Afwezigheids-Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Velirane
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 19 LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 19:31

I'm leaving town D=
vanaf 21 Juli tot 3 Augustus zit ik in Turkije x3
Weliswaar met internet maar denk dat ik voornamelijk als ik al online kom ga ik kletsen met mensjes x'3
hehe >3

Dit geld voor;;
    Angelvoice
    Disturbingvoice
    Emberstorm
    Lilythorn
    Butterbell
    Dangerdance
    Slatebreath
    Wolfpaw'
    Breakingpaw
    Razorpaw.
    Hopekit
    Mimi

Well Loveya <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettlekit.
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 19 DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Nettlekit.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 13:49

Ik ben vanaf morgen of overmorgen naar Frankrijk voor twee weken.

Daarom zal ik niet meer reageren ergens op in de rpg. Ik noem mijn actiefste katjes.

Avalanchefall.
Nettlekit.
Autumnpaw, (Riverclan)
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 14:28

Ik ga 23 juli||maandag, 3 weken naar Frankrijk. Ik heb geen idee of er WiFi is, maar zelfs als het er is zal ik nauwelijks online komen.
Maar er is ook iets anders;
Ik heb even geen zin in RPG'en, niet voor altijd, maar gewoon deze laatste poaar dsagen. Ik post wel, maar ik doe het niet echt met plezier. Meer omdat het gewoon moet van mezelf. Dus zal ik af en toe nog eens kijken of er iets is gebeurd. En dus zal ik ook nauwelijks posten in de RPG.

Greets Soof~
[Na de zomervakantie moet ik even wennen aan het 3e jaar, maar zal ik wellicht in het weekend posten.]
Brightspots
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 19 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 15:35

Ik meld het al vast.
Ik ga 27 juli tot 2 augustus naar de camping ergens in Brabant volgens mij.
De lokatie vertel ik nog wel in de hoop dat er misschien mensjes dicht bij wonen xD

Maar dat wederzijde, ik kan daar niet op internet, en ik ben dus een hele week weg.

Dit geld voor;
Brightpaw,
Lightpaw*,
Smoketear,
Nightpaw.,
Marblekit,
Mightykit,
Innerkit/paw,
en nog een hoop anderen.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 19:13

Vanaf vandaag ben ik ongeveer drie weken weg. Ik kom heus wel een keertje nog online, maar ik blijf eigenlijk gewoon weg.

Geldt voor:
Mousefur
Lionsoul
Jewelkit
Mistralkit
Windflare
Wolfclaw
Flintkit
Hinata

En nog een paar hele inactieve.. (a)
Fijne vakantie in ieder geval voor iedereen! <3

~ Mouseh

Icecrystal
Member
Sophia (Friends call me Pia)
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:24

Hoi allemaal, ik ga op vakantie vrijdag en blijf dan twee tot drie weken weg.
Misschien dat ik s'avonds online kan komen en afentoe overdag maar het kan ook zijn dat ik helemaal niet online kom.

Dit geld voor:
-Thunder
-Yucka
-Bueno
-Flame
-Perishpaw
-Icecrystal
-Spirit
-Aisha (teminste ik heb hem nog niet aangemaakt maar dat gaat morgen wel gebeuren!)

Ik ben er waarschijnlijk wel een paar vergeten, maar mijn actiefste zitten er wel tussen.
BYEBYE
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:27

Ik zeg het nu alvast zaterdag vertrek ik.
Dan blijf ik ongeveer 4 weken weg, dit geld voor al mijn accounts.
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:31

Ik wil even melden dat ik vanaf vandaag donderdag 19-7-2012 op vakantie voor 3 weken ga. Dan ga ik varen en heb ik dus geen internet Crying or Very sad

Dit geld voor al mijn katjes [ik hoop dat ik ze allemaal heb, zo niet jammer dan.]
Skippy
Rue
Miracle
Silent
Leafstorm
Dreamerpaw
Funnykit
Butterkit
Frostmist
Splashtail
Tallpoppy
Thornpaw
Swiftbreath

Laatst aangepast door Skippy op do 19 jul 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:54

Okee, geen zin om de datums uit te rekenen
Ik ga vanaf Zondag 2 weken op vakantie.

Dat geldt dus voorr;
Scarkit
Honeyfur.
Zara
Rosepaw.
Smoketail
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 10:14

Ik ga vanavond naar een hele grote disco op het strand, en blijf daarna bij Izy slapen. Dus ik ben wss vanaf iets voor 7 uur vanavond tot morgenavond niet online ^^'
Waterpaw,
Member
Viktor
115

CAT'S PROFILE
Waterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimevr 20 jul 2012 - 21:58

Ik vertrek morgenochtend op reis, tot zaterdag erna, daar ga ik geen wifi hebben dus nie online komen. Ik weet ook niet zeker ofdat ik morgenvroeg nog online ga kunnen komen :3

Mijn accounts:
Kearn
Leopardstrike
Shadowpaw*
...
Lostkit
Member
Ann :3
61

CAT'S PROFILE
Lostkit
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 10:30

Ik ben er tot Woensdag heel weinig.

accounts:

Lostkit
Leaf
Ember
Whitepaw
Spyclaw
Spiritpaw

Laatst aangepast door Lostkit op za 21 jul 2012 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Skytail
Member
Floor
153

CAT'S PROFILE
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 12:53

Ik kan niet online komen tien dagen vanaf morgen want ik ben op kamp.
Geld ook voor Thornpaw
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 16:54

Ik ga vanaf morgen naar west-Frankrijk. We vertrekken om 00:00 en komen daar aan om 08:00, als het goed is. We zitten 50m van de zee af, dus áls ik daar internet heb, kom ik toch niet vaak online. dusseeh.... Tja. Ik zie jullie (waarschijnlijk) 1 augustus, maar misschien rijden we daarna door naar Spanje, om daar vervolgens nog een weekje te blijven. Maar dat is niet zeker...

Bye Bye, everybody
Dit geldt voor:
-Frostclaw
-Scars
-Eclipsepaw
-Sparklepaw
-Lionfear

En de rest ^^

Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 19:43

Ik ben vanaf Maandag niet op de site.
Ik kom 2 a 3 dagen niet online omdat we dan aan het doorreizen zijn en niet zeker weten of die doorreis campings wifi hebben.

Maar daarna ben ik er weer Very Happy

Dit geld voor:

Hollystar
Grayclaw
Shinekit/paw
Stormpaw
en nog een zooitje :3
Diesel
Member
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 20:50

Nadat ik bij Izy bleef slapen kwam mn nichtje slapen. Nu ben ik wee bij Bibi aan t slapen. Dus tja, ff geen tijd om te posten dus ^^'

xoxo juul
Malona
Member
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 11:37

Ik ga vandaag naar Friesland, ik ga daar 6 dagen logeren, en daarna ga ik een paar weekjes naar m'n vader, ik ben dus wat inactief op Warrior cats. Iemand anders gaat dus even Malona delen met mij. (De mensen die mij kennen weten wel al mijn accjes)

Greetz van meh
Bluewisp
Founder
Afwezigheids-Topic - Pagina 19 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 18:41

Sorry ik moet nog reageren op veel topics, en veel topics aanmaken met vooral Douce. Maar ik heb het nu echt druk, gewoon met lekker vakantie vieren en natuurlijk met mn nieuwe neefje; Mees. En dan men broer en zijn vriendin natuurlijk.
Ik krijg steeds mailtjes van, wil je hierop en daarop reageren. Maar jongens ik doe het écht wel, alleen heb ik na een lange dag vaak geen zin meer om te posten, dus het duurt wat langer. (:
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 22:47

Ik ga 3 dagen weg, van dinsdag tot donderdag. Ik weet niet zeker of ik daar internet heb, maar verwacht maar dat ik bijna tot niet online zal komen.

xLinn

EDIT; Geld voor Dapplepaw, Rainkit, Dragonkit, Hopepaw, Diryn, en alle andere accounts.

Laatst aangepast door Dapplepaw op zo 22 jul 2012 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 22:50

Alvast voor later~
Aanstaande vrijdag vertrek ik naar de Belgische Ardennen <3
Dan ben ik voor een weekje pleitte, en aangezien er geen Internet zal zijn en we in de middle of nowhere zitten word dat dus een primitieve week zonder PC. Met geluk kan ik ergens Internet ratsen zoals de vorige keer al viel die ook 9 van de 10 keer uit na meer dan 3 minuten maar aangezien we niet naast iemand zitten, gewoon echt in de middle of nowhere betwijfel ik dat. Posten tot dan is dus niet inbegrepen.
Dit geldt vooral voor Mapleleaf, Honeypaw en Cinderfall. De rest is toch momenteel niet bezig met grote topics of evenementen dus die tel ik niet mee ^^

Adieu~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: