|
|
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 18 jul 2014 - 19:00 | |
| Van 24 tot minstens 27 juli ben ik afwezig. Dit geldt alleen voor Riverpaw. |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 jul 2014 - 17:27 | |
| |
|
| |
De luiaard >=D 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 jul 2014 - 18:21 | |
| Ik ben afwezig bij de 28 tot met de 3 dit geld voor: Lester, Dot, Kiryu en Lync |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 jul 2014 - 18:35 | |
| 22 Juli t/m 5 augustus naar Frankrijk 18 t/m 31 augustus bezig met verhuizen / klussen! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 20 jul 2014 - 10:44 | |
| Van 21/07 tot 25/07 ben ik op training, geen wifi wss wel mn 3G maar ik weet niet of ik die mag meedoen x3 Van 25/07 tot 02/08 ben ik op reis met m'n pa, geen 3G en wss geen wifi ^^ Dit geldt voor: Snowdrop, Mazelock, Chainkit/paw, Flashpaw, Lakepaw, Brokenpaw, Craneclaw, Lurkingkit, Dimkit, Nevermind en Firewood x3 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 20 jul 2014 - 23:20 | |
| van maandag tot vrijdag afwezig c:
geld voor
Dreamheart Lightpaw- Breakingdawn Wolverinebite Slatebreath Sinkit Dangerdance Rowanpaw, |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 jul 2014 - 14:04 | |
| Misschien wat vroeg, maar ik zeg het nu al, ik ben van 1 tot 9 augustus op vakantie naar Frankrijk, en ik kan waarschijnlijk maar af en toe eens komen piepen ;3 Geldt voor;
- Dawnkit - Sliverkit - Raspberryheart - Dragonfly - Jeff - Wolftooth - Brokensummer - Snakebites - Lostdream |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 jul 2014 - 14:08 | |
| Ik ben vanaf morgen (23juli) tot 3augustus afwezig. -Silvercloud -Barkpaw -Darkmoon -Dapplepelt |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 jul 2014 - 8:37 | |
| Ik ben tussen vanavond en 12 augustus (gedeeltelijk) afwezig. Misschien kom ik soms wel online, als er internet is. |
|
| |
Anni-Chan :33 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jul 2014 - 1:10 | |
| Ik ben op vakantie, en blijkbaar hebben we bijna nergens wifi D: Sorry als ik een topic had, maar het kan niet heel erg anders ;-; |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jul 2014 - 9:27 | |
| Hey guyzz, ik ben vanaf morgen 2 weken op vakantie in Hongarije. Mijn laptop is stuk dus ik kan niet meer posten. Geld voor de acc. In Bluepaws onderschrift
25 juli t/m 8 aug |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jul 2014 - 15:29 | |
| Vanaf morgen tot onbepaald (richting einde vakantie) ben ik weg. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jul 2014 - 18:31 | |
| In Duitsland voor 5 weken c: Dit geld voor Vanillapaw en de rest van die inactieve shit ~ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 jul 2014 - 16:41 | |
| ik ga nu naar de boot tm zondagavond. heb daar geen wifi |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 jul 2014 - 22:31 | |
| Ik ben vanaf zaterdag 26 Juli een weekje op kamp en ga dan bijna gelijjk door naar Londen dus ik zal zo'n 1 tot 4 weken niet posten :c |
|
| |
Sara 47 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 26 jul 2014 - 22:50 | |
| Ik ga op vakantie voor 10 dagen en ik ga geen tijd hebben om online te komen of te posten. Dit geld voor: Droppaw, Dappledrop, Moosepaw, Peach, Grimalkin, Fadingpaw, Burningflight, Iceshard en Quietspell |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 jul 2014 - 11:19 | |
| Ik ben volgende dinsdag tot zaterdag op kamp zonder internet en dus niet actief, dit geld voor: Icepaw, Blacky, Symphonypaw, Skykit, Ashkit (unborn), Ivy (unborn) |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 jul 2014 - 12:13 | |
| ik was er afgelopen week niet (kamp), en komende 3 weken ben ik op vakantie en zal weinig tot niet online komen. (Shyfire, Blue-eye, Skywise, Mysterykit) |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 jul 2014 - 12:57 | |
| Aankomende maandag ga ik een week op vakantie naar Duitsland. Er is daar geen wifi, dus ik kan dan waarschijnlijk niet online komen (tenzij ik ergens een Mcdonalds vind, maar dat betwijfel ik xd).
Littlewish en Silverfang zijn dus even dismissed voor een weekje. Fijne vakantie allemaal! |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 jul 2014 - 23:16 | |
| Sorry, ik zet eventjes een stapje terug, zal er binnenkort wel weer zijn. Het lukt eventjes niet meer.
Sorry.
Babs (Met der hele rits aan accounts) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|