|
|
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 4 mei 2013 - 10:12 | |
| Oke guys, donderdag en vrijdag is het hemelvaart en dat betekent voor mij een verlengd weekend. Echter zal ik daardoor 4 dagen (Woensdag, donderdag, vrijdag & zaterdag) waarschijnlijk niet online komen, want we gaan met wat vrienden naar Ameland. Ik kan kijken of ik eventjes online kan, maar waarschijnlijk niet ;3 Dus jullie zullen het even zonder me moeten stellen!
Geldt voor al mijn accounts ;D *Te lui om ze op te noemen* |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 5 mei 2013 - 17:08 | |
| Ik ben vanaf 6 mei tot 10 mei op vakantie in Overijssel! (Maandag tot vrijdag) Dit geld natuurlijk voor: Kestrelwing, Finchkit, Wingpaw Rhymekit + de andere accounts die op dit moment redelijk inactief zijn.
Ik ga jullie missen, want er is in dat huisje geen pc ofzo waar ik op zou kunnen en ik mag er geen meenemen. Wees gerust, het is toch maar een midweekje!
Xx Esmee |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 mei 2013 - 17:32 | |
| Vandaag kan ik vanaf 19:30 niet online komen, ik moet naar het concert van m'n zus (; |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 mei 2013 - 19:06 | |
| Eventjes rust van het leren~
Ik ga vanaf morgen tot woensdag avond naar Zeeland met mn vriend en zijn moeder. Dus dan zullen jullie me niet zien <3
Zie zelf maar voor welke katten het geldt~ x'D |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 6 mei 2013 - 20:08 | |
| De komende tijd tot de zomervakantie zal ik minder actief zijn, aangezien ik écht nog even hard wil werken zodat ik ruim naar Havo 3 kan ^-^ |
|
| |
Moet jij dit weten??? 50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 8 mei 2013 - 8:44 | |
| Ik wil even melden dat ik 22 mei (ik weet het, ik ben vroeg, maar anders vergeet ik 't) naar Parijs vertrek met school. Het zijn maar 3 daagjes dus hard zullen jullie mij niet missen^^ Ik zal dit nog wel in mijn os'je plaatsen bij zowat al mijn account zo dus... |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 mei 2013 - 9:14 | |
| Vandaag kan ik niet online komen, ik ga een dag naar Brussel ^^ |
|
| |
Stijn 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 mei 2013 - 11:26 | |
| zaterdag ben ik er niet dan ga ik een nachtje bij mijn oma logeren. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 mei 2013 - 11:29 | |
| Maandag tot woensdag kan ik amper on komen, alleen met mobiel aangezien ik naar Ierland ga met school.
Geld voor alle acc. |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 mei 2013 - 12:54 | |
| Ik zal vanaf volgende week vrijdag namiddag niet meer online kunnen komen tot volgende week zondag namiddag. ^^ Ik ga naar Centerpark. |
|
| |
Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 mei 2013 - 16:42 | |
| Vanaf 5 uur kan ik niet meer online komen, ik moet naar een comuniefeest ^_^ |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 mei 2013 - 16:52 | |
| Ik ben volgende week maandag t/m vrijdag weg, want dan ben ik op kamp. Niet dat ik veel topic's heb hier, maar ik denk, ik zeg het toch maar even ;p |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 mei 2013 - 17:27 | |
| Ik heb komende week eindelijk écht mijn examens -nails bite- dus ik ben iet wat afwezich X''D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 mei 2013 - 14:04 | |
| Ik ben dit weekend tot en met maandag op vakantie. |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 mei 2013 - 16:54 | |
| Ik ben dit weekend tot zondag middag weg, ik zal dus Zondag of Maandag op mijn topics reageren. Dit geld voor alle haarballen in mijn onderschrift. c: |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 mei 2013 - 17:30 | |
| ik zal vanaf vanavond tot en ,et tweede pinksterdag niet online zijn, ivm een scouting kamp
gr lein |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 21 mei 2013 - 13:06 | |
| Hi guys doordat ik een tennisbal tegen mnd hoofd aan heb gekregen en wss hierdoor een hersenschudding heb opgelopen moet ik vd dokter even rustig aan doen wat betreft computers enzo. Ik kan dus niet veel online komen op dit moment en al zeker niet rpgen. Ik hoop echt dat t na een week weer over is. |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 21 mei 2013 - 17:19 | |
| Ik vertrek morgen (woensdag 22/05/2013) op 3daagse naar Parijs met school. Ik zal vrijdag avond rond middernacht terug thuis zijn dus wordt het zaterdag vooral uitrusten... Zondag heb ik dansoptreden dus zal ik dit weekend ook niet veel online komen, tijdens de 3daagse zal ik helemaal niet online komen omdat we wegens slechte ervaringen voor de school geen mobielapparaat mee mogen nemen, zelfs geen gsm. Voor maandag zal ik ook niet veel aanwezig zijn wegens 'homework overload' c; Je zal me hier dus niet vaak spotten, de komende dagen. Maaike; als ik hier dan toch moet posten wens ik je meteen veel beterschap! |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 mei 2013 - 23:21 | |
| Ik heb echt geen inspiratie meer, en zal daarom dus echt voor een lange tijd niet online komen. I'm sorry peeps, maar een stoptopic vind ik dan weer te, want ik ga niet stoppen, alleen even een pauze nemen. xx |
|
| |
M 0 T H A F U C K A H ~ 41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 26 mei 2013 - 20:22 | |
| 'K heb het beetje druk met m'n normale leven, dus ben wat afwezig hierop :-x
Ik wil ook melden dat ik 4 juni tot 7 juni op kamp ga. Dus dan kom ik niet on. De mensen die me kennen weten wel welke accjes ik bedoel ~
- Natasja |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|