|
|
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 11 apr 2014 - 14:46 | |
| ik speel in een musical the Lion king, daarvoor moet ik veel oefenen, dus kan daardoor niet veel online komen.
groetjes van Bageera |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 apr 2014 - 16:32 | |
| Volgende week ga ik van Maandag tm Vrijdag op kamp. Dan lijkt mij dat ik even niet online kan komen |
|
| |
❤ 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 apr 2014 - 12:47 | |
| de 28 tot 30/31 vertrekken naar new zeeland, en daar nacht slapen in hotel en misschien nacht romantisch bij de zee met de auto op weg naar Dunedin |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 20 apr 2014 - 9:00 | |
| Ik ben vandaag en morgen op de boot zonder wifi Morgenavond ben ik pas weer terug. Xx Daan |
|
| |
Mattijn 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 8:57 | |
| Ik ben vanaf nu tijdelijk inactief in de weekenden |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 13:36 | |
| Beste mensen, sorry voor mijn onaangekondigde afwezigheid!! Voor mij was het ook een verrassing anyways, misschien kan ik vanavond weer goed online komen en posten ;D |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 14:27 | |
| Komende 4 dagen kamp zonder wi-fi, kan dus met geen mogelijkheid iets doen hier. Geld alleen voor Blacksoul |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 20:51 | |
| Jup me again *Grijnst onschuldig* Anyway, niet deze week, maar volgende week ga ik met school naar Nederland (xD) Van 28 - 30 april We gaan drie dagen zeilen met een platbodem op het Ijsselmeer (Nou eigenlijk 2 en de maandag doorbrengen in Amsterdam, maar whatever xD) Ik denk niet dat er Wifi zal zijn op de boot, dus jullie zullen het even zonder me moeten stellen ;3 Geldt natuurlijk voor Milkypaw, Squirrelkit en al die rommel C: |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 21:31 | |
| Ik heb de komende 4 dagen (veel) belangrijke toetsen, dus zal met een aantal accounts alleen maar posten, en dat ook weinig ^^"
Ik zal de komende dagen alleen posten met; - Leafbreeze - Eeltail - Lítill - (misschien een ander account tussen door!)
In de vakantie ga ik proberen alles bij te posten!
xxx Bo |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 21:36 | |
| Okay, okay. School begint dus terug morgen voor mij. Dit is echt slecht nieuws omdat ik niet meer op mijn pc mag gedurende de schoolweek. Enkel uitzonderlijke dagen zoals woensdag zijn nog vrij om dit te doen. Dus, topics, posts etc, zullen veel minder snel komen als de laatste weken. Sorry. Het is om mijn slechte punten op te halen. Ik wil ook geen ruzie met mijn ouders etc. Dus ik zal waarschijnlijk volgende weken erg inactief zijn ^^" Dit geld voor: - Snowdrop - Mazelock - Flashkit - Brokenpaw - Lakepaw - Nevermind - Dimkit
Ik zal proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken en mijn punten op te halen zodat ik dan terug kan posten ^^
Bo2xxx |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 apr 2014 - 23:18 | |
| Komende twee weken ben in afwezig. Deze week ben ik bij mijn oma, volgende week in het ziekenhuis en daarna iets minder afwezig, maar nog wel afwezig door de hond ^^
Vanillapaw-Barkkit-Ravenpaw-Smokepaw |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 apr 2014 - 16:56 | |
| Ik ga morgen niet online komen, dan ben ik de hele dag in Londen ^^ (tenzij ze toevallig gratis wifi hebben daar en op de trein) Vrijdag ben ik dan kapot moe, dus ik weet niet of ik dan online ga komen~ |
|
| |
Amy 69
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 apr 2014 - 17:07 | |
| Ik ben weiniger online aangezien ik niet zo vaak meer op de computer mag,laat staan nog op het internet! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 apr 2014 - 16:04 | |
| M'n moeder heeft een verrassingsvakantie gepland naar Frankrijk. Totaal geen zin, maar ik heb er niets over te zeggen. Dus ik ben vanaf morgen t/m waarschijnlijk zaterdag op vakantie. de hoop op wifi is er, maar erg klein Morgen zal k misschien nog online kunnen komen, aangezien we een tussenstop maken in een hotel, maar verder kan ik niets beloven ^^"
Geldt voor alle Soof-zooi (': |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 apr 2014 - 17:53 | |
| Ik ben vanaf zaterdag op vakantie en heb geen internet *zucht*. Tot volgende week zondag. |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 apr 2014 - 18:34 | |
| De volgende vier dagen ben ik weg, naar Antwerpen, Zeeland, enzo. Als ik wifi heb en mijn telefoon, kom ik misschien online, maar zal denk ik geen topics schrijven.
Voor alle Lore stuff~ |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 apr 2014 - 21:44 | |
| Well, vanaf morgen ben ik helaas 2 weken weg .-. Ik kan om de dag contact hebben met mensen via facebook, gezien mijn abonnement anders veel te snel op gaat. We gaan varen met de boot in Zeeland, waar dus geen wifi is, behalve als we in een haven liggen is er miss wel wifi, maar dat is dus even afwachten. Anyways, ik zal op belangrijke topics posten doormiddel van de posts naar Viktor te sturen, dus als ik post, zullen deze niet groot zijn.
Tot over wss twee weken dan maar <3 |
|
| |
❤ 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 26 apr 2014 - 17:49 | |
| - Frostfur schreef:
- de/26 28 tot 03/05 vertrekken naar new zeeland, en daar nacht slapen in hotel en misschien nacht romantisch bij de zee met de auto op weg naar Dunedin
Ik wilden er nog aan toevoegen dat ik vanaf nu geen tijd meer heb, ik wil nog genieten voor mij laatste paar dagen NL sorry hier voor. Katten: Frostfur,Bleedout,Emberpaw. |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 26 apr 2014 - 23:23 | |
| Ik vertrek morgen naar Vlissingen, en blijf daar een nachtje slapen. Ik weet niet hoelaat we gaan, en hoelaat we terugkomen, maar daar heb ik geen WiFi. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 27 apr 2014 - 14:19 | |
| Het leek me handig om het hier te plaatsen, zodat ik het niet naar iedereen hoef te typen in een PM: Mijn finals komen eraan. Dat betekent: het einde van het semester en de afronding van alle vakken. Hiervoor moet ik belachelijk veel doen. Dit betekent letterlijk dat ik tot 1 uur 's nachts door moet leren, 's ochtends om 7 uur op moet staan, en vervolgens de gehele dag weer bezig ben met alles wat ik moet leren/samenvatten/schrijven/lezen/onderzoeken. Zo'n periode heb ik 4 keer per jaar, en in die periodes ben ik een vieze kluizenaar zonder sociaal leven. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet heel actief zal zijn in de RPG. Natuurlijk reageer ik af en toe om even pauze te nemen. Maar belangrijker, en waarom ik het hier plaats: ik krijg heel veel PM's van mensen die op een bepaalde manier mee willen helpen aan de krant. Wat ik echt super leuk vind! Er ligt al een hele globale opzet voor de volgende uitgave, en er zijn een paar lieve mensen die heel goed meedenken. Ik heb een lijst gemaakt met welke mensen mee kunnen helpen aan welk onderdeel. Maar voorlopig zal ik nog geen interviews rondsturen, of er echt mee bezig zijn. Dat zal ik na 17 mei weer doen, wanneer m'n finals klaar zijn en mijn zomer(!)vakantie begint. Dus heb asjeblieft niet het idee dat je vergeten wordt; het zal voor iedereen een tijdje duren voordat ik iets met de krant ga doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|