Afwezigheids-Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Willowpaw.
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 43 DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 14:54

ik heb exames dus Willowpaw en cyber zullen bijna niet tot zelfs helemaal niet actief zijn.. Ook topics reageren is momenteel dus niet mogenlijk. Ook gloomy, zaixy, dream of feathers en nog een paar van mijn inactieve acc's zullen dus ook niet actief zijn, sorry.

Tot na de exames :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 15:51

Ik heb ook examens, maar over het algemeen ben ik te lui om te studeren Xd als je me hier dus vele online ziet, stalk me dan maar dat ik moet studeren, misschien helpt dat wat X'd
Blue-eye
Member
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimewo 19 maa 2014 - 22:31

Ik heb nu dit account, Blue-eye dus. Maar ik heb ook nog Shyfire. Ik was alleen een beetje overmoedig met het aanmaken van dat account, dus wacht ik even tot ik het rpg´en een beetje onder de knie heb. Shyfire komt dus voorlopig nog niet online.
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedo 20 maa 2014 - 20:55

ik ga wat minder actief zijn met de komende examenperiode, en de eerste week van de paasvakantie ga ik naar texel, ik weet niet of de pc mee gaat :'3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 15:21

Tijdsplanning gaat nu echt het raam uit en ik red het allemaal niet meer als ik me nu echt niet ga focussen. Dus ik zal nu heel erg inactief arken tot m'n tentamenweek (4 april) is afgelopen. Bij voorbaat excuses, maar ik moet dit jaar halen. :')
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 23:13

Ik heb van 27 maart tot en met 3 april tentamenweek en daarvoor heb ik nog een herkansing Engels luistergedeelte, een rekentoets en ik moet nog verschillende dingen vlak na de tentamenweek inlevere, dus dat betekent dat ik tot de tentamenweek voorbij is redelijk inactief zal zijn. Ik zal af en toe misschien 's avonds posten, maar excuses als het een tijdje duurt.
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 13:16

Het gaat niet geweldig met mijn cijfers, en nu ik ze nog omhoog kan halen ga ik daar ook mijn best voor doen. Daarom kan het zijn dat ik minder online kom
Creekkit
Member
27
Actief

CAT'S PROFILE
Creekkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 16:44

Ik heb dit jaar ook examenjaar dus het kan zijn dat ik over een poosje een paar maanden niet of nauwelijks online ben. Ik heb examens in mei en juni dus ik denk dat ik rond midden april al minder kom. Het is even kijken hoe het loopt. Kan iets eerder en kan iets later.
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:46

ik zal van 25 tot 30 maart minder online zijn, studeren enzo. Dat is voor Lightpaw, Lightmoon en Fantasykit.
Tallshadow
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:53

Dit weekend kom ik niet online, vrienden komen en blijven slapen, dus tijd om te posten zal er niet zijn xD
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 10:18

Sorry voor mijn inactiefheid in de RPG mensen D:
School is killing me sometimes xD
Als ze ook een overhoring plannen van 5 hoofdstukken geschiedenis, een groot hoofdstuk Frans en een hoofdstuk Fysica op 1 dag, wordt het me ook iets te veel xD

Anyway, nog een week en dan is het vakantie, maar je moet niet denken dat ik dan veel online kan komen :c
Eerste week heeft m'n moeder een zeer interessant *Ahum* jobje voor mij gevonden bij haar op het werk. Mag lekker formulieren gaan invullen xD In ieder geval, ik heb dan enkel woensdag en dinsdagnamiddag dat ik thuis ben en de week daarop ben ik bij een vriendin wegens een paardenkamp die ik met haar bij haar manege ga doen en dan is de vakantie weer om...
Ik zal het wel proberen, maar kan niks beloven. (:

Dus vrij weinig activiteit van mij, I'm sorry ;c
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 10:37

Sommige weten t misschien al, maar ik krijg deze week mn Franse uitwisselingstudenten thuis. [ik snap ook niet waarom ik er 2 heb, terwijl ik in t kleinste huis woon, maar goed xD] en school heeft het programma echt bomvol gemaakt. Toch is het een beetje..tja, raar als ik een hele avond achter mijn laptop zit. Straks trekken ze me 's avonds de stad, the outernet D: Dus ben ik een hele week nauwelijks te vinden hier.

Dussss even kort; van 30 maart [vanaf half zes ben ik er niet, omdat ik ze dan moet ophalen van t station] t/m 4 april ben ik *poof*

Dit geldt voor; Shrewstar, Ashdrizzle, Quietpaw en nog een hele hoop.

Ik zal misschien zo nu en dan even komen kijken, maar posten zit er nauwelijks in xD

-- Soof
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 22:05

Here I am again :')

Proefwerkweek zit er thank god op. Maar ik heb nog 4 weken les voor mn vakantie én het begin van de eindexamens. Dus ik zit nogal vol met leren, werk, bijles en school. Daarnaast maak ik ook, toch nog, de nodige tijd vrij voor mijn vriendje.

So yeah, motivatie + inspiratie is verdwenen en het gebrek aan tijd hebben, ben ik bang dat er weinig tot geen posts in gaan zitten voor me ;w;

I'm so sorry :c Love you all<3

xQ
Salmonleap
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 43 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 18:58

Ik ben van 9 tot 16 april afwezig, want dan zit ik in Sint-Petersburg voor een uitwisseling van school (yay!)

Tussen 14 en 21 mei is de Russin bij mij, dus ik weet niet in hoeverre ik dan online kan komen.

Dit geldt (natuurlijk) voor al mijn accounts: Crowpaw,, Petalcloud, Mr. Tips, Everstar en Salmonkit.
Glowstick
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 43 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 21:24

Hallo lieve lezer. Veel mensen hebben vast gemerkt dat ik al een tijdje niet meer zo actief ben. Heel kang was Warrior Cats mijn escape. Mijn vertrouwen en hoop. Om een of andere reden is dit verandert. Ik wil veel tijd door brengen met paarden. Misschien hebben sommige ook gemerkt dat het niet erg goed met me gaat, das nogal privé. Ik zal natuurlijk af en toe posten maar mijn excuses als ik doordeweeks niet actief ben of chagrijnig.
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 10:56

Ik zal vanaf donderdag 10 april ('s avonds) tot donderdag 17 april afwezig zijn. Dat is omdat we op vakantie vertrekken dus zal ik wellicht sinds de nacht van woensdag op donderdag niet meer te bereiken zijn.
Dit geldt voor; indi, spider, ezo, brokenkit. , snowbell, lavenderfeather en slenderpaw.

Ook zal er in oktober een uitwisselingsstudente naar hier komen(helaas mag ik zelf nog niet mee dit jaar op uitwisseling) voor een schoolweek lang en ik weet niet of ik dan veel online zal (mogen komen) in het weekend zal ik 's nachts wel altijd te bereiken zijn.
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 13:57

Ik ben van 5-6 april naar ergens zonder wifi! Dus kan ik niet online komen. Dat is voor Lightmoon, Lighpaw en Fantasykit.
Dustrise
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 43 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 12:49

Donderdag begint mijn proefwerkweek en dat zal duren tot vrijdag 19 April, dan pas kan ik weer echt actief zijn!
Greenpaw,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
41
Actief

CAT'S PROFILE
Greenpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 7 apr 2014 - 11:38

ik vertrek vandaag naar Texel, jullie zullen me tot vrijdag moeten missen^^
tenzij jullie toevallig ook naar Texel gaan :'3
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 14:59

Ik vertrek morgen (9 april) tot maandag (13 april) op vakantie en zal niet online kunnen komen vrees ik D:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 43 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: