|
|
158
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 8 jul 2012 - 10:30 | |
| Owkeej, ik ga té lang wegblijven Volgende week ben ik er nog, maar die vrijdag vertrek ik op vakantie voor 2 weken, daarna komt er een week een vriendin uit nl en daarna ga ik naar mijn grootouders voor drie dagen samen met een nicht. Daarna kom ik met die nicht weer naar hier en iets later ga ik dan samen met haar naar een huis in de Ardennen. Als ik dan terug kom is het al de voorlaatste week van augustus en die week heb ik vrij Alhoewel we dan wel een hond te logeren krijgen ^^, en de laatste week van augustus ben ik dan weer op kamp. Dus... Ik heb alleen deze en de voorlaatste week van Augustus nog echt vrij. Daartussen zal ik proberen online te komen, maar of het mij zal lukken weet ik niet.
Dit geld dus ook voor Linepaw, Fluffytail, Swift, Icerock en de rest x3 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 8 jul 2012 - 12:18 | |
| Nou, nou, zo vaak reageer ik niet in dit topic. Maar ja, nu maar dus weer eens wel! Ik ga wat minder online komen. Er speelt weer van alles. Dus ik zou voor een onbepaalde tijd minder online komen. Dat geld voor; -Marblekit -Mightykit -Lightpaw -Brightpaw -Innerkit/paw -Smoketear |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 10 jul 2012 - 11:34 | |
| Ik ben vanaf morgen 11 daagjes op vakantie, sorry, voor mijn afwezigheid dan. :') |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 10 jul 2012 - 12:00 | |
| Ik zit nu in Griekenland, en ga hier natuurlijk niet allen op de pc zitten, maar naar de zee ! Whii x3 |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 jul 2012 - 14:34 | |
| Mensjes, Ik ga vanaf vrijdag naar Schotland(Why moesten mn ouders de kou opzoeken? D:) en ik kom vanaf dan niet onnline tot de 29ste!
Alvast Goodbye Guyz!
Je fladerende Vlinder Esmee ^^ |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 jul 2012 - 15:46 | |
| Aankomend weekend gaan we m'n kamer opknappen in Leeuwarden, dus dan zal ik niet veel online kunnen komen.
x Maaike (Silverfang 'nd Littlepaw) |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 jul 2012 - 15:51 | |
| Zaterdag ga ik op vakantie naar Italië en kan dus twee weken niet online komen |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 jul 2012 - 19:38 | |
| Ik vertrek morgen voor 4 dagen naar mijn oma in Leiden :') Ik zal dus wat minder online komen omdat de dagen vol geplant zijn xd
- Quinty uit [Lostvoice, Lostpath, Softsnow, Paradox, Mottledpelt en de rest xD] |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 12 jul 2012 - 23:20 | |
| Ik ben aankomende maandag vanaf 12:00 tot volgende week zaterdag 13:00 niet online komen omdat ik dan op paardenkamp ben. Dit geld voor de volgende accounts:
Heartdestroyer Silverwhisper Whisperkit Yaisa Mint ~Bluepaw Flamekit Cedarkit |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 9:21 | |
| kan vanaf vandaag tot zondag niet online komen ivm scouting kamp
geld voor:
Goldenshadow Darkshadow Nighrevenge Ghostkit Rhythmkit Earthwalker |
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 12:19 | |
| Ik zal vanaf vandaag tot volgende week vrijdag op vakantie gaan naar limburg <33 Dit geld voor Blueeyes Darkened Tearkit |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 12:34 | |
| Ik ga vanaf vandaag 3 weken op vakantie. Dit geld alleen voor Fury |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 13:25 | |
| Ik had het al gemeld, maar ik meld het nog eens :3 Vandaag ('s nachts) vertrek ik op vakantie en zal hierdoor 2 weken minstends niet online kunnen komen (of ze moeten op de camping internet hebben xD), daarna komt een vriendin, en daarna komt er een nicht, Conclusie:: Ik ben vanaf morgen weg tot ongeveer 19 augustus.
Ik ga jullie missen! ;_; Geldt voor Linepaw, Swift, Fluffytail, Fearlightning en al die zooi x3 |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 15:06 | |
| Ik ga vandaag naar m'n vader. Zondag ben ik weer terug (: |
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 15:09 | |
| Morgen ga ik naar terschelling toe, ik blijf weg tot donderdag. dani |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 jul 2012 - 20:07 | |
| Ik ga dinsdag weg naar Curaçao <33 ik kom 5 augustus weer terug, er is daar internet maar ik weet niet hoeveel gebruik ik daar van ga maken :'D
Dit geldt voor Sunkit*, Blossompaw en Brambleberry ^^ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 14 jul 2012 - 11:34 | |
| Ik moet vandaag 1 dag naar zee, dus ben re morgen misschien ook niet. Dit geld het meeste voor Spottedleaf, Eaglepaw , Applepaw, Mistblow en Softcream c: |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 14 jul 2012 - 18:41 | |
| Sorry dat ik weg ben, Ik ben even op de computer van my ma geglipt, ik kan de komende tijd even niet on komen, ik ben zo snel mogelijk terug xxx hou van jullie |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 15 jul 2012 - 11:11 | |
| Vanaf Dinsdag 17 juli zal ik 10 dagen niet online komen aangezien ik dan op kamp ben met de scouts/scouting. ^^ Dit geld voor
- Longtail
- Swanpaw
- Briarkit
- Wishkit
- Tinderpaw
- Hiddendance
en de rest die op de account markt staat. (: |
|
| |
So call me Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 15 jul 2012 - 13:16 | |
| *Haalt lijst tevoorschijn*
Oké, jongens. Ik ga de volgende tijd flink moeten dokken om al mijn topics op tijd af te krijgen en al mijn accounts te onderhouden, want qua tijd ben ik niet zo geschikt.
Aangezien ik veel moet werken van 8 tot 17 uur, kan ik maandag, donderdag en vrijdag niet veel posten. Dinsdag en woensdag heb ik vrij, maar ik weet niet of pa mijn hulp nodig heeft op kantoor, dus dan kan ik het ook goed zijn dat ik wat uurtjes weg ben. Dit is een paar weken zo, dus ik kan nooit precies zeggen wanneer ik ga antwoorden, dat hangt er sterk vanaf hoeveel tijd ik heb.
Het weekend van 28 juli ben ik bij een vriendin slapen, dus kan ik ook niet posten.
Dit geldt voor Secondpaw, Mazepaw, Blastsoul, .Razorpaw, Roseblade en Blowsoul. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|