|
|
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 4 feb 2013 - 22:04 | |
| Ik heb het momenteel gewoon héél druk, elke dag één a twee toetsen, en ik heb zo het gedacht dat als ik er deze keer niet voor ga studeren dat ik nog niet eens het gemiddelde ga halen. Dus posten en andere dingen zullen pas in de vakantie komen. (Volgende week.) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 12 feb 2013 - 17:17 | |
| Noor gaat op vakantie. Rond zes uur vertrekken we en dan ben ik pas zaterdag weer terug (; NaarRomeenzo.
Dus ja, dat jullie dat weten c: En wat the blue star dinges betreft: Holly deed een magic trick. So don't mind her ~ |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 12 feb 2013 - 17:32 | |
| ik ben in de vakantie misschien iets minder online. ik wil niet zoals altijd no life achter de computer de hele dag lang. dus sorry als ik niet reageer. dit geld voor: DJ«»cookie«»Aquila«»undertaker«»Falconpaw«»en de rest, (ik kan de rest even niet herinneren) |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 14 feb 2013 - 21:16 | |
| Helleuuw. Alsof ik nog niet genoeg afwezigheid had op WC -_-'' Ik ga vrijdag weg, dus zal er deze week niet zijn. |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 16 feb 2013 - 20:00 | |
| Ik ben even niet zo actief, logeren en school ^^ Dus ik zal wat afwezig zijn, sorry voor degene die op posts wachten! |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 16 feb 2013 - 20:10 | |
| De eerste week van de komende vakantie ben ik in een huisje ^^ Idk of jullie mijn accs weten maar dit geld voor:
Fallkit, Aurora, Kestrelwing, Dearheeart, Sandkit, Softkit, Donna, Daylien, Rhymekit enz. ;P |
|
| |
Night, night 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 17 feb 2013 - 10:48 | |
| ik ben tijdelijk inactief misschien dat een paar het al merkte. Maar ik heb momenteel heel druk met school en misschien nieuwe diertjes |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 17 feb 2013 - 10:50 | |
| Vakantie is voorbij, jippie yeah >>
Ik mag weer terug in de schoolbanken en aangezien mijn examens akelig dichtbij komen en ik zwaar ruzie heb met mijn PWS, zal mijn geweldige activiteit naar een laag puntje gaan zakken :')
Ya all know my accounts, so I'm not gonna tell them again x'D |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 17 feb 2013 - 11:34 | |
| Same as by Quinty, behalve dat ik geen examens heb :'D Ik moet drastisch mijn cijfers omhoog halen en kan dus wss alleen maar posten in het weekend. Ik zal wss wel tussendoor gewoon online komen, maar posten gaat niet D; |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 17 feb 2013 - 21:26 | |
| Morgen begint school terug voor mij, en ook de examens komen eraan binnen ongeveer een maand, dus ik ga minder online komen en posten. Dat geld voor de accounts in mijn os en dan nog een aantal inactieve (; |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 18 feb 2013 - 16:53 | |
| Ik heb de volgende weken het heel druk. Vanaf nu tot midden april heb ik toetsweek/examens, ik zal dus vooral in het weekend er zijn en er voor de rest weinig/niet zijn. Dit geld voor de accounts : Flamestripe - Pandastrike - Cloudstorm - Falconkit en nog wat inactieve.. |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 20 feb 2013 - 19:11 | |
| in de vakantie ben ik een midweek in Volendam. daar kan ik helaas niet posten dus dan ben ik even niet actief dit geld voor: DJ~undertaker~Aquila~Fairytale~cookie~crumblefur..... |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 23 feb 2013 - 13:42 | |
| Voorlopig zal ik niet meer te zien zijn op Warrior Cats. Alles hier in mijn privé leven word me allemaal te veel en op het moment voel ik me mentaal als een wrak. Hoelang dit gaat duren weet ik niet. Laat me dus alsjeblieft met rust als ik af en toe langswip. Dit geldt voor Honeyspots en Miu! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 23 feb 2013 - 15:22 | |
| Ik heb nu vakantie, en ben me aan 't richten op tekenen, dus dit weekend+miss maandag zal ik eventjes helemaal niet meer langskomen =D Vanaf dinsdag/woensdag ga ik weer posten mensen!
Bye! |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 25 feb 2013 - 8:00 | |
| Ti's niks, k ga gwn wat actiever zijn op andere fora |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 25 feb 2013 - 8:42 | |
| Ik ben vanaf vanmiddag op vakantie, tot en met vrijdag. Ik zal dan weinig/niet posten, geziendat op een tablet niet heel makkelijk gaat. xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 25 feb 2013 - 9:49 | |
| Van morgen tot donderdag ben ik weg, ze hebben daar wel WiFi maar ik weet niet in hoeverre ik daar gebruik van ga maken. ^^" |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 25 feb 2013 - 20:24 | |
| Ik doe 't toch. Fuck it
Goed, mensen. Ik ben bang dat ik eventjes ga verdwijnen van Warrior Cats. De laatste tijd zijn bepaalde dingen [en mensen] me behoorlijk gaan irriteren en door school en het vele werk dat ik doe, heb ik gewoon geen tijd, zin en geduld meer om de rest van mijn no-life door te brengen om dit forum.
Ik zal nog enkele keren posten met Timesong & eventueel Polarbear omdat ik die storylines graag door wil zetten, maar voor de rest zal ik voor onbepaalde tijd verdwijnen van dit forum.
You hate me for this? Haters gonna hate, bitches. You were wrong in the first place!
I don't care als je je aangesproken voelt. Ik ga geen namen noemen.
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 26 feb 2013 - 22:27 | |
| Zal doordeweeks niet actief zojn door te veel So's |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 28 feb 2013 - 15:41 | |
| Ik zal de komende tijd een beetje minder hier komen en all, Waarom?
Ten eerste; volgende week heb ik Taaldorp, dat betekent 1000 maal leren leren en nog eens leren. Ik wil er een goed cijfer voor halen, aangezien ik er geen onvoldoende voor Engels en Duits wil staan. Hiervoor zal ik sws het weekend erg offline zijn dan anders.
Ik wil daarbij ook beter mijn best gaan doen voor school, ik sta 1 onvoldoende en 1 laag cijfer, en dat wil ik dus ophalen.
Maart word een super drukke periode; na taaldorp heb ik 2 weken om me voor te bereiden voor de Setweek{toetsweek} Vorig jaar is dat helemaal fout gegaan, dus wil ik dat ook graag verbeteren. Vorig jaar haalde ik namelijk in die week maar 2 voldoendes, en dat wil ik mezelf niet weer laten overkomen dat ik dan in de laatste weken dan me helemaal naar de kl*te te werken om over te gaan naar HAVO 3.
------
Ik wil me dus gewoon meer concentreren op school, Deal with it.
Geld voor de desbetreffende {actieve} accounts; ღJaypawღLongtailღLeafpawღSmokedustღGuidettiღParadisekitღFinestheartღBeautysoulღZackღTyღHarryღJayjayღ
Vragen? -> PM
Xxx Bo
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|