Afwezigheids-Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Icyrose
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 39 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:46

-Ben ik weer-

Mijn RL staat momenteel een beetje heel erg op z'n kop door een nogal groot probleem op school waarbij ik betrokken ben. Daarom ben ik vaak van 's morgens vroeg tot laat in de middag/avond op school om mensen steun te bieden en te helpen.
Dat samen met mijn bijles en werk, zorgt ervoor dat ik niet zo snel op topics kan reageren of andere zaken kan doen.

Sorry guys<3
Geldt atm voor Icyrose, Lostpath & Honeykit.

PS: Aankomende zondag zal ik de hele dag afwezig zijn vanwege Vans Warped Tour<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 12 nov 2013 - 17:14

Ik ben de afgelopen tijd best inactief geweest, omdat ik me moest voorbereiden opmijn toetsweek die morgen begint en maandag eindigt. Ik zal ook minder actief zijn doordat ik binnenkort mijn paard ga verkopen en ik nu ik haar nog heb wat extra tijd met haar wil doorbrengen. Maar ik beloof te posten zodra ik weer tijd heb.

Dit geld voor Duskcloud en Stagstep.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:07

Internet ligt eruit, al sinds 10 uur vanochtend. Mijn moeder is te bang om de modem opnieuw op te starten, dus moet ik maar hopen dat het vanzelf overgaat. Voor mi lijkt het er niet op. Ook ga ik vandaag naar m'n opa en oma vanavond dus ben ik tot zondag avond niet online te vinden.
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:26

Ik wil even melden dat ik door de weeks niet vaak online ben, meestal wel in het weekend als ik geen toetsen heb. Posten zal dus ook vrijdag/zaterdag/zondag zijn.
Ook meld ik nog even dat ik morgen naar een verjaardag moet en niet kan posten :3

- Daan
Snowpaw,
Member
Melissa
45

CAT'S PROFILE
Snowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 20:53

Ik zal ook door school alleen in de Weekenden en op vrijdagen kunnen posten, aangezien mijn cijfers achteruit gaan en ik meer zit te RPGen dan huiswerk maken en leren, wil ik daar echt meer tijd aan besteden.

Geldt voor:
'Snowkit
Fadingkit
Mourningkit
(de rest hou ik sowieso tijdelijk inactief)
Lionroar
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 39 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 8:16

Zoals jullie vast wel al gemerkt hebben ben ik de laatste weken van maandag tot vrijdag erg inactief. Dit komt door het feit dat ik heel veel op krijg en dus heel veel moet leren en vaak tot laat in de avond bezig ben met leren en dan niet echt zin erin heb om online te komen, gewoon omdat ik te vermoeid ben. Naast dit alles begint over twee weken mijn proefwerkweek, waardoor ik het nóg drukker ga krijgen met leren. Ik hoop dat jullie een beetje geduld hebben met de topics die ik met jullie accounts heb, ik probeer er zo snel mogelijk op te posten.

Dit geldt voor:
Lionroar, Wolfpaw, Dustkit
Silverstar
Editor
Afwezigheids-Topic - Pagina 39 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 18:43

Ik heb het deze 2 weken onwijs druk met school, dus zal niet heel actief kunnen zijn op Warrior Cats. Sorry guys.

x Maaike (Silverfang, Littlewish, Swiftkit. & Demonpaw.)
Wretchedpaw
Member
307
Actief

CAT'S PROFILE
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 22:26

De komende 2 weken krijg ik het heel druk op school, dus ik zal soms afwezig zijn ;3
Dit geld voor alle accounts in het onderschrift.
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 10:08

Ik heb binnenkort examens (over 2 weken) dus ik wil me al stilaan gaan voorbereiden. Tijdens de 2 weken dat ik examens heb, zal ik waarschijnlijk in de namiddag wel vrij aanwezig zijn, maar m'n voorbereiding zal wat meer tijd in beslag nemen vrees ik... Dit telt voor al m'n accounts.
Heathertail
Member
Chi~!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Heathertail
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 21:01

Ik zal de komende periode wat inactiever zijn dan gewoonlijk. Er gebeurd teveel thuis, op school, en stiekem voel ik me gewoon niet goed genoeg meer om iedere avond een ton van posts te maken.
Ik dacht hier al langer over na om het wat rustiger aan te doen, maar probeerde eerst nog eens.
Hopelijk neemt niemand me het kwalijk als antwoorden op topics minder snel zullen komen.

- Chi
Silverstar
Editor
Afwezigheids-Topic - Pagina 39 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:07

Ik ben dit weekendje weg, en ik betwijfel of ze daar internet hebben, dus zal niet online kunnen komen.
Maandag ben ik er gewoon weer. (:

x Maaike (Silverfang, Littlewish, Swiftkit. en Demonpaw.)
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:24

De volgende twee weken ben ik sowieso inactiev(er) wegens examenperiode 1. De posts hou je van me tegoed :3
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:31

Ik ben het komende weekend inactief, we gaan naar ons vakantiehuisje, daar waar geen internet is (the middle of nowhere! :')
Dit geld voor alle accounts in Firework's onderschrift
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 21:22

Ik ben deze week al inactief geweest en de komende 2 weken zal ik ook minder posten aangezien de examens komen en mijn leerkrachten elke mogelijk vorm van schoolwerk op me blijven afvuren :c
Dit geldt voor Glacierfall (Very Happy) en Swanpaw
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 21:25

ik zal de komende tijd niet veel kunnen posten. ik heb binnenkort examens DX
Gravestone
Member
» yowsah!
203
Actief

CAT'S PROFILE
Gravestone
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:54

ik ga hoogstwaarschijnlijk op een hiatus. er komt een behoorlijke Foxdung aan voor mij en ik weet niet hoelang die zal duren. zal misschien wel van tijd tot tijd online komen in het OOC gedeelte. zal ook posten met timekit, wanneer dat nodig is. als je me uit het nest wilt kicken is dat ook goed, whatever you'd like.

dit geld voor: gravestone, smokeberry, timekit,.
Wolftooth
Member
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:16

Ik moet de volgende wek examens afleggen, dus vanaf deze week ben ik heel wat minder hier :3
Sorry, en bedankt ofzo x
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:26

Ik verdwijn voor eventjes van WC.

Sws begint volgende week maandag mijn proefwerkweek, waardoor ik hele dagen moet leren. Daarnaast begint mijn gezondheid achteruit te gaan door stress en persoonlijke zaken. Hierdoor heb ik meestal geen puf meer om nog actief mee te doen op WC.

Sorry guys <3 You'll see me back in the next year, I guess (:

Geldt voor; Icyrose, Nightspark & Eaglekit
Jinx
Deceased
Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:33

Ik ben vreselijk inactief door school :$ dit zal wss ook wel zo even blijven, maar ik probeer zo actief mogelijk te zijn, sorry voor iedereen die een topic met mij heeft

Geld voor Moonkit*, *Dawnpaw, Jinx en Poisonpaw
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 15:47

Firework schreef:
Ik ben het komende weekend inactief, we gaan naar ons vakantiehuisje, daar waar geen internet is (the middle of nowhere! :')
Dit geld voor alle accounts in Firework's onderschrift
Dit weekend opnieuw, sorry guys.. Posts komen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 39 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: