|
|
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 16 jul 2012 - 19:31 | |
| I'm leaving town D= vanaf 21 Juli tot 3 Augustus zit ik in Turkije x3 Weliswaar met internet maar denk dat ik voornamelijk als ik al online kom ga ik kletsen met mensjes x'3 hehe >3 Dit geld voor;;Angelvoice Disturbingvoice Emberstorm Lilythorn Butterbell Dangerdance Slatebreath Wolfpaw' Breakingpaw Razorpaw. Hopekit Mimi Well Loveya <33 |
|
| |
5
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 jul 2012 - 13:49 | |
| Ik ben vanaf morgen of overmorgen naar Frankrijk voor twee weken.
Daarom zal ik niet meer reageren ergens op in de rpg. Ik noem mijn actiefste katjes.
Avalanchefall. Nettlekit. Autumnpaw, (Riverclan)
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 jul 2012 - 14:28 | |
| Ik ga 23 juli||maandag, 3 weken naar Frankrijk. Ik heb geen idee of er WiFi is, maar zelfs als het er is zal ik nauwelijks online komen. Maar er is ook iets anders; Ik heb even geen zin in RPG'en, niet voor altijd, maar gewoon deze laatste poaar dsagen. Ik post wel, maar ik doe het niet echt met plezier. Meer omdat het gewoon moet van mezelf. Dus zal ik af en toe nog eens kijken of er iets is gebeurd. En dus zal ik ook nauwelijks posten in de RPG.
Greets Soof~ [Na de zomervakantie moet ik even wennen aan het 3e jaar, maar zal ik wellicht in het weekend posten.] |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 jul 2012 - 15:35 | |
| Ik meld het al vast. Ik ga 27 juli tot 2 augustus naar de camping ergens in Brabant volgens mij. De lokatie vertel ik nog wel in de hoop dat er misschien mensjes dicht bij wonen xD
Maar dat wederzijde, ik kan daar niet op internet, en ik ben dus een hele week weg.
Dit geld voor; Brightpaw, Lightpaw*, Smoketear, Nightpaw., Marblekit, Mightykit, Innerkit/paw, en nog een hoop anderen. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 jul 2012 - 19:13 | |
| Vanaf vandaag ben ik ongeveer drie weken weg. Ik kom heus wel een keertje nog online, maar ik blijf eigenlijk gewoon weg.
Geldt voor: Mousefur Lionsoul Jewelkit Mistralkit Windflare Wolfclaw Flintkit Hinata
En nog een paar hele inactieve.. (a) Fijne vakantie in ieder geval voor iedereen! <3
~ Mouseh
|
|
| |
Sophia (Friends call me Pia) 38
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 18 jul 2012 - 16:24 | |
| Hoi allemaal, ik ga op vakantie vrijdag en blijf dan twee tot drie weken weg. Misschien dat ik s'avonds online kan komen en afentoe overdag maar het kan ook zijn dat ik helemaal niet online kom.
Dit geld voor: -Thunder -Yucka -Bueno -Flame -Perishpaw -Icecrystal -Spirit -Aisha (teminste ik heb hem nog niet aangemaakt maar dat gaat morgen wel gebeuren!)
Ik ben er waarschijnlijk wel een paar vergeten, maar mijn actiefste zitten er wel tussen. BYEBYE |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 18 jul 2012 - 16:27 | |
| Ik zeg het nu alvast zaterdag vertrek ik. Dan blijf ik ongeveer 4 weken weg, dit geld voor al mijn accounts. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 18 jul 2012 - 16:31 | |
| Ik wil even melden dat ik vanaf vandaag donderdag 19-7-2012 op vakantie voor 3 weken ga. Dan ga ik varen en heb ik dus geen internet Dit geld voor al mijn katjes [ik hoop dat ik ze allemaal heb, zo niet jammer dan.] Skippy Rue Miracle Silent Leafstorm Dreamerpaw Funnykit Butterkit Frostmist Splashtail Tallpoppy Thornpaw Swiftbreath
Laatst aangepast door Skippy op do 19 jul 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 18 jul 2012 - 16:54 | |
| Okee, geen zin om de datums uit te rekenen Ik ga vanaf Zondag 2 weken op vakantie.
Dat geldt dus voorr; Scarkit Honeyfur. Zara Rosepaw. Smoketail |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 19 jul 2012 - 10:14 | |
| Ik ga vanavond naar een hele grote disco op het strand, en blijf daarna bij Izy slapen. Dus ik ben wss vanaf iets voor 7 uur vanavond tot morgenavond niet online ^^' |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 jul 2012 - 21:58 | |
| Ik vertrek morgenochtend op reis, tot zaterdag erna, daar ga ik geen wifi hebben dus nie online komen. Ik weet ook niet zeker ofdat ik morgenvroeg nog online ga kunnen komen :3
Mijn accounts: Kearn Leopardstrike Shadowpaw* ... |
|
| |
Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 jul 2012 - 10:30 | |
| Ik ben er tot Woensdag heel weinig.
accounts:
Lostkit Leaf Ember Whitepaw Spyclaw Spiritpaw
Laatst aangepast door Lostkit op za 21 jul 2012 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Floor 153
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 jul 2012 - 12:53 | |
| Ik kan niet online komen tien dagen vanaf morgen want ik ben op kamp. Geld ook voor Thornpaw |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 jul 2012 - 16:54 | |
| Ik ga vanaf morgen naar west-Frankrijk. We vertrekken om 00:00 en komen daar aan om 08:00, als het goed is. We zitten 50m van de zee af, dus áls ik daar internet heb, kom ik toch niet vaak online. dusseeh.... Tja. Ik zie jullie (waarschijnlijk) 1 augustus, maar misschien rijden we daarna door naar Spanje, om daar vervolgens nog een weekje te blijven. Maar dat is niet zeker...
Bye Bye, everybody Dit geldt voor: -Frostclaw -Scars -Eclipsepaw -Sparklepaw -Lionfear
En de rest ^^
|
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 jul 2012 - 19:43 | |
| Ik ben vanaf Maandag niet op de site. Ik kom 2 a 3 dagen niet online omdat we dan aan het doorreizen zijn en niet zeker weten of die doorreis campings wifi hebben. Maar daarna ben ik er weer Dit geld voor: Hollystar Grayclaw Shinekit/paw Stormpaw en nog een zooitje :3 |
|
| |
SF-A2 Miki, the insane one. 117
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 21 jul 2012 - 20:50 | |
| Nadat ik bij Izy bleef slapen kwam mn nichtje slapen. Nu ben ik wee bij Bibi aan t slapen. Dus tja, ff geen tijd om te posten dus ^^'
xoxo juul |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 22 jul 2012 - 11:37 | |
| Ik ga vandaag naar Friesland, ik ga daar 6 dagen logeren, en daarna ga ik een paar weekjes naar m'n vader, ik ben dus wat inactief op Warrior cats. Iemand anders gaat dus even Malona delen met mij. (De mensen die mij kennen weten wel al mijn accjes)
Greetz van meh |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 22 jul 2012 - 18:41 | |
| Sorry ik moet nog reageren op veel topics, en veel topics aanmaken met vooral Douce. Maar ik heb het nu echt druk, gewoon met lekker vakantie vieren en natuurlijk met mn nieuwe neefje; Mees. En dan men broer en zijn vriendin natuurlijk. Ik krijg steeds mailtjes van, wil je hierop en daarop reageren. Maar jongens ik doe het écht wel, alleen heb ik na een lange dag vaak geen zin meer om te posten, dus het duurt wat langer. (:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 22 jul 2012 - 22:47 | |
| Ik ga 3 dagen weg, van dinsdag tot donderdag. Ik weet niet zeker of ik daar internet heb, maar verwacht maar dat ik bijna tot niet online zal komen.
xLinn
EDIT; Geld voor Dapplepaw, Rainkit, Dragonkit, Hopepaw, Diryn, en alle andere accounts.
Laatst aangepast door Dapplepaw op zo 22 jul 2012 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 22 jul 2012 - 22:50 | |
| Alvast voor later~ Aanstaande vrijdag vertrek ik naar de Belgische Ardennen <3 Dan ben ik voor een weekje pleitte, en aangezien er geen Internet zal zijn en we in de middle of nowhere zitten word dat dus een primitieve week zonder PC. Met geluk kan ik ergens Internet ratsen zoals de vorige keer al viel die ook 9 van de 10 keer uit na meer dan 3 minuten maar aangezien we niet naast iemand zitten, gewoon echt in de middle of nowhere betwijfel ik dat. Posten tot dan is dus niet inbegrepen. Dit geldt vooral voor Mapleleaf, Honeypaw en Cinderfall. De rest is toch momenteel niet bezig met grote topics of evenementen dus die tel ik niet mee ^^
Adieu~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|