|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 apr 2014 - 22:17 | |
| Veel suc6 Eef!
Anywaus, ik moet ook gaan, naar Berlijn om precies te zijn, en daarna naar een Wifiloos gehucht… Morgen kan ik posten in de trein, maar dan ben ik zeker wel offline voor ongeveer een week… C U afterwards!
Dit geld voor al mijn accounts… Firework enzo |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 28 apr 2014 - 20:39 | |
| Ik ga weer weg XD Dit keer van 1 tm 3 Mei, omdat ik naar Duitsland ga . |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 29 apr 2014 - 20:49 | |
| Ik ben afwezig tot het komende weekend (zaterdag).
Mvg, Freedje |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 apr 2014 - 21:30 | |
| Vakantie is drukker dan ik dacht ;x dus ik ben afwezig ongeveer tot maandag sorry mensjes waarmee ik een topic heb D: |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 apr 2014 - 21:46 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Ik ga weer weg XD
Dit keer van 1 tm 3 Mei, omdat ik naar Duitsland ga . Datum is verplaatst, van morgen tm Maandag. |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 1 mei 2014 - 15:22 | |
| Ik vertrek morgen naar een boot en blijf daar tot en met zondag,ik weet niet of er wifi is(waarschijnlijk niet) dus de kans is groot dat ik niet online kom,dat geld voor al mijn accjes! |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 3 mei 2014 - 9:03 | |
| Ik ben al een tijdje inactief, en dat zal nog wel even zo blijven vrees ik. School is namelijk weer bezig, en het is de laatste trimester. Deze is erg kort, maar we moeten veel leerstof zien dus is het erg zwaar. Ook komt erbij dat ik zelf nu dus een nieuw paardje heb, waar ik dagelijks mee probeer te werken, en is er in september een show op de manege. Ik moet nu dus ongeveer 4 keer per week gaan rijden, en ben dat steeds ongeveer 2 à 3 u weg. Dus ik hoop dat jullie het wel begrijpen^^' Zo, dan zijn jullie ook weer even ingelicht~! Dit geldt voor al m'n accounts.
Lis x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 3 mei 2014 - 16:08 | |
| Ik ga weer op vakantie, en deze keer zonder wifi, tot en met Maandag ben ik dus onbereikbaar, alle belangrijke dingen kunnen op pm naar Tall als je wilt dat ik ze zsm mogelijk lees ;D |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 mei 2014 - 14:35 | |
| IK BEN IN GRIEKENLAND XOXO |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 mei 2014 - 14:58 | |
| Whoehoe~
Volgende week dinsdag begin ik aan mn eerste examen, ik zal die twee weken dus wss wel online zijn, maar weinig posten. De week daarop [26 mei - 3 juni] ben ik op vakantie. Het is nog niet zeker of ik dan wifi heb (:
xx Quinty |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 mei 2014 - 15:25 | |
| Hier ook vanaf 12 mei tot 23 mei examenweek, maar m'n laatste leer examen is op 20 mei, dus zal vanaf daar wel aanwezig zijn. En van 30 mei tot 4 juni zit ik in London. Zal er wel wifi hebben, maar zit dan natuurlijk niet de hele dag achter de laptop. Geldt voor al m'n accountjes, waaronder Strawberry enzo. -Babs |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 mei 2014 - 16:03 | |
| Ik heb ook examens vanaf 12 mei en heb mijn laatste examen op 22 mei, dus tot die tijd zal ik wat minder gaan posten.
Daarna ben ik ook nog weg met hemelvaart en pinksteren naar de camping in Drenthe, maar ik weet niet precies welke dagen dat zijn, dus afhankelijk van dat ben ik wel of niet aanwezig. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 7 mei 2014 - 7:02 | |
| De komende vier weken ga ik het druk hebben op school, examen voorbereidingen, etc. Als ik online kan zijn, doe ik dat, maar school gaat nu sowieso voor.
- Nath |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 10 mei 2014 - 20:24 | |
| Van 16-24 mei ben ik afwezig vanwege schoolkamp. Ook kan ik komende dagen maar weinig posten omdat ik veel bezig ben met m'n examen geschiedenis en na het leren altijd erg moe ben. Sorry D: |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 11 mei 2014 - 13:44 | |
| Ik ga jullie verlaten! Nou ja, een soort van. Vanaf morgen heb ik blokstage en ben ik dus van maandag tot en met vrijdag bezig met stage heel de dag. Ik zal dus een heel stuk minder online zijn en zullen mijn posts wat langer duren om te verschijnen. Er kunnen tijden tussen zitten dat ik alleen maar in het weekend online kom Dat duurt ongeveer tot ergens in juli. Rond het midden van juli ongeveer ben ik weer vol op terug! Dit geldt voor Honeyspots en Snowbird, maar nu ook voor Cinderfall en een klein deeltje voor Senji |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 11 mei 2014 - 14:21 | |
| De examens komen weer, ik heb het druk met mousedung problemen en school, dus ben iets minder hier /.\ Dit geldt voor Raspberrypaw, Lostdream, Snakebites, Frostnight en Sixx |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 12 mei 2014 - 19:31 | |
| Van 14 tot 21 mei is het meisje van de uitwisseling met Sint Petersburg hier, dus ik weet niet zeker of ik er dan aan toe kom om (veel) online te komen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 12 mei 2014 - 23:33 | |
| Ik ben morgen afwezig guys ^^ Ik ga naar een ding in 't Beatrixtheater wat de gehele dag duurt~ |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 14 mei 2014 - 19:40 | |
| Dag WC-leden,
Het spijt me het te moeten zeggen, maar ik ben tot minstens eind juni afwezig. Dit omdat ik me echt niet goed voel en momenteel heel erg in de knoop zit met mezelf. Ik heb dan ook nog een examen waarvoor ik best veel moet leren en dit zorgt dat ik het RPG'en even niet kan volhouden. Ik hoop tegen eind juni terug te zijn. Mijn excuses.
Groetjes, Freedje xx |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 14 mei 2014 - 23:08 | |
| Lieve mensen <3
Ik heb nu drie keer in de week stage van 9 tot half 4, en ook nog eens werk wat vaak direct na stage is, en dat tot minimaal tot 6 uur. Dit betekend dat ik iets minder actief zou posten. In ieder geval probeer ik zo veel mogelijk te blijven posten met; Brightspots, Innerghost, Thrushdive en Roughkit. Voor mijn andere acc's zou ik ook moeite blijven doen, maar dat word minder.
- Nathalie. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|