|
|
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 13 jul 2013 - 0:54 | |
| afwezig van 13-7 tot 16-7 ivm scouting kamp
dit geld voor al mijn acc's |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 13 jul 2013 - 9:31 | |
| Stage is net voorbij, maar ik ga nog even een kort weekje met m'n familie naar Duitsland, en daar heb ik geen internet.
Dus van 14-07 tot 19-07 ben ik nog afwezig. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 13 jul 2013 - 14:09 | |
| Misschien hebben jullie al gemerkt dat ik veel minder online ben, maar dat is met een reden.
Internet Explorer doet nu sinds 1 of 2 weken heel raar met Warrior Cats, De banner en het Updates ding zitten helemaal door het forum bij mij heen, waardoor het voor mij bijna onmogelijk is om te posten etc. Ik ga wel PROBEREN te posten, maar vooral bij de topics die net begonnen zijn kan ik niet reageren, want daar zit de banner enz dus helemaal voor. Sorry, ik ga proberen om mijn vader over te halen om Chrome/Firefox te instaleren maar ik kan niks beloven of het lukt.
Mvg, Bo (Jaypaw etc.) |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 16 jul 2013 - 9:14 | |
| Ik vertrek vanmiddag op kamp dus ik ben weg van 16/07 tot 26/07 ^^ Dit geld voor al mijn acc's dus ook: James Arthur, Zarre, Pebblepaw, Gloomykit, Cloudkit,, Cryara, Brighteye., Foxykit en Redmoon c:
Laatst aangepast door spottednose op di 16 jul 2013 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 16 jul 2013 - 20:05 | |
| Heb vanaf donderdag tot begin Augustus geen of amper de mogelijkheid tot het internet, misschien dat ik af en toe eens langs huppel maar ik post waarschijnlijk niet. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 17 jul 2013 - 17:50 | |
| Door werken in het huis zal ons internet de komende dagen platliggen, mijn excuses voor degene waarmee ik 'n topic heb. Geldt vooral voor; Graystripe, Irispaw, Wolftail, Shadekit, Blessedpaw, Littlepaw & Gravelkit |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 17 jul 2013 - 23:51 | |
| Ik ben van 18 t/m 23 Juli naar Texel, en heb daar geen internet :3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 19 jul 2013 - 7:59 | |
| Ik ga morgenvroeg op vakantie, voor ongeveer 3 weken. Geen idee of ik daar internet heb, zo ja zal ik er niet veel gebruik van maken. Dit geld voor al de accounts in mijn onderschrift (: |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 19 jul 2013 - 8:24 | |
| Scoutskamp Ik vertrek den 21ste juli tot den 31ste juli op scoutskamp. Vakantie/Frankrijk Ik vertrek den hier komt nog een datum op vakantie naar Frankrijk |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 19 jul 2013 - 10:02 | |
| Ik ben der ook eens een weekendje niet, want wij gaan de boot ophalen vanuit zijn repareer plekje en dan gaan we ergens voor anker liggen, naar het strand en zwemmen :} Ik heb geen wifi op het water, maar ik zal kijken of ik zaterdag avond eventjes gedag kan zeggen in het AOT, maar posten zal niet meer gebeuren tot zondag(late middag of misschien avond) en anders maandag gewoon weer!
Dit geld voor: Frostlake, Leafstorm, Ivypool, Bravesoul, Tallpoppy, Swanlake, Peachpaw, Fawnpaw & Sparrowkit. |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 19 jul 2013 - 16:05 | |
| Ik ben vanaf morgen{20-7-13} tot 10-8-13 op vakantie. Er is de eerste week wel internet, maar bij de pizzaria dus ik kom nauwelijks online D: en de andere 2 weken weet ik niet of er internet is
geld voor *Dawnpaw, Poisonkit. , Fogkit en Coyotepaw
|
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 20 jul 2013 - 13:27 | |
| Volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag heb ik een paardje dat ik mag verzorgen, dus zal niet zo veel online zijn n.n ~ Geldt voor al mijn accounts |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 21 jul 2013 - 10:22 | |
| Vanaf 26-07 tot 05 - 08 Ben ik in Duitsland, weet niet of ik Wifi heb :c
- Geld voor Jaypaw en die meuk |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 21 jul 2013 - 12:37 | |
| Ik was het bijna vergeten te melden, maar de drie weken die op die pony volgen, ben ik weg. Geen idee of ik dan internet heb. Maar in ieder geval, jullie zullen het een tijdje zonder me moeten stellen n.n |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 21 jul 2013 - 18:10 | |
| Ik ga morgen twee weken op vakantie, dus van maandag 22 juli tot -geen idee- 3 of 4 augustus zal ik weg zijn. Dit geld voor alle accounts die ik mijn dropping staan. Ik kan vanaf nu niet meer rpg'en want mijn computer gaat naar iemand anders -geldt trouwens ook voor skype en al-.
x Linn |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 22 jul 2013 - 11:41 | |
| Mijn computer is dus kapot en hij gaat worden weggebracht om te repareren dus ik weet niet wanneer die terug is. Dit geld voor al mijn accounts ^-^ |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 23 jul 2013 - 9:58 | |
| Erm, ben ik weer ^^"
In plaats dat ik van 26 - 07 tot 05-08 ga, ga ik van 26-07 tot 09-08 weg. Dus er is een midweekje bijgekomen ^^
- Bo (Jaypaw, Guidetti, Longtail, Dapplekit en die meuk) |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 23 jul 2013 - 18:40 | |
| ik ben vanaf vandaag 23-7 tot onbekend off, ivm vakantie en geen wifi x lein geld voor al mijn acc's |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 23 jul 2013 - 20:28 | |
| Sorry sorry sorry, ik was vergeten te melden dat ik de 18e tot de 23e weg was.. Ik ben er ook niet op donderdag en vrijdag. |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 25 jul 2013 - 18:12 | |
| Ik ben vanaf zaterdag afwezig aangezien ik naar Oostenrijk voor twee weken ga. Ik zal niet online komen aangezien ik daar gewoon van mijn vakantie wil genieten. Misschien kom ik zaterdag nog op de computer maar die kans is heel erg klein.
Geld voor Batkit, Ducklingkit en Hummingkit (De rest is niet heel erg actief of heb ik geen inspiratie voor) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|