|
|
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 4 jul 2014 - 21:32 | |
| Ik ga voor 10 dagen, van 5 to 16 juli, afwezig zijn D: Dit geld voor Glacierfall en Birchkit c:
|
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 5 jul 2014 - 20:39 | |
| Maandag 7/07/14 ben ik op kamp tot zaterdag 12/07/14,als er wifi is kom ik soms wel eens on,dat geld voor al mijn accjes,vooral voor mijn hoofdaccjes zoals Cinderfell,Cloudpelt,... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 6 jul 2014 - 15:49 | |
| Duuuussss... Morgen -07/07- ben ik weg tot vrijdag -11/07-, we gaan naar Ponypark City en ik moet mee xD Ik heb gehoord dat er wifu is in de bar + ik heb mn 3G mss kan ik on komen ^^
Maar ik laat het ff weten voor het geval dit niet zo is ^^ Dit geld voor al mn acc's + de acc's van mn zusie: Moonkit.. en Winterkit ^^ |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 6 jul 2014 - 20:47 | |
| Volgende week zal ik minder kunnen posten, de week van 12-18 juli niet, dat is voor Lightpaw en Fantasykit.^^ |
|
| |
Dieuw 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 7 jul 2014 - 23:05 | |
| Ik vertrek morgen richting Spanje, en ik weet niet of ik WiFi heb op de camping, maar ik ga daar niet vanuit. Ik ben dus wss ongeveer 3,5 week afwezig.
Geld voor; .Robinkit, Cherrypaw., Rushleap, Emberkit en nog een paar die inactief zijn ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 jul 2014 - 7:45 | |
| De komende drie dagen ben ik afwezig ^^ Posts komen zaterdag en/of zondag ;D
|
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 10 jul 2014 - 19:24 | |
| Ik ben vanaf 11 t/m 19 juli op vakantie naar Vlieland en 11 t/m 17 augustus {met Isa ;3} op vakantie naar Frankrijk ^^ In die weken ben ik dus niet online ;p Dit geld voor Owyn, Teemo & Brokenbee. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 11 jul 2014 - 11:30 | |
| Ik ben vanaf morgen tot en met volgens mij 1 augustus op vakantie, maar ik heb er als het goed is internet dus het zal waarschijnlijk alleen zijn dat ik overdag wat minder actief zal zijn. |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 11 jul 2014 - 15:37 | |
| Ik ben vanaf morgen tot de 23ste deze maand op vakantie. Daar door zal ik bijna niet online kunnen komen en dus ook niet echt posten.
Dit geld voor: AvalancheDemon ~ Hurricanesteps ~ Melodypaw ~ NightShadow ~ Petalpaw ~ .Flamepaw ~ Dawnkit.. ~ Dust.. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 11 jul 2014 - 15:41 | |
| Ik ben vanaf vanavond t/m zondagavond helaas weer op de boot, dan kan ik niet posten en ook niet op warriorcat's komen want dat vreet mb's x'D Geld voor al m'n accounts! ;D |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 11 jul 2014 - 18:15 | |
| Morgen, 12-7, tot volgende week zater-/zondag, 18/19-7 ben ik op vakantie. Ik heb geen wifi en kan dus niet online komen. ^^' |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 13 jul 2014 - 9:30 | |
| Ik ben komende 3 dagen 100% afwezig met al mijn accounts, en ik heb ook nog vakantie tot eind augustus en heb het erg druk, dus zal minder online zijn dan anders. |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 13 jul 2014 - 12:42 | |
| Ik vertrek straks op kamp, en zal niet online kunnen komen tot 18/07. |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 14 jul 2014 - 18:52 | |
| Ik ben op vakantie en heb hier alleen wifi als ik in de receptie zit, dus erg actief zou ik niet zijn xD Waarschijnlijk heb ik sowieso zondag de 20ste wel weer wifi :'3 Dit geldt voor al mijn accounts, zie onderschrift ^^ |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 15 jul 2014 - 17:55 | |
| Ik zit nu bij mijn neven tot woensdag. En donderdag vertrek ik op scoutskamp. Waarschijnlijk ben ik 31 juli terug actief. xx Dit geld voor; Lockkit Oakclaw Strawpaw
Laatst aangepast door Lockkit op wo 16 jul 2014 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 15 jul 2014 - 18:37 | |
| Ik ga donderdag weg naar Griekenland, tot en met dinsdag over 2 weken (dus 17 tm 29 juli). Daarna ga ik op 3 augustus naar Frankrijk, tm 10 augustus, en dan ben ik van 12 tm 19 augustus in Spanje. Dus ik zal tussendoor wat dagen online kunnen komen, en ik neem waarschijnlijk wel mijn laptop mee naar Frankrijk. Maar verder zal ik dus niet heel erg actief zijn. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 15 jul 2014 - 22:50 | |
| Ik zal vanaf zaterdag voor enkele dagen vertrekken naar ofwel Duitsland en de Oostenrijkse bergen, ofwel word het de provence. Hoe lang het zal worden weet ik niet, en ik zal m'n ipod en gsm meenemen, maar die laatste blijft in vliegtuig stand c:
Dit geldt voor alle accs in m'n sig |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 jul 2014 - 0:54 | |
| Ik ben vanaf 16 t/m 23 juli op de boot en zit waarschijnlijk de hele tijd zonder wifi ;3
Afwezige: Wolfgaze, Wretchedpaw, Woodkit., Cherryleaf en Eaglewing |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 jul 2014 - 22:20 | |
| Ik zal even een tijdje afwezig zijn door wat privé redenen. Ik weet nog niet wanneer ik terug actiever ga worden. Dat zal wss afhangen vanaf wanneer ik terug zin heb om te posten. Sorry voor degene waar ik een topic mee heb. Afwezige accounts: Droppaw, Dappledrop, Moosepaw, Peach, Grimalkin, Fadingpaw, Burningflight, Iceshard en Quietspell |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 jul 2014 - 23:17 | |
| Vanaf sowieso 1 augustus ben ik off, tot 18 augustus. Dan ben ik er pas weer. Dit geldt voor: Floodkit (WC) Iciclespirit (TC) Forestrain (SC) Mysticpaw (SC) Shadowkit (SC) Flashkit~ (TC) Whispercloud (RC) Joltkit (RC) Mintpool (WC) Mistyrose (TC) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|