvoerde naar de prooi zowel in de lucht, als op de grond. Icy knikte goedkeurend. Deze poes leek wel erg klein voor haar leeftijd. 'Zullen we zo gaan?', vroeg de poes toen. Icy knikte. Ze had niet erg veel gevangen eigenlijk. 'Nou, ik ga die ekster daar nog vangen, want ik heb veel monden te vullen bij mijn partner', zei Icy met een knipoog. Ze sprong de boom in en keek rond. Ze zag de ekster. Icy jaagde het beest op en doodde het toen gauw, voor ze weer uit de boom viel zo als laatst. Icy sprong sierlijk op de grond, naast de dode ekster. 'Kom mee', zei Icy en ze liep weg. Ze gaf een teken met haar staart en ze raapte de rat en de ekster op. Hierdoor kon ze wel niet praten. Ze wierp af en toe een blik over haar schouder om te kijken of Madiebo haar nog wel volgde en stopte toen bij Madiebo's thuis. Ze liet haar prooi op de grond vallen en keek bewonderend naar haar terrein. 'Je hebt een prachtig terrein moet ik zeggen.' |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen za 25 sep 2010 - 19:13 | |
| 'Nou, ik ga die ekster daar nog vangen, want ik heb veel monden te vullen bij mijn partner', 'is goed je mag de prooi die ik heb gevangen ook wel hebben heb thuis toch zoveel je mag daar ook nog wel wat van heben' zei ze terwijl ze goedkeurend knikten. Icy knipoogden naar madiebo. 'Kom mee', zei Icy. Icy liep richting madiebo's terrein. 'Je hebt een prachtig terrein moet ik zeggen.' zei icy. 'dankje' antwoorden ze. 'volg me ik geef je een rond leiding dit is beneden' ze liep naar boven ze liet het kamertje zien waar ze sliep hier slaap ik' zei ze. ze liep het kamertje uit en liep naar zolder 'hier is mijn prooi' zei ze |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 26 sep 2010 - 8:26 | |
| 'Dankje', zei Madiebo en Icy gaf een korte knik. Ze liepen haar terrein verder binnen en Icy keek rond terwijl ze spinde. 'Volg me, ik geef je een rondleiding. Dit is beneden', zei ze. Ze liepen naar boven en Icy kreeg een kamer te zien waar Madiebo waarschijnlijk ook iets deed. 'Hier slaap ik', zei Madiebo en Icy knikte. 'Voor elk ding een ruimte. Prachtig', zei ze. Ze liepen het kamertje uit en liepen naar een ruimte boven. Waarschijnlijk een of andere zolder, vermoedde Icy. 'Hier is mijn prooi', antwoordde Madiebo en Icy keek naar de prooi dat er al lag. 'Je hebt al veel gevangen', prees ze. 'Ik bewonder je ruimte. Het is mooi en je hebt voor elke ruimte iets kunnen bedenken. Heel goed', zei Icy. 'En het beste is dat je bedekking hebt', snorde Icy. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen zo 26 sep 2010 - 21:41 | |
| Voor elk ding en ruimte prachtig zei icy. 'heel erg bedankt je bent echt lief' zei madiebo en keek icy liefdevol en vol bewondering aan. Toen ze op zolder was hoorde ze icy nog iets zeggen 'je hebt al wel veel gevangen' zei icy. 'Ik bewonder je ruimte. Het is herl mooi en je hebt overal iets voor kunnen bedenken. Heel goed. En het beste is dat je bedeking hebt' zei icy. 'dankje voor je compliementen ik ben nog nooit zo aardig voor iemand geweest ik voel een vriendschap groeien, voel jij dat ook?' vroeg madiebo. Ze keek icy aan met dezelfde lieve zachte blik als eerst.'als je eerder was gekomen gisteren bijvoorbeeld had ik je aan gevallen maar nu voel ik een vriendschap aankomen' zei madiebo |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen ma 27 sep 2010 - 17:06 | |
| 'Dankje voor je complimenten. Ik ben nog nooit zo aardig voor iemand geweest. Ik voel een vriendschap groeien, voel jij dat ook?', vroeg Madiebo aan haar en Icy knikte. 'We kunnen het in ieder geval goed vinden', knikte Icy. Ze kreeg een lieve toegeworpen van Madiebo. Icy glimlachte. 'Als je eerder was gekomen, gisteren bijvoorbeeld, had ik je aangevallen. Maar nu voel ik een vriendschap aankomen', zei Madiebo. Icy gaf haar een lik en een zachte streling over haar rug met haar staart. 'Ik wil je vannacht wel gezelschap houden', zei Icy. 'Lionheart kan me vast wel een dagje missen', zei Icy. Ze keek Madiebo aan en wachtte rustig op antwoord van haar. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen ma 27 sep 2010 - 21:30 | |
| 'We kunnen het in ieder geval goed vinden' zei icy. Madiebo wist er geen antwoord op te zeggen daar om keek ze zacht en liegdevol naar icy. Icy gaf madiebo een lik en een streeling over haar rug madiebo gaf icy een kopje met haar staart deet ze hetzelfde als icy had gedaan. 'Ik wil je vannacht wel gezeldschap houden lionheart kan me vast wel een dagje missen' 'ja leuk!' zei madiebo blij. Ze had er zin in dat er iemand bleef dat vond madiebo gezelig. Madiebo gaf icy een rustige lik en keek icy lief aan. 'Je bent tegek meid ik zou heel blij zijn met iemand zoals jij lionheart heeft geluk ik wil ook wel eens een leuke lieve kater tegen willen komen' ze keek icy droomerig aan. 'zullen we naat de slaap plaats gaan ik heb wel zin om even te ligen kletsen jij niet?' en keek icy aan |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen ma 27 sep 2010 - 21:36 | |
| 'Ja, leuk!', zei Madiebo blij en Icy ko neen glimlach om het enthousiasme van de poes niet onderdrukken. Icy kreeg een relaxte lik en Icy werd lief bekeken door Madiebo. 'Je bent te gek meid. Ik zou heel blij zijn met iemand zoals jij. Lionheart heeft geluk. Ik wil ook wel eens een leuke, lieve kater tegenkomen', zei de poes en ze keek even dromerig in de blik van Icy. Icy gaf haar een lik. 'Die kom je heus wel tegen. Jouw tijd komt nog wel, Madiebo', spinde Icy. 'Zullen we naast de slaapplaats gaan? Ik heb wel zin om even te liggen kletsen. Jij niet?', vroeg ze terwijl ze Icy aankeek. 'Jouw huis, jouw feestje', lachte Icy. Ze ging op de plek die Madiebo had beschreven liggen en keek naar Madiebo. 'Kom lekker liggen, joh! Ik bijt niet', grijnsde ze. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen di 28 sep 2010 - 16:23 | |
| Icy gaf madiebo een lik. 'Die kom je heus wel tegen. Jouw tijd komt nog wel, Madiebo', spinde Icy. madiebo keek icy lief aan 'Jouw huis, jouw feestje', lachte Icy. madiebo lachten je kon in haar ogen lezen dat ze icy super lief vond. Ze zag dat icy al naar de apparte kamer was gelopen madiebo volgde haar 'Kom lekker liggen, joh! Ik bijt niet', grijnsde icy. madiebo lachten en ging naast icy in het hooi liggen 'heb jij al kittens' vroeg ,adiebo en keek naar icy 'en hoe is lionheart lief stoer zorgzaam of.....' vroeg madiebo 'o wat onbeleefd van me heb je honger wil je wat eten ik heb alles wat hier leeft behalve een hond dan' zei madiebo lachent |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen di 28 sep 2010 - 20:15 | |
| Icy merkte tot haar verrukking dat Madiebo mee lachte en naast haar kwam liggen. Icy keek naar beneden en zag dat ze op hooi was. Het was haar niet eens opgevallen! 'Heb jij al kitten?', vroeg de poes toen. Ze keek Icy aan. Icy dacht na. 'Oh, had ik dat nog niet gezegd? Ik heb vier kittens: Braveheart, Cinder, Freddy en Leaf', spinde ze. Als ze dacht aan hun vieren werd ze automatisch vrolijk. 'En hoe is Lionheart? Lief, stoer, zorgzaam...?', vroeg de poes. 'Nou, laat ik je zeggen dat de drie dingen die jij hebt opgenoemd, dat hij het allemaal is', zei Icy met een verliefde blik. 'O, wat onbeleefd van me! Heb je honger, wil je wat eten? Ik heb alles wat hier leeft, behalve een hond dan', zei de poes lachend. Icy lachte vrolijk mee. 'Als je het hebt en als je het niet erg vindt, zou ik graag een muis willen', spinde Icy vrolijk. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen di 28 sep 2010 - 20:31 | |
| 'Oh, had ik dat nog niet gezegd? Ik heb vier kittens: Braveheart, Cinder, Freddy en Leaf', spinde icy. 'wat lief en leuke namen zeg' zei madiebo.'Nou, laat ik je zeggen dat de drie dingen die jij hebt opgenoemd, dat hij het allemaal is', zei Icy met een verliefde blik. 'je hebt een coole kater zo te horen' zei madiebo. 'Als je het hebt en als je het niet erg vindt, zou ik graag een muis willen', spinde Icy 'een muis komt eraan' zei madiebo ze sprong op en renden naar de zolder pakte een muis en een konijn daarna rende ze terug naar beneden 'alsjeblieft' zei madiebo en legden de muis voor icy neer en ging weer naast haar liggen 'lekker' vroeg ze daarna |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen di 28 sep 2010 - 20:45 | |
| 'Een muis, komt eraan!', zei Madiebo en ze sprong op. Icy lachte. Madiebo was een leuke, lieve en vooral gezellige poes. Dat gezelschap zocht Icy wel in een kat. Ze keek rustig de kamer even rond, maar na een poosje kwam Madiebo al met verse, lekker geurende prooi. Icy keek er hongerig naar maar hield haar manieren. 'Alsjeblieft', zei de poes en ze legde de muis voor Icy neer. Icy keek haar dankbaar aan. 'Bedankt, Madiebo. Je bent een zeer lieve poes', spinde ze terwijl ze rustig begon te eten. Icy nam een paar happen. 'Lekker?', vroeg Madiebo toen. 'Heerlijk. Je hebt hem prima gevangen', prees Icy. Ze keek naar het konijn. 'Prachtig! Je hebt ook al een konijn op je zolder. Je bent een goede vanger, zo te zien', spinde Icy en ze begon rustig met de rug van het muisje. Je zag precies de punten van Madiebo's tanden die erin hadden gezeten om het beest te doden. |
| | | Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Lopen wo 29 sep 2010 - 7:38 | |
| 'Bedankt, Madiebo. Je bent een zeer lieve poes',zei icy 'jij ook' zei madiebo en gaf haar een kopje daarna ging ze naast icy liggen en begon het konijn op te eten 'Heerlijk. Je hebt hem prima gevangen', prees Icy. madiebo keek icy lief en een beetje trots aan. 'Prachtig! Je hebt ook al een konijn op je zolder. Je bent een goede vanger, zo te zien', spinde Icy 'ja ik heb heel veel' zei madiebo. 'heb je het naar je zin bij mij' vroeg madiebo en keek lief naar icy. 'wil je ook wat drinken?' vroeg madiebo aan icy |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Lopen do 30 sep 2010 - 17:27 | |
| Icy zat lekker van haar muis te genieten. Ze had het beest al voor de helft op. 'Ja, ik heb heel veel', antwoordde Madiebo toen. Icy spinde. Het was weer even stil en Icy zat lekker te eten. Icy vond dit echt zo lekker dat ze dit duidelijk liet merken door luid te spinnen. 'Heb je het naar je zin bij mij?', vroeg Madiebo toen en Icy keek op. 'Ik heb het heel erg naar mijn zin', antwoordde ze. Madiebo keek haar lief aan en Icy gaf een korte glimlach. 'Wil je ook wat drinken?', vroeg Madiebo toen. Icy keek even bedenkelijk. 'Natuurlijk. Gaan we dan naar een riviertje of zo?', vroeg Icy. Ze had nog nooit gehoord van iets waar je water uit kon drinken, behalve de rivier dan. Dat was altijd heerlijk bronwater. Icy werd daar erg energiek van. Maar zou deze poes mogelijk een andere methode hebben om te drinken? |
| | | | Onderwerp: Re: Lopen | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |