|
|
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 21 maa 2012 - 14:35 | |
| Er zijn vanaf morgen tot volgende week dinsdag examens tot dan ga ik weinig online kunnen komen |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 22 maa 2012 - 10:07 | |
| Sorry jongens, maari k heb hier voorlopig geen inspiratie meer, het spijt me :s Jullie weten de accounts wel. |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 22 maa 2012 - 11:01 | |
| Vanaf volgende week (datum onbekend) of de week erop zal ik minder actief zijn, dit omdat ik zal opgenomen worden... In het weekend en de woensdag zal ik proberen te posten, en elke avond ga ik wel eens online komen, maar niet posten in de avonden... Dank voor jullie begrip...
Spider, Indi, Dewpaw, Firelight, Lavenderfeather, etc, etc... |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 22 maa 2012 - 16:30 | |
| ik ga komende weken even niet meer posten, heb het echt heeeeeeeeeeeeeel erg druk.
soms zou ik no online komen |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 27 maa 2012 - 20:31 | |
| Ik heb de afgelopen dagen geen internet gehad, en door XS4ALL hebben we nu een raar usb stikje gekregen waar internet op staat, maar we mogen maar een aantal gb per maand, volgens mij zelfs maar 1, en op mijn laptop is als enige internet, dus komen mijn ouders ook op deze laptop. En ik ben ook nog eens vorige vrijdag verhuist dus het is hier vreselijk rommelig en dus heb ik weinig tijd en met huiswerk en toetsen weet ik niet of ik nog vaak online kan zijn. Soms kom ik wel online, maar soms door de drukte in mijn hoofd (niet alleen door school hoor maar ik ben de laatste tijd heel verdrietig omdat ik wat problemen heb met een jongen in mijn klas, en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...) vergeet ik soms op mijn geliefde WC forum te komen... Mijn afwezigheid geld voor:
Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart en misschien ook nog andere accjes die ik zou maken of heb.
Xxx Ilse |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 29 maa 2012 - 9:17 | |
| Toetsweek begint morgen en eindigt volgende week donderdag. Kortom, ik moet eventjes een weekje diehard strijden en zal waarschijnlijk niet kunnen posten.
Dit geld voor:
x Acornpaw x Sabrefang |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 4 apr 2012 - 17:24 | |
| Yeah, tot mijn grote ergernis hebben we aardig wat problemen met de router hier. Wat betekend dat ik lichtelijk minder internet heb --'
Het duurt ommenabij drie dagen, maar hier in het Zuiden weet je het nooit --' Dus ik ben er wat minder dan normaal (:
- Softsnow - Lostvoice - Hiddenkit - Jellypaw/Jellybean
Of gewoon; Quinty. |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 4 apr 2012 - 17:27 | |
| ik en goldenshadow zijn dit weekend op kamp. Dit geld voor:
Goldenshadow Spotlight Ghost Mr. Mistoffelees Stripe Thistlepaw |
|
| |
Danny 141 Actief
| |
| Onderwerp: afwezig do 5 apr 2012 - 17:48 | |
| - Bluestar schreef:
- Ga je op vakantie? Of kan je gewoon even niet online komen? Meld het hier, zodat iedereen weet waarom je niet in 'n topic reageerd.
ik ga op de 6de tot er met de 9de op kamp dan kan ik even niet actief komen dus ik ben morgen in april even weg dit geld ook voor de3 tunderclan als ik erin mag |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 7 apr 2012 - 3:05 | |
| wegens persoonlijke, voor jullie nog onbekende, reden zal ik er opnieuw een tijdje niet zijn... Ik weet niet hoe lang het gaat duren voor ik in staat ben de reden te verwoorden. Ook weet ik niet precies wanneer ik terug kom. Liefs, Jullie Gabs
Dit geld o.a. Voor: Whisperwind, Snowcrystal en de rest van mijn accounts |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 7 apr 2012 - 8:50 | |
| oke..... nu is het weer mijn beurt..... Ik heb slechte cijfers gehaalf voor de toetsweek en daardoor mag ik niet zo vaak meer op de laptop/internet....... Jullie weten mijn accounts wel...............
XxxxxBoxxxxX |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 7 apr 2012 - 20:01 | |
| Ik zal de komende week niet meer online gaan. Daarna ben ik weer heel actief, alleen van zondag 08/04/2012 tot en met 16/04/2012 niet. Ik zeg niet graag om welke reden, maar maak je geen zorgen. Het zijn geen grote problemen. |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 8 apr 2012 - 18:04 | |
| Vanaf dinsdag ben ik tot zaterdagochtend in Madrid, met school/vrienden/koor, whatever xD Ik weet niet of ik er wifi heb, en posten komt er waarschijnlijk toch niet van. Sorry voor de topics die ik hier -eventueel- mee ophoudt.
Accounts; Moonstripe, Faithmind, Mintkit & Ashcloud |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 8 apr 2012 - 19:06 | |
| Ik zal een tijdje niet vaak online kunnen komen omdat ik nog maar twee weken heb om mijn werkstuk af te krijgen, en ik heb nog niet zoveel. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 9 apr 2012 - 13:58 | |
| Omdat mijn moeder een beetje zuinig wilt zijn met de MB's op haar iPad, kan ik doordeweeks niet veel online komen. En al helemaal niet posten, dus iedereen die een topicje heeft met een acc van mij, jullie hebben tot vrijdag om te posten. xD
Dus dan zie ik jullie vrijdag wel weer. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 9 apr 2012 - 17:47 | |
| Ik zal er waarschijnlijk voor een paar dagen niet zijn. Ik weet niet voor hoe lang... Dooeeiiizz Magic |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 13 apr 2012 - 22:42 | |
| Ik zit in een depressie, again... Als of het nooit op houd... Dus meld ik me afwezig...
Zou zo veel mogelijk online proberen te komen ^^ |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 14 apr 2012 - 12:02 | |
| ik ben dit weekend op de camping, de verbinding is daar bagger en ik neem daarom geen computer mee. Dit geldt voor:
-Frostclaw -Scars _sparklekit -Blackpoint -eclipsepaw -Whitekit weet ik niet zeker, is namelijk een deelaccount. |
|
| |
Janne 61
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 16 apr 2012 - 8:12 | |
| het kan zijn dat ik een tijdje niet meer op de laptop kan waarom zeg ik niet . [ ik zei misschien eh ! ] |
|
| |
James 65 Actief “We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 16 apr 2012 - 13:59 | |
| Vanaf nu is het erug school in Belgie dus zal ik minder online komen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|