Afwezigheids-Topic - Pagina 44

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
bageera
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
bageera
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 14:46

ik speel in een musical the Lion king, daarvoor moet ik veel oefenen, dus kan daardoor niet veel online komen.

groetjes van Bageera
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 16:32

Volgende week ga ik van Maandag tm Vrijdag op kamp. Dan lijkt mij dat ik even niet online kan komen
Frostfur
Member

24
Actief

CAT'S PROFILE
Frostfur
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 12:47

de 28 tot 30/31 vertrekken naar new zeeland, en daar nacht slapen in hotel en misschien nacht romantisch bij de zee met de auto op weg naar Dunedin Smile
Fawnstep
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 9:00

Ik ben vandaag en morgen op de boot zonder wifi Surprised
Morgenavond ben ik pas weer terug.

Xx Daan
Fogforest
Member
Mattijn
44
Actief

CAT'S PROFILE
Fogforest
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 8:57

Ik ben vanaf nu tijdelijk inactief in de weekenden
Tallshadow
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 13:36

Beste mensen, sorry voor mijn onaangekondigde afwezigheid!! Voor mij was het ook een verrassing Sad anyways, misschien kan ik vanavond weer goed online komen en posten ;D
Blacksoul
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 14:27

Komende 4 dagen kamp zonder wi-fi, kan dus met geen mogelijkheid iets doen hier.
Geld alleen voor Blacksoul
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:51

Jup me again *Grijnst onschuldig*
Anyway, niet deze week, maar volgende week ga ik met school naar Nederland (xD)
Van 28 - 30 april
We gaan drie dagen zeilen met een platbodem op het Ijsselmeer (Nou eigenlijk 2 en de maandag doorbrengen in Amsterdam, maar whatever xD) Ik denk niet dat er Wifi zal zijn op de boot, dus jullie zullen het even zonder me moeten stellen ;3
Geldt natuurlijk voor Milkypaw, Squirrelkit en al die rommel C:
Heathercloud
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:31

Ik heb de komende 4 dagen (veel) belangrijke toetsen, dus zal met een aantal accounts alleen maar posten, en dat ook weinig ^^"

Ik zal de komende dagen alleen posten met;
- Leafbreeze
- Eeltail
- Lítill
- (misschien een ander account tussen door!)

In de vakantie ga ik proberen alles bij te posten!

xxx Bo
Nevermind
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:36

Okay, okay. School begint dus terug morgen voor mij. Dit is echt slecht nieuws omdat ik niet meer op mijn pc mag gedurende de schoolweek. Enkel uitzonderlijke dagen zoals woensdag zijn nog vrij om dit te doen. Dus, topics, posts etc, zullen veel minder snel komen als de laatste weken. Sorry. Het is om mijn slechte punten op te halen. Ik wil ook geen ruzie met mijn ouders etc. Dus ik zal waarschijnlijk volgende weken erg inactief zijn ^^"
Dit geld voor:
- Snowdrop
- Mazelock
- Flashkit
- Brokenpaw
- Lakepaw
- Nevermind
- Dimkit

Ik zal proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken en mijn punten op te halen zodat ik dan terug kan posten ^^

Bo2xxx
Ravenpaw'
Member
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 23:18

Komende twee weken ben in afwezig. Deze week ben ik bij mijn oma, volgende week in het ziekenhuis en daarna iets minder afwezig, maar nog wel afwezig door de hond ^^

Vanillapaw-Barkkit-Ravenpaw-Smokepaw
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 16:56

Ik ga morgen niet online komen, dan ben ik de hele dag in Londen ^^ (tenzij ze toevallig gratis wifi hebben daar en op de trein) Vrijdag ben ik dan kapot moe, dus ik weet niet of ik dan online ga komen~
Rainpaw,
StarClan
Amy
69

CAT'S PROFILE
Rainpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 17:07

Ik ben weiniger online aangezien ik niet zo vaak meer op de computer mag,laat staan nog op het internet!
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 16:04

M'n moeder heeft een verrassingsvakantie gepland naar Frankrijk. Totaal geen zin, maar ik heb er niets over te zeggen. Dus ik ben vanaf morgen t/m waarschijnlijk zaterdag op vakantie. de hoop op wifi is er, maar erg klein Morgen zal k misschien nog online kunnen komen, aangezien we een tussenstop maken in een hotel, maar verder kan ik niets beloven ^^"

Geldt voor alle Soof-zooi (':
Springleaf
Member
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 17:53

Ik ben vanaf zaterdag op vakantie en heb geen internet *zucht*. Tot volgende week zondag.
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 18:34

De volgende vier dagen ben ik weg, naar Antwerpen, Zeeland, enzo. Als ik wifi heb en mijn telefoon, kom ik misschien online, maar zal denk ik geen topics schrijven.

Voor alle Lore stuff~
Sparrowfeather
Elder
Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:44

Well, vanaf morgen ben ik helaas 2 weken weg .-. Ik kan om de dag contact hebben met mensen via facebook, gezien mijn abonnement anders veel te snel op gaat. We gaan varen met de boot in Zeeland, waar dus geen wifi is, behalve als we in een haven liggen is er miss wel wifi, maar dat is dus even afwachten. Anyways, ik zal op belangrijke topics posten doormiddel van de posts naar Viktor te sturen, dus als ik post, zullen deze niet groot zijn.

Tot over wss twee weken dan maar <3
Frostfur
Member

24
Actief

CAT'S PROFILE
Frostfur
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 17:49

Frostfur schreef:
de/26 28 tot 03/05 vertrekken naar new zeeland, en daar nacht slapen in hotel en misschien nacht romantisch bij de zee met de auto op weg naar Dunedin Smile

Ik wilden er nog aan toevoegen dat ik vanaf nu geen tijd meer heb, ik wil nog genieten voor mij laatste paar dagen NL sorry hier voor.

Katten: Frostfur,Bleedout,Emberpaw.
.Sorrowkit
Member
54
Actief

CAT'S PROFILE
.Sorrowkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 23:23

Ik vertrek morgen naar Vlissingen, en blijf daar een nachtje slapen. Ik weet niet hoelaat we gaan, en hoelaat we terugkomen, maar daar heb ik geen WiFi.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:19

Het leek me handig om het hier te plaatsen, zodat ik het niet naar iedereen hoef te typen in een PM:

Mijn finals komen eraan. Dat betekent: het einde van het semester en de afronding van alle vakken. Hiervoor moet ik belachelijk veel doen. Dit betekent letterlijk dat ik tot 1 uur 's nachts door moet leren, 's ochtends om 7 uur op moet staan, en vervolgens de gehele dag weer bezig ben met alles wat ik moet leren/samenvatten/schrijven/lezen/onderzoeken. Zo'n periode heb ik 4 keer per jaar, en in die periodes ben ik een vieze kluizenaar zonder sociaal leven.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet heel actief zal zijn in de RPG. Natuurlijk reageer ik af en toe om even pauze te nemen.

Maar belangrijker, en waarom ik het hier plaats: ik krijg heel veel PM's van mensen die op een bepaalde manier mee willen helpen aan de krant. Wat ik echt super leuk vind! Er ligt al een hele globale opzet voor de volgende uitgave, en er zijn een paar lieve mensen die heel goed meedenken. Ik heb een lijst gemaakt met welke mensen mee kunnen helpen aan welk onderdeel. Maar voorlopig zal ik nog geen interviews rondsturen, of er echt mee bezig zijn. Dat zal ik na 17 mei weer doen, wanneer m'n finals klaar zijn en mijn zomer(!)vakantie begint. Dus heb asjeblieft niet het idee dat je vergeten wordt; het zal voor iedereen een tijdje duren voordat ik iets met de krant ga doen. Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 44 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: