|
|
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 12 jan 2014 - 17:07 | |
| Ik heb niet veel inspiratie meer en zet dus even al mijn accounts op Inactief. Het spijt me heel erg voor alle mensen waar ik topics of verhaallijnen mee heb.
Dit geld voor alle accounts waar Real Name: Anna/Duckface bij staat. |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 13 jan 2014 - 16:02 | |
| Ik stopt gewoon even tijdelijk met de RPG. Het lukt gewoon echt niet, ook niet met school. Sorry...
Geldt voor al mijn accounts |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 15 jan 2014 - 23:20 | |
| School gooit me op dit moment letterlijk dood. Ik hoop weer actiever te kunnen worden na mijn toetsweek (23 tot 29 januari) |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 16 jan 2014 - 7:02 | |
| Het water staat mij dit moment tot het puntje van mijn neus, zo veel huiswerk en toetsen heb ik de komende tijd. Waarschijnlijk zal ik vrijdag/zaterdag wel actief zijn in de rpg, maar verder zullen jullie mij wel een tijdje moeten missen, helaas ;o |
|
| |
Tess' 135
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 jan 2014 - 16:19 | |
| Ik zal de aankomende maanden waarschijnlijk weinig online zijn of laat reageren, aangezien ik met school bezig ben met de examens en ik er toch wel even aan moet gaan trekken om met een mooie lijst te slagen ;3 |
|
| |
Sharon 98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 21 jan 2014 - 20:31 | |
| School school school .. Ik moet m'n cijfers een beetje omhooghalen. Jullie zullen me hopelijk dit weekend weer zien, I hope (;
x Sharon ~ Lastkit, Sassykit 'nd Cindersmoke |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 jan 2014 - 21:08 | |
| Ik ga dit weekend een beetje.. inactief zijn vrees ik... Morgen komt er een vriendin langs na school, zaterdag komt er de hele dag een andere vriendin langs, en zondag ga ik schaatsen met nog 'n andere vriendin en ondertussen heb ik nog steeds geen tijd kunnen maken voor Chi D'= 3 dus... I'm sorry guys x$ |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 jan 2014 - 16:02 | |
| Hey guys, I know again.. Dit weekend word alleen heel druk, vanavond gaan we uit eten en morgen komt m'n moeder teug uit Kenia. Ik zal de volgende weekenden waarschijnlijk niet online kunnen komen Geld voor al m'n accountjes in m'n os
EDIT- Dit weekend ben ik dus ook weg... |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 9 feb 2014 - 16:33 | |
| Hello, ik zal even een tijdje niet/of erg weinig/of heel traag op topics enzo kunnen reageren O:3 door veel toetsen en straf van mams (geen computer, tv, gsm, warriorcats) sorry dus! dit kan nog wel enkele weekjes duren.. sorry.
groetjeeees |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 9 feb 2014 - 22:33 | |
| Ik heb het de komende weeg druk met toetsen enzo. dus ik zal wat minder online zijn ;3
Dat geld voor; Wolfgaze, Wretchedpaw, Eaglewing en Cherryleaf |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 11 feb 2014 - 17:24 | |
| Ik heb het momenteel emotioneel best moeilijk, en ik heb het druk als admin zijn op Fb pagina, dus sorry, iedereen, Esmée neemt een pauze (geld voor alle acc's) |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 14 feb 2014 - 21:04 | |
| Ik kan waarschijnlijk pas weer in de vakantie posten, ik heb het heel erg druk en ik ben erg vaak ziek geweest de laatste weken waardoor ik heel veel toetsen en lessen heb gemist.
Geld voor: 'Snowkit Mourningkit Sheeppaw Littlekit en de rest in mijn onderschrift |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 14 feb 2014 - 22:58 | |
| Ik ben vanaf nu tot en met volgende week zaterdag weg.. Zeg maar, WEG! In Oostenrijk om precies te zijn.. Dus helaas zullen posts even moeten wachten
C U guys
~Geld voor alles in m'n os |
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 17 feb 2014 - 16:25 | |
| Yeah, ik meld dit maar alvast omdat ik het anders ga vergeten ~ Ik ben van 22 februari tot 26 februari afwezig in verband met vakantie in Barcelona, dit geldt dus voor al mijn accounts c: |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 17 feb 2014 - 16:34 | |
| Ik zal in de vakantie niet veel online zijn, oftewel 2 weekenden en een week niet, aangezien het hier carnaval is en ik ga party'en daar. (21 februari t/m 3 maart)
- Sharon aka Cindersmoke, Sassypaw & Lastkit |
|
| |
Tαzz ♥ 59 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 17 feb 2014 - 20:18 | |
| Heb momenteel een druk leven, dus ik kan moeilijk online komen.
Dit geldt voor Dakota, Gasai Yuno, Cutevoice, Malona...
~Natas |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 19 feb 2014 - 20:52 | |
| Ik ga deze vakantie naar Oostenrijk, en zal daar geen internet hebben :/ Ik ben dus de hele volgende week niet online, vanaf deze vrijdag. Dit geld voor: Willowpaw', Cherrykit', Emmett, Zachary & Glacialvoice. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 20 feb 2014 - 14:57 | |
| Sorry voor het late melden, maar had geen internet om het te melden :/ Dus hierbij meld ik me maar afwezig ;D Barkkit - Leopardkit - Smokepaw - Vanillapaw - Shiva |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 21 feb 2014 - 18:48 | |
| Volgende week zit ik op bosklasse, van maandag tot vrijdag dus. Dit geld vooral voor Littlestream, Gravelpaw en Mockingjay. (:
- Chi |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 21 feb 2014 - 20:11 | |
| Ik heb een probleem met mijn computer, waardoor ik consant word uitgelogd op warrior cats. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen, dus ik weet niet hoeveel ik nog online kan komen ^^''
Dit geld voor;; Wretchedpaw, Cherryleaf, Eaglewing en Wolfgaze |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|