|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 25 feb 2014 - 20:00 | |
| Jah mensen, jullie moeten geduldig zijn met me .w.
Volgende week heb ik vakantie, die volgepland staat met Carnaval leren en mondelingen voorbereiden. Mijn proefwerkweek begint op 14 Maart en tussendoor moet ik ook nog mn verjaardag vieren. Dus van posten zal weinig komen ben ik bang ^^'
Sorry voor het ongemak tho~
- Quinty [Icyrose, Wolfsbane, .Honeypaw, Lostvoice en de rest XD] |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 25 feb 2014 - 20:01 | |
| Hier ook geduld gevraagd... Maart is een helse maand voor me en niet lang daarna zal ik examens hebben. Dus ik zal de aankomende twee/drie maanden een stuk inactiever zijn.
Alvast bedankt voor het begrip!
Babs |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 25 feb 2014 - 20:06 | |
| Ik meld dit al effe. Vanaf vrijdag tot zaterdag (i think) ga ik skiën in Oosterijk, met de tweede jaars en daar hebben ze geen internet.
:] ·.· Dit geld voor: Seganovatri, Mothkit & Scarletwish |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 25 feb 2014 - 20:12 | |
| @Scarlet: Omg, net als bij mij op school oO Dan zijn de tweedejaars ook zolang (ongeveer) weg naar Oostenrijk om te skieën Xd De week voor de vakantie doen ze altijd extra vervelend huiswerk Dus waarschijnlijk zal ik minder kunnen posten deze week :c
|
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 25 feb 2014 - 20:15 | |
| Ik meld het jullie alvast; Mijn ouders doen een beetje raar en worden zijkers, Ik moet voor 3 onmogelijke toetsen een 7,5 halen. Dit gaat dus niet lukken, dus als ik die cijfers terug heb, ben ik hier wss 3 weken niet meer, omdat mn laptop is afgepakt :/ Ik kom dan nog wel online, maar posten zal dan niet lukken ^^"
Xxx Bo {Lítill, Leafpaw, Jaytail enzo ~} |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 26 feb 2014 - 13:36 | |
| Ik ben weer afwezig, ik wil echtheel erg graag actief worden en ik was het ook van plan, alleen heb ik sinds maandag een beugel en ik heb daar echt heel erg last van. Ik voel me daar ook niet goed door en ik kan ook niet goed eten. Sorry daarvoor
Geldt voor alle accounts in mijn onderschrift |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 26 feb 2014 - 20:54 | |
| Ik moest even melden dat Alexx' pc kapot is waardoor ze niet online kan komen
Dit geld voor : Sharppaw, lovelypaw ect.. |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 2 maa 2014 - 15:07 | |
| Ik zal deze week minder actief zijn doordat ik toetsweek heb en een bijzonder slecht geplande taaldorp(mondelinge overhoring van 3 talen)
Ik ben dit weekend ook inactief geweest door het beta weekend van ESO. |
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 3 maa 2014 - 15:47 | |
| Ik ben deze week afwezig ivm vakantie C: Ik mocht m'n laptop niet meenemen van le parents, en áls ik al ooit een keer wifi heb dan gaat het posten erg lastig op m'n telefoon.. Dus, over een weekje zal ik er weer zijn! ^^
Geldt voor: - Shadekit' - Eveningkit - Hiddentear - Bittersoul - Emberclaw |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 4 maa 2014 - 8:08 | |
| Ik heb het al in het aot gezet maar ik zet het hier nog maar een keer. Ik ga plotseling 4 dagen op vakantie met een vriendin en dus ben ik tot en met vrijdag afwezig. Ik zal alleen af en toe in de gathering posten zodat die niet vastloopt zonder Dawn Dit geldt voor alle accounts in mn onderschrift. |
|
| |
Lilith ☼ 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 10 maa 2014 - 17:52 | |
| Ik ben tot volgende week waarschijnlijk inactief, mijn leraren van Frans en Duits vinden het kennelijk leuk om mij 4 repetities door elkaar te geven en dat is nogal vervelend, want voor Frans sta ik al niet heel erg goed -_- |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 12 maa 2014 - 7:19 | |
| Ik zal vandaag, morgen en vrijdag waarschijnlijk niet online komen omdat ik wat belangrijke toetsen heb dan. Geld voor al mijn accounts ~ |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 13 maa 2014 - 16:57 | |
| Heb het heel erg druk deze week, en ook komend weekend, dus ik zal wat langzaam reageren op topics. Sorry daarvoor ^^''
Geld voor;; Wolfgaze, Wretchedpaw, Eaglewing en Cherryleaf ;3 |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 13 maa 2014 - 18:57 | |
| Mijn examens komen er aan, wat betekend dat ik volgende week mijn praktijk examens heb. Ik probeer tussendoor zo veel mogelijk actief te zijn, maar ga dit zeker niet altijd redden. Ook beginnen 12 mei mijn schriftelijke examens, waardoor ik begin april het vreselijk druk zou krijgen met leren. Nu ben ik bezig met de voorbereidingen dus zou ook maart vrij veel afwezig zijn. ;3
Dit geld voor Owyn, Asha, Teemo, Camee en Raggedkit. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 13 maa 2014 - 19:18 | |
| Examens in aantocht. Ik ga dus eerst minder online zijn, maar daarna is het vakantie en dan gaan we het paardje dat we gisteren gekocht hebben halen & betalen, dus zal ik veel bij m'n paardjes zijn <3 Geldt voor al m'n accjes~ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 14 maa 2014 - 16:50 | |
| Ik vertrek vanavond op weekend(waar ik niet naartoe wil) en ben pas zondag thuis(idk of ik on kan komen),dus de kans is groot dat ik tijdelijk niet reageer op topics enzo. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 14 maa 2014 - 20:28 | |
| Exaaamens. Heb er dit jaar tien, dus zal voor de komende drie weken wat afweziger zijn omwille studeren en de examens zelf ofc. Geld voor al mijn accs, maar vooral voor Littlestream, Wolftail, etc.... |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 16 maa 2014 - 21:37 | |
| Dit is echt een uitzonderlijk drukke week voor mij… Sorry Guys^^ Posts komen, maar niet vandaag, morgen komt er een vriendin te logeren, en ik ben komend weekend zo-ie-zo ook al weg… Deze week zullen jullie het even zonder mij moeten stellen :') |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 17 maa 2014 - 21:57 | |
| Nu ik op stage ben zal ik lange dagen maken, waardoor ik niet meer zo vaak online kan komen als voorheen. Ik zal proberen elke dag nog even langs te komen, mijn admin en deputy taken uit te voeren, en hopelijk te posten. Dit zal voornamelijk in de avonduren zijn.
x Maaike (Littlewish/Silverfang) |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 18 maa 2014 - 21:56 | |
| Volgende week examens En ik heb mezelf voorgenomen om vanaf vandaag is er veel van gekomen 0:-) te beginnen met studeren, dus zal ik dit morgen dan ook gaan doen (of op z'n minst proberen) Over precies 2 weken is het laatste examen.
Dit geldt voor alle accs die in m'n os staan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|