Afwezigheids-Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Silentcry
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 28 DPKsfdL
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:31

Keey guys,
Gabs hier met een belangrijk bericht:
MIJN LAPTOP IS KADUUUUUUUUUK EN HEEFT EEN SPACE SCHERM. HIJ ZIT NU IN EEN AFKICKKLINIEK VOOR SUICIDALE MENSEN MET DRUGSVERSLAVINGEN
okee kortom KAPUTOS wegens GABYHEID(en suicidale drugsproblemen)
ik ben atm er een beetje melig over maar dit verklaart wel dat ik een tijd niet online zal zijn.
Hoelang het weer gaat duren weet ik niet, het ligt eraan wat er voor reparaties aan gedaan moeten worden.

oftwel Gabs out
(geld voor: SNowcrystal, Snowkiller, Whisperwind en de hele bende)
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:35

Ik moet het 1000x beter doen op school anders mag ik niet meer paardrijden O.o
En ga ik niet over :3 Dus.... Ik zal alleen nog in RPG gedeelte actief zijn en bij ons shopje, niet meer chatten etc. voorlopig :3

Geld voor al mijn acc, maar vooral Spotlight want alleen hem hem zit ik in de niet-rpg gedeelte :3
Peachpaw
Member
Daan
203

CAT'S PROFILE
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:51

Oke... Euhhmm, de laatste tijd haal ik bijna alleen nog maar 6jes, en zoals mijn cijfers er nu uitzien mag ik dus niet naar havo .-. Dit wil ik juist wel heel graag, maar ik besteed te veel tijd met hier rondhangen etc. ;/ Ik ben nu ook bezig met een eigen forum, dus daar gaat ook veel tijd naartoe. So, ik zal wat minder actief worden, zowel met posten als online komen en al die shit.

Dit geld voor al mijn accounts; Bravesoul, Leafstorm, Skippy, Fawnkit, Peachkit & Juno
Measurekit
Member
Freedje
24

CAT'S PROFILE
Measurekit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 6:58

Omdat ik een drukke periode ga krijgen met examens, zal ik minder online zijn dan normaal. Sorry hiervoor x Geldt voor iedereen in Shadowroses onderschrift x
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 18:17

Ik ben van plan om te stoppen met Rpg'en. Voordat er onnodige berichten komen zeg ik even; Ik wist voor ik OviPets leerde kennen nog niet eens wat het woord betekende. De verslaving eraan kwam pas toen ik met het spel begon, en ik falende Engelse dingen schreef. Nadien kwam mijn verslaving aan de Warrior Cats boeken terug, en aangezien ik ze allemaal alweer een keer had doorgelezen wist ik geen blijf met mijn liefde voor de boeken. Toen ik pas op deze site kwam leerde ik pas écht Rpg'en. Echter is het leuke gevoel dat ik altijd had tijdens het schrijven van een post weg. Ook als ik op Wc kom of een andere Rpg site spam ik meer dan dat ik post.
Dit geld voor iedere site, misschien is het een lange stop, of voor altijd.

Groetjes, Chi.
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 21:34

Ik kom een week lang waarschijnlijk niet online.

Kl*te vader,
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 13:58

ik kom MISSCHIEN!! iets minder online omdat ik vier onvoldoendes sta en ik niet wil blijven zitten in de eerste dus ik kom nogmaals MISSCHIEN!! minder online
Wretchedpaw
Member
307
Actief

CAT'S PROFILE
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 21:23

Ik kom wat minder online, ik heb namelijk mijn examens dit jaar. Ik heb het dus super druk x3
Dit geld natuurlijk voor al mijn karakters in mijn onderschrift. Als ik een topic met jou heb, dan zal ik later er op reageren, dus ik laat het niet doodgaan O.o

Mvg, Thessa
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 9:45

Ik heb gewoon PW week, dus ik vecht me daar even doorheen en dan wordt ik weer actief
Adios ^^
Carlos
Member
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 13:05

ik heb 2 weken lang toetsweek, dus ik zal 2 weken lang niet of nauwelijks online zijn.

dit geld voor al mijn accounts^^
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 19:52

Sorry... Drukdrukdruk...

Ik ben zsm weer terug. Ook voor de OTM prijzen.
Icy
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 16:29

Ik kom wss voor even niet online, weet niet wanneer ik terug kom.
Ik heb een beetje problemen met mijn gezondheid en zo, verder ga ik er niet over vertellen.

Ik kom as soon as possible terug.
Groetjes
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 21:35

Ik heb een beetje problemen om op schema te komen... Als ik zo verder ga, moet ik waarschijnlijk blijven zitten.... Ik ga onregelmatig online komen de volgende weken, zodat ik even wat meer kan leren en terug mee ben. Geld voor alle accounts in mijn os, en dan nog een paar andere
Sugarkit
Member
Mara
27
Actief

CAT'S PROFILE
Sugarkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 15:33

Ik heb het de laatste tijd, echt VRESELIJK druk...
Daarom kan niet echt vaak online komen...
Maar ik probeer het wel zo vaak mogelijk!
Dit geld voor Sugar- en Treekit.
Sorry hiervoor!
Berrypaw
Member
The Crazy Nana Person
143
Actief

CAT'S PROFILE
Berrypaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:16

Ik heb het nu een beetje druk met Karate zaterdag heb ik een examen, en ik ga nu ook vaker trainen in de week.
Ik ben niet helemaal afwezig, maar kijk niet raar op als ik een paar dagen achterelkaar niet online ben.

Dit geld voor:: *Kijk in mijn OS*
Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 20:03

Vanaf Morgen tot zondag kan ik niet online komen omdat ik dan in een vakantiehuisje zit om mijn oma's verjaardag te vieren.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 7:23

Ik hb volgende week een examen van economie, dus sorry als ik laat reageer. >.<
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 16:46

Ik moet vandaag leren voor Frans dat ik morgen uit mijn kop moet kennen voor een eindtoets.
En ik moet nog een project van Geschiedenis af krijgen en dan moet morgen ingeleverd.
Dan moe tik donderdag nog een project voor Techniek inleveren waar ik niet aan begonnen ben dus morgen waarschijnlijk de hele dag afwezig en vanavond ook.
Ik heb ooknog aankomende maandag een Nederlands project waar ik aan moet werken dus deze week zal ik niet actief zijn zowel in als buiten de RPG
Excuses voor de wachtende op een post.
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 16:58

Ik ben volgende week afwezig omdat ik dan in Berlijn zit met school.
Ik post dus niet Wink
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 15:58

Het spijt me, maar ik slaap tot morgen bij m'n opa & oma en daar heb ik geen internet en morgenavond ga ik uit eten dus het word pas vrijdag/zaterdag dat ik reageer. Zondag is er hier een carnavalsoptocht dus kom ik waarschijnlijk ook niet lang online.

Sharon ~ (Cindersmoke, Sassykit)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: