|
|
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 19 aug 2012 - 13:10 | |
| - Smoketear schreef:
- Morgen ga ik weer weg; de maandag er na ben ik weer terug.
Geld voor;
Brightpaw, Smoketear, Innerpaw, Lightpaw*, Thrushkit,
En de rest... Ik moest van Nathalie even doorgeven dat ze er pas vanaf woensdag weer zal zijn :3 Geldt voor de bovenstaande accounts ^^' |
|
| |
Cato && Iro 89
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 19 aug 2012 - 13:54 | |
| Vanmiddag komt een vriendin en ze blijft twee nachtjes logeren. Ik zal dus denk ik wat minder online komen.
Dit geldt voor:
Sunkit* Blossompaw Brambleberry Echokit Nikki Pearkit Birdsong Illusion/Seedpaw |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 19 aug 2012 - 15:05 | |
| Ik ga weinig tot niet online kunnen komen tot donderdag
Dat geld voor: Leopardstrike Kearn James Leatherpelt ... |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 19 aug 2012 - 20:46 | |
| Morgen [20-8] begint voor mij school weer :3 Tevens ga ik elke dinsdag, vrijdag en zaterdag avond werken. Tussendoor krijg ik bijles. Dus ik zal met mate minder actief worden.
Geldt voor; - Saxon - Shadowpelt - Lostvoice - Wolfpaw' - Thor - Scatteredrose -Derest |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 22 aug 2012 - 21:54 | |
| Zware inactiviteitIk denk dat mensen dit wel hebben gemerkt, maar gymnasium 2 is duidelijk geen 'makkie' en heb nu pas 2 dagen school gehad en zit nu al met een hele berg huis & leerwerk. Daarom zal ik weinig tot niet online komen in de schooldagen en zal ik dus geen kans hebben om te rpg'en etc. Neem het me dan ook niet kwalijk! Ik zal proberen zoveel mogelijk te posten in het weekend bij de topics die ik nú heb. Geld voor: - Dapplepaw
- Hopepaw
- Dragonkit
- Heatherkit
- Heavenkit
Laatst aangepast door Dapplepaw op wo 22 aug 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 22 aug 2012 - 22:10 | |
| Ik meld het nu, maar misschien volgende week ook wel, dat ik binnenkort naar de middelbare school ga. De school waar ik heen ga staat wel bekent door zijn goede resultaten, maar ook om zijn vele huiswerk. Daarom zal ik doordeweeks weinig tot niet online komen, dan ga ik keihard werken en dan ga ik proberen elk weekend lekker kunnen posten. Dus soms kan ik een beetje inactief overkomen. Dit geld voor: ~Leafstorm ~Dreamerpaw ~Skippy ~Mockingpaw |
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 aug 2012 - 19:14 | |
| Oké, *kijkt even omhoog* voor mij gelukkig nog geen schoolproblemen xp Maar ik ga op kamp met een vriendin en ben dus van Zondag tot en met Vrijdag weg. Geld voor Linepaw, Cursepaw, Swift & Nimblekit (Unborn)
Vanaf de week daarna zal ik ook problemen met school gaan krijgen xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 18:44 | |
| Nee, ik laat jullie niet achter. Ik ga enkel de laatste week van m'n vakantie goed gebruiken, om klaar voor alles te zijn, en ga meestal 's avonds dan wat online komen om wat dingen te regelen. Het spijt me ook dat de SC nog niet op orde staat, maar dat is wel een van de laatste dingen die ik nu aan m'n hoofd heb. Sow, echt posten zit er niet in. Je zou het een kleine pauze kunnen noemen. Nja, we zien wel.
- Moonstripe, Mintpaw & Faithmind |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 20:04 | |
| Vanwege school die weer 'officieel' begint aanstaande maandag zal ik minder gaan posten, en minder online zijn. Mocht ik wel online zijn betekend het niet dat ik ga posten, shit got real in dit huis dus mijn mood is ook al een paar dagen heel laag. Ik ben het een beetje zat allemaal en neem dus een break, mocht je me langs zien komen op een account en me zien posten.. laat me met rust en ga niet zeiken of ik ga reageren op jouw topic. Als alles op een rijtje staat en mijn humeur weer opgekrikt is hier kom ik heus wel terug. No worries.
Geldt voornamelijk voor Mapleleaf, Ariana en Honeypaw. Ajuus, Lianne uit. |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 20:13 | |
| vanaf de 26de ben ik ben ik ongeveer 3/4 dagen weg |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 21:03 | |
| Ook voor mij begint school weer, Maandag en Dinsdag heb ik nog geen lessen maar ben wel weg. Ik wil dit jaar echt goede cijfers hallen, en knallen geen twijfels of k het jaar haal. Bovendien heb ik ook verjaardagen, huiswerk in het weekend dus ik ga niet veel online komen.
Daarom post ik nual niet veel, weinig topics ext.. Ik kom wel voor Adminzaken enzo.
X |
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 21:35 | |
| Ik zal woensdag tot vrijdag niet zo lang online komen, aangezien we een soort van zomerkamp hebben in het dorp waarbij ik als vrijwilliger ga helpen bij de kleinere kindjes. En die maandag erna moet ik boeken ophalen en dinsdag begint school weer, dus zal ik alsnog niet heel veel online komen, I'm sorry. Ga dan niet zeiken van wil je reageren op dat topic, het zal allemaal wel komen c: Geldt voor de hele zooi in m'n onderschrift. |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 aug 2012 - 22:17 | |
| Wegens elf kilometer wedstrijd hardlopen gedaan te hebben, kan het zijn dat ik morgen moet uitrusten en dus niet online kom |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 26 aug 2012 - 13:39 | |
| School is starting en ikzelf wil me eigenlijk graag focussen op dat. Verder heb ik niet echt zo heel erg veel zin om te posten, dus ik luid een break in voor mezelf... Ik zal af en toe wel in het offgame gebied verschijnen maar posten wil gewoonweg niet lukken.
Geldt voor:
x Inkmask x Applepaw x Robinkit x Icestorm x Palefur x Phantom |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 26 aug 2012 - 17:25 | |
| Morgen ga ik met mijn familie naar de Zoo van Antwerpen. Dus ik zal tot ongeveer 5/6 uur niet online komen (; |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 26 aug 2012 - 19:38 | |
| Tjaah, een heel waslijstje en verhaal, maar ik vertel het maar.
Pas geleden hadden mijn leerraar en ik een gesprek dat als ik mijn toekomtdroom wil vervullen, ik echt minder moet vergeten. Met m'n cijfers gaat het prima, maar ik vergeet te veel huiswerk, en mijn stemming in de klassen is ietwat ondermaats. Ik zal veel beter m'n best moeten doen en niet zo'n grote bek hebben. En dat het eerste weekje al. Ook gaat m'n pc weg, en ik krijg een nieuwe. die moet dan nog ingeprogammeerd worden. Dat duurt minimaal één week. Ik zal proberen via m'n telefonos online te komen, maar ik kan dan echt niet posten. Ik moet ook nog vaak m'n kamer opruimen, want anders mag ik geen huisdier erbij c; Ik moet ook nog m'n kamer schoonmaken, en dat duurt min. 1 week. M'n rpg inspi is ook opgeraakt. Ik zal een tijdelijke pauze van min. 2 weken en max. 5 weken houden, maar ik kom zeker nog. Dit geld voor: Tearkit x Tc. Blueeyes x Rc. Pantherfur x Rc Darkened x Bc |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 aug 2012 - 15:12 | |
| Ik ga morgen op kamp, voor 3 dagen. Ik zal dan niet online komen. Dit geld voor; Swiftheart x Shinto x Sagekit x Casillas x King x Juicekit x Juniperberry x |
|
| |
Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 aug 2012 - 15:17 | |
| Morgen begint School voor mij echt weer >.< ben dus niet meer zo vaak op WC :C |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 aug 2012 - 20:00 | |
| Sorry, sorry, sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik heb het ook druk met mijn privéleven en al ;o Sorry dus Ook begint voor mij 3 sep. weer de school en het belooft voor mij een drukke periode te worden Xxx |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 aug 2012 - 13:09 | |
| Ik moet weer even mijn tijd nemen om actief te worden op WC, Omdat ik een paar keer weg ben geweest, en dingen uit mijn handen heb laten vallen zoals topics, verhaallijntjes enzo~ Ook moet ik een beetje opnieuw mezelf ontdekken, want ik ben mezelf volledig kwijt. Maar als ik straks weer op school zit zou ik nergens meer heen kunnen om een tijdje van WC weg te zijn, Dus kom ik dan weer terug. Ik moet op 4 september weer naar school, Dus tot dan ~
xJoos en mijn accountjes. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|