Lopen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lopen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Madiebo
Member
Lopen  - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 21:21

'ik heb het heel erg naar mijn zin' zei icy 'gelukig' antwoorden madiebo. Icy liet horen dat ze het lekker vond door een luid gespin madiebo keek lief naar icy het voelde alsof ze icy al jaaren kende maar in plaats daarvan hadden ze elkaar pas net ontmoet. 'natuurlijk gaan we naar een riviertje ofzo' zei en vroeg icy op de vraag van madiebo over drinken. 'Nee we gaan nergens heen het gaat ook warschijnlijk zo regenen kijk maar naar buiten' zei madiebo. 'wacht hier' vervolgde ze. Madiebo sprong op en rende weg. Madiebo duwde een emer onder* het watter apperaat en zetten het open toen *de langwerpige emer * vol zat deet ze het watter apperaat dicht ze duwde de langwerpige emer naar haar hooi kamertje ' hier een bak watter' zei madiebo tegen icy

*madiebo's woorden schat zie je in de tekst* staan dan kijk je onderde tekst daar staan de betekenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 21:23

sorry voor de dubbel post maar hier zijn de betekenisen. Watter apperaat= kraan en langwerpigeemer=drinkbak
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 9:28

'Nee, we gaan nergens heen. Het gaat ook waarschijnlijk zo regenen, kijk maar naar buiten', zei de poes en Icy wierp een blik op de lucht. Het zag er inderdaad ranzig uit. 'Ik denk dat je gelijk hebt, Madiebo', zei de poes. 'Wacht hier', zei Madiebo en Icy knikte geduldig. Ze ging zitten met haar staart rond haar poten gekruld en haar blik naar boven gericht. Icy zat al een tijdje te wachten en de ruimte te observeren, toen Madiebo binnen kwam gelopen met een of andere bak. Moest ze daar uit drinken? 'Hier, een bak water', zei de poes en Icy keek in de bak. Goh, daar kon veel water in! Bijna net zoveel als wat Icy in de rivier had gezien en het zag er tenslotte ook vers uit. Icy begon te drinken, zacht gleed haar tong over het water, waarna het omhoog ging en waarna Icy slikte. 'Hmm... Net zo lekker als gewoon water uit te rivier', spinde ze. 'Ik moet wel zeggen dat je maar een goed leven kunt hebben, hier op de boerderij', spinde Icy.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 16:30

'Ik denk dat je gelijk hebt, Madiebo', zei icy. Madiebo keek respectvol naar icy. 'Hmm... Net zo lekker als gewoon water uit te rivier', spinde icy. 'Ik moet wel zeggen dat je maar een goed leven kunt hebben, hier op de boerderij', spinde Icy. 'ja klopt deze schuur is al heel lang mijn eigedom dit was eerst een appart huis dus dit hoort niet bij de twee beners dus we krijgen er geen last van' legde madiebo uit. 'als je nog wat wil eten of drinken of iets anders dan zeg je het he' zei madiebo
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 16:59

'Ja klopt. Deze schuur is al heel lang mijn eigendom. Dit was eerst een apart huis, dus dit hoort niet bij de tweebenen. Duw we krijgen er geen last van', begon Madiebo uit te leggen. Icy luisterde geïnteresseerd naar wat de poes te zeggen had en knikte af en toe. Ze dronk verder een beetje en luisterde dan weer naar Madiebo. 'Als je nog wat wil eten of drinken of iets anders, dan zeg je het hè', zei Madiebo en Icy knikte. 'Bedankt voor je bediening, ik stel het zeer op prijs dat je het allemaal zo kunt regelen', zei de poes. Toen bedacht Icy zich een vraag. 'Madiebo, een gekke vraag misschien, maar vind jij een kater leuk, of heb jij misschien al iemand gezien die je leuk vindt?', vroeg Icy toen. Haar ogen blonken van nieuwsgierigheid en ze keek naar Madiebo. Ze keek in haar ogen. Ze dronk toen een beetje en wachtte nieuwsgierig op het antwoord van Madiebo.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:12

'Bedankt voor je bediening, ik stel het zeer op prijs dat je het allemaal zo kunt regelen', zei de icy . 'Madiebo, een gekke vraag misschien, maar vind jij een kater leuk, of heb jij misschien al iemand gezien die je leuk vindt?', vroeg Icy. madiebo bloosde 'ehhu ja silvercoat' zei madiebo bloozend 'niks zegen he' zei madiebo een beetje lachent maar tegelijkertijd blozend. Toen ging het regenen 'wacht de tweebeners hebben een instalatie van geluid hier gelaten dus dan hoor je de bliksem omweer en regen niet' madiebosprong op en drukte op een knop voor licht en voor de rolluiken toen liep ze terug zo dit is better en madiebo ging weer naast icy liggen
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:45

Icy zag dat Madiebo bloosde en Icy's nieuwsgierigheid werd opgewekt. Je zag zo dat Madiebo iemand leuk vond. 'Ehh, ja, SilverCoat', zei Madiebo toen en Icy's ogen werden groot. SilverCoat? 'Niks zeggen hè', zei de poes toen. Ze lachte en ze bloosde tegelijkertijd. Icy lachte vriendelijk naar Madiebo en knikte. 'Welnee, jouw woorden zijn bij mij geheim', lachte de poes. Icy hoorde de regen tikken en af en toe ook bliksem. 'Wacht, de tweebenen hebben een installatie van geluid hier gelaten, dus dan hoor je de bliksem, onweer en regen niet', zei de poes en ze sprong op. Icy keek nieuwsgierig naar wat Madiebo van plan was. Madiebo drukte op een of andere knop. Er klonk een klap en een verlichting ging door de kamer. 'Zo, dit is beter', zei Madiebo toen en Icy knikte. Dat was het inderdaad. 'En voelt SilverCoat ook iets voor jou, denk je?', vroeg Icy geïnteresseerd.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 21:50

'Welnee, jouw woorden zijn bij mij geheim', lachte Icy. 'En voelt SilverCoat ook iets voor jou, denk je?', vroeg Icy geïnteresseerd. 'ik denk het wel hij kwam langs hij zei:'Ik ben de buurt een beetje aan het verkennen, zodat ik weet wie mijn buren zijn, en misschien een leuke vrouwtjeskat kan scoren.' zei hij een beetje verlegen tegen mij . madiebo keek dromerig voor zich uit en veder zei hij :'Ik ben Silvercoat trouwens.' ging hij verder. 'Woon je hier alleen?'. 'wat denk jij icy zou hij mij leuk vinden ?' vroeg madiebo aan icy

(wil je derest lezen kijk bij Rogue plaatsen :madiebo's place (grote schuur) dus)
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 22:05

Icy wachtte even op antwoord van de poes die ze al snel kreeg. 'Ik denk het wel. Hij kwam langs, hij zei: 'Ik ben de buurt een beetje aan het verkennen, zodat ik weet wie mijn buren zijn en misschien een leuke vrouwtjeskat kan scoren.' Hij zei het een beetje verlegen tegen mij', zei Madiebo. Madiebo staarde even met een dromerige blik voor zich uit. 'En verder zei hij 'Ik ben SilverCoat trouwens' ging hij verder. 'Woon je hier alleen?', zei Madiebo toen die SilverCoat nadeed. Icy knikte even. 'Wat denk jij, Icy? Zou hij mij leuk vinden?', vroeg Madiebo toen aan haar. 'Nou, vooral omdat hij zo verlegen zou dat hij misschien een vrouwtjeskat wou scoren, zou ik toch denken van wel. Die gekke SilverCoat toch. Je moet is bij hem op bezoek gaan en dan extra lief voor hem doen, dan moet je is kijken hoe hij reageert', zei Icy vrolijk. Icy zag Madiebo en SilverCoat al lopen samen. Best een leuk stelletje, als ze moest toegeven.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 22:12

'Nou, vooral omdat hij zo verlegen zou dat hij misschien een vrouwtjeskat wou scoren, zou ik toch denken van wel. Die gekke SilverCoat toch. Je moet is bij hem op bezoek gaan en dan extra lief voor hem doen, dan moet je is kijken hoe hij reageert', zei Icy vrolijk. 'dat zal ik zeker doen' zei madiebo zelfverzekerd 'hij is zo knap' mompelde madiebo 'icy ken jij silvercoat goed' vroeg madiebo aan icy ze keek icy lief aan 'wat vind jij van hem' vroeg madiebo vervolgens
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 10:25

Het was even stil en Icy wachtte op reactie van de jonge poes. 'Dat zal ik zeker doen', zei Madiebo en haar stem klonk zelfverzekerd. Dat maakte Icy blij. Deze poes wist wat ze wou. 'Hij is zo knap', zei Madiebo en Icy glimlachte. 'Ik weet ongeveer wel hoe jij je voelt', antwoordde ze. 'Icy, ken jij SilverCoat goed?', vroeg de poes toen. 'Ik ken hem wel goed. We hebben samen tegen een das gevochten. Ook al is hij de jongste niet meer, hij beweegt als een kater van tien manen', beweerde Icy. Icy werd lief aangekeken en Icy hield haar kopje schuin. 'Wat vind jij van hem?', vroeg Madiebo toen. 'Ik vind hem een zeer lieve kater. Je past wel bij hem', lachte Icy vrolijk. 'Heb je nog vragen over SilverCoat? Ik weet best wel veel over hem', zei Icy. 'Niet alles, maar wel veel!'
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:13

'Ik weet ongeveer wel hoe jij je voelt', zei icy madiebo wist geen woorden om terug te zeggen maar inplaats daar van keek ze icy lief aan. 'Ik ken hem wel goed. We hebben samen tegen een das gevochten. Ook al is hij de jongste niet meer, hij beweegt als een kater van tien manen' zei icy. Madiebo glimlachte verlieft. 'Ik vind hem een zeer lieve kater. Je past wel bij hem', lachte Icy vrolijk. 'Heb je nog vragen over SilverCoat? Ik weet best wel veel over hem', zei Icy. 'Niet alles, maar wel veel!'ging icy veder 'ehhum ja heeft hij al een partner gehad en zo ja waarom is het uit tussen hun?' madiebo keek naar icy
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:36

'Eh, ja. Heeft hij al een partner gehad en zo ja, waarom is het uit tussen hun?', vroeg Madiebo terwijl ze Icy aankeek. Icy dacht na. 'SilverCoat heeft al een partner gehad ja. Die is overleden. Ze is vermoord door de SchaduwClan', zei Icy. 'Maar, geen nood! Gewoon extra lief zijn als hij je partner is hè', lachte Icy haar tanden bloot. Icy keek even rond. 'SilverCoat is eigenlijk best wel eenzaam. Ik denk niet dat hij het erg zou vinden als hij leuk gezelschap kreeg. En daar kan jij voor zorgen. Gewoon de juiste woorden zoeken bij hem en vooral jezelf blijven', gaf Icy raad. 'Als jij jezelf anders gaat voordoen dan dat je werkelijk bent, dan weet SilverCoat uiteindelijk niet meer hoe je nu echt in elkaar zit. En dat zou jammer zijn, als je op die manier je kansen verkeek bij hem', zei Icy. 'Je kan hem af en toe een lik geven of een compliment maken. Bijvoorbeeld over zijn vacht, of over zijn ogen', zei Icy vrolijk.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:01

'SilverCoat heeft al een partner gehad ja. Die is overleden. Ze is vermoord door de SchaduwClan', zei Icy.'ik haat de shaduwclan'zei madiebo 'Maar, geen nood! Gewoon extra lief zijn als hij je partner is hè', lachte Icy. 'tuurlijk' lachte madiebo. 'SilverCoat is eigenlijk best wel eenzaam. Ik denk niet dat hij het erg zou vinden als hij leuk gezelschap kreeg. En daar kan jij voor zorgen. Gewoon de juiste woorden zoeken bij hem en vooral jezelf blijven', gaf Icy raad. 'Als jij jezelf anders gaat voordoen dan dat je werkelijk bent, dan weet SilverCoat uiteindelijk niet meer hoe je nu echt in elkaar zit. En dat zou jammer zijn, als je op die manier je kansen verkeek bij hem', zei Icy. 'ik blijf altijd me zelf' zei madiebo zelfverzekerd 'Je kan hem af en toe een lik geven of een compliment maken. Bijvoorbeeld over zijn vacht, of over zijn ogen', zei Icy vrolijk. 'ja zal ik doen' zei madiebo terwijl ze verliefd voor zich uit staarde 'ik heb een idee' riep madiebo opeens opgewekt 'icy mag ik jou iets vragen wil je morgen aan silvercoat vragen wat hij van mij vind' vroeg madiebo opgewekt
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:11

'Ja, zal ik doen', zei Madiebo toen met een verliefde blik. Icy glimlachte en knikte. Het was toen een tijdje stil. Madiebo zat verliefd voor zich uit te staren en aan SilverCoat te denken en Icy zat aan Lionheart te denken. 'Ik heb een idee!', riep Madiebo opeens uit, zodat Icy een meter in de lucht sprong van schrik. Ze was hartstikke opgewekt en Icy moest lachen. Wat zou het idee zijn van die gekke poes? 'Icy, mag ik jou iets vragen?', vroeg de poes. 'Natuurlijk', antwoordde die. 'Wil je morgen aan SilverCoat vragen wat hij van mij vindt?', vroeg Madiebo toen opgewekt. Icy keek haar even bedenkelijk aan. Zou ze dat nu wel doen? 'Dan wordt het wel een stuk duidelijk dat jij hem leuk vindt hè. Dat is dan wel het risico', zei Icy lachend. Ze dacht even na en sprong toen ook op. 'Ik heb een beter idee! Ga morgen langs SilverCoat en vraag aan hem of hij morgen een nacht bij je wilt slapen, dan blijf ik ook nog een nachtje. Dan ga jij weg om zogenaamd iets te regelen en dan vraag ik het hem', zei Icy opgewekt. 'Hoe vind je dat idee?'
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 21:52

'Dan wordt het wel een stuk duidelijk dat jij hem leuk vindt hè. Dat is dan wel het risico', zei Icy lachend. 'dat weet ik maar wat anders ik wil het wetten' antwoorden madiebo. icy sprong ook op. 'Ik heb een beter idee! Ga morgen langs SilverCoat en vraag aan hem of hij morgen een nacht bij je wilt slapen, dan blijf ik ook nog een nachtje. Dan ga jij weg om zogenaamd iets te regelen en dan vraag ik het hem', zei Icy opgewekt. 'Hoe vind je dat idee?' vroeg icy 'je bent geweldig' zei madiebo 'ik vind het een geweldig idee' zei madiebo
Icy
Member
Lopen  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 9:56

'Je bent geweldig', zei Madiebo en Icy knikte even kort, om te laten zien dat ze haar voor die zin bedankte. 'Ik vind het een geweldig idee', zei Madiebo. 'Ik ben blij dat je het een leuk idee vindt. Laten dan nu maar gauw gaan slapen, dan kan je morgen je grote liefde gaan halen', zei Icy plagerig. Ze stak haar tong uit, ging toen liggen en keek Madiebo aan. 'Of wil je nog iets over SilverCoat weten? Of over hem praten? Mij maakt het niet uit hoor, ik vind deze onderwerpen heel interessant', zei Icy lachend terwijl ze haar poot begon te wassen. Icy wachtte rustig op antwoord en begon verloop van tijd heel haar lichaam te wassen. Icy spinde van de warme halen die ze voelde over haar lichaam. Haar vacht moest nodig gewast worden, had Icy gezien. Nu ze bij Madiebo was en ze zo rustig konden praten over een aantal onderwerpen, had Icy daar genoeg tijd voor en die tijd schatte Icy als goud. Ze had namelijk veel te zorgen voor haar kittens en haar aandacht aan hun en aan Lionheart. Maar Icy was er zeer blij mee.
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:19

Silvercoat sloop rond in de open velden, toen hij opeens achter de bosjes gemiauw hoorde van twee katten. Het was bekend gemiauw en hij kon gelukkig voor hem het een en ander nog oppikken van het gesprek. Hij zette zijn haren rechtop aangezien hij nog niet wist wie daar zaten te praten. Zijn haren gingen echter weer liggen toen hij de vriendelijke stem van Icy hoorde en vervolgens de kalme stem van Madiebo. 'Waar hadden ze het over?' vroeg hij zich af. 'Ik ben blij dat je het een leuk idee vindt. Laten dan nu maar gauw gaan slapen, dan kan je morgen je grote liefde gaan halen' hoorde hij Icy zeggen. Silvercoat gluurde nu vanuit de struiken Madiebo vragend aan. 'Was ze op iemand verliefd?' vroeg hij zichzelf fluisterend. Hij wachtte even af. 'Of wil je nog iets over SilverCoat weten? Of over hem praten? Mij maakt het niet uit hoor, ik vind deze onderwerpen heel interessant' hoorde hij Icy vlak daarna vragen tegen Madiebo. Hij stond nu op scherp. 'Misschien hadden ze wel een complot tegen hem gesmeed. Maar waarom?' vroeg hij zichzelf angstig af. Maar Silvercoat was wijs genoeg om te weten dat hij beter weg kon gaan voordat hij de verkeerde dingen zou horen. Hij liep langzaam achteruit. Maar plotseling knapte er een takje onder zijn poot. Silvercoat vloekte licht in zichzelf.
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:36

'Ik ben blij dat je het een leuk idee vindt. Laten dan nu maar gauw gaan slapen, dan kan je morgen je grote liefde gaan halen', zei Icy plagerig. madiebo lachte en keek gelukkig. 'Of wil je nog iets over SilverCoat weten? Of over hem praten? Mij maakt het niet uit hoor, ik vind deze onderwerpen heel interessant', zei Icy. 'denk je dat hij ja zou zeggen?' vroeg madiebo aan icy. 'knap' er klapte een takje madiebo vloog naar buiten 'silvercoat?' vroeg ze. 'hoelan....g sta je hier al' stotterde madiebo. madiebo's hooft werd vuur rood. 'kkom je mee naar binnen' vroeg madiebo. De eerste druppels vielen weer uit de lucht. 'kom anders worden we helemaal nat
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:52

'hoelan....g sta je hier al?' vroeg Madiebo hem. Silvercoat's blik verraadde niets. 'Ik wandel hier?' lachte Silvercoat. Madiebo had een rood hoofd. Silvercoat vroeg zich af waarom. 'Euhmmm Madiebo, je staat nogal rood uit...' zei hij ongemakkelijk. De eerste regendruppels plensden al op de bladeren en een viel er op Silvercoat's snuit. Komen jullie mee naar binnen?' vroeg Madiebo snel aan Silvercoat en Icy. Silvercoat knikten en holde vooruit. Langzamerhand begon het harder te regenen. Hij vroeg zich af of ze het zouden halen voor de stortbui.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lopen    Lopen  - Pagina 2 Icon_minitime

Lopen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: