Afwezigheids-Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Blue-eye
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 15:57

Hey mensjes,
Ik ben de komende 3 weken waarschijnlijk niet heel actief i.v.m. school stuff en andere drukte.

(Geldt voor Blue-eye, Shyfire, Skywise en Mysterykit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 7:00

Ik zal vandaag en morgen niet online kunnen komen in verband met een reisje naar Disneyland Parijs met school :'D
Stormfeather
Member
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 12:26

Zoals people miss al weten zal ik een week lang niet online kunnen zijn. Ik zit een weekje in Center parcs namelijk :')

Geldt alleen voor Stormkit, actually xD

xx Quinty
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:11

Ik ga zo naar Londen. Daar blijf ik tot 31 mei.
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:13

Ik ben deze periode behoorlijk druk. Het is 3 weken voor de examens(pw-week) en het is het einde van het jaar, die we meemaken in het 4e jaar. Dat betekent dat als er we over mogen we in de 3e graad zitten en je alles zult moeten geven om te moeten slagen.
Dat betekent dus, veel hw, veel (onverwachtse) toetsen, maar vooral, heel veel leerstof om te studeren door de weinige toetsen en taken doorheen het trimester.

Er zijn ook veel problemen met m'n klas (en mij) en dat knaagt ook aan me.

Dit zijn (in het kort) de redenen waarom ik weinig tot niet post.
Dit geldt voor alle accs in m'n onderschrift.
Foxfang
Member
Beertje «
160
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfang
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 16:10

Ik heb het volgende week heel erg druk dus ik zal waarschijnlijk niet tot amper online zijn.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:08

Ik vertrek zondag (in m'n eentje *ieks*) naar Salamanca in Spanje voor een Spaans cursus. Ik blijf daar vier weken, tot 28 juni. Als ik terug ben, ga ik eerst super veel slapen (omdat de vlucht 's nachts is en ik dus geen slaap zal pakken D:) en de dag daarna naar de meeting Very Happy Anyway, ik heb daar wifi, maar ik weet natuurlijk niet hoe vaak ik online kan komen en in topics zal reageren.
Ashdrizzle
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 10:19

Ik ben vanaf morgen [1 juni] tot en mot vrijdag [6? juni] weg op uitwisseling naar Frankrijk. Ik vrees dat ik geen wifi heb daar, naja, ik ben een beetje een chicken om het te vragen en we moeten sws echt van 8-22 dingen gaan doen enzo.

I'll miss you guys so much :C <3

geldt voor iedereen in mn sigie
Honeydew
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 20:21

Ik ben van 2 tot 7 juni in Rome met school. Ik verwacht niet echt dat ik tijd heb om te posten of om online te komen. c:
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 7:59

Ik ben van 2 t/m 4 juni weg op kamp, not very important but maybe you need to knoow :3
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:23

Vanaf zaterdag zal ik twee weken niet kunnen posten en/of online komen.
Zaterdag ben ik uit met vrienden en zondag ga ik samen studeren met een vriend en blijf ik daar slapen.
Dan volgt het begin van de examenweek (begint eigg die vrijdag maar ik moet echt studeren voor wiskunde, geen twijfel aan).
Met andere woorden, ik zal pas over twee weken echt terug actief zijn. ^^
Geldt vooral voor Spottedpaw, Littlestream, Graystripe & Cherrypelt
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:28

Ik ben vrijdag avond t/m maandag avond weer afwezig, we gaan weer varen met de boot. Ik zal dan dinsdag pas weer online komen omdat ik ook nog moet leren voor een belangrijke toets.

Geld voor Fawnstep, Ivykit, Sparrowpaw, Arcanepaw en de rest :3
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:29

Ik zal van zaterdag t/m maandag afwezig zijn, want dan wordt ik meegesleept naar de camping en daar is niet echt internet.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 9:54

Ik ga het maar gewoon hier zetten dan maar even.
Ik heb het gewoon nogal druk met school en dat duurt nog wel even. Ik ben sowieso tot en met 27 Juni afwezig nog, hopelijk dat ik het daarna weer lekker kan oppakken

-Gabs
Hazelkit
Member
Roos
37
Afwezig

CAT'S PROFILE
Hazelkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 18:28

ik denk dat ik een beetje obsest word xD, maar ik heb het ook best wel druk, aangezien alle leraren denken dat we de cijfers nog moeten opschroeven en héél veel toetsen geven :/ ik ben voorlopig even afwezig. geld voor: Whalepaw, Hazelkit, Bluemoon.
Cyber
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 21:04

Ik zal tot ergens na de 20ste juni afwezig zijn en bijna niet tot niet actief zijn en/of reageren. Ik heb vanaf 12 juni exames, en nu moet ik extreem hard blokken voor exames. Dus zal ik van nu (4/06/14) tot 20/06/14 niet actief zijn.

(geldt voor: Cyber, Willowpaw.)
Tallshadow
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 46 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 17:31

Vanaf Vanavond tot aan Maandag ben ik Wifiloos ^^

Posts komen dan waarschijnlijk dinsdag, maar het kan ook woensdag worden ^^

Geld voor mijn accounts >3
Creekkit
Member
27
Actief

CAT'S PROFILE
Creekkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 12:58

Ik ben nog steeds een beetje afwezig doordat ik deze paar maanden examens heb. Er zat ongeveer een maand tussen twee soorten examens en ik leer ook redelijk lang van te voren of heb het druk met school. Dus vandaar dat ik soms een beetje less ben.
Woodpecker
Member
61
Afwezig

CAT'S PROFILE
Woodpecker
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 13:28

Ik ben vanaf vanmiddag en morgen op de boot zonder wifi ;3

(Geld voor; Wolfgaze, Wretchedpaw, Woodkit.)
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 15:09

Jeej, examens/proefwerken komen eraan -,-
Ik zal de komende, laat ons zeggen, twee weken véél minder actief worden, maar proberen toch de posts nog wat bij te houden. Daarna zal ik terugkomen, actiever dan ervoor want dan is het VAKANTIE >D
Dus, nog even op de tanden bijten, en wens me vooral succes c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 46 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: