|
|
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 23 jun 2013 - 13:34 | |
| Het kan zijn dat ik de komende 2 en halve week inactief ben. Ik heb namelijk deze week toetsweek, die zaterdag daarop ben ik jarig. En dan heb ik in die week daarop ook nogeens een brugklaskamp. Waarna ik een dag daarna naar het KMF ga in groningen. Dus eigenlijk, kan ik tot 8 Juli inactief zijn. Verwacht dus niet te veel van me.
Dit geld voor: Nightpaw |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 24 jun 2013 - 11:45 | |
| Ik heb toetsweek vanaf nu donderdag tot en met volgende week woensdag, dus daarom zal ik minder actief zijn. |
|
| |
Kip 33 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I wanna be forever youngGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 26 jun 2013 - 7:17 | |
| Ik zal wat inactieven zijn voor een onbepaalde tijd, was tot mijn vakantie. Ben ziek, heb mijn musical deze laatste dagen en het gaat niet helemaal goed op school >.<
Sorry voor degenen die een topic met mij hebben :c
Geld voor *Dawnpaw, Poisonkit. En Fogkit |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 28 jun 2013 - 23:32 | |
| Yeah, ik kom ook nog een keertje voorbij~
Ik zal de komende tijd wat minder actief zijn, alhoewel ik had gezegd actiever te gaan worden xD Er zijn een flink aantal examenfeesten waar ik heen ga, gecombineerd met de vele afspraken met vrienden en mn vriendje waar ik zo veel mogelijk tijd mee probeer te besteden <3 So yeah, je zult me wel af en toe zien, maar niet bijster veel I guess xD
xQuinty [Meadowdawn - Timesong - Talonkit - Drytwi] |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 jun 2013 - 22:58 | |
| Ik vertrek morgen op kamp dus ik zal afwezig zijn vanaf nu tot vrijdagavond of zaterdag (: |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 1 jul 2013 - 12:07 | |
| Ik ga vanaf 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus op die data niet online komen. :c Dit geldt voor Moriarty en de accounts in Swanpaws onderschrift :3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 1 jul 2013 - 22:30 | |
| Ik ga het alvast hier even droppen:
Ik ben vanaf volgende week dinsdag 3 weken op kamp in Mexico c: Maar het kamp is heel strict kwa regels en ik mag 3 weken niet op mn mobiel, op een computer of iets wat hierop lijkt. Het enige wat ik zou kunnen doen is brieven sturen maar das een beetje lastig met RPG en stuff xD (Zowieso komen die brieven waars aan wanneer ik al terug ben).
3 weken mij (waars. niet) missen dus... |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 6 jul 2013 - 16:39 | |
| Hiii peeepz Ik vertrek komende dinsdag naar het geliefde Griekenland <3! Daarom ben ik 2 weken afwezich. Misschien ben ik bereikbaar op wap maar meer dan dat ook niet. Een ding wat zeker is, is dat ik niet kan posten. Dus sorry voor de mensen waar ik een topic mee heb. Ik zal morgen of maandag nog proberen om te reageren. Ik zal jullie ontzettend missen. Pm´s graag naar Darkfire btw. rond de 24ste zal ik weer actief worden ^^ Mvg, Moon. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 6 jul 2013 - 17:07 | |
| Vanaf morgen ben ik een weekje weg, kan dan dus niet posten :3 Ik heb het ook in mijn handtekening gezet ^^ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 7 jul 2013 - 12:29 | |
| Vanaf vandaag rond de avond tot volgende week zaterdag ben ik op paarden trektocht in Overijssel! Ik ben dus de hele week inactief, sorry als ik nog ergens moet reageren.
Xx Maartje |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 7 jul 2013 - 17:05 | |
| Door mijn stiefvader die weer eens in z'n mood was mag ik volgend weekend niet op de laptop zonder enige reden. Het spijt me hiervoor voor degene waar ik 'n topic dan mee ga hebben.
~ Chi |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 7 jul 2013 - 17:29 | |
| Ik ben vanaf vanavond tot vrijdagavond op ruiterkamp, en laat zelfs mijn telefoon thuis liggen. Geen WC dus :') |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 8 jul 2013 - 10:56 | |
| Er slaapt iemand de komende 4 dagen bij mij<3 ik zal dan niet kunnen posten c:
Geld voor *Dawnpaw Poisonkit. En Fogkit |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 jul 2013 - 18:11 | |
| Ik ben vanaf zaterdag 13 juli twee weken op vakantie in Italië, waar ik zeer waarschijnlijk geen internet zal hebben en ik dus niet online zal kunnen komen.
Dit geld voor: Sunnykit, Blecky, Dreamchaser, Sequoiafall en nog een hele boel anderen. |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 jul 2013 - 21:33 | |
| Ik heb tijdelijk geen internet dus ik kan niet online komen. Dat geld voor alle accounts in mijn onderschrift :3 |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 11 jul 2013 - 9:34 | |
| Ik ben vanaf morgen in Duitsland tot de 19de. Dit geld voor Runelight, Poppywhisker, 'Silverpaw en de hele bende. Dit geldt trouwens ook voor Waz aka Fireheart ~
Xx |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 11 jul 2013 - 9:49 | |
| - Runelight schreef:
- Ik ben vanaf morgen in Duitsland tot de 19de. Dit geld voor Runelight, Poppywhisker, 'Silverpaw en de hele bende.
Dit geldt trouwens ook voor Waz aka Fireheart ~
Xx Dit ^^ xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 12 jul 2013 - 13:34 | |
| Ik ben vanaf vandaag tot zondag middag afwezig.
Geld voor Lionroar, Arcticlight, Dustkit en Cinnamonkit. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 12 jul 2013 - 22:43 | |
| Ik vertrek morgen op kamp tot de week erna zaterdag, de kans dat ik er internet heb en mn mobiel kan bijhouden, is zeer klein.... Sorry voor de topics die lopen, ik beloof te posten als ik thuis kom (; |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 12 jul 2013 - 23:06 | |
| Ik zit er op dit moment zwaar doorheen, dus als ik soms wat later post, daardoor dus.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|