Afwezigheids-Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Ghostkit.
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 27 DPKsfdL
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 16:57

24 t/m 28 december {eerste week kerstvakantie} zal ik waarschijnlijk afwezig zijn. Ik ga dan op vakantie naar Frankrijk en ik vermoed dat ik daar geen internet heb. Heel misschien wel, maar bijna zeker van niet.

Dit geldt voor; Ghostkit., Summerkit, Cloudwalker, Zayn, Little Fox & Leaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 27 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 8:59

Ik ga straks naar een vriend van mij toe, daar blijf ik slapen. Dat betekend dat ik vandaag en morgen afwezig zal zijn.

Dit geldt voor:
- Creamypaw
- Skinny Love
- Darkstripe
- Brainkit
- Scarredpaw

x Julia
Featherkit.
Member
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 23:08

Niet dat mijn topics super actief waren of zo, maar ik zal de komende tijd erg afwezig zijn.
Mijn eerste examen week begint komende donderdag - ja, overmorgen - en ondanks dat ik er al best veel voor heb gedaan moet ik me nu echt gaan concentreren.
Daarbij heb ik veel rust nodig in de vorm van boeken lezen, omdat ik me anders slecht ga concentreren op school en ik was vandaag nog in slaap gevallen tijdens de les.
Dus niet denken: Noor verlaat ons weer, pfft LAME.
Ik ben gewoon bezig met school en zo c:

- Noor aka Featherkit.
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:07

Ik wil even melden dat ik nogal druk ben, niet echt héél afwezig maar toch zo dat ik vind dat ik 't zou moeten melden.
Ik moet vandaag nog studeren voor Frans examen, en dan het hele weekend voor Geschiedenis en Wiskunde. Vraag a.u.b. niet de hele tijd via pb, Msn, Facebook of alle andere mogelijke manieren of ik wil posten op eender welk topic. Misschien lijkt het niet zo, but guys, I have a life.
(Ik zal wss maar twee max. drie posten per dag typen.)
Christy uit c:
Stormwise
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 20:58

Ik zal waarschijnlijk ong een week niet online zijn. Reden krijgen jullie later, ik ben nu pissed/off. Ik word gek van mijn stief vader D< angry
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 12:08

Nou, Lianne gaat een pauze nemen van de RPG en komt waarschijnlijk niet 'echt' meer terug c:
Misschien af en toe even buiten de rpg gebieden dus in de gamecorners en al die zooi maar verder niet echt. Hee-hee, I had a great time! Merry Christmas ya filthy animals! And a happy New Year n_n

- Lianne out

geldt voor Dovekit, Honeyspots en Mapleleaf! <3
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 0:02

Ik ga vanaf vandaag elke dag minder online komen.
Omdat ik slecht sta op school en m'n ouders dreigen me van paardrijden te halen moet ik meer gaan doen etc.
Daarom ga ik mezelf verplichten pas online te komen als al m'n HW en LW af is.
En dat is meestal pas 's avonds na het eten.

Reken er dus op dat ik er voortaan alleen tussen 8-10 , s ochtends en in het weekend ben.

Dit geld voor al m'n accounts.

Spotlight
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 11:07

Omdat ik gisteren een operatie gehad heb, kan het zijn dat ik wat later ben met posten en al.
Sorry hiervoor, ik weet dat ik inactief ben. Dit geldt voor alle mensjes uit mijn onderschrift.
Ik ben ook druk bezig om al mijn verhalen op de been te houden, dus daar werk ik ook wel vaak aan, vandaar de nogal hevige inactiviteit. Sorry!
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 7:10

Ik ga voor even logeren, ik kan dan niet posten. Maar hierna ben ik er gewoon weer (:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 11:05

Vanacht ben ik uit geweest. Vandaag heb ik een bruiloft en morgen moet ik werken en ga ik 's avonds weer uit XD.

Dit betekend dat ik deze dagen waarschijnlijk niet kan posten. Dit geldt voor:
- Creamypaw
- Skinny Love
- Darkstripe
- Brainkit
- Scarredpaw

x Julia
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 24 dec 2012 - 12:23

Oke, Kerst komt er aan, Nieuwjaar komt er aan en dan ken je het wel, familie, vrienden... c:
In ieder geval, ik ben morgen en overmorgen naar Nederland om Kerst te vieren en daarna komt mijn nicht logeren tot Oud en Nieuw. In die periode zal ik proberen online te komen, maar het zal me niet altijd lukken. Na mijn Nicht komt Oud en Nieuw bij vrienden en daarna ga ik een dag of 2 naar mijn tante. Waarschijnlijk heb ik dan 1 dag rust en dan komt Chi langs >3 (Mwa, dan komen we wel wat online, of nou ja, hangt er vanaf waar we zin in hebben :'])
Enkel moet haar moeder de mijne nog steeds bellen *Kijkt Chi doordringend aan*

In ieder geval, mijn activiteit zal ernstig omlaag gaan x'D
Dit geldt voor al mijn accounts of course, dus Linepaw en al die rommel c:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 24 dec 2012 - 17:30

Ik ga van woensdag tot en met zondag naar Duitsland. Helaas hebben we daar nog geen internet. Pb'tjes zullen dus wat later beantwoord worden. (:

x Maaike (Littlepaw & Silverfang)
Cherryfall
Member
Meerz
31

CAT'S PROFILE
Cherryfall
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 24 dec 2012 - 18:37

Ik ben 2 & 3 januari naar de efteling, en kan dan dus niet on komen

-Meerz [Scarpaw, Honeyfur., Zara, Mossclaw, Cherryfall, Kyara, Mara & Sunsetkit]
Honeyspots
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 27 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimema 24 dec 2012 - 18:39

Morgen ben ik er waarschijnlijk de hele dag niet [Familie, yay *sarcasme*] en 2de kerstdag na half 5 ongeveer niet meer. God sta me bij tijdens kerst~

- Lianne uit
Aegon
Member
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 21:56

Morgen vlieg ik naar Ardennen om daar te wandelen. ;D
Dus ik zal oftewel niet oftewel pas vanaf 7/8 uur online kunnen komen. n_n
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 9:25

Ik ga de volgende dagen nogal druk zijn n_n
De reden hiervoor; Mijn verjaardag, logeren bij een vriendin, en ofcourse real life stuff. c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 16:50

Ik ga op vakantie morgen naar Portugal. Ik kom dan volgende week vrijdag weer terug. Ik heb daar geen gratis wifi. Ik zal in deze tijd dan waarschijnlijk niet posten.

Dit geldt voor:
- Creamypaw
- Skinny Love
- Darkstripe
- Brainkit
- Scarredpaw

x Julia
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:46

Dit weekend zal ik niet of weinig online zijn, sorry hiervoor. Dit geldt voor alle katten in mijn onderschrift :-)
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 0:33

Alsof het allemaal nog niet genoeg was is me ma gister in het ziekenhuis beland
Ik heb het erg erg moeilijk mee en probeer zo vaak mogelijk bij haar te zijn
Dus ik zal niet veel tijd hier doorbrengen aankomende dagen

Dit geld voor: Fallenpaw. Timekit. Brokenpaw*

xxTessa
Lotusleaf
Member
Kallista
532

CAT'S PROFILE
Lotusleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 11:16

Vandaag en morgen, eventueel maandag ook nog kan ik niet veel komen.
Ik heb sinds deze nacht de griep opgelopen en ik ben enorm ziek..
Daarom moet ik veel rusten ;/

Xx Lotusleaf, Rowan, Brindlepaw, April, Evesong, Frostpool
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 27 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: