|
|
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 26 mei 2013 - 21:38 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 27 mei 2013 - 19:02 | |
| @ Chi, dat zijn er drie xD Net zoals Chi zullen de examens ook voor mij over nog niet eens 2 weken starten. Dus dan zal ik of 2 weken ontzettend aanwezig zijn, of heel afwezig *Hangt er een beetje vanaf hoe veel het me lukt om te leren* Om daarna wel een week geheel actief te kunnen zijn :3 (En daarna vakantie xD) |
|
| |
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 27 mei 2013 - 19:49 | |
| Ik krijg binnenkort mijn eerste echte toetsweek, jaja, heel belangrijke toetsen dus ook ;[ Ik zal hierdoor dus wat afwezig kunnen zijn de komende weken, want school gaat voor ;p |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 27 mei 2013 - 21:34 | |
| - Milkykit schreef:
- @ Chi, dat zijn er drie xD
Net zoals Chi zullen de examens ook voor mij over nog niet eens 2 weken starten. Dus dan zal ik of 2 weken ontzettend aanwezig zijn, of heel afwezig *Hangt er een beetje vanaf hoe veel het me lukt om te leren* Om daarna wel een week geheel actief te kunnen zijn :3 (En daarna vakantie xD) +1 De week dat de examens starten, maandag en dinsdag, zal ik veel afwezig zijn, maar daarna weer net niet, voor zover ik mezelf ken xD |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 mei 2013 - 17:54 | |
| Ik mag even niet meer op de laptop. Het kan nog wel een dagje of twee duren. |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 mei 2013 - 21:21 | |
| Mijn examens zitten erop. Daar in tegen ben ik direct vanuit school door op vakantie gegaan, waar ik nu zit.
Dus ik ben er t/m aankomende maandag niet aanwezig.
Geldt voor Meadowdawn en Thistleclaw (:
xQ |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 29 mei 2013 - 15:42 | |
| Dit weekend druk x'D Vrijdag - Mission Olympic Korfbal Zaterdag - Korfbal + HW maken omdat ik verder geen tijd heb Zondag - De meeting ~ |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 29 mei 2013 - 17:06 | |
| Ik weet niet waarom, maar ik voel me suf en totaal niet goed. Alles begint nu wel zowat tot me door te dringen, zowel in real als hier. Elke schooldag om 5:20 opstaan heeft blijkbaar een stevig bijeffect, ik voel me gewoon negatief. En ook op school merken ze dat. En gezien de examens er aan komen, en we daarvoor ook nog vele toetsen hebben, neem ik een korte break. Ik kom dan gewoon NIET online, alleen om dingen na te kijken. Hoelang die break zal duren hangt er van af, vanaf ik me weer goed en fit voel kom ik weer piepen. Maar dat kan nog wel eventjes duren.
Dus daarom zeg ik voor even vaarwel.
xx Chi/Christy. <3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 3 jun 2013 - 21:52 | |
| Ik denk dat het wel te merken viel vorige week en vandaag, maar ik heb over twee weken weer een proefwerkweek, dus ga ik wat inactiever worden en dus ook minder snel op dingen reageren. Zowel in de RPG als in het algemeen. Ik wil dit jaar goed afronden, en niet weer met een trauma zoals vorige proefwerkweek, die zoals altijd, slecht ging. Ik meld dit even, zodat jullie het weten.
Dit geld voor Lionroar, Arcticlight, Cinnamonkit en Dustkit. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 5 jun 2013 - 16:13 | |
| Voor mij begint nu de afronding van mijn 1e studiejaar, en dat betekend dat ik het heel druk ga krijgen. Volgende week is mijn assessment, en dit is heel belangrijk voor mijn propedeuse, dus daar zal ik me nu voornamelijk op gaan richten.
Na die week, ga ik vanaf 17 Juni tot 12 Juli op stage. Ik heb daar in principe internet, maar ik denk dat ik het eerlijk gezegd te druk ga krijgen om online te komen, dus voor vragen en eventueel andere zaken kan je dan het best bij één van de andere teamleden terecht.
Dus, als jullie je op een gegeven moment afvragen waarom Maaike nou zo inactief is, ik zit dus in België beesies te verzorgen. ^^ |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 6 jun 2013 - 17:19 | |
| Ik meld me inactief, ik kom dus voor onbepaalde tijd niet meer online. :c Ik kom waarschijnlijk nog wel terug maar op dit moment heb ik het druk met school, wil ik tijd kunnen maken voor andere dingen en interesseert RPG'en met katten me minder. Ik hoop dat jullie het begrijpen en sorry an de mensen waarmee ik topics had, die mijn mentor of leerling zijn en dergelijke. En nee, er komt geen weggeef topic want waarschijnlijk zien jullie me binnenkort nog terug. (; Dit geld voor al m'n haarballen ^^ Ave atque Vale Herbert |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 7 jun 2013 - 16:31 | |
| Ik ben vandaag en de helft van morgen afwezig ga kamperen ^^ *Dawnpaw, Poisonkit |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 8 jun 2013 - 8:45 | |
| Ik ben vandaag tot en met morgen 3/4 uur weg. Ik ga ook kamperen x3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 15 jun 2013 - 10:15 | |
| Ik heb aankomende week toetsweek en zal dus niet zo veel online zijn, dan weten jullie dat n.n |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 15 jun 2013 - 21:00 | |
| De examens komen er aan en ik ga dus zo'n week niet/weinig online komen |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 16 jun 2013 - 11:40 | |
| Sorry voor de inactiefheid! De examens komen er aan, beginnen eigenlijk morgen, en gezien ze me zeiden dat ik hard m'n best zal moeten doen als ik er nog door wil geraken, heb ik niet veel tijd om hier rond te hangen.
Groetjes, Chi. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 16 jun 2013 - 12:08 | |
| De laatste loodjes, de toetsweek komt eraan en ik wil nog wel eventjes knallen. Ook moet ik nog eventjes tig handelingsdelen maken. Dus ik zal niet te vaak online zijn en ook zeker niet vaak posten. Op z'n hoogst waarschijnlijk even met Smoke als 't echt moet. Mijn toetsweek is om 3 Juli klaar. Alvast bedankt voor 't begrip!
Geldt voor: - Strawberry (TC) - Vixenkit (TC) - Appleblossom (RC) - Ashlily (RC) - Frostpaw (WC) - Smokebreath (SC) - Mockingpaw (SC) - Snowypaw (SC) - Dogdance (SkC) |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 19 jun 2013 - 21:31 | |
| ik ben er vanaf 20-06 tot 28-06 niet, ivm mijn toetsweek, die ik niet wil verprutsen. daarna zal ik weer eens heel erg mijn best gaan doen om actief te worden^^ |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 19 jun 2013 - 21:49 | |
| Ik heb volgende week woensdag tot dinsdag toetsweek, dus dan zal ik waarschijnlijk de hele tijd niet online komen, maar tot die tijd ben ik minder aanwezig :3 Dit geldt voor Aurykit en Aurorapaw.
xIsa |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 22 jun 2013 - 13:37 | |
| Ik ben vanaf maandag tot donderdag op schoolkamp. |
|
| |