|
|
Gail 102
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 31 aug 2012 - 18:45 | |
| Ik ben de komende tijd weinig online, mijn moeder is net terug uit het ziekenhuis, beetje veel aan mijn hoofd
xxxx Gail tot snel ;D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 31 aug 2012 - 19:47 | |
| Ben helaas naar een familie weekend van zat. tot zondag en zal weinig/niet on komen |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 31 aug 2012 - 22:46 | |
| Ben een hele week niet online, aangezien ik me echt moet concentreren op school en misschien zelfs langer aangezien ik me hier even niet op mijn gemak voel. [PM zodat er niet gespamd wordt pls]
Dus Soof zal hier even niet gezien worden. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 1 sep 2012 - 18:45 | |
| Aangezien maandag school weer voor mij begint, zal ik iets minder actief zijn met alle accountjes. Ik ben er sowieso in het weekend weer. Maar weet dat ik de posts wat langer kunnen duren en ook ik heb niet altijd zin of tijd om te posten. Soms ben ik gewoon te moe of heb ik teveel te doen..
x Sharon en al m'n accountjes (: |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 1 sep 2012 - 18:56 | |
| Ook voor mij wordt het maandag weer school! :3 Druk, druk, druk :3
X Freedje |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 1 sep 2012 - 18:59 | |
| *stares above her* Big smile 8D No, serious x'D Overmorgen is 't school, en ik ben nogal nerveus en wil het zeker goed doen! Dus ik zal wat minder actief zijn, normaal toch(: == Voor mijn nachtleven hier Mijn broer z'n beste vriend komt hier slapen, Nee niet de crush (mijn crush xD) en mijn broer's kamer is té klein dus 't kan zijn dat ik beneden ga moeten slapen(': |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 2 sep 2012 - 11:08 | |
| Morgen begint school terug :3 Dus dan wordt het druk voor Aegon, Hiddendanc een al mijn andere chars xD |
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 2 sep 2012 - 11:28 | |
| *stares at posts in this topic* Goed, zoals al wel vermeld begint school weer x3 En dit jaar ga ik beter mijn best doen, mijn laatste rapport was immers niet echt schitterend en ik weet dat ik beter kan. Daarom wil ik er dit jaar (en volgende jaren of course) echt voor gaan, maar daarvoor moet ik Wc even een beetje in de steek laten. Posten zal er ook niet zo heel erg meer van komen, maar ik zal het proberen. Ook zal ik niet meer zoals op het einde van vorig schooljaar tot middernacht opblijven, want als ik dan om half 7 moet opstaan kom ik mijn bed niet meer uit x'D Met andere woorden, ik zal vele minder online komen.
Geldt voor: o Linepaw o Nimblekit o Swift o Cursepaw
- Cesanne uit - |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 2 sep 2012 - 20:07 | |
| Omg. Nou, nu komt t dan. Ik ga me afwezig melden voor 4/5 dagen. Dinsdag 4 sep vertrek ik naar de ardennen met school, en dan kom ik pas vrijdag 7 sep terug. Dus mensen. Ik kan dan niet posten. + school begint, dan zal ik sowieso wat minder actief zijn, gezien ik heb besloten het derde jaar een niveau hoger te gaan.
Dit geld voor; Smoketear Brightpaw Lightpaw* Thrushkit Marblekit Mightykit Nightpaw.
etc |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 4 sep 2012 - 22:41 | |
| Met school mag ik normaal maar vanaf 21u online komen, het kan zijn da dat soms een beetje vroeger is... |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 6 sep 2012 - 18:24 | |
| Haai, zoals jullie misschien hebben kunnen merken ben ik wat minder actief. Dit komt gotendeels door school natuurlijk. Ik heb het erg druk, en probeer al mijn huiswerk op school al af te krijgen. Maar WC, geeft me de laaste tijd behoorlijk wat drukte in mijn kop. En, mijn broertje, is verslaafd aan mincraft spul -_-'' Dus dat is ook een reden. Daarom zit ik nu meer op de ps3, waar ik een nieuwe verslaving voed: KINGDOM HEARTS!! I love it so much X3. So, ik zal nog vaak kijken, en dingen regelen, posten ect. Maar elk uur van de dag dat ik vrij van op school? I am sorry, not anymore mvg, Stormstar ect. |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 6 sep 2012 - 20:15 | |
| Psk, ik ben weg voor onbepaalde tijd.
Geldt voor:
x Inkmask x Applepaw x Phantom En nog wat onbekende/inactieve/nietige accountjes. |
|
| |
B~ 115
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 7 sep 2012 - 18:09 | |
| Ik ben der dit weekend niet |
|
| |
Elianne 108
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 7 sep 2012 - 21:36 | |
| Van nu tot zeker de 23ste ben ik afwezig vanwege school [ga naar Berlijn]
Mistypaw en Tempestkit [Fanclan: Opalstorm] |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 7 sep 2012 - 22:58 | |
| Ben er Morgen en overmorgen niet. Geld voor al mijn accs. Zie OS |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 8 sep 2012 - 17:28 | |
| Ok mn kamer heeft t moeten ontgelden en ik ben echt HEEL pissig nu Maar mn beeldscherm heeft besloten te kappen.
Oftewel mn computer is kaput. Ik kijk of ik 's avond die van mn moeder kan maar verwacht niet te veel. Heb al contact opgenomen met mn vader dus wss haalt maandag iemand mn computer op en gaat hij r achterna. Ik hoop dus over een week of 1, 2 mn computer terug te hebben.
Tot dan wss geen posts op;; Breakingpaw, Disturbingvoice, Angelvoice, Rowankit, Kira, Butterbell, Emberstorm & Road. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 8 sep 2012 - 23:35 | |
| Heeeey Mensen die mij nog kennen... ik heb een beetje meer tijd nu ik probeer weer af en toe eens online te komen. want ik mis WC super erg ! <3 dus MaskKit, Bravekit, FluffKit, reassuringsoul, steelfang, komen weer onliiiine. denk ik |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 13 sep 2012 - 7:18 | |
| Dit weekend komt mijn broer, dus het kan zijn dat ik nauwelijks iets schrijf.
Dit geldt voor alle mensjes in mijn onderschrift :3 |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 16 sep 2012 - 17:40 | |
| sorry voor de afwezigheid maar er komt een SO aan en een toets dus moet ik leren en kon ik daarom niet reageren het kan mischien nog een paar dagen duren maar ik ben er niet zeker van wanneer de drukte op school voorbij is |
|
| |
kylina 20
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 16 sep 2012 - 20:30 | |
| Lieve katjes , omdat mijn ouders net uit elkaar zijn wil ik alvast zeggen dat ik elke week moet afwisselen.(Je weet wel , een week bij mama , een week bij papa,...) Ik mag alleen bij m'n mama op WC (Mijn papa wilt het niet en daar ben ik vaak ook bezig ...) Als ik niet post wilt het zeggen dat ik bij mijn papa ben. Als ik terug bij m'n moeder ben post ik wel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|