|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 3 aug 2012 - 14:57 | |
| Ik ga morgen op vakantie en zal dan 4 weken afwezig zijn. Zo nu en dan krijg ik misschien nog de mogelijkheid om online te komen, maar posten zit er voor mij niet in.
× Maaike (Littlepaw en Silverfang) |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 4 aug 2012 - 12:03 | |
| Ik ga voorlopig even naar zee, zonder internet, waarschijnlijk tot vrijdag/donderdag avond. Zaterdag ben ik zelf naar een meeting, en vanaf de 15 tot 25 op kamp, soww, even alles gemeld haha ;d
Dus: 5-9/10 11 15-25
Ben ik er niet. (:
Geld voor Moonstripe, Buttercup, Ashcloud, Faithmind, Stonepath & Lustrum ( dacht ik (aa) ) xx |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 5 aug 2012 - 10:56 | |
| Ik heb internet Maar ik ga nog steeds minder posten in verband met de vakantie |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 5 aug 2012 - 11:40 | |
| Ik ga op vakantie naar men grote zus Dus ik ben 3/4/5 dagen niet online. Het spijt me van die topic ''Skypaw, Windgust, En Shadow'' Die moet dan maar even wachten. Ik ga jullie missen |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 5 aug 2012 - 12:28 | |
| jammer dat je 5 dagen niet oline bent groetjes al mijn acc dus Shadow,Noblepaw*,leopardpaw*,Angelpaw,wingkit,curvus |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 aug 2012 - 14:03 | |
| Jawel, ik ben al weer een klein poosje terug van vakantie... Maar wegens bepaalde problemen kan ik nog steeds niet actief zijn.
Zie het-luchtje-hart topic.
X Nathalie/Brightpaw/Smoketear, etc... |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 aug 2012 - 16:01 | |
| Ik ga vrijdag weer op vakantie voor een week. Er is geen internet dus ik zla pas weer over een week posten. |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 aug 2012 - 9:53 | |
| Ik ben afwezig tot en met zondag. Geld ook voor Skypaw en Thornpaw. |
|
| |
95
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 aug 2012 - 12:38 | |
| Ik, m'n neef en m'n nichtje gaan morgen naar frankrijk voor een week. Dit geld dus voor; Willowtear, Chikita, Poppywhisker, Otterpaw & de al inactieve accs. Kazuya & Angelflight. Rainbowkit.
xx |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 aug 2012 - 19:59 | |
| Beste mensjes. (Ik ben de echte eigenaar van Malona, Natasja. Jullie wisten al dat ik bij m'n vader was, en dat ik daar niet online kan komen. Toch kon ik toch stiekem online gaan. Nu kan het dus niet meer... Ik ga op vakantie. Mensjes die me kennen weten mijn accjes wel <3
Groetjes Tassie |
|
| |
Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 12 aug 2012 - 19:28 | |
| Vandaag kan ik niet meer posten. Ik heb veel in te halen voor mijn verhaal. ^^ Ook is mijn inspiratie even op, maar morgen zal ik weer posten ^^
Dit geldt voor alle katten die jullie in m'n onderschrift vinden :3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 12 aug 2012 - 22:50 | |
| Morgen ga ik weer weg; de maandag er na ben ik weer terug.
Geld voor;
Brightpaw, Smoketear, Innerpaw, Lightpaw*, Thrushkit,
En de rest... |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 13 aug 2012 - 18:53 | |
| Vandaag is mijn school weer begonnen, en ik ga nu een druk jaar tegemoet. Ook is het kermis in het dorp en ga ik daar altijd na school naartoe met mijn vrienden. Daarom kan ik een tijdje niet actief zijn en soms een beetje inactief uitvallen. |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 13 aug 2012 - 19:09 | |
| Ik ben deze week bij mijn tante, dus ik ben niet erg veel online ^^
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 14 aug 2012 - 15:05 | |
| - Faithmind schreef:
- Ik ga voorlopig even naar zee, zonder internet, waarschijnlijk tot vrijdag/donderdag avond. Zaterdag ben ik zelf naar een meeting, en vanaf de 15 tot 25 op kamp, soww, even alles gemeld haha ;d
Dus: 5-9/10 11 15-25
Ben ik er niet. (:
Geld voor Moonstripe, Ashcloud, Faithmind ( dacht ik (aa) ) xx Just to make sure c: c: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 14 aug 2012 - 23:56 | |
| Ben de komende twee weken in Spanje. Heb er wel wifi maar zit er niet zoveel op. Geldt voor: Mousefur Goldenpelt Jewelkit Mistralkit Nog een paar~
Adios ^^ |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 15 aug 2012 - 9:44 | |
| Ik ga vandaag 40 kilometer fietsen, dus mij zien jullie tot vanavond niet meer.
Geldt voor:
Alle katten in m'n onderschrift xD |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 aug 2012 - 13:01 | |
| Excusez-moi voor dubbelpost maar....
In de volgende tijd ga ik minder kunnen posten. Dan is mijn vakantie voor een deel voorbij en moet ik ook weer gaan werken. 3 Septeber begint school weer. Vandaag kan ik ook niet posten, omdat ik heel veel hoofdstukken voor mijn verhaal op Q moet voorschrijven. Sorry hiervoor, morgen probeer ik weer te posten of vanavond ^^ |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 aug 2012 - 17:46 | |
| Door ponykamp ben ik vanaf morgen tot en met zaterdag volgende week afwezig.
Autumnpaw, Nettlekit, Frecklekit, Tallpoppy, Lumiere en Avalanchefall |
|
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 aug 2012 - 22:37 | |
| Mijn school gaat vanaf 27-08-2012 weer beginnen en ik moet er hard voor werken wil ik naar HAVO 3 willen... Ik zal dus pas na 20:00 online kunnen/mogen komen :C ik zal dus wat inactiever zijn dan nu... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|