|
|
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 7 dec 2013 - 8:04 | |
| nu moet ik echt gaan studeren, dinsdag heb ik m'n examen frans, daarna nederlands, daarna natuurwetenschappen, aarderijkskunde, geschiedenis en godsdienst (ik weet niet welke precies op welke dag) dan, na het weekend heb ik nog wiskunde, en dan ben ik er van af :'3
|
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 8 dec 2013 - 10:34 | |
| Ik ben de komende weken waarschijnlijk afwezig. Het gaat gewoon niet zo goed. Ik voel me al lang ziek en verdrietig. Op school heb ik nu ook problemen en ik doe gewoon te weinig aan mijn huiswerk. Mijn cijfers gaan omlaag en ik ben heel erg gestrest momenteel. Ik zal sowieso proberen om nog met 'Snowkit te posten zodat zij geboren is.
Dit geldt voor Fadingkit, Mourningkit, 'Snowkit, Littlekit' |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 dec 2013 - 19:43 | |
| Sorry people... incredibly busy. Zal binnenkort wel wat minder druk zijn, maar posten zit er eventjes niet in enzo. :c
Geldt voor de accounts in m'n signature. |
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 14 dec 2013 - 11:26 | |
| Ik ben voor onbepaalde tijd inactief want m'n computer is weg ter reparatie.. Zodra ik hen terug heb ben ik er weer voor 100%
Dit geld voor alles in m'n os |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 dec 2013 - 17:49 | |
| Dus, hier kom ik~
Om te beginnen ben ik net een tijdje ziek geweest, dus vandaar dat ik niet zo actief was. Morgen ga ik voor het goede doel van 22:00 - 10:00 opblijven en sporten. Heel leuk enz. Maar het is vast te begrijpen dat ik dan zo goed als dood ben de daarop komende dagen. Ook is het bijna kerstvakantie *yes* Maar, waarschijnlijk ga ik daar een hoop dingen in doen.
Het is niet echt dat ik echt een tijdje weg ben, maar meer dat ik een tijdje wat minder Online ben.
Geld voor: Lítill, Toby, Ty etc. |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 19 dec 2013 - 12:28 | |
| Sorry voor de onaangekondigde afwezigheid van 3 dagen D: Er kwam een vriendin slapen, echter hadden we dat pas een half uur van tevoren afgesproken en had ik daartussen geen tijd om dit te melden, nogmaals mijn excuses. Daarbij is het Kerstvakantie en het hangt er een beetje vanaf, maar het kan zijn dat ik er soms een dagje of twee niet ben n.n Geld voor al mijn accounts of course c: |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 dec 2013 - 14:17 | |
| Ik zal vanaf morgen twee weken helemaal niet online komen en posten, want ik ben in Duitsland en neem mijn laptop niet mee ^^" Dit geld voor al mijn accounts, dus Shiva ect.. |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 dec 2013 - 19:15 | |
| Ik ben vanaf morgen in Belgie en ben Woensdag weer online |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 dec 2013 - 11:20 | |
| Ik ga vannacht naar Italië tot volgende week zondag (29 december) en ik weet niet of we daar WIFI hebben, dus als ik volgende week niet online kom, weten jullie waar het door komt ;3 |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 dec 2013 - 12:26 | |
| Ik weet niet of dit de plek is om dit te plaatsen, maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten.
Jullie weten miss wel dat ik een tijd vrijwel niks van me heb laten horen, maar de afgelopen weken was het een beetje een rommeltje hier in verband met slechte schoolcijfers en het feit dat ik na bijna 5 jaar mijn paard verkocht heb. Ik wil nu graag weer langzamerhand terugkomen in de rpg dus als je een topic wilt met een van mijn katten of als je weer verder wil gaan met een oud topic kun je me gerust PM'en [Pm's naar Duskcloud graag] Dit geld voor Duskcloud, Stagstep, Sparrow en Coalpaw
Gr. Endria |
|
| |
Saar 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 22 dec 2013 - 17:34 | |
| Ik ben vanaf morgen op vakantie, en zal dus niet kunnen posten. Misschien dat ik af en toe ergens wifi heb, maar ik reken er niet op. Dit geldt dus ook voor Hiddentear en Lostpaw. :3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 24 dec 2013 - 9:13 | |
| Ik ga vandaag naar België voor een week en ik ga voor bijna 2 weken niet posten omdat mijn vriendin meekomt naar Nederland voor nog wat dagen
dit is voor al mijn accounts zoals Lovelypaw, Desertkit, Sharppaw enzo |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 28 dec 2013 - 12:09 | |
| "Long after you're Gone, Gone, Gone...."
Anyways, Gone indeed... Ik ben van 28 December tot en met 5/6 Januari ergens in Drenthe, en een ding is zeker... Het is wifiloos!! (Paniek, Paniek? Paniek!!)
Anyways, dan ben ik er dus even niet, but don't worry, alle posts zullen zo snel mogelijk komen ^^
Dit geld voor al mijn charries |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 29 dec 2013 - 17:18 | |
| Ik ga morgen een week naar Duitsland en ik heb daar geen internet. Ik ben dus tot 5 januari afwezig.
x Maaike (Silverfang, Littlewish, Demonpaw. & Swiftkit.) |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 31 dec 2013 - 19:27 | |
| Ik zal de komende tijd minder actief zijn om verschillende redenen. Ik weet niet precies voor hoelang, maar niet veel langer dan 2 weken denk ik.
x Jojo |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 2 jan 2014 - 19:43 | |
| laptop is kapot, kan alleen online komen via gsm. kan enkele weken duren |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 2 jan 2014 - 20:02 | |
| Ik zit morgen twee dagen in Maastricht tegen mijn zin in en waarschijnlijk kan ik daar niet rustig achter mijn laptop zitten (': Dus ben ik er twee dagen niet. Zaterdag kom ik terug en hopelijk is dit nog gewoon in de middag. |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 jan 2014 - 21:19 | |
| De kerst vakantie is over dus ik zal minder snel kunnen posten, sorry als ik ook een paar dagen niet online kom.
Geld voor: Littlekit' Mourningkit 'Snowkit Fadingkit |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 jan 2014 - 23:05 | |
| De oplader van mijn laptop heeft het begeven, dus kan ik mijn laptop niet meer opladen. Ook heb ik over anderhalve week een toetsweek. Hierdoor zal ik wat minder actief zijn. Ik zal proberen te posten met mijn tablet, maar dat zal trager gaan en het is ook niet echt makkelijk typen, dus je moet er niet te veel van moeten verwachten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|