Afwezigheids-Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Specklestem
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 41 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:07

Ik heb niet veel inspiratie meer en zet dus even al mijn accounts op Inactief. Het spijt me heel erg voor alle mensen waar ik topics of verhaallijnen mee heb.

Dit geld voor alle accounts waar Real Name: Anna/Duckface bij staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpaw,
Member
Melissa
45

CAT'S PROFILE
Snowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimema 13 jan 2014 - 16:02

Ik stopt gewoon even tijdelijk met de RPG. Het lukt gewoon echt niet, ook niet met school. Sorry...

Geldt voor al mijn accounts
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 23:20

School gooit me op dit moment letterlijk dood. Ik hoop weer actiever te kunnen worden na mijn toetsweek (23 tot 29 januari)
Fawnstep
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 41 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 7:02

Het water staat mij dit moment tot het puntje van mijn neus, zo veel huiswerk en toetsen heb ik de komende tijd. Waarschijnlijk zal ik vrijdag/zaterdag wel actief zijn in de rpg, maar verder zullen jullie mij wel een tijdje moeten missen, helaas ;o
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 16:19

Ik zal de aankomende maanden waarschijnlijk weinig online zijn of laat reageren, aangezien ik met school bezig ben met de examens en ik er toch wel even aan moet gaan trekken om met een mooie lijst te slagen ;3
Lastkit
Member
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 20:31

School school school .. Ik moet m'n cijfers een beetje omhooghalen. Jullie zullen me hopelijk dit weekend weer zien, I hope (;

x Sharon ~ Lastkit, Sassykit 'nd Cindersmoke
Shysong
Member
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 21:08

Ik ga dit weekend een beetje.. inactief zijn vrees ik... Morgen komt er een vriendin langs na school, zaterdag komt er de hele dag een andere vriendin langs, en zondag ga ik schaatsen met nog 'n andere vriendin en ondertussen heb ik nog steeds geen tijd kunnen maken voor Chi D'= dus... I'm sorry guys x$
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 16:02

Hey guys, I know again..
Dit weekend word alleen heel druk, vanavond gaan we uit eten en morgen komt m'n moeder teug uit Kenia. Ik zal de volgende weekenden waarschijnlijk niet online kunnen komen
Geld voor al m'n accountjes in m'n os

EDIT- Dit weekend ben ik dus ook weg...
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 16:33

Hello, ik zal even een tijdje niet/of erg weinig/of heel traag op topics enzo kunnen reageren O:3
door veel toetsen en straf van mams (geen computer, tv, gsm, warriorcats) sorry dus!
dit kan nog wel enkele weekjes duren.. sorry.

groetjeeees
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 22:33

Ik heb het de komende weeg druk met toetsen enzo. dus ik zal wat minder online zijn ;3

Dat geld voor; Wolfgaze, Wretchedpaw, Eaglewing en Cherryleaf
Sixx
Member
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 17:24

Ik heb het momenteel emotioneel best moeilijk, en ik heb het druk als admin zijn op Fb pagina, dus sorry, iedereen, Esmée neemt een pauze (geld voor alle acc's)
Snowpaw,
Member
Melissa
45

CAT'S PROFILE
Snowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:04

Ik kan waarschijnlijk pas weer in de vakantie posten, ik heb het heel erg druk en ik ben erg vaak ziek geweest de laatste weken waardoor ik heel veel toetsen en lessen heb gemist.

Geld voor:
'Snowkit
Mourningkit
Sheeppaw
Littlekit en de rest in mijn onderschrift
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 22:58

Ik ben vanaf nu tot en met volgende week zaterdag weg.. Zeg maar, WEG! In Oostenrijk om precies te zijn.. Dus helaas zullen posts even moeten wachten

C U guys

~Geld voor alles in m'n os
Skewpaw
Member
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimema 17 feb 2014 - 16:25

Yeah, ik meld dit maar alvast omdat ik het anders ga vergeten ~
Ik ben van 22 februari tot 26 februari afwezig in verband met vakantie in Barcelona, dit geldt dus voor al mijn accounts c:
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimema 17 feb 2014 - 16:34

Ik zal in de vakantie niet veel online zijn, oftewel 2 weekenden en een week niet, aangezien het hier carnaval is en ik ga party'en daar. (21 februari t/m 3 maart)

- Sharon aka Cindersmoke, Sassypaw & Lastkit
Gasai Yuno
Member
Tαzz ♥
59
Afwezig

CAT'S PROFILE
Gasai Yuno
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimema 17 feb 2014 - 20:18

Heb momenteel een druk leven, dus ik kan moeilijk online komen.

Dit geldt voor Dakota, Gasai Yuno, Cutevoice, Malona...

~Natas
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:52

Ik ga deze vakantie naar Oostenrijk, en zal daar geen internet hebben :/
Ik ben dus de hele volgende week niet online, vanaf deze vrijdag.
Dit geld voor: Willowpaw', Cherrykit', Emmett, Zachary & Glacialvoice.
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 14:57

Sorry voor het late melden, maar had geen internet om het te melden :/
Dus hierbij meld ik me maar afwezig ;D
Barkkit - Leopardkit - Smokepaw - Vanillapaw - Shiva
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 18:48

Volgende week zit ik op bosklasse, van maandag tot vrijdag dus.
Dit geld vooral voor Littlestream, Gravelpaw en Mockingjay. (:

- Chi
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 20:11

Ik heb een probleem met mijn computer, waardoor ik consant word uitgelogd op warrior cats. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen, dus ik weet niet hoeveel ik nog online kan komen ^^''

Dit geld voor;; Wretchedpaw, Cherryleaf, Eaglewing en Wolfgaze
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: