Afwezigheids-Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Nightfall
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 15 DPKsfdL
Maaike
43

CAT'S PROFILE
Nightfall
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 15:25

Ik zal van 28 mei t/m 2 juni niet aanwezig zijn, met school naar Wenen toe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 8:32

Ik kan dit weekend niet reageren want we gaan tot maandag varen met de boot. Dit gld voor al me katjes.
Autumnpaw
Member
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:00

ik zal dit hele weekend een beetje inactief zijn, want het is kermis in het dorp, waarschijnlijk post ik maandag wel weer een xtje ;3
dit geldt voor;
- Autumnpaw
- Moonwish
- Desirekit

x sharon
Malona
Member
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 19:59

Ik ga zo naar Friesland, en daar ga ik ergens ook logeren, ik kan niet op de computer komen.
Mijn accjes: Malona Silverpaw. Lyra en de restt..
Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 23:40

Hey allemaal,
ik ben de komende tijd even weg, aangezien het best wel slecht met me gaat, ben zo snel mogelijk terug ;3
-Deadstorm
-madiebo

xxx
gail
Icefeather
Member
They call me Linn
82

CAT'S PROFILE
Icefeather
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 22:28

Ik voel nu echt spijt voor wat ik typ, maar ik weet dat dit nodig is. Ik pak mezelf mijn eigen computer af :'3
Wc is een afleiding geworden, en ik MOET hard werken om dit schooljaar te halen, en dat wil ik ook. Ik wil mezelf niet teleurstellen, en het zal me enkel depressief maken als ik dit wel doe.
En ja, school gaat gewoon voor, sorry.
Ik heb besloten om 3 à 4 hele weken zo lang mogelijk weg te blijven, Dus tot dat de proefwerkweek afgelopen is.
En dan zal ik terug komen, en ik beloof dat ik dan weer zo goed als mogelijk actief zal zijn.

Het spijt me voor alle kittens die nog geboren moeten worden, en Thymekit en Heatherkit die ik aangevraagd heb. Je kunt me altijd nog kiezen als jullie me wouden kiezen, ik zal er heus wel zijn in het weekend om af en toe te posten. En ik zorg er wel voor dat de kittens geboren worden (': I won't let them die.
Ook het project van Skyclan zal ik volhouden, i promise. Maar je zult me niet meer vaak zien hier, ik ga het gewoon volhouden die 4 weken.

Oh ja Waz, dat met Hope gaat ook gewoon door. De posts zullen alleen langer duren dan normaal, but i won't let you and Lightning down (':

Dit geld voor mijn hele mikmak van accounts;
Darkstripe, Cedarkit, Hopepaw, Dapplepaw, Carrionpaw, Dragonkit, Icefeather, Nikias & Reno

Groetjes, Linn
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 17:11

Hey iedereen,

Net zoals Linn, ga ik me uit de rpg terugtrekken even. Nog een maandje volhouden, zoveel gaan jullie mij niet missen. Moet het gewoon halen, moet fcking door. Jullie hebben vast al gemerkt dat ik toch niet zo veel meer post, komt ook door voorbereidende studie. Dat ik helemaal weg ben, en af en toe geen berichten meer ga plaatsen, ik heb een mobiel, dus ik kan nog steeds topics nakijken.
Vanaf dat mijn examens gedaan zijn, over een week of drie/vier, ben ik er weer helemaal. Zomervakantie etc, ben soms wel weg, maar dat post ik dan nog wel. Dus, Moonstripe gaat even afwezig. (:
Sorry alle mensen waarmee ik in een topic zit, zal dit weekend nog alle posts proberen in te halen, maar vanaf dan niet meer.

Voor ShadowClan, zal wel accepted zetten in topic, maar kleurtje mogen jullie even langer wachten.
xMe c:

Proud owner of Moonstripe. Ashcloud. Faithmind. & Mintkit.
Sweetkit.
Member
Cesanne
123

CAT'S PROFILE
Sweetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 22:40

Owkeej, vorige poging tot stoppen is een totale ramp geworden en na de zoveelste slechte toets voor Latijn heb ik het mezelf gedwongen. *zucht*
Ik kom niet meer voor 17 uur online (Jup i'm crazy D:)
Ik ben hieraan verslaafd, dus please als ik hier op online kom, haal me hier weg al begin je tegen me te schelden, het kan me niet schelen :3 (Doe dat dan wel via pm xD Anders geven anderen je aan)
Maar ik mag NIET online voor 17.
Ik ga jullie allen ontzettend missen, maar...
Ik moet van mijn moeder m'n laatste jaar Latijn in schoonheid afsluiten en ergens heeft ze gelijk (Ga volgend jaar alleen Grieks doen). Ook denk ik niet dat ze blij zal zijn met het rapport dat er aan komt, dus als ik nu etra hard mijn best doe, misschien dat ik dan het leed nog wat kan verzachten D:
Maar goed, in het weekend kom ik dus niet voor 5 uur 's avonds online en tijdens de week wordt dat 6 uur 's avonds!!

Dit geld off course voor al mijn accounts ;p
Swanpaw
Member
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 22:44

Oke, nog een week en het zijn examens, deze week hebben we mondelinge examens en het allemaal erg druk met school.
Dus ik zal veel minder online komen vanaf deze week D:
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 22:52

Ik heb nog twee weken school en daarna nog een toetsweek en het begint nu wel erg druk te worden, want ik moet nog echt een heleboel dingen afronden. Voorlopig zal ik dus niet meer zo vaak online komen en posten.
Als je wilt weten voor welke accounts dat geld, kijk in mijn onderschrift.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 23:21

Over twee weken heb ik een PW-week en ik moet voor huiswerkbegeleiding al deze week beginnen met leren. Dus volgende week zal het nog niet zo erg zijn, maar die week erop ben ik dus druk.
Dat betekent dat ik niet tot weinig kan posten.
Stormwise
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 2 jun 2012 - 15:14

Hellow people ^^ X3

Ik ga deze week van 3 tot 7 juni op kamp Very Happy
Dus sorry voor jullie, ben er deze week niet ^^''
En jullie zien mij ook heel erg weinig op de 8ste. Dan ben ik namenlijk jarig Very Happy Very Happy
Ik word eindelijk 15. Nog 1 jaar F* yea!! XD Dan 16 bam!

so. stuur me pms, ik ben er alleen de hele week niet ^^''
En belangrijk: Mousefur heeft de leiding, over The Riverclan.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 2 jun 2012 - 15:15

Ik ben dit weekend heel druk en dus weinig online... Niet alleen het weekend trouwens maar tot en met Woensdag.

Geld voor al m'n accountjes :3
Saxon
Deceased
Afwezigheids-Topic - Pagina 15 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimeza 2 jun 2012 - 15:18

Jullie zullen me een maandje minder zien posten :3

Ik wil graag gewoon op HAVO blijven, dus moet ik dit jaar halen.

Geld voor heel veel accountjes, maar hou het maar eventjes op Saxon, Lostvoice, Solarpaw, Lostpath en de rest :}
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 18:37

Tot 22 juni zal ook ik er even tussenuit zijn. Ik wil graag met goede cijfers over gaan en de laatste Proefwerkweek niet verpesten.

Dit geld voor:
x Inkmask
x Acornpaw
x Applekit
x Sparkkit
x Sabrefang
x Cloudpaw
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 10:12

Ik ga vanaf vanavond tot zondag naar Duitsland en ze hebben daar geen internet.

×Maaike (Littlepaw en Silverfang)
Nemuru
Member
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE
161

CAT'S PROFILE
Nemuru
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 11:36

Volgende week kapot hard leren, week daarna toesteek en de week daarna watersportkamp, dus de komende drie weken word ik lichtelijk inactief.
Dit geldt alleen voor Nemuru.
Icy
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 18:13

Vanaf maandag moet ik leren voor examens, dus zal tot rond de middag van de 21e afwezig zijn en minder kunnen posten. Dan vrijdag en dat weekend ben ik vrij en maandag canterbury c:
Thornpaw**
Member
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 21:21

Ik heb het heel erg druk momenteel, daarom ben ik er ook een weekje tussenuit (dit kunnen ook twee weken worden..)
Luckypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 21:34

ik ben zo goed als elk weekend weg
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: