Afwezigheids-Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Wolfwhisper
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 23 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 18:45

Ik ben de komende tijd weinig online, mijn moeder is net terug uit het ziekenhuis, beetje veel aan mijn hoofd

xxxx Gail
tot snel ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:47

Ben helaas naar een familie weekend van zat. tot zondag en zal weinig/niet on komen Sad
Cristiano
Member
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 22:46

Ben een hele week niet online, aangezien ik me echt moet concentreren op school en misschien zelfs langer aangezien ik me hier even niet op mijn gemak voel. [PM zodat er niet gespamd wordt pls]

Dus Soof zal hier even niet gezien worden.
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:45

Aangezien maandag school weer voor mij begint, zal ik iets minder actief zijn met alle accountjes. Ik ben er sowieso in het weekend weer. Maar weet dat ik de posts wat langer kunnen duren en ook ik heb niet altijd zin of tijd om te posten. Soms ben ik gewoon te moe of heb ik teveel te doen..

x Sharon en al m'n accountjes (:
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:56

Ook voor mij wordt het maandag weer school! :3
Druk, druk, druk :3

X Freedje
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:59

*stares above her*
Big smile 8D
No, serious x'D
Overmorgen is 't school, en ik ben nogal nerveus en wil het zeker goed doen!
Dus ik zal wat minder actief zijn, normaal toch(:
==
Voor mijn nachtleven hier Twisted Evil
Mijn broer z'n beste vriend komt hier slapen, Nee niet de crush (mijn crush xD) en mijn broer's kamer is té klein dus 't kan zijn dat ik beneden ga moeten slapen(':
Aegon
Member
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 11:08

Morgen begint school terug :3
Dus dan wordt het druk voor Aegon, Hiddendanc een al mijn andere chars xD
Cursepaw
Member
Some people call me Cees :3
138

CAT'S PROFILE
Cursepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 11:28

*stares at posts in this topic*
Goed, zoals al wel vermeld begint school weer x3 En dit jaar ga ik beter mijn best doen, mijn laatste rapport was immers niet echt schitterend en ik weet dat ik beter kan. Daarom wil ik er dit jaar (en volgende jaren of course) echt voor gaan, maar daarvoor moet ik Wc even een beetje in de steek laten. Posten zal er ook niet zo heel erg meer van komen, maar ik zal het proberen. Ook zal ik niet meer zoals op het einde van vorig schooljaar tot middernacht opblijven, want als ik dan om half 7 moet opstaan kom ik mijn bed niet meer uit x'D Met andere woorden, ik zal vele minder online komen.

Geldt voor:
o Linepaw
o Nimblekit
o Swift
o Cursepaw

- Cesanne uit -
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 20:07

Omg. Nou, nu komt t dan. Ik ga me afwezig melden voor 4/5 dagen. Dinsdag 4 sep vertrek ik naar de ardennen met school, en dan kom ik pas vrijdag 7 sep terug. Dus mensen. Ik kan dan niet posten. + school begint, dan zal ik sowieso wat minder actief zijn, gezien ik heb besloten het derde jaar een niveau hoger te gaan.

Dit geld voor;
Smoketear
Brightpaw
Lightpaw*
Thrushkit
Marblekit
Mightykit
Nightpaw.

etc
James
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 22:41

Met school mag ik normaal maar vanaf 21u online komen, het kan zijn da dat soms een beetje vroeger is...
Stormwise
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 6 sep 2012 - 18:24

Haai, zoals jullie misschien hebben kunnen merken ben ik wat minder actief. Dit komt gotendeels door school natuurlijk. Ik heb het erg druk, en probeer al mijn huiswerk op school al af te krijgen. Maar WC, geeft me de laaste tijd behoorlijk wat drukte in mijn kop. En, mijn broertje, is verslaafd aan mincraft spul -_-'' Dus dat is ook een reden. Daarom zit ik nu meer op de ps3, waar ik een nieuwe verslaving voed: KINGDOM HEARTS!! I love it so much X3. So, ik zal nog vaak kijken, en dingen regelen, posten ect. Maar elk uur van de dag dat ik vrij van op school? I am sorry, not anymore Wink

mvg, Stormstar ect.
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 6 sep 2012 - 20:15

Psk, ik ben weg voor onbepaalde tijd.

Geldt voor:

x Inkmask
x Applepaw
x Phantom
En nog wat onbekende/inactieve/nietige accountjes.
Paradisekit
Member
B~
115

CAT'S PROFILE
Paradisekit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 18:09

Ik ben der dit weekend niet
Mistypaw
Member
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 21:36

Van nu tot zeker de 23ste ben ik afwezig vanwege school [ga naar Berlijn]

Mistypaw en Tempestkit [Fanclan: Opalstorm]
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 22:58

Ben er Morgen en overmorgen niet. Geld voor al mijn accs. Zie OS Smile
Road
Member
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Road
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 17:28

Ok mn kamer heeft t moeten ontgelden en ik ben echt HEEL pissig nu
Maar mn beeldscherm heeft besloten te kappen.

Oftewel mn computer is kaput.
Ik kijk of ik 's avond die van mn moeder kan maar verwacht niet te veel. Heb al contact opgenomen met mn vader dus wss haalt maandag iemand mn computer op en gaat hij r achterna. Ik hoop dus over een week of 1, 2 mn computer terug te hebben.

Tot dan wss geen posts op;;
Breakingpaw, Disturbingvoice, Angelvoice, Rowankit, Kira, Butterbell, Emberstorm & Road.
Maskpaw
Member
340

CAT'S PROFILE
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 23:35

Heeeey Mensen die mij nog kennen... ik heb een beetje meer tijd nu ik probeer weer af en toe eens online te komen. want ik mis WC super erg ! <3 dus MaskKit, Bravekit, FluffKit, reassuringsoul, steelfang, komen weer onliiiine. denk ik Razz
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 7:18

Dit weekend komt mijn broer, dus het kan zijn dat ik nauwelijks iets schrijf.

Dit geldt voor alle mensjes in mijn onderschrift :3
Sandkit*
Member
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 17:40

sorry voor de afwezigheid maar er komt een SO aan en een toets dus moet ik leren en kon ik daarom niet reageren het kan mischien nog een paar dagen duren maar ik ben er niet zeker van wanneer de drukte op school voorbij is
Funnykit
Member
kylina
20

CAT'S PROFILE
Funnykit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 20:30

Lieve katjes , omdat mijn ouders net uit elkaar zijn wil ik alvast zeggen dat ik elke week moet afwisselen.(Je weet wel , een week bij mama , een week bij papa,...)
Ik mag alleen bij m'n mama op WC (Mijn papa wilt het niet en daar ben ik vaak ook bezig ...)
Als ik niet post wilt het zeggen dat ik bij mijn papa ben. Als ik terug bij m'n moeder ben post ik wel. Very Happy
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 23 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: