|
|
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 5 jan 2013 - 12:31 | |
| Keey guys, Gabs hier met een belangrijk bericht: MIJN LAPTOP IS KADUUUUUUUUUK EN HEEFT EEN SPACE SCHERM. HIJ ZIT NU IN EEN AFKICKKLINIEK VOOR SUICIDALE MENSEN MET DRUGSVERSLAVINGEN okee kortom KAPUTOS wegens GABYHEID(en suicidale drugsproblemen) ik ben atm er een beetje melig over maar dit verklaart wel dat ik een tijd niet online zal zijn. Hoelang het weer gaat duren weet ik niet, het ligt eraan wat er voor reparaties aan gedaan moeten worden.
oftwel Gabs out (geld voor: SNowcrystal, Snowkiller, Whisperwind en de hele bende) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 6 jan 2013 - 19:35 | |
| Ik moet het 1000x beter doen op school anders mag ik niet meer paardrijden O.o En ga ik niet over :3 Dus.... Ik zal alleen nog in RPG gedeelte actief zijn en bij ons shopje, niet meer chatten etc. voorlopig :3
Geld voor al mijn acc, maar vooral Spotlight want alleen hem hem zit ik in de niet-rpg gedeelte :3 |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 6 jan 2013 - 19:51 | |
| Oke... Euhhmm, de laatste tijd haal ik bijna alleen nog maar 6jes, en zoals mijn cijfers er nu uitzien mag ik dus niet naar havo .-. Dit wil ik juist wel heel graag, maar ik besteed te veel tijd met hier rondhangen etc. ;/ Ik ben nu ook bezig met een eigen forum, dus daar gaat ook veel tijd naartoe. So, ik zal wat minder actief worden, zowel met posten als online komen en al die shit.
Dit geld voor al mijn accounts; Bravesoul, Leafstorm, Skippy, Fawnkit, Peachkit & Juno |
|
| |
Freedje 24
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 8 jan 2013 - 6:58 | |
| Omdat ik een drukke periode ga krijgen met examens, zal ik minder online zijn dan normaal. Sorry hiervoor x Geldt voor iedereen in Shadowroses onderschrift x |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 jan 2013 - 18:17 | |
| Ik ben van plan om te stoppen met Rpg'en. Voordat er onnodige berichten komen zeg ik even; Ik wist voor ik OviPets leerde kennen nog niet eens wat het woord betekende. De verslaving eraan kwam pas toen ik met het spel begon, en ik falende Engelse dingen schreef. Nadien kwam mijn verslaving aan de Warrior Cats boeken terug, en aangezien ik ze allemaal alweer een keer had doorgelezen wist ik geen blijf met mijn liefde voor de boeken. Toen ik pas op deze site kwam leerde ik pas écht Rpg'en. Echter is het leuke gevoel dat ik altijd had tijdens het schrijven van een post weg. Ook als ik op Wc kom of een andere Rpg site spam ik meer dan dat ik post. Dit geld voor iedere site, misschien is het een lange stop, of voor altijd.
Groetjes, Chi. |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 14 jan 2013 - 21:34 | |
| Ik kom een week lang waarschijnlijk niet online.
Kl*te vader, |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 15 jan 2013 - 13:58 | |
| ik kom MISSCHIEN!! iets minder online omdat ik vier onvoldoendes sta en ik niet wil blijven zitten in de eerste dus ik kom nogmaals MISSCHIEN!! minder online |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 15 jan 2013 - 21:23 | |
| Ik kom wat minder online, ik heb namelijk mijn examens dit jaar. Ik heb het dus super druk x3 Dit geld natuurlijk voor al mijn karakters in mijn onderschrift. Als ik een topic met jou heb, dan zal ik later er op reageren, dus ik laat het niet doodgaan O.o
Mvg, Thessa |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 18 jan 2013 - 9:45 | |
| Ik heb gewoon PW week, dus ik vecht me daar even doorheen en dan wordt ik weer actief Adios ^^ |
|
| |
miss for you 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 jan 2013 - 13:05 | |
| ik heb 2 weken lang toetsweek, dus ik zal 2 weken lang niet of nauwelijks online zijn.
dit geld voor al mijn accounts^^ |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 jan 2013 - 19:52 | |
| Sorry... Drukdrukdruk...
Ik ben zsm weer terug. Ook voor de OTM prijzen. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 jan 2013 - 16:29 | |
| Ik kom wss voor even niet online, weet niet wanneer ik terug kom. Ik heb een beetje problemen met mijn gezondheid en zo, verder ga ik er niet over vertellen.
Ik kom as soon as possible terug. Groetjes |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 jan 2013 - 21:35 | |
| Ik heb een beetje problemen om op schema te komen... Als ik zo verder ga, moet ik waarschijnlijk blijven zitten.... Ik ga onregelmatig online komen de volgende weken, zodat ik even wat meer kan leren en terug mee ben. Geld voor alle accounts in mijn os, en dan nog een paar andere |
|
| |
Mara 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 jan 2013 - 15:33 | |
| Ik heb het de laatste tijd, echt VRESELIJK druk... Daarom kan niet echt vaak online komen... Maar ik probeer het wel zo vaak mogelijk! Dit geld voor Sugar- en Treekit. Sorry hiervoor! |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jan 2013 - 19:16 | |
| Ik heb het nu een beetje druk met Karate zaterdag heb ik een examen, en ik ga nu ook vaker trainen in de week. Ik ben niet helemaal afwezig, maar kijk niet raar op als ik een paar dagen achterelkaar niet online ben.
Dit geld voor:: *Kijk in mijn OS* |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 jan 2013 - 20:03 | |
| Vanaf Morgen tot zondag kan ik niet online komen omdat ik dan in een vakantiehuisje zit om mijn oma's verjaardag te vieren. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 29 jan 2013 - 7:23 | |
| Ik hb volgende week een examen van economie, dus sorry als ik laat reageer. >.< |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 29 jan 2013 - 16:46 | |
| Ik moet vandaag leren voor Frans dat ik morgen uit mijn kop moet kennen voor een eindtoets. En ik moet nog een project van Geschiedenis af krijgen en dan moet morgen ingeleverd. Dan moe tik donderdag nog een project voor Techniek inleveren waar ik niet aan begonnen ben dus morgen waarschijnlijk de hele dag afwezig en vanavond ook. Ik heb ooknog aankomende maandag een Nederlands project waar ik aan moet werken dus deze week zal ik niet actief zijn zowel in als buiten de RPG Excuses voor de wachtende op een post.
|
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 29 jan 2013 - 16:58 | |
| Ik ben volgende week afwezig omdat ik dan in Berlijn zit met school. Ik post dus niet |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 jan 2013 - 15:58 | |
| Het spijt me, maar ik slaap tot morgen bij m'n opa & oma en daar heb ik geen internet en morgenavond ga ik uit eten dus het word pas vrijdag/zaterdag dat ik reageer. Zondag is er hier een carnavalsoptocht dus kom ik waarschijnlijk ook niet lang online.
Sharon ~ (Cindersmoke, Sassykit) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|