Afwezigheids-Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Shadowpelt
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 22 DPKsfdL
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 13:10

Smoketear schreef:
Morgen ga ik weer weg; de maandag er na ben ik weer terug.

Geld voor;

Brightpaw,
Smoketear,
Innerpaw,
Lightpaw*,
Thrushkit,

En de rest...

Ik moest van Nathalie even doorgeven dat ze er pas vanaf woensdag weer zal zijn :3
Geldt voor de bovenstaande accounts ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Seedpaw
Member
Cato && Iro
89

CAT'S PROFILE
Seedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 13:54

Vanmiddag komt een vriendin en ze blijft twee nachtjes logeren. Ik zal dus denk ik wat minder online komen.

Dit geldt voor:

Sunkit*
Blossompaw
Brambleberry
Echokit
Nikki
Pearkit
Birdsong
Illusion/Seedpaw
James
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 15:05

Ik ga weinig tot niet online kunnen komen tot donderdag

Dat geld voor:
Leopardstrike
Kearn
James
Leatherpelt
...
Shadowpelt
Member
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 20:46

Morgen [20-8] begint voor mij school weer :3
Tevens ga ik elke dinsdag, vrijdag en zaterdag avond werken.
Tussendoor krijg ik bijles.
Dus ik zal met mate minder actief worden.

Geldt voor;
- Saxon
- Shadowpelt
- Lostvoice
- Wolfpaw'
- Thor
- Scatteredrose
-Derest
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 21:54

Zware inactiviteit
Ik denk dat mensen dit wel hebben gemerkt, maar gymnasium 2 is duidelijk geen 'makkie' en heb nu pas 2 dagen school gehad en zit nu al met een hele berg huis & leerwerk. Daarom zal ik weinig tot niet online komen in de schooldagen en zal ik dus geen kans hebben om te rpg'en etc. Neem het me dan ook niet kwalijk! Ik zal proberen zoveel mogelijk te posten in het weekend bij de topics die ik nú heb.

Geld voor:
  • Dapplepaw
  • Hopepaw
  • Dragonkit
  • Heatherkit
  • Heavenkit

Laatst aangepast door Dapplepaw op wo 22 aug 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Dreamerghost
StarClan
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:10

Ik meld het nu, maar misschien volgende week ook wel, dat ik binnenkort naar de middelbare school ga. De school waar ik heen ga staat wel bekent door zijn goede resultaten, maar ook om zijn vele huiswerk. Daarom zal ik doordeweeks weinig tot niet online komen, dan ga ik keihard werken en dan ga ik proberen elk weekend lekker kunnen posten. Dus soms kan ik een beetje inactief overkomen. Dit geld voor:
~Leafstorm
~Dreamerpaw
~Skippy
~Mockingpaw
Cursepaw
Member
Some people call me Cees :3
138

CAT'S PROFILE
Cursepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 19:14

Oké, *kijkt even omhoog* voor mij gelukkig nog geen schoolproblemen xp
Maar ik ga op kamp met een vriendin en ben dus van Zondag tot en met Vrijdag weg.
Geld voor Linepaw, Cursepaw, Swift & Nimblekit (Unborn)

Vanaf de week daarna zal ik ook problemen met school gaan krijgen xD
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 18:44

Nee, ik laat jullie niet achter. Ik ga enkel de laatste week van m'n vakantie goed gebruiken, om klaar voor alles te zijn, en ga meestal 's avonds dan wat online komen om wat dingen te regelen. Het spijt me ook dat de SC nog niet op orde staat, maar dat is wel een van de laatste dingen die ik nu aan m'n hoofd heb. Sow, echt posten zit er niet in. Je zou het een kleine pauze kunnen noemen. Nja, we zien wel.

- Moonstripe, Mintpaw & Faithmind
Honeyspots
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 22 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 20:04

Vanwege school die weer 'officieel' begint aanstaande maandag zal ik minder gaan posten, en minder online zijn. Mocht ik wel online zijn betekend het niet dat ik ga posten, shit got real in dit huis dus mijn mood is ook al een paar dagen heel laag. Ik ben het een beetje zat allemaal en neem dus een break, mocht je me langs zien komen op een account en me zien posten.. laat me met rust en ga niet zeiken of ik ga reageren op jouw topic. Als alles op een rijtje staat en mijn humeur weer opgekrikt is hier kom ik heus wel terug. No worries.

Geldt voornamelijk voor Mapleleaf, Ariana en Honeypaw.
Ajuus, Lianne uit.
Sandkit*
Member
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 20:13

vanaf de 26de ben ik ben ik ongeveer 3/4 dagen weg
Bluewisp
Founder
Afwezigheids-Topic - Pagina 22 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 21:03

Ook voor mij begint school weer, Maandag en Dinsdag heb ik nog geen lessen maar ben wel weg. Ik wil dit jaar echt goede cijfers hallen, en knallen geen twijfels of k het jaar haal. Bovendien heb ik ook verjaardagen, huiswerk in het weekend dus ik ga niet veel online komen.

Daarom post ik nual niet veel, weinig topics ext..
Ik kom wel voor Adminzaken enzo.

X
Lastbreathe
Member
Sharonn'
287

CAT'S PROFILE
Lastbreathe
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 21:35

Ik zal woensdag tot vrijdag niet zo lang online komen, aangezien we een soort van zomerkamp hebben in het dorp waarbij ik als vrijwilliger ga helpen bij de kleinere kindjes. En die maandag erna moet ik boeken ophalen en dinsdag begint school weer, dus zal ik alsnog niet heel veel online komen, I'm sorry. Ga dan niet zeiken van wil je reageren op dat topic, het zal allemaal wel komen c:
Geldt voor de hele zooi in m'n onderschrift.
Blowsoul
Member
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 22:17

Wegens elf kilometer wedstrijd hardlopen gedaan te hebben, kan het zijn dat ik morgen moet uitrusten en dus niet online kom Wink
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 13:39

School is starting en ikzelf wil me eigenlijk graag focussen op dat. Verder heb ik niet echt zo heel erg veel zin om te posten, dus ik luid een break in voor mezelf... Ik zal af en toe wel in het offgame gebied verschijnen maar posten wil gewoonweg niet lukken.

Geldt voor:

x Inkmask
x Applepaw
x Robinkit
x Icestorm
x Palefur
x Phantom
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 17:25

Morgen ga ik met mijn familie naar de Zoo van Antwerpen.
Dus ik zal tot ongeveer 5/6 uur niet online komen (;
Tearkit-
StarClan
60

CAT'S PROFILE
Tearkit-
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:38

Tjaah, een heel waslijstje en verhaal, maar ik vertel het maar.

Pas geleden hadden mijn leerraar en ik een gesprek dat als ik mijn toekomtdroom wil vervullen, ik echt minder moet vergeten. Met m'n cijfers gaat het prima, maar ik vergeet te veel huiswerk, en mijn stemming in de klassen is ietwat ondermaats. Ik zal veel beter m'n best moeten doen en niet zo'n grote bek hebben. En dat het eerste weekje al.
Ook gaat m'n pc weg, en ik krijg een nieuwe. die moet dan nog ingeprogammeerd worden. Dat duurt minimaal één week. Ik zal proberen via m'n telefonos online te komen, maar ik kan dan echt niet posten.
Ik moet ook nog vaak m'n kamer opruimen, want anders mag ik geen huisdier erbij c;
Ik moet ook nog m'n kamer schoonmaken, en dat duurt min. 1 week.
M'n rpg inspi is ook opgeraakt. Ik zal een tijdelijke pauze van min. 2 weken en max. 5 weken houden, maar ik kom zeker nog.
Dit geld voor:
Tearkit x Tc.
Blueeyes x Rc.
Pantherfur x Rc
Darkened x Bc
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 15:12

Ik ga morgen op kamp, voor 3 dagen. Ik zal dan niet online komen.
Dit geld voor;
Swiftheart x
Shinto x
Sagekit x
Casillas x
King x
Juicekit x
Juniperberry x
Flowerkit*
Member
Bo Merkens
30

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does
Flowerkit*
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 15:17

Morgen begint School voor mij echt weer >.< ben dus niet meer zo vaak op WC :C
Blowsoul
Member
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 20:00

Sorry, sorry, sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik heb het ook druk met mijn privéleven en al ;o
Sorry dus Sad
Ook begint voor mij 3 sep. weer de school en het belooft voor mij een drukke periode te worden

Xxx
Dotpaw
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 22 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 13:09

Ik moet weer even mijn tijd nemen om actief te worden op WC,
Omdat ik een paar keer weg ben geweest, en dingen uit mijn handen heb laten vallen zoals topics, verhaallijntjes enzo~
Ook moet ik een beetje opnieuw mezelf ontdekken, want ik ben mezelf volledig kwijt.
Maar als ik straks weer op school zit zou ik nergens meer heen kunnen om een tijdje van WC weg te zijn,
Dus kom ik dan weer terug. Ik moet op 4 september weer naar school,
Dus tot dan ~

xJoos en mijn accountjes.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 22 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: