|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 20 sep 2012 - 10:56 | |
| Heb gister mijn laptop helemaal verkloot, wat zeggen wil dat hij straks bij iemand gaat die hem misschien kan fixen, hopelijk toch. Ben dus weer ff van de baan geveegd met posten, heb wel de grote pc van mijn pa & zus beschikbaar soms maar hier is alles nogal moeilijk mee.
xx Geld voor Icy & derest. Voor hoelang weet ik helemaal niet. |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 20 sep 2012 - 20:13 | |
| Ik mag voorlopig niet op de iPad van mijn moeder, wat wil zeggen dat ik een week inactief ben. Dan kan ik namelijk was weer op een computer c:
Ik zal af en toe even online komen op een mobiel, dus posten [RPG en OOC] gaat niet echt fijn. Ook heb ik het echt druk met school, dus zal ik daar ook last van hebben.
x Soof |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 26 sep 2012 - 16:40 | |
| Jup, eindelijk is het dan zover xD Ik begin me dood te vervelen op WC, daarom zal ik niet meer 24/7 online zijn xD |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 26 sep 2012 - 16:41 | |
| ik had een toetsbom en dat betekende een paar toetsen achter elkaar dat betekende leren leren en lere... zZzZz.. oh sorry wat ik wou zeggen was dat ik daardoor niet online kom ik denk (en hoop) dat het voor nu even voorbij is. |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 28 sep 2012 - 7:13 | |
| Ik kan dit weekend helaas niet reageren, maandag misschien ook niet. Sorry! X
(Geldt voor alle persoontjes in mijn onderschrift) |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 sep 2012 - 17:07 | |
| Miep, er zal wel opgemerkt zijn dat ik een stuk inactiever ben geworden sinds het begin van het schooljaar, en dat zal waarschijnlijk nog wat aanhouden. Ik ben dus weg voor een tijdje misschien twee weken, misschien een maand, ik weet het niet. Het komt door school, hobby's, persoonlijke redenen en verschillende andere verhalen die ik in mijn hoofd heb. (: Sorry aan de mensen waarmee ik een topic heb of een verhaallijn heb.
Dit geld voor Hiddendance, Aegon, Longtail en mijn andere accouts. ~Her |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 sep 2012 - 19:04 | |
| Ok; Morgen (Maandag) zal ik gewoon online zijn. Dinsdag zal ik wss niet online zijn, gezien ik die dag erna naar brugklaskamp ga + Di ga ik naar burgers ZOO. woensdag Op kamp Donderdag Op kamp Vrijdag miss in de avond
Dit geld voor al mijn accountjes in mijn onderschriftje :3 |
|
| |
Jojo 90
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 sep 2012 - 21:05 | |
| Ik kan waarshijnlijk een paar daagjes(misschien weekjes?) minder/niet online komen door een project van mij |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 1 okt 2012 - 19:53 | |
| Ik ga morgen naar Parijs met alle vierde klassen! : D Ik ben er dus niet tot vrijdag ochtend.
Geldt voor: Mousefur [RC] Goldenpelt [SC] Mistralkit [WC soon] Lionsoul [WC] Jewelkit [TC]
En nog een paar wat minder belangrijke. ^^
~ Mousie/Maartjeh |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 3 okt 2012 - 19:35 | |
| Ik ben net zoals Maartje (Mousefur) afwezig omdat ik in Parijs zit met school :3 Dit geld ook voor Blackrose ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 3 okt 2012 - 21:21 | |
| Ik heb het op dit moment nogal druk op school eeeen, ik vertrek Zaterdag ochtend om 3:00 naar Rome. Ik blijf daar dan tot Donderdag 11 oktober. Ik ben dan wel terug, maar waarschijnlijk wel uitgeput, dus verwacht maar niet te veel van me xD |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 4 okt 2012 - 13:33 | |
| Nee, ik ga niet echt weg huwr, maar ga wel wat inactiever worden de komende tijd. Ik wil gewoon mijn best doen en heb ook nog andere sites ect, vrienden die ik niet mag laten versloffen >D Nee, ik zal dus echt niet meer 24 per dag online zijn doordeweeks, maar mss in het weekend wel.
Dit geld voor de grote hoeveelheid accjes in me OS >D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 4 okt 2012 - 17:48 | |
| Zondagochtend om 7:00 ga ik naar Krakau tot en met 12 oktober in de middag ergens. Dus dan zal ik er niet zijn. |
|
| |
❤ 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 5 okt 2012 - 18:37 | |
| Ik ben vanaf morgen een weekje op vakantie! (: Ik weet niet precies wanneer ik terug kom, maar waarschijnlijk 11 of 12 oktober. |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 8 okt 2012 - 11:19 | |
| Door alle tegenslagen atm in mijn leven en het feit dat alles op z'n kop staat, kap ik voor onbepaalde tijd met alle RPG's.
Ik wil eerst mijn leven op orde krijgen en alles kunnen verwerken, voordat ik me weer in het leven hier stort. Waarschijnlijk ben ik rond de vakantie wel weer terug. Misschien wel, misschien ook niet, who shall know.
Geldt atm alleen voor Rebelvoice, de rest is toch niet echt actief meer .... :/ |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 okt 2012 - 12:23 | |
| Er komt een dik examen weekje aan voor mij. Ik heb 2 weken om te leren, in de vakantie en de week er na. Omdat ik per sé me echt er voor wil geven ga ik dus me strikt aan mijn planning houden en echt leren, elke dag in de vakantie en de week er na, en natuurlijk ook in de toetsweek zelf. Dat betekend dat je mij misschien voor hele dagen (of hele middagen) niet op Warrior Cats zal zien voor de komende drie weken. 'S avonds kan ik als ik nog tijd, zin en energie over heb wel eventjes langs komen maar verwacht niet te veel. Ik ga zorgen dat ik echt goede cijfers ga halen want, he, MBO, Dieren Opleiding .. Ik moet echt mijn best gaan doen, me volwasse gaan gedragen met dit soort dingen en goed beginnen (: Ik merkte al weer dat ik bijna niets deed aan de eerste toets die ik gisteren had, en dat wil ik voorkomen. Verder heb ik ook een hele rits aan verslagen te maken en powerpoints, kortom drukte. Ook komt stage er aan, wat betekend dat ik in November de hele dinsdag en woensdag er niet zal zijn, en uiteindelijk vanaf 13 mei - 7 Juli De hele week stage lopen en dus weinig aandacht aan WC gaan besteden. Dit wilde ik alvast even melden zodat ik me daar niet meer over zorgen hoef te maken (: Dit geldt vooral voor Honeypaw, daar kun je me ook op bereiken.
Lianne out. Deze week zal ik nog tot zaterdag á zondag rustig aan doen maar daarna ben ik niet meer te zien voor een geruime tijd. Ajuus! |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 okt 2012 - 19:40 | |
| Ik ga vanaf morgen (11/10/2012) afwezig zijn tot en met vrijdagavond, ik ga op tweedaagse met de school. |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 okt 2012 - 19:58 | |
| Ik heb het echt vreselijk druk met school, en vriendinnen die vragen of 'k nog eens langskom. Oké, ben ook een beetje verslaafd aan Digimon x'D Dat allemaal te zorgt ervoor dat ik het mega druk heb. Ik ga voortaan ook een pak vroeger slapen (over 6 minuten) dus verwacht niet dat als ik online ben ik direct ga posten etc..
Mvg, Christy^^ |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 11 okt 2012 - 20:06 | |
| Ik beheer momenteel een site van een goede vriend van me, dus daar heb ik het druk mee. Ook dankzij mijn andere activiteiten op het net kan ik weinig in de week verrichten, maar in het weekend zal ik natuurlijk mijn best doen om alles bij te houden. Sorry hiervoor! X Geldt voor alle karakters in mijn onderschrift |
|
| |
Juliaaatje~ 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 14 okt 2012 - 10:02 | |
| Hallootjes~ Ik ben tot donerdag afwezig aangezien ik ergens op een berg in Frankrijk, zonder Wifi en geen verwarming zit Dit geld alleen voor Tom en Morningdew. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|