|
|
Amy ♥ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 23 jul 2012 - 11:06 | |
| Ik kom waarschijnlijk de hele vakantie nii online Ten eerste, ik wil genieten van de vakantie en het mooie weer xD Ten tweede, mijn kat is dit weekend overleden, en ik word eigenlijk best depri daarvan
Dit geld voor: Iciclepaw Tiger Silverfur |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 23 jul 2012 - 11:11 | |
| Ik ga morgen een weekje op vakantie, in die tijd zal ik niet online komen. Dit geld voor;
Swiftheart Shinto. King. Sagekit
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 23 jul 2012 - 18:08 | |
| De komende twee dagen ga ik eindelijk eens mijn dood betreden. Kamer opruimen dus. Oud behang moet eraf, enzo... Dus dat kan lang duren x'D Ik zal wel af en toe komen piepen, maar dat zal niet voor lange duur zijn. Dot geld voor; Softcream Ziva Spottedleaf Eaglepaw voor de rest, daar doe ik niet veel me op het moment, dus die zal je niet missen (': |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 23 jul 2012 - 18:58 | |
| Ik ga morgen naar zee, dus ik zal er pas laat op de avond zijn wss c:
Geldt voor Icy, Snowrose, Sunshine en derest x'D |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 23 jul 2012 - 19:48 | |
| Ik ga morgen met mij neef en mijn nichtje (die jullie kennen als Kazuya en Rainbowkit) naar hun opa en oma. Ik blijf daar 2 of 3 nachtjes en zal er wss niet zijn, aangezien we veel naar buiten gaan en veel gaan doen aan schilderen etc. Misschien dat ik jullie nog wel even zie, maar reken er maar niet op.
-Juul, Chikita, Otterpaw & Iedereen die erbij hoort xd. |
|
| |
Mentos 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 24 jul 2012 - 13:18 | |
| ik ben afwezig ik denk dat dat ongeveer de hele vakantie gaat duren. Dit geld voor al mijn accounts dus voor
Kestrelpaw, Lovelykit(paw), Luckypaw, Moonshine, Nightkit-, Spiritkit, Cloud |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 24 jul 2012 - 22:08 | |
| De auto van onze kennissen waarmee we naar Kroatië zijn is kapot, dus we blijven hier nog wel een paar dagen langer, dus ik ben nog wat langer weg, tenminste tot ik weer thuis ben en dat is waarschijnlijk uiterlijk zondagavond, aangezien mijn vader maandag weer moet werken, alleen niets is zeker. Dus jullie zien me wel weer een keer verschijnen als ik ooit een keer thuis benXD |
|
| |
Lyan Payne 8D 66
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 24 jul 2012 - 23:29 | |
| Waarschijnlijk wisten jullie dit al, maar ik heb weinig vrienden hier op Warrior Cats en ik ben erg depresief, ik dacht dat ik hier was vrienden kon vinden waarmee ik kon praten en lol mee kon hebben. Maar dit is tot nu toe nog niet gebeurd, misschien ga ik wel stoppen, maar ik ben in ieder geval nog inactief.
-Snowleaf -Breakingfur -Sidepaw -Dreampaw [Accountmarkt] -Darkvoice [Accountmarkt] -Angel [Accountmarkt] |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 25 jul 2012 - 10:26 | |
| ja daar kom ik weer Ik waar weer op vakantie ik zal vanaf Dinsdag vertrekken naar Normandië. Nee ik mag mijn laptop niet meenemen en op mijn mobieltje zit geen internet dus daar kan ik niet op WC :c maar daarna kom ik 2 weken actief maar eerst vanaf dinsdag 2 weken weg.... Geld voor; Finestpaw - Zack - Jaypaw - Summernight - Firestone - en de rest |
|
| |
lightsoul 59
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 25 jul 2012 - 10:49 | |
| oh jammer nog een toffe vakantie! |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 26 jul 2012 - 7:29 | |
| Vanavond heb ik een etentje met mijn baas, dus dan kan ik niet reageren. Morgen ga ik voor een weekend naar een vriendin, dus dan valt het te bezien of ik kan reageren.
Dit geldt voor:
Secondpaw Roseblade Blowsoul Mazepaw .Razorpaw Blastsoul |
|
| |
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 26 jul 2012 - 15:47 | |
| Morgen vertrek ik op vakantie, ik weet niet of er internet in het hotel is, maar tot 5 augustus zal ik (waarschijnlijk) afwezig zijn.
dit geldt voor:
Snowcoat Redblossom |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 26 jul 2012 - 16:04 | |
| morgen ga ik opvakantie, we bijven ongeveer 7 dagen weg. kan korter, kanlanger.
geld voor: Goldenshadow Darkshadow Nightrevenge Ghostkit Rhythmkit Earthwalker Poisonkit |
|
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 jul 2012 - 18:07 | |
| Ik ga van 6 tot 12 augustus op vakantie naar Duitsland, en ik ben er bijna wel zeker van dat ik dan dus niet kan posten. Dit geldt voor de hele zooi;; - Honeykit - Shiverkit - Desirekit - Autumnpaw - Cinderpaw - Lastbreathe
~ Sharon |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 jul 2012 - 21:21 | |
| Helleuw, Voor alle guys een reminder over waarom Gabs inactief is xD Nou ik heb me simpelweg in de problemen geholpen door mijn laptop voorgoed om zeep te helpen(smart me) Maar anyways ik moet een nieuwe kopen en dus sparen en dat gaat wel ff duren. Sorry guys, maar ik zal nog best een tijd inactief zijn. Xxx jullie Gabs De voornaamste die ik wil melden voor afwezigheid zijn Snowcrystal en Whisperwind.(De rest ga ik niet eens opnoemen) Naja dat was het weer want mn mob werkt me op mn zenuwen Gaby is out |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 jul 2012 - 22:51 | |
| Ik ga vanaf maandag waarschijnlijk mee rijden (vrachtwagen) En in Frankrijk, Deutsland ga ik dus echt géén internet stelen x'D Voor een hele week waarschijnlijk. Geld voor alle Chidinges accjes! |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 28 jul 2012 - 18:14 | |
| vanaf 1 augustus ben ik een hele week naar Frankrijk, waar ik heenga hebben ze waarschijnlijk geen internet dus kan ik niet posten reageren enz.
EDIT: het is twee weken (grom daar kom ik nu pas achter)
Laatst aangepast door Sandkit* op wo 1 aug 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 30 jul 2012 - 19:04 | |
| morgen (31-07-2012) ga ik om 04:00 al naar Frankrijk. Ik kan dus 2 weken niet posten :C |
|
| |
Moontie ^^ 44
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 31 jul 2012 - 17:01 | |
| Ik ga deze week(zaterdag) verhuizen, dus ben ik erg weinig online. Maandag zal waarscheinlijk alles weer op orde zijn |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 1 aug 2012 - 10:54 | |
| Ik ga vanaf morgen op vakantie. in totaal 18 dagen, al zal ik de 18de dag wel online kunnen komen en zal ik ook wel via een internet café eens naar Wc kunnen surfen, maar voor alle andere 16 zullen jullie me niet meer tegen komen op WC D: dit geld voor:
- Longtail
- Swanpaw
- Briarkit
- Wishkit
- Tinderpaw
- Hiddendance
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|